פורטל טיולים שיעשה לכם חשק לטוס ליעדים מומלצים בעולם

אחד האתגרים המורכבים ביותר בחופשה משפחתית עם ילדים בחו״ל, זהו שלב התכנון ולפעמים זאת נראית כמו משימה בלתי אפשרית. יש כל כך הרבה שאלות עליהן צריך לענות על מנת להבטיח טיול מהנה וללא תקלות כמו איפה ישנים? אילו אטרקציות כדאי לבקר? איך נוכל להפיק את המירב מהזמן שלנו בטיול? וכו.. במיוחד בשביל לענות על הצורך הזה יש את הפורטל המוביל ״לטייל בעולם״ – אתר הבית של המטיילים הישראלים בחו״ל.

איך למצוא יעדים מומלצים לטיול בחו"ל

יש המון אתרים ברשת אשר מציעים מידע על נסיעות ליעדים מגוונים מסביב לעולם וניתן למצוא בהם הרבה מידע והמלצות כגון מלונות, אטרקציות, מפות, מסלולים ומידע רב אשר יענה על השאלות שלכם. היתרון הגדול ביותר באתר letayelbaolam.com שכל התוכן עדכני מאוד ומתעדכן כל הזמן.

במהלך החיפוש שלכם באתר יש באפשרותכם לבחור יעדים פופולריים לפי יבשת, לפי סוג הטיול (כגון: משפחות עם ילדים, טיול זוגות, ירח דבש, עם רכב ועוד…). בנוסף תוכלו למצוא יעדים לפי עונות השנה וחודשים ספציפיים וסיכומי טיול עם מסלולי והמלצות של מטיילים כמוכם.

איך מתכננים טיול לחו״ל?

סוכנות שיווק דיגיטלי OKO

(צילום מסך מאתר לטייל בעולם)

לצורך הדוגמה בחרתם לטוס לתאילנד או ללונדון:

שלב ראשון: נכסים לאתר letayelbaolam.com
שלב שני: בוחרים את יבשת אירופה או אסיה (תלוי ביעד). ניתן גם לכתוב את שם של היעד בשורת חיפוש.
שלב שלישי: עוברים בין סיפורי דרך של מטיילים אשר כבר טיילו באזור או בעיר, עושים לו"ז עם רשימת אטרקציות שאהבתם, מלון שמתאים לכם ומסלול.
שלב רביעי: קונים כרטיסי טיסה.
שלב חמישי: משריינים מלון.
שלב אחרון: לאחר הטיול מעלים לאתר את הסיכום שלכם וכך יהיה לכם גם אלבום תמונות דיגיטלי עם סיכום בחינם וגם תעזרו למטיילים אחרים.

איך כדאי למצוא טיסות לחו״ל

אתרים כמו איירליינס, Expedia, Momondo ו-Orbitz נועדו לעזור לכם לחפש טיסות ליעד שאתם רוצים לטוס אליו. באתרים הללו תוכלו להשוות מחירים, לבדוק מתי זול יותר ומתי יקר זה יהפוך את הטיסה לזולה יותר או מתאימה יותר בשבילכם.

מתי הזמן הטוב ביותר להזמין טיסות

לרוב חושבים שאם מזמינים ברגע האחרון זה תמיד יהיה הכי זול, אך פה יש גם כמה נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר. קודם כל לא תמיד ברגע האחרון יהיה מקום על הטיסה, דבר שני לא בטוח שהמחיר אכן יהיה הכי זול, והדבר האחרון הוא שאם חלילה לא הצלחתם למצוא מקום ברגע האחרון מקום על הטיסה אתם מפספסים את המלון, ימי חופשה, אטרקציות מוזמנות ועוד.. אך מצד שני ניתן להרוויח ולמצוא מחירים מאוד אטרקטיבים ברגע האחרון ככה שתחשבו היטב לפני שאתם מחכים לרגע האחרון.

יש כמה טיפים שתמיד עדיף לעשות כאשר אתם מזמינים טיסות:

– תבדקו בכמה אתרים במקביל.
– תפתחו חלון פרטי בדפדפן וככה לפעמים תקבלו מחיר טוב יותר.
– תזמינו טיסות באמצע שבוע (ימי שלישי, רביעי).
– תבדקו דרך סוכנים לפעמים יש להם דילים מעולים.
– תשוו מחיר גם באתר של חברת התעופה עצמה ולא רק באתרי השוואות.
– ב-Low season v המחירים יהיו זולים יותר מאשר בשיא העונה.
– מומלץ לבדוק מחירי טיסות בשעות לא שגרתיות כמו מאור בערב או מאוד מוקדם בבוקר.

האם כדאי לטייל עם מדריך טיולים במהלך הטיול או לטייל באופן עצמאי

למרות שבפורטל ״לטייל בעולם״ תוכלו למצוא מסלולים, אטרקציות וחוויות של מטיילים עדיין ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לטייל עם מדריך טיולים מקצועי ומעניין במהלך הטיול .

חלק מהיתרונות כוללים:

● אתם תזכו לראות מקומות שלא הייתם רואים לבד.
● תזכו לקבל הסברים על מה שאתם רואים, על המסורת ועוד..
● יש שם מישהו שיעזור לך בכל קושי או מצב חירום אם חלילה קרה.
● מדריכים יכולים לספק המלצות מה לעשות ומה לא לעשות ביעד אליו הגעתם.
● תחסכו זמן יקר אם אתם מגיעים לחופשה קצרה.

האם עדיף לטוס לחופשת ״הכל כלול״ או טיול רגיל?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם על בסיס יומי, ופה אנחנו לא נוכל לעזור יותר מדי מפני שזה מאוד במה אתם אוהבים ואיך אתם נהנים יותר לטייל, ובכל זאת כמה טיפים, אם אתם טסים לחופשת הכל כלול כאן יותר פשוט עם עניין התקציב מפני שאתם משלמים מראש על חבילה שהיא כוללת את רוב ההוצאות ״הגדולות״ שלכם מראש וכל מה שנשאר זה ההוצאות הקטנות. בטיול רגיל צריך לחשוב על הכל מראש וגם במהלך הטיול עצמו להיות מוכנים לשינויים שיכולים לעלות לא מעט כסף.
מצד שני טיול הכל כלול זה יותר בטן גב, אוכל וכמעט ללא תזוזה ואילו חופשה רגילה היא כוללת לרוב רכב שכור או סוג אחר של תחבורה, טיולים מודרכים, אטרקציות רבות ועוד..
אם זה עניין כלכלי אז לרוב טיול ״הכל כלול״ יהיה זול יותר מאשר טיול רגיל.

איזה אתר הכי טוב לתכנון טיולים בחו"ל

סוכנות שיווק דיגיטלי OKO

(צילום מסך מאתר מפייסבוק)

אתר הטוב ביתר הוא אתר שמציע מגוון שירותים, קל לשימוש ובעל ניווט ברור, תוכן איכותי שמתעדכן באופן קבוע ועם יש לו קהילת משתמשים קבועה זה יתרון נוסף – מכיוון שאם לא מצאתם את מה שחיפשתם תוכלו להשלים שם.

בנוסף אם לאתר יש גם קבוצת פייסבוק גדולה שבה תוכלו להיעזר זהו יתרון מאוד גדול. לצורך דוגמא לפורטל ״לטייל בעולם״ יש קבוצת פייסבוק גדולה שנקראת ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ -> לחצו כאן להצטרפות לקהילה

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל