אבו דאבי - מלונות מומלצים עם ילדים

אטרקציות באבו דאבי

אבו דאבי היא העיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות, עיר משכנו של נשיא האיחוד, ועל כן היא נחשבת כבעלת מעמד מיוחס ונשיאותי. מהסיבה הזו, כמו גם שפע האטרקציות והמבנים הארכיטקטוניים המרשימים והיוקרתיים בה, העיר פותחת את שעריה מדי שנה לשלל מטיילים מכל רחבי העולם, המגיעים לחזות בפלאיה.

טיולים מאורגנים לדובאי

האטרקציות המרכזיות בעיר אבו דאבי

ישנן מגוון אטרקציות באבו דאבי המתאימות לאנשים ממגוון גילאים, דתות וסוגים. העיר מהווה עבור רבים מושא חוויה תרבותית, היסטורית ודתית.

  1. מסגד שייח זאיד

מסגד שייח זאיד נחשב לאחד מהמבנים המפוארים, הגדולים, הפופולריים והמרהיבים ביותר באבו דאבי. המסגד קרוי על שמו של אבי האומה, שייח זאיד, יכול להכיל עד 40 אלף (!!) מתפללים והכניסה אליו חייבת להיעשות בלבוש צנוע וברגליים יחפות. המסגד כולו מעוצב במגוון טקסטורות וצבעים, הרצפה מכוסה בשטיח רחב היקף שנרקם בעבודת יד, הקירות מצופים בשיש לבן וסביבו ישנן בריכות מים, שבשילוב קרני השמש יוצרות אפקט מדהים.

  1. מלון "ארמון האמירויות"

מלון זה ממוקם במרכז אבו דאבי, בקרבת חוף הים ושדות גנים ענקיים, ונחשב לאחד מבתי המלון היקרים ביותר בעולם. מעבר להיותו יקר ומרשים במראה שלו, הוא נושא חשיבות פוליטית והיסטורית גם כן, משום שבו נערכות הפגישות והדיונים של בכירי המדינה.

  1. מוזיאון "מורשת הכפר"

מוזיאון "מורשת הכפר" הינו מיצג של חיי הבדואים באזור בשנת 1960, טרם גילוי הנפט. בכפר ישנם כמה מבנים וחצרות ששימשו כמגורים עבור התושבים, בתי מלאכה, שווקים ועוד מבנים ששימשו את התושבים לפעולות יומיומיות.

  1. פארק פרארי

פארק זה לא סתם נושא את שם מותג רכבי היוקרה 'פרארי' – מדובר בפארק שעשועים מקורה שאכן שייך למותג. הפארק מציע למבקרים אטרקציות מטורפות ומלאות באדרנלין, ביניהן רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם, רכבת ההרים שנושאת את לולאת ההיפוך הגבוהה ביותר בעולם, מתקנים שמיועדים לכל המשפחה ועוד. זהו הבילוי המושלם הן עבור משפחות והן עבור חובבי האקסטרים והאדרנלין.

  1. לובר אבו דאבי

לובר אבו דאבי הינו מתחם מוזיאון, הממוקם למרגלות הים של אבו דאבי. במוזיאון מציגים את היסטוריית המין האנושי.

  1. פארק וורנר ברוס

פארק וורנר ברוס הינו פארק שעשועים מקורה, המציג את כל הדמויות האהובות ביותר מעולם האנימציות מבית וורנר ברוס – סופרמן, טום וג'רי, באגס באני, באטמן ועוד.

  1. פארק המים יאס

פארק המים יאס מומלץ מאוד למבקרים באבו דאבי שחובבים אטרקציות מימיות. בפארק ניתן למצוא שלל מתקני מים, מגלשות מים אקסטרימיות, גלישת גלים, בריכות שחייה ועוד שלל מתקני מים.

  1. ספארי מדברי

אם הייתם בדובאי, ודאי יצא לכם לראות את הספארי המדברי שיש שם. ובכן ניתן למצוא גרסה דומה גם באבו דאבי, בה ניתן ליהנות מרכיבה על ג'יפים, מופעי ריקוד אותנטיים, רכיבת גמלים, מופעים וארוחה אמירתית משובחת.

  1. מסלול מירוצים

חובבים מסלולי מרוצים? באבו דאבי תוכלו להשתתף באמת באחד כזה! מסלול המירוצים מציע מגוון אפשרויות נהיגה, המתממשות במסלול מרוצים אמיתי של פורמולה 1. הנהיגה כוללת קארטינג, נסיעת דריפטים, סיורי נסיעה ברכבי מרוץ עם נהג מוסמך וכו'.

 

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל