סאמרה רוסיה בתי מלון לילדים

סמרה, רוסיה – מלונות מומלצים עם ילדים

10 בתי מומלצים בסמרה למשפחות עם ילדים – מתכננים חופשה בסמרה רוסיה עם ילדים? הכתבה הבאה כוללת סקירה על 10 מלונות בסמרה אשר זוכים לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה משפחתית בסמרה באחד מבתי המלון

מלונות בסמרה הם די בסיסיים ברוב המיקרים וקשה למצוא בעיר מלונות פאר או אתרי נופש מפנקים בסטנדרט המערבי. נדיר למצוא בבתי מלון בסמרה שירותים תיירותיים כמו בריכה, ספא, מועדונית לילדים, שירותי בייביסיטר ועוד אלמנטים שמאפיינים מלונות מומלצים למשפחות בחו"ל בדרך כלל. אבל אם אתם מגיעים אל סמרה עם ילדים לחופשה משפחתית, בהחלט ניתן למצוא מלון מומלץ בסמרה שמספק תמורה הוגנת למחיר ושילדים יחושו בו בנוח, ביחרו אחד מבתי המלון ברשימה זו

חופשה ברוסיה – עוד באותו נושא:

סמרה רוסיה – מידע למטייל ואטרקציות מומלצות לחופשה

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

10 מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים

מיני הוטל קליפורניה – Mini Hotel California

בית האירוח מיני הוטל קליפורניה ממוקם 8 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) וממנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery). החדרים ממוזגים וכוללים קומקום חשמלי, שולחן עבודה, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה. זהו מלון קטן למשפחות הזוכה לציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים ומעניק תמורה הגונה למחיר.

צוות דלפק הקבלה דובר אנגלית ורוסית ופעיל 24 שעות ביממה; שם יסייעו לכם בשמחה בכל עניין תיירותי.

שדה התעופה הקרוב, קוּרוּמוץ' (Kurumoch), נמצא 34 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוניקה – Hotel Tonika 

טוניקה, מלון מומלץ במרכז סמארה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 50 מטרים מכיכר וויסוצקי (Visotsky) ומציע סאונה, אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפעיל סביב השעון – לא מעט יחסית אל מלונות בסמרה ברוב המקרים.

 

החדרים ממוזגים ומעוצבים בצבעים חמים ובסגנון קלאסי; בכל אחד מהם טלוויזיה מקרר וחדר רחצה צמוד. החדרים זוכים להמלצות טובות ברשימות מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים

בית הקפה של המלון מציע מטבח ביתי וארוחת בוקר המוגשת מדי יום. מבחר בתי קפה ומסעדות נמצא 5 דקות הליכה מהמלון.

המדרחוב ההיסטורי לנינגרדסקיה (Leningradskaya) ממוקם גם הוא 5 דקות הליכה בלבד מהמלון, בדומה לקתדראלת פוקר ובסקי (Pokrovsky). ב-15 דקות הליכה מהמלון ניתן להגיע לגדת נהר הוולגה (Volga). תחנת האוטובוס סקְור וויסוצקוגו (Skver Vysotskogo) נמצאת 2 דקות הליכה מהמלון. תחנת הרכבת המרכזית של סמארה ממוקמת רק 2 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה Samara נמצא 25 דקות משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית דום 55 – Dom 55 Inn

מקום האירוח נמצא 7 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) ומציע אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. זהו מבנה חדש הממוקם קילומטר אחד ממרכז הקניות MEGA.

בחדר האורחים של המלונית יש טלוויזיה עם מסך שטוח ואילו כל חדר מחדרי האורחים מצויד בטלוויזיה ובמייבש שיער. זוהי אכסניה מתאימה למשפחות בסמרה המספקת, בהשוואה אל מלונות בסמרה ברוב המיקרים, תמורה הוגנת יחסית לעלות. זוהי אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של האכסניה בכל רשימת מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים

המלון נמצא 23 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית גגארין – Hostel Gagarin

האכסניה ממוקמת 6 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena), 7 קילומטרים ממנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery) ומציע אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפעיל סביב השעון, כולל שירות שמירת מטען, שירותי גיהוץ ושירותי פקס וצילום מסמכים.

חלק מיחידות האירוח כוללות מטבח עם מיקרוגל – עניין לא נפוץ בקרב מלונות בסמרה ברוב המיקרים, והסיבה הבולטת לציונים הגבוהים של המלון בביקורות על בתי מלון מומלצים בסמרה עם ילדים.

בסביבות המלון ניתן ליהנות מפעילויות מתאימות למתכננים חופשה בסמרה, כגון הליכות ארוכות. המקום נמצא 31 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית אפלסין – Hostel Apelsin

אכסניית אפלסין היא מלון בסמרה הנמצא 500 מטרים מתחנת המטרו אלאבינסקאיה (Alabinskaya). שימו לב שחדר הרחצה הוא משותף לכל החדרים, כמו גם המטבח. ויש אינטרנט אלחוטי בכל רחבי האכסניה.

האורחים נהנים מפעילויות שונות בסביבה, לרבות רכיבה על אופניים (שניתן לשכור בדלפק הקבלה) והליכות ארוכות. זהו מלון בסיסי ביותר אשר מספק, בהשוואה אל מלונות בסמרה ברוב המקרים, תמורה הוגנת יחסית למחירים זלים, וזוהי הסיבה הבולטת להכללתו ברשימות מלונות מומלצים בסמרה למשפחות עם ילדים.

המקום נמצא 33 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית נייס – Nice Hostel

נייס, אכסניה בסמרה הממוקמת 15 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) כוללת טרקלין משותף וחדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם. 2 קילומטרים משם נמצא מנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery). המקום מפעיל דלפק הקבלה הפעיל 24 שעות ביממה, כמו גם מטבח משותף לכל האורחים.

כל חדר מצויד בתנור, מיקרוגל, קומקום חשמלי, מקלחת, חדר רחצה עם מייבש שיער, מרפסת ושולחן עבודה. האיבזור המאפשר בישול עצמי במהלך חופשה בסמרה איננו מובן מאליו בהשוואה אל מלונות בסמרה ומתאים מאוד עבור משפחות המגיעות אל סמרה עם ילדים.

האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות בסביבת האכסניה, כולל רכיבה על אופניים והליכות ארוכות.

המקום נמצא 36 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירה בוורונז'סקאיה – Apartment on Voronezhskaya 

דירת נופש בסמרה למשפחות עם ילדים אשר נמצאת 6 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) ו-10 קילומטרים ממנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery). בכל חדר יש מרפסת עם נוף לגן ואינטרנט אלחוטי חינם.

הדירה כוללת שני חדרי שינה נפרדים ומטבח ובו מיקרוגל ואזור אכילה. בנוסף יש בדירה מכונת כביסה וחדר רחצה – סידור מושלם לחופשה בסמרה עם ילדים ולכן אין פלא שהדירה זוכה לשבחים בדירוגי מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים.

ניתן לגלות הרבה על האזור באמצעות פעילויות נופש בסמרה שניתן להסדיר דרך בעלי הדירה, כגון סקי ורכיבה על אופניים.

המקום נמצא 32 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של סמרה, קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מיני הוטל מיקס – Mini Hotel Mix

מיני הוטל מיקס, מלון בסמרה הממוקם 6 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) ו-2.5 קילומטרים ממנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery), הוא בית הארחה קטן וידידותי למשפחות.

כל החדרים כוללים נוף לנהר, קומקום חשמלי וארון בגדים, וזוכים למיקום טוב בדירוגי מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים

המקום נמצא 36 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מיני הוטל מלניצה – Mini Hotel Melnitsa

מיני הוטל מלניצה, מלון מומלץ בסמרה הוא למעשה בית הארחה קטן הממוקם 7 קילומטרים מארנת סמארה (Samara Arena) ו-6 קילומטרים ממנזר הנשים איברסקי (Iversky Women's Monastery), מציע מתקני ברביקיו, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו.

כל חדר כולל ארון בגדים וטלוויזיה עם מסך שטוח. האירוח בסיסי אך חמים ומתאים למשפחות ובית המלון זוכה להרבה פירגונים בכל דירוג מלונות מומלצים בסמרה עם ילדים.

אורחי המלון נהנים מפעילויות שונות בסביבות סמארה, כגון טיולים רגליים. בית המלון נמצא 31 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קוּרוּמוץ' (Kurumoch).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וולנה – Volna Hotel

וולנה, מלון זול ומומלץ בסמרה בדירוג 2 כוכבים, ממוקם במרכז התרבות והעסקים של סמארה – 20 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר ובו דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ושולחן ביליארד, להנאת האורחים.

כל חדר מעוצב בסגנון קלאסי עם צבעים חמים. בחלק מהחדרים יש חדר רחצה פרטי, קומקום חשמלי, מקרר וטלוויזיה.

במרק 10 דקות הליכה מהמקום ניתן לגלות מגוון בתי קפה ומסעדות. ישנה אפשרות לקבל ארוחת בוקר לחדר. יחסית אל מלונות בסמרה המלון מספק תמורה מעולה בהשוואה למחיר ולכן זוכה להרבה שבחים בדירוגי בתי מלון מומלצים בסמרה עם ילדים.

חנייה מאובטחת עומדת באתר לרשות האורחים. 4.5 קילומטרים ממנו נמצאת תחנת הרכבת של העיר ו-20 קילומטרים ממנו – תחנת האוטובוס הראשית של סמארה ממנה ניתן להגיע אל יעדים ברחבי רוסיה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סמרה מלונות למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל