סיאטל בתי מלון

מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בסיאטל עם הילדים אנו ממליצים לכם לבחור באחד מבתי המלון בסיאטל אשר מפורטים בכתבה זו, הכוללת רשימה של עשרה מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים. יש הרבה מלונות בסיאטל, אבל חלק מהם פונה לקהל לקוחות של אנשי עסקים או זוגות בלי ילדים – במלונות אשר אנו ממליצים עליהם בכתבה זו, תוכלו למצוא שירותים שנחשבים מתאימים עבור חופשה בסיאטל למשפחה עם ילדים, כמו למשל – משחקיות לילדים, מטבחונים וכיוצא בזה.

רשימת בתי מלון בסיאטל  Seattle שנחשבים מומלצים למשפחות עם ילדים אשר תמצאו בכתבה זו מבוססת על דירוגים של מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באתרי אינטרנט עולמיים ומבוססים על הצבעות של משפחות שטיילו בסיאטל עם הילדים בחופשה משפחתית. השקענו מאמץ רב על מנת לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות בסיאטל מבחינת ההיבט של מיגוון מיקומים בעיר ומיגוון רמות מחיר – החל ממלונות סוויטות בסיאטל ועד לבתי מלון בעלי שלושה כוכבים, אשר מציעים למשפחות תמורה טובה באופן יחסי למחיר.

טיול בארה"ב – עוד מידע למטייל

טיסות לארצות הברית  – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בארה"ב – המלצות לנהגים והשוואת מחירים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה 

טיולים בארה"ב למשפחות עם ילדים – המדריך המלא

בתי מלון מומלצים בסיאטל עם ילדים

Quality Inn & Suites Seattle Center – קוואליטי אין & סוויטס סיאטל סנטר

Quality Inn & Suites Seattle Center הוא בית מלון בסיאטל הממוקם במיקום אידיאלי במרחק הליכה ברגל ממיאטור מונאור של סיאטל. בית המלון הזה נמצא כמה דקות ממגוון אטרקציות בסיאטל, למשל תוכלו להגיע בקלות רבה לאקווריום של סיאטל ולשוק הפייק פלייס, אשר נמצאים במרחק של קילומטר אחד מבית המלון. מחט החלל נמצאת כחמש דקות הליכה רגלית מבית המלון. האיזור בו נמצא המלון, South Lake Union הינו בחירה נהדרת עבור המטיילים בסיאטל אשר מעוניינים בצפייה בנמלים ובהליכה לסיורים וכן ליהנות ממגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות.

מומלץ להגיע בבוקר לחדר האוכל של המלון, בו תוגש לכם ארוחת בוקר אמריקאית מפוארת מדי יום ביומו. בית מלון זה מציע בחינם גישה לאינטרנט אלחוטי בכל חדרי האירוח. האירוח כולל שירות קפה הנמצא בלובי ופועל עבורכם עשרים וארבע שעות באופן רצוף. תוכלו גם לנצל את מתקני האימונים במלון. משפחות אוהבות במיוחד לבלות במלון זה, ולכן דירגו את המלון בציון של 8.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

WhyHotel Seattle-Belltown Luxe Suites Wall Street – וויהוטל סיאטל סוויטות

WhyHotel Seattle-Belltown Luxe Suites Wall Street הוא מלון סוויטות בסיאטל, חמש מאות מטר מ- Space Needle ופחות מקילומטר ממרכז סיאטל. אטרקציות בסיאטל בסמוך לבית המלון כוללות את שוק פייק פלייס, נמל סיאטל וטרמינל שייט בל ברחוב פייר שישים ושש. שדה התעופה שהכי קרוב לבית המלון הזה הינו שדה התעופה הבין לאומי בואינג פילד / קינג קאונטי, אשר מצוי כשניים עשר קילומטר משם. איזור Belltown בסיאטל, בו ממוקם המלון, הוא בחירה מצוינת למטייל אשר מעוניין לסרוק את השווקים, ולטעום אוכל במסעדות המגוונות שבו.

בבית המלון תוכלו ליהנות – בהנחה שאתם שוכרים רכב – מחנייה פרטית זמינה. כל יחידות האירוח של בית מלון זה כוללות מטבח מאובזר ביחד עם מדיח כלים, מקרר, תנור ואף קומקום להכנה עצמאית של קפה ותה – יתרונות חשובים בהשוואה אל מלונות בסיאטל עבור משפחות – וכן פינת ישיבה עם ספה נוחה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת כביסה ואמבטיה פרטית, אשר כוללת בתוכה מייבש שיער וכן מתקן אמבטיה. בית המלון אף מציע לכם ברביקיו ומרפסת שמש. המלון זכה לציון ממוצע של 9.5 ברשימת מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Travelodge by Wyndham Seattle By The Space Needle – טראוולודג' בי ווינדהם סיאטל ליד מחט החלל

Travelodge by Wyndham Seattle By The Space Needle הוא מלון בסיאטל הממוקם ליד תחנת מונורייל, אשר מציע גישה נוחה לביצוע שופינג ולמגוון האטרקציות אשר במרכז סיאטל. כעשר דקות נסיעה מהמלון נמצאת אוניברסיטת וושינגטון. מוזיאון EMP ומחט החלל נמצאים במרחק של כחמש דקות הליכה ברגל מ- Travelodge by Wyndham Seattle. בכל חדרי האירוח תמצאו טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי.

כמו כן, חדרי האירוח כוללים פינת ישיבה נוחה כדי להירגע מן היום העמוס של טיול בסיאטל שהיה לכם, וכן כלול בו גם שולחן כתיבה מהודר. תוכלו ליהנות מהבריכה החיצונית וכן מג'קוזי אשר נמצאים במלון. לאלו מכם אשר מקפידים על מהלך האימוני כושר שלהם, מציע בית המלון הזה חדר כושר חדיש בהחלט. דלפק הקבלה של המלון זמין לפניות שלכם במשך עשרים וארבע שעות לנוחיותכם ותוכלו גם ליהנות משירותי כביסה. אורחים עם משפחות, אשר מאוד נהנו לשהות במלון זה והם ממליצים עליו בחום, דירגו אותו בממוצע ציון של 8.7 ברשימות מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

SoBe Third Ave Apartments – סובי דירות בשדרה השלישית

SoBe Third Ave Apartments הוא מלון דירות בסיאטל הממוקם בקרבת מחט החלל, מרכז סיאטל ושוק פייק פלייס. האטרקציות התיירותיות בסיאטל אשר נמצאות בסמוך למלון דירות זה כוללות את נמל סיאטל, מוזיאון לתרבות הפופ וכן מרכז ווסטלייק. נמל התעופה הקרוב ביותר הינו נמל התעופה הבין לאומי בואינג פילד / קינג קאונטי, אשר נמצא במרחק של 12 קילומטר מבית הדירות הזה. זהו מלון דירות שנחשב מומלץ למשפחות ותקבלו בו גם שירותי אינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

להזמנת חדרים במלון

Executive Inn by the Space Needle – אקזקוטיב אין על יד מחט החלל

Executive Inn by the Space Needle היא אכסניה בסיאטל הממוקמת במרחק של חמש דקות הליכה ברגל ממחט החלל בסיאטל. במרחק הליכה רגלית מה- Executive Inn תמצאו מערכת מונורייל של סיאטל. מרכז המדע השקט, Pike Place Market ו- Puget Sound Waterfront נמצאים במרחק של הליכה ברגל. יש גם מסעדה טובה באכסניה זו.

חדרי האכסניה הזאת כוללים בתוכם מיקרוגל במטבח וכן מקרר – תוספת חשובה מול בתי מלון בסיאטל עבור משפחות עם ילדים – ותוכלו ליהנות ממכונת קפה חדישה, אף תמצאו בחדר טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי חינם. לחובבי הכושר מבינכם, מציעה אכסניה זו חדר כושר מעולה וחדיש אשר יעניק לכם שירות 24/7. משפחות עם ילדים מאוד ממליצים על המלון הזה בסיאטל ודירגו אותו בממוצע בציון של 9.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בסיאטל למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Hyatt House Seattle Downtown – האייט האוס סיאטל דאון טאון

Hyatt House Seattle Downtown הוא בית מלון בסיאטל הממוקם עבר לרחוב מחט החלל המפורסמת של העיר סיאטל, כשלוש דקות הליכה רגלית ממוזיאון EMP וכעשר דקות הליכה מפארק הפסלים האולימפי. מרכז סיאטל נמצא כקילומטר אחד משם ונמל התעופה הבין לאומי סיאטל טקומה ממוקם כעשרים וארבעה קילומטר מהמלון. בית המלון הזה מתפאר באכסניות אורחים בהירות ועכשוויות אשר כוללות שירותים נלווים למטבח, וכן גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי חינם. בכל חדרי האירוח של בית מלון זה מצויים מיזוג אוויר, מרפסת, פינת ישיבה עם ספה ממנה תוכלו להציץ ביחד עם הילדים שלכם בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, וכן תמצאו בחדרים תחנת עגינה לאייפוד, כלי מטבח, מיקרוגל ומקרר – איבזור שלא תמיד תמצאו בין בתי מלון בסיאטל.

אורחי בית המלון הזה יכולים לנצל את מכון הכושר בו, אשר פותח את שעריו עבורכם במהלך עשרים וארבע שעות באופן רצוף או לחילופין להירגע לאחר יום ארוך עם משקה וארוחה קלה בבר שבמלון זה. בנוסף תמצאו בבית מלון זה מיני מרקט וכן מרכז עסקים. תוכלו לנצל בחינם את השאטל של המלון ליעדים סמוכים. מומלץ לכם להגיע עם הילדים שלכם לארוחת בוקר ללא עלות, אשר תכלול חביתה לפי ההזמנה שלכם. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על המלון הזה בסיאטל ודירגו אותו בממוצע בציון של 9.5 בדירוג מלונות בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Hyatt Place Seattle Downtown – הייאט פלייס סיאטל דאון טאון

Hyatt Place Seattle Downtown הוא בית מלון במרכז סיאטל, במרחק של שלושה רחובות ממחט החלל, פחות מקילומטר אחד ממרכז סיאטל, ליד מגוון נרחב של אטרקציות בסיאטל למשפחות,  כמו  פארק השעשועים Fun Forest ומוזיאון המדע הבדיוני. שדה התעופה הבין לאומי SeaTac נמצא במרחק של עשרים וארבעה קילומטר משם.

בית מלון זה מציע לכם מטבח אורחים אשר פתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה עם פריטים שתוכלו להזמין בהזמנה מראש, כריכים ועוד. בחדרי בית המלון המדובר נמצאים שעוני אזעקה עם תחנות עגינה MP3. בית מלון זה כולל חדרים מאוד מרווחים ובעלי מיזוג אוויר וכן טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ארבעים ושתיים אינץ', וכן מקרר כולל ספה נפתחת נינוחה.

עבור אלה מבינכם, אשר אוהבים תמיד להתעדכן בנעשה במדינת ישראל – מוצע בחינם אינטרנט אלחוטי. בנוסף מציע לכם בית מלון זה חדר כושר מאובזר היטב וכן שחייה בבריכה מקורה. בית מלון זה דוגל במדיניות של איסור עישון, ובו תמצאו אף מרכז עסקים, וכן שירות הסעות ללא תוספת תשלום בטווח של כקילומטר מהמלון. אורחים עם משפחות, אשר מאוד נהנו לשהות במלון זה, דירגו אותו בממוצע ציון של 8.7 בדירוגי בתי מלון מומלים בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Versace Palacete Penthouse-PIKE MARKET – ורסאצ'ה פלאסט פנטהאוז

Versace Palacete Penthouse-PIKE MARKET היא דירת אירוח בסיאטל הממוקמת קילומטר אחד וחצי מ- Space Needle ומרכז סיאטל, וכ- 800 מטרים משוק הפייק פלייס. עוד אטרקציות פופולריות בסיאטל בסמוך כוללות את נמל סיאטל ואת גלגל סיאטל הגדול. שדה התעופה הקרוב לדירת אירוח זו הינו בואינג פילד / קינג קאוטי, אשר נמצא כשניים עשר קילומטר משם, והמקום מציע לכם בחינם שירות של הסעות משדה התעופה. בית אירוח זה מציע לכם טרקלין ונוף לאגם. חדרי האירוח כוללים מיזוג אוויר וכן תמצאו במקום שני חדרי שינה,  מטבח מאובזר היטב שכולל מיקרוגל וכן מכונת כביסה – יתרונות חשובים לעומת בתי מלון בסיאטל למשפחות עם ילדים. יש גם שני חדרי רחצה אשר כוללים אמבטיה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, ותוכלו תמורת אקסטרה תשלום לקבל עוד מגבות. בחדרים יש גם מרפסת.

להזמנת חדרים במלון

The Inn at El Gaucho – הפונדק באל גאוצו'

The Inn at El Gaucho הוא פונדק בסיאטל הממוקם מעל לסטקיית בית אל גאוצ'ו הידועה של סיאטל. פונדק זה נמצא במרחק של כקילומטר אחד וחצי משוק הפייק פלייס ואף ממחט החלל. האקווריום של סיאטל נמצא במרחק נסיעה של כקילומטר וחצי משם וכן הטרמינל למעבורת נמצא במרחק של כשני קילומטר משם. פונדק זה נמצא במחוז בלטאון בסיאטל, רק כמה דקות ממחט החלל. אורחי פונדק זה יכולים ליהנות בבר הפסנתר ומחוויות אוכל, עבורכם ועבור הילדים שלכם של אל גאוצ'ו או לחילופין להזמין שירות חדרים מהמסעדה. פונדק זה מציע לכם סוויטות בעלות ריהוט מסוגנן בעבודת יד וכן פינות ישיבה נפרדות מפנקות. חלק מהסוויטות ב- The Inn at El Gaucho כוללות פינות ישיבה נפרדות יחד עם ספה ואחרות מציעות לכם נוף של פוגט סאונד.

כל הסוויטות בפונדק זה מציעות לכם טלוויזיה בכבלים ללא עלות נוספת, בטלוויזיות בעלות מסך שטוח. תמצאו בסוויטות אף מצעים של מותג אניצ'יני וחלוקי רחצה, וכן מוצרי אמבטיה של גילכריסט וסומאס. אינטרנט אלחוטי זמין לכם בכל החדרים ובכל רחבי הפונדק הזה בחינם. שירותי קונסיירז' זמינים בדלפק הקבלה, אשר זמין עבור הדרישות שלכם עשרים וארבע שעות ביממה, וכן ניתן למצוא מקומות ישיבה על יד האש בלובי הראשי. ניתן למצוא בפונדק זה אף בר פסנתר חי וטרקלין אח ליד אל גאוצו' סיאטל. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על המלון הזה בסיאטל ודירגו אותו בממוצע בציון של 8.9 ברשימות מלונות מומלצים בסיאטל עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Stay Alfred on Elliott Avenue – סטייאלפרד בשדרת אליוט

דירות האירוח בסיאטל Stay Alfred on Elliott Avenue ממוקמות כשמונה מאות מטר ממחט החלל. שוק פייק פלייס ממוקם כשבע מאות מטר משם. בית הדירות הזה מציע לכם שירות של WiFi ללא עלות נוספת וכן מנגל להנאתכם. יחידות האירוח של בית דירות זה כוללות בתוכן פינת ישיבה נוחה, אשר ממנה תוכלו ביחד עם הילדים שלכם לצפות בטלוויזיה בעלת מסך שטוח וכן להאזין למיטב השירים באמצעות נגן DVD.

הדירות גם כוללות מטבח מאובזר בעל מדיח כלים, מיקרוגל וכן תנור, טוסטר, מקרר ואף מכונת קפה משוכללת – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בסיאטל בד"כ. כל היחידות בבית דירות זה כוללות חדר רחצה ובו אמבטיה עם פריטי אמבטיה. בחדרים אף תמצאו מצעים. בית דירות זה מציע למיטיבי הכושר שבינכם מכון כושר עם מיטב המתקנים, וכן הוא מציע לכם מרפסות שמש. המלון זכה לציון ממוצע של 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בסיאטל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל