פנמה סיטי בתי מלון

פנמה סיטי – בתי מלון מומלצים

מתכננים חופשה בפנמה סיטי בירת פנמה עם הילדים? לבירת פנמה יש הרבה מה להציע ולא חסרים מלונות טובים בפנמה סיטי, אבל יש לא מעט מלונות בפנמה סיטי שנחשבים מומלצים אבל פונים בעיקר לקהל של אנשי מימשל ועסקים וילדים לא תמיד ירגישו בהם בנוח. בכתבה זו תמצאו רשימה ומידע למטייל (כולל סרטי וידאו) על מלונות מומלצים בפנמה סיטי עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים בפנמה סיטי למשפחות עם ילדים מתבססת על הצבעות של משפחות ששהו בפנמה סיטי עם הילדים במסגרת חופשה משפחתית. מעבר לכך, ניסינו לכלול ברשימה מיגוון רחב ככל הניתן של מלונות בפנמה סיטי מבחינת מיקומים, רמות מחיר, דירוגי כוכבים וסגנונות אירוח

טיול בפנמה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפנמה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

בתי מלון בפנמה סיטי – המומלצים למשפחות עם ילדים

מלון דאבל טרי ביי הילטון פנמה סיטי DoubleTree by Hilton Panama City 

דאבל טרי ביי הילטון פנמה סיטי, בית מלון במרכז פנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים, מול כנסיית El Carmen Church ו-500 מטר בלבד מסינטה קוסטרה, מציע אירוח אלגנטי עם ספא שבו חדר כושר ואמבט עיסוי, כמו גם בריכת גג. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בפנמה סיטי עם ילדים.

הסוויטות והחדרים המרווחים מעוצבים בסגנון מודרני למדי וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך, מכונת קפה, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חינם ומוצרי טיפוח מבית Neutrogena.

במסעדת City Café יגישו לכם מנות בינלאומיות ומקומיות. גם בר קוקטיילים זמין לאורחי במקום.

מהמלון ניתן לגשת בקלות יחסית לשדרת ויה אספניה; הוא ממוקם 30 דקות נסיעה משה התעופה הבינלאומי, Tocumen International Airport. תעלת פנמה הידועה מרוחקת 12 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון יורוסטארס פנמה סיטי Eurostars Panama City 

יורוסטארס פנמה סיטי, מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ב-Bella Vista ובסמיכות למתחם הפיננסי של העיר. במלון פועלים חדר כושר, ספא ומסעדת איכות. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג בתי מלון מומלצים בפנמה סיטי למשפחות עם ילדים.

כל יחידות האירוח מעוצבות בסגנון מודרני וגוונים חמימים וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, תחנת עגינה לאייפוד, מיני בר וחדר רחצה הכולל מוצרי טיפוח.

ספא המלון נמצא בקומה ה-6 וכולל סאונה, אמבט עיסוי וחמאם טורקי. אורחים מוזמנים לטפח את גופם ובריאותם בחדר הכושר. בעבור תשלום נוסף, ניתן ליהנות משירות הסעות לשדה התעופה או ממנו.

מדי יום מוגש במסעדת Daily 26 מזנון ארוחת בוקר, עם נוף פנוראמי לעיר. באותה קומה ממש פועל טרקלין קוקטיילים, כמו גם מסעדת Butterfly 26.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובוטל פנמה סיטי Novotel Panama City 

נובוטל פנמה סיטי, מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים הממוקם 3 קילומטרים ממפרץ פנמה, מציע מרכז כושר, מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בפנמה סיטי עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, מיני בר, מכונת קפה, מיזוג אוויר וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ובמזנון החטיפים תוכלו להתארגן על מזון קל. מלבד אלו תמצאו במלון גם חדר משחקים – אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי בתי מלון למשפחות בפנמה סיטי – שירותי גיהוץ ושירותי ניקוי יבש.

המלון מרוחק 2.3 קילומטרים מהפארק הלאומי Metropolitan, 4.3 קילומטרים מן הארמון הנשיאותי ו-4.2 קילומטרים ממוזיאון תעלת פנמה. שדה התעופה הבינלאומי נמצא 17 קילומטרים מהמקום. חנייה ללא תשלום זמינה לנוחיותכם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ווינדהאם פנמה Wyndham Panama Albrook Mall Hotel & Convention Center 

ווינדהאם פנמה, מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בקניון אלברוק (Albrook Mall), בסמוך למסוף התחבורה (Great National Transport Terminal), מציע אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון ושירותי חניה (ואלט). המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בפנמה סיטי למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח של המלון כוללת מיזוג, שולחנות, טלוויזיית 42 אינץ', מכונת קפה, כספת וחדר רחצה מרווחת עם מקלחת ואמבט נפרדים ושני כיורים. שלוש מסעדות פועלות במלון – כולן מגישות מזנוני ארוחות בוקר, צהריים וערב. יש גם טרקלין ביסטרו ובית קפה. בקניות אלברוק ניתן למצוא אפשרויות סעודה נוספות.

תעלת פנמה מרוחקת 10 דקות נסיעה בלבד מהמלון ואילו שגרירות ארצות הברית נמצאת 5 דקות נסיעה ממנו. שדה התעופה הבינלאומי, Marcos A. Gelabert International Airport, ממוקם 3.6 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רמדה פנמה סנטרו ויה ארג'נטינה Ramada by Wyndham Panama Centro Via Argentina

רמדה פנמה סנטרו ויה ארג'נטינה, בית מלון בפנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים, מציע אירוח נפלא בעיר פנמה סיטי, מסעדה, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. תוכלו ליהנות מהבר שבאתר, וחניה פרטית הזמינה לאורחים בלא תשלום.

כל אחד מחדרי המלון ממוזג וכולל טלוויזיה שטוחת מסך, מכונת קפה, טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. צוות דלפק הקבלה ישמח לסייע לכם 24 שעות ביממה.

מוזיאון תעלת פנמה נמצא 3.8 קילומטרים מהמלון ואילו הפארק הלאומי מטרופוליטן – 1.9 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוסקנה אין Toscana Inn Hotel 

טוסקנה אין, מלון בדירוג 3 כוכבים ברובע אל קאנגרחו של פנמה סיטי, מציע חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם חנייה פרטית ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בפנמה סיטי למשפחה עם ילדים.

המלון ניצב מרחק רחוב אחד מרחוב הקניות העיקרי של העיר, Via España ו-10 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר ההיסטורי. בדלפק המלון תוכלו לקבל מידע עדכני אודות אטרקציות בפנמה סיטי שראוי לבקר.

כל חדר כולל כספת, טלפון, טלוויזיית LCD עם כבלים, מקרר וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת.

במסעדת Café Los Girasoles יוגשו לכם מנות מפנמה ומרחבי העולם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון דקפוליס פנמה סיטי Radisson Decapolis Hotel Panama City 

רדיסון דקפוליס פנמה סיטי, מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 5 כוכבים, זהו מלון מסוגנן בפנמה סיטי, המציע בריכה מחוממת חיצונית, חדר כושר לניפוח השרירים וספא הכולל אמבט עיסוי, חמאם טורקי ושירותי עיסוי. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג מלונות מומלצים בפנמה סיטי למשפחה עם ילדים.

בחדרי האירוח תוכלו להשתמש באינטרנט אלחוטי חינם ותמצאו בהם נופים של הים או העיר, עיצוב אופנתי ומודרני עם אמנות מקומית, מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך וכבלים, מיני בר ומכונת קפה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכלולה במחיר האירוח.

מסעדת המלון המרכזית כוללת רצפת זכוכית ומכינה מנות פיוז'ן מודרניות באיכות גבוהה ומשקיפה אל הבריכה. במרטיני בר ובסושי בר תוכלו להתענג על סושי ועל קוקטיילים בלא תשלום. משירות החדרים תוכלו ליהנות בכל רגע במהלך היממה.

המלון נמצא בסמוך לקזינו מג'סטיק (Majestic) ומרכז השופינג מולטיסנטרו  (Multicentro)ובמרחק 400 מטרים ממפרץ פנמה. לנוחיותכם, זמינה עבורכם חניה פרטית ללא תשלום, כמו גם שירות הסעות מנמל התעופה ואליו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גלובל פנמה Global Hotel Panama 

גלובל פנמה, בית מלון 5 כוכבים בפנמה סיטי הנמצא במרחק 10 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר העתיקה, מציע בריכת שחיה חיצונית, מכון כושר לטובת הבריאות ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 8.9 בהמלצות על בתי מלון בפנמה סיטי למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים מציעים טלוויזיה שטוחת מסך, מערכת מיזוג, מכונת קפה, מיני בר, תחנת עגינה לאייפוד, נגן DVD, פינת ישיבה נוף להרים ולים וחדר רחצה צמוד עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

במקום פועלת מסעדה ושירות שמירת חפצים ויש גם חניה ללא תשלום. סופרמרקט theRey ממוקם 500 מטרים בלבד מהמלון, ואפשרויות סעודה נוספות במרחק 400 מטרים ממנו. המלון נמצא כשני קילומטרים משדרת בלבואה ו-4.4 קילומטרים מפארק Metropolitan. שדה התעופה הבינלאומי, Tocumen International Airport, ניצב במרחק של 20 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קורל סוויטס Hotel Coral Suites 

קורל סוויטס, בית מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרחק נגיעה משדרת ויה אספניה הידועה. יש בו בריכת גג והוא מציע חדר כושר מאובזר וסוויטות ממוזגות. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בפנמה סיטי למשפחות עם ילדים.

בכל אחת מהסוויטות תמצאו מטבחון עם מדיח כלים, מכונת קפה, כיריים ומיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בפנמה סיטי ברוב המיקרים. כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם, ספה, נגן DVD, טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה פרטי.

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית. ישנה אבטחה 24 שעות ביממה. צוות דלפק הקבלה ישמח לספק לכם מידע רלוונטי אודות המקומות שכדאי לראות והדברים שכדאי לעשות בעיר. לנוחיותכם זמינים שירות כביסה וניקוי יבש.

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה בלבד מהעיר העתיקה. פארק מטרופוליטן נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מהמלון. Area Bancaria ו- Cinta Costera נמצאים גם הם 5 דקות נסיעה מהמלון. Casco Antiguo מרוחק 8 דקות נסיעה ממקום האירוח ואילו שדה התעופה Tocumen נמצא 20 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון המפטון ביי הילטון פנמה Hampton by Hilton Panama 

המפטון ביי הילטון פנמה, מלון מומלץ בפנמה סיטי בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בסמיכות לרובע הפיננסי של העיר, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, מכון כושר וארוחת בוקר יומית ללא תוספת תשלום, כמו גם מתקנים המתאימים לאירועים ולישיבות. המקום מפעיל גם בריכת גג, להנאת האורחים כולם. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בפנמה סיטי עם ילדים.

כל אחד מהחדרים כולל מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, שולחן עבודה קטן, מכונת קפה, מקרר קטן – יתרון משמעותי מול בתי מלון בפנמה סיטי עבור משפחות – וחדר רחצה גדול עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער.

מבחר גדול למדי של מסעדות, הכוללות מנות בינלאומיות, נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון ואילו מרכז הקניות Plaza Concordia מרוחק כ-500 מטרים מהמקום. אל תעלת פנמה ואל שדה התעופה הבינלאומי (Tocumen International Airport) תוכלו להגיע תוך פחות מ15 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל