המרת מט"ח

קניית וון קוריאני (KRW) לטיול בדרום קוריאה – המלצות

דרום קוריאה היא אחד מהיעדים המסקרנים ביותר למטייל הישראלי במזרח הרחוק, אך כדאי לשים לב לבצע קניית וון קוריאני (המטבע של דרום קוריאה) עוד בטרם ממריאים מישראל ומתחילים טיול בקוריאה הדרומית במאמר הבא נסקור עבורכם את כל הדרכים היעילות ביותר לקנות וןן קוריאני במזומן בישראל, כולל אפשרות נוחה ומשתלמת במיוחד של הזמנת וון קוריאני לנתב"ג באינטרנט כך שהמט"ח יחכה לכם בטרמינל לפני הטיסה

טיול בדרום קוריאה מאפשר לתיירים להיחשף לעולם תוכן ותרבות שונה לחלוטין מכל מה שאנו מכירים בחיי היום יום שלנו. דרום קוריאה מלאה ערים מדהימות ביופיין, משלבת אתרי טבע עוצרי נשימה ומאפשרת לכם לקבל את השילוב המושלם בין אזורים כפריים ותרבויות מסקרנות לבין חופי ים קסומים – זהו חצי אי שאין שני לו למי שמעוניין בטיול במזרח הרחוק שיהיה מרגש ושונה בתכלית מכל מה שהכרתם עד היום.

אם עד לפני שנים ספורות היה קשה מאוד למצוא תיירים ישראלים בדרום קוריאה, כיום, התדירות של טיסות למדינה זו רק הולכת וגדלה. אבל רגע לפני שאתם קופצים על המטוס ומאפשרים לעצמכם טיול שתזכרו לשנים, אתם חייבים לדאוג מבעוד מועד להמיר את הכספים לחופשה ולקנות וון קוריאני (המטבע של דרום קוריאה) עוד בישראל.

השירות האינטרנטי החדש של חברת FlyMoney מאפשר לכל ישראלי אשר רוצה לטוס לחו"ל, להזמין מראש אונליין מט"ח שימתין לו בשדה התעופה בן גוריון ביום הטיסה (בטרמינל 1 או 3) במעטפה על שמו, וכך להגיע לדרום קוריאה כאשר הכסף שהוא צריך לטיול כבר אצלו, ללא סידורים מיוחדים. בנוסף, כך תוכלו גם לפרוס את מחיר רכישת וון קוריאני לתשלומים חודשיים באשראי. בכדי להזמין וון קוריאני לשדה התעופה, יש להשתמש בתיבת ההזמנות של FlyMoney, הנמצאת למטה בעמוד זה. שימו לב – ייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה שמאלה או ימינה כדי להשלים את ההזמנה.



טיול בדרום קוריאה – עוד באותו נושא:

טיסות לדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות פנים בקוריאה הדרומית – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב בקוריאה הדרומית

מלונות מומלצים בסיאול בירת קוריאה הדרומית

היתרונות של הזמנת וון דרום קוריאני (KRW) לשדה התעופה

אם אתם רוצים להמיר וון קוריאני ואין לכם זמן להשקיע בחיפוש אחר עמדת המרת כספים בימים שלפני הטיסה, אתם יכולים להשתמש בתיבת ההזמנות למט"ח לנתב"ג שלמעלה בדף זה ולקנות וון קוריאני אונליין. ביום הטיסה ימתינו לכם בדלפקים של בנק הפועלים, בטרמינל 3 או 1 (לפי הטיסה שלכם), כל סכומי הכסף הרצויים לכם, בשטרות, בדלפק מיוחד עם תור מקוצר. כך תחסכו לעצמכם התרוצצויות מיותרות, תוך כדי שאתם מקבלים שערי המרה נוחים מאוד ויכולים לפרוס את הסכום הכולל של קניית וון קוריאני לתשלומים בכרטיס האשראי, על מנת להנות מהטיול בדרום קוריאה מבלי לחשוש מההוצאות.

כמו כן כאשר אתם מזמינים מראש וון דרום קוריאה לשדה התעופה עם שירות FLYMONEY אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים שטרות מקוריים שלא יהיה בהם כל חשד לזיוף, מאחר והשירות מופעל בפיקוח משרד האוצר. כך, במקום למצוא את עצמכם מסתבכים בדרום קוריאה עם המשטרה או עם רשויות החוק באופן כללי אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם עושים שימוש בכסף מקורי.

קניית וון קוריאני (KRW) בדואר ישראל

רכישת מטבעות דרך דואר ישראל בדרך כלל, היא אחת מן האפשרויות המקובלות ביותר שעולות בקרב מטיילים. לצד זאת, רגע לפני שאתם מתכננים לגשת לסניף הדואר הקרוב בשביל לרכוש וון דרום קוריאני, חשוב שתדעו כי לא בכל סניף של דואר ישראל תוכלו למצוא שירותי המרת מטבע למטבע דרום קוריאני. אתם עלולים לעמוד שעות ארוכות בתור בדואר ואז לגלות שאין להם וון דרום קוריאני במלאי, כך שכדאי למצוא דרכים אחרות לקנות וון קוריאה לטיול שלכם.

רכישת וון קוריאני בבנק

אפשרות נוספת שייתכן וחשבתם עליה, היא רכישת מט"ח דרום קוריאני דרך סניף הבנק שלכם. לעיתים ניתן למצוא וון דרום קוריאני זמין לרכישה בחלק מסניפי הבנקים. אבל חשוב לזכור כי מדובר במטבע נדיר יחסית אשר לא תמיד נעשה בו שימוש באופן קבוע. לכן מומלץ לוודא מראש עם צוות הבנק שלכם, האם יש להם בנמצא את השטרות, והאם ניתן לספק לכם את כל הסכום הדרוש לכם לנסיעה. כמו כן זכרו כי כאשר אתם  מחליטים לרכוש וון קוריאני דרך הבנק אתם צריכים להגיע פיזית לסניף הבנק, לעמוד בתור וגם לשלם עמלות גבוהות על מנת לטפל בפרוצדורה זו.

קניית וון דרום קוריאני בצ'יינג'ים

כמעט בכל מקום אתם יכולים למצוא חנויות המרת כספים אשר פועלות לטובת המטיילים ומאפשרות החלפת כספים מהירה ויעילה. על-פי-רוב שירותי חנויות צ'יינג', עולים לכם כצרכנים לא מעט כסף עם שערי מט"ח גבוהים מהרגיל אותם אתם לא יכולים לחלק לתשלומים בכרטיס אשראי. מבחינת הזמנת וון קוריאני, לא תמיד ניתן למצוא את הוון בצ'יינג'ים, אך אתם יכולים להתקשר מראש ולוודא כי הוא קיים במלאי ואתם יכולים לרכוש.

קניית וון קוריאני בשדה התעופה

מומלץ להתכונן בצורה קפדנית לקראת טיול בדרום קוריאה, כי יש לכם כל כך הרבה מה להספיק בזמן קצוב מאוד. בהכנות לטיול אתם רוצים לצמצם ככל הניתן סידורים, התרוצצויות, עמידה בתורים ארוכים, ולהגיע רעננים עד כמה שאפשר למחוז חפצכם. לכן, השתמשו בשירותי המרת וון קוריאני בשדה התעופה בהזמנה מראש אונליין וחסכו לעצמכם את העמידה בתורים המעייפים.

כיום אתם יכולים להזמין וון קוריאני לשדה התעופה, ללא צורך לעמוד בתור או להשקיע זמן טרם הנסיעה בחיפוש אחר תנאי המרה הנוחים ביותר. ניתן להזמין את המטבעות בתהליך קצר אשר מתרחש כולו דרך האינטרנט ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית בכדי לבצע את הרכישה.

עם ביצוע הזמנת וון קוריאני לנתב"ג תוכלו אפילו לבחור את פירוט השטרות שאתם מעוניינים לקבל ביום הנסיעה. אומנם אי אפשר להבטיח שבסופו של דבר אלו יהיו בדיוק השטרות שתקבלו, אך ברוב המיקרים צוות השירות יצליח להבטיח שתקבלו את הסכום בחלוקת השטרות שביקשתם. כמו כן תוכלו לפרוס את הסכום שמופיע לכם באתר לתשלומים ולהקל על הוצאות הטיול כולו.

וון קוריאני – אילו שטרות ומטבעות?

הוון הקוריאני הוא המטבע הרשמי של דרום קוריאה החל משנת 2009. נכון לכתיבת שורות אלו שקל ישראלי אחד שווה כ 337 וונים דרום קוריאנים. אמנם יחס ההמרה של שקל לוון קוריאני משתנה מדי יום, אך כדאי להכיר באופן כללי את השערים לפני שאתם מגיעים להמיר כספים כדי שתוכלו לדעת מהן עלויות ההמרה הכלליות.

השטרות הקיימים לשימוש בדרום קוריאה נכון להיום הם: חמישה וון קוריאני, עשרה וון קוריאני, 50 וון קוריאני, מאה וון קוריאני, 200 וון קוריאני, 500 וון קוריאני, 1000 וון קוריאני, 2000 קוריאני ו5000 וון קוריאני.

כמה כסף להזמין לטיול לדרום קוריאה?

אחרי שאתם יודעים כבר כל מה שצריך לדעת על הוון הקוריאני הגיע הזמן לעשות סדר בתקציב שלכם לטיול בדרום קוריאה כדי שתוכלו לתכנן את החופשה שלכם בצורה המיטבית. עלויות השנה בדרום קוריאה משתנות בהתאם לרמת החיים שאתם רוצים לספק במהלך הטיול. ניתן למצוא מלונות זולים מאוד, B&B, הוסטלים ובתי אירוח שונים שיכולים לצמצם משמעותית את עלויות הטיול בדרום קוריאה. כמו כן, בכדי לצמצם את עלויות הטיול, ולגלות את התרבות הקוריאנית האמיתית אתם רוצים לטעום מהאוכל המקומי הקוריאני. אוכל זה הוא זול משמעותית יותר מאוכל מערבי ומאפשר לכם לחיות בתקציב נוח יותר.

התניידות בתוך מרכז העיר סיאול היא זולה משמעותית כאשר משתמשים בתחבורה המקומית המצויינת שמתקיימת בעיר. יחד עם זאת חשוב לשים לב כי עלויות המוניות בסיאול הן מעט יותר יקרות מהמצופה. כאשר עלות נסיעה במונית משדה התעופה למרכז העיר סיאול 84$ לשלושה נוסעים ושתי מזוודות. זמן הנסיעה הממוצע הוא רבע שעה.

כמובן שעלויות המחיה בסיאול תלויות מאוד ברמת החיים שאתם רוצים לספק לאורך הטיול ולכן חשוב מבעוד מועד להחליט מהם דרישות הסף שלכם לטיול ואין אתם רוצים שהטיול שלכם יראה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל