eSim ליפן

סים ו-eSim ליפן – מידע שימושי למטייל

רגע לפני החוויה הבלתי נשכחת של חופשה ביפן, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לדאוג גם לפרטים הקטנים, והכל יעבור חלק. רוב המטיילים מחפשים סים ליפן שהוא לא רק הזול ביותר, אלא גם האמין ביותר. המדריך הבא יספק לכם את כל ההסברים, ויגלה לכם את כל הדרכים היעילות לחיסכון בכסף.

נתחיל עם שאלת השאלות: איפה קונים סים ליפן?

סים לחו"ל, eSim, חברות מקומיות, חברות אינטרנטיות. מגוון האפשרויות לקניית סים יפני עלול להיות מבלבל. אבל מי היעילה והזולה מכולן? לשמחת המטיילים, כיום ניתן למצוא חברות סלולר שמתאימות עצמן במיוחד לתיירים בחו"ל, ופוטרות אותנו כמטיילים מהצורך להתחייב לחבילות ארוכות או לשלם הון על שירותי סלולר לטיול קצר.

הנה שלושה חברות כאלה לדוגמה:

Drimsim פתרון מעולה למחפשים סים ליפן. דרים סים, חברה וותיקה בתחום, מציעה סים פיזי או eSim לבחירתכם. פירוש הדבר הוא שניתן למצוא סים מתאים לכל מכשיר (הסבר על ההבדלים יגיע בהמשך המדריך). הקונספט שלהם מכוון כל כולו לתיירים ולטווח קצר: סים לגלישה בלבד, בו משלמים אך ורק על הגלישה בפועל בתעריף קבוע. את הסים אפשר לשמור לטיול הבא – הוא תקף בכ190 מדינות (לכל מדינה תעריף משלה). מדובר בקונספט חדשני שמבקש להפוך את עניין הסים לחו"ל לכמה שיותר פשוט וקליל עבור תיירים.

להזמנת SIM או eSIM ליפן מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול ההמלצה הישראלית שלנו היא מתחרה רצינית, עם מחירים זולים במיוחד אפילו ביחס לחברות מקומיות. מולטי טראוול מציעה שירות לקוחות מעולה בעברית, חבילות בהתאמה אישית (עם בחירה מדויקת של נתוני הגלישה והשיחות) ואפילו אופציה לאפליקצית שיחות (במכשירים תומכים). בעצם מדובר בחבילות קבועות וזולות של eSim ליפן, עם התקנה קלילה, מרחוק ובלי לצאת מהבית. טיפ קטן: חשוב לבדוק לפני הקנייה שהמכשיר שלכם תומך בeSim (ברשימה שבאתר).

להזמנת eSIM ליפן ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo, הינה חברת eSim עולמית שמציעה חבילות גלישה לדנמרק במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות גלישה אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לדנמרק בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות זמין (באנגלית). מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לדנמרק מ-Airalo לחצו כאן

חופשה ביפן – עוד מידע למטייל

השכרת רכב ביפן – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

טיסות פנים ביפן – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

סוגי סים ליפן

שוק הסלולר ביפן הוא בין המתקדמים בעולם. גם כתיירים אין סיבה להישאר מאחור וכדאי ליהנות מכל הטכנולוגיות החדשניות בתחום.

לכן, חשוב להכיר את שני סוגי הסים הזמינים ביפן: סים קלאסי וeSim.

כיאה למדינה טכנולוגית במיוחד, ניתן למצוא eSim ליפן בקלות ובמחירים מעולים, אם יודעים איפה לחפש.

אבל רגע, מה זה eSim?

השם eSim הוא למעשה קיצור של Embedded Sim, או בעברית "סים מוטמע". הסים כבר קיים בתוך המכשיר ברכישה, וכדי לחבר את הסמארטפון לשירותי סלולר כל מה שצריך לעשות הוא לסרוק ברקוד.

היתרון העיקרי והבולט של eSim ליפן הוא האופציה להתקנה מרחוק, בכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. שכחתם לקנות סים לפני הטיול? מתקינים eSim בשדה. לא בא לכם לנסוע לסניף? מתקינים eSim ליפן בבית.

ומה זה סים קלאסי?

את הסים המסורתי כולנו מכירים. נוסעים לסניף של חברת סלולר או מזמינים משלוח, מוציאים את הסים הישן ומתקינים את הסים החדש מפלסטיק (אם ברשותכם סמארטפון עם סים כפול, תוכלו להשאיר את שניהם במכשיר).

אז מה עדיף, סים או eSim ליפן?

כדי לענות על השאלה, כדאי להיעזר בהשוואה הבאה:

מחיר

באותה החברה, עלות הסים וה-eSim המקביל בדרך כלל לא שונה. למרות הטכנולוגיה המתקדמת, חברות סלולר לרוב לא מחייבות יותר על eSim.

בנוסף, eSim ביפן חוסך זמן וכסף, מכיוון שהוא לא דורש משלוח או הגעה לסניף, כך שאלו יתרונות שכדאי לקחת בחשבון.

נוחות

סים קלאסי: יש צורך בהגעה פיזית לחנות או בקבלת משלוח. לאחר מכן, תאלצו להוציא את הסים הישן מהסמארטפון לצורך ההתקנה (למעט מכשירי סים כפול).

כשמדובר בסים יפני, תיירים לרוב רוכשים אותו אותו בשדה התעופה או בעיר, תהליך שעלול לבזבז זמן יקר מהטיול ולהיות מעייף לאחר הטיסה הארוכה.

eSim ליפן: התקנה מרחוק, באמצעות סריקת ברקוד שמתקבל בדרך כלל במייל.

ייתכן שתצטרכו להפעיל את הסים בהגדרות, אך מדובר בעניין מהיר ופשוט של כמה לחיצות כפתור.

אמינות

האמינות והבטיחות של סים קלאסי ו-eSim ליפן לחלוטין תלויה בחברה. ל-eSim יש פוטנציאל להיות יעיל יותר מבחינת יעילות מידע, עם פרוטוקולים מתעדכנים לבטיחות, אך הדבר תלוי בספק הסלולר.

זמינות

סים קלאסי: זמין באופן נרחב, אך תלוי מקום. במיוחד כשמחפשים לקנות סים ביפן לאחר הנחיתה: צריך למצוא דוכן סים מהימן או חנות סלולר קרובה בעיר.

eSim: למרות שלא כל חברות הסלולר המסורתיות מציעות eSim ליפן, ניתן למצוא מגוון רחב של חברות אונליין שמציעות eSim. מכיוון שהשירות לא תלוי מקום (צריך רק חיבור לאינטרנט) ניתן לאמר ש-eSim הוא האופציה הזמינה יותר.

התאמה למכשיר

בעוד כל מכשיר בשוק הסלולר הישראלי קולט את הסים הקלאסי, רק מכשירי סמארטפון מהשנים האחרונות תומכים בטכנולוגיית eSim. אם קניתם סמארטפון בשנים האחרונות, סביר להניח שהוא תומך eSim, אך מומלץ מאוד לבדוק לפני כן באתר של מולטי-טראוול או drimsim: בשניהם יש רשימות מפורטות של מכשירים תומכים.

לסיכום, אין ספק ש-eSim ליפן מציע מגוון רחב של יתרונות ומתאים לרוב המטיילים. תהליך הקנייה כה פשוט, שגם אם אתם חוששים מלהסתדר עם הטכנולוגיה החדשנית, אין סיבה לדאוג, במיוחד אם רכשתם את הסים מחברה עם שירות לקוחות יעיל.

איפה קונים סים ליפן?

אז עכשיו כשהצלחנו להבין את הפרטים הטכניים, בואו ניגש לעניין. איך קונים סים ליפן?!

סים בשדה התעופה בנריטה, סים בחנות בטוקיו או אולי פשוט לקנות חבילת חו"ל מהספק בארץ? האפשרויות הן רבות ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים.

אלו האופציות המרכזיות העומדות בפניכם לקניית סים ליפן:

קניית סים ליפן באינטרנט לפני הנסיעה

האופציה הנוחה ביותר. מגיעים לטיסה בראש שקט, ונהנים מגישה לאינטרנט מיד לאחר הנחיתה.

יש הרבה אופציות והרבה הצעות מסתובבות ברשתות החברתיות לקניית eSim ליפן כזה או אחר, אבל אנחנו ממליצים על שתיים אמינות והוגנות עם שירות לקוחות מעולה שעושה את כל ההבדל:

DrimSim

דרים-סים היא חברה שמתמחה בפתרונות סלולר לתיירים. הסים האוניברסלי שלהם עובד בקונספט תשלום שהוא לא פחות ממושלם לחופשות. תוכלו לבחור בין סים פיזי עם משלוח זול לארץ, לבין eSim. בלי התחייבות לחבילה, עם אינטרנט בלבד, תשלום אך ורק על הגלישה בפועל, וגולת הכותרת: סים אוניברסלי שאפשר להשתמש בו בלא פחות מכ-190 מדינות. אז אם הטיול שלכם משלב מדינה נוספת במזרח או אולי אפילו עצירה בדרך, האינטרנט יהיה זמין בפלאפון גם שם, כל עוד המדינה מופיעה ברשימה. שני דברים שחשוב לזכור:  אם אתם בוחרים בeSim, תציצו ברשימה שבאתר כדי לוודא שהסמארטפון שלכם תומך eSim. הפרט השני שחשוב לזכור, הוא שבכל מדינה יש תעריף שונה לגלישה, כך שחשוב מאוד לבדוק את רשימת התעריפים באתר לפני כן.

מולטי טראוול

הנציגות הישראלית מציעה חבילות סים ליפן בהתאמה אישית. לא צריך לרכוש סים מיוחד, ולא צריך להתחייב מעבר לחבילה חד פעמית בהיקף שמתאים לכם בדיוק. למעשה, יש להם אופציה מדהימה שבה אתם בוחרים בדיוק כמה ג'יגה, כמה שיחות וכמה הודעות אתם רוצים בחבילה, והיא מתומחרת בהתאם באופן אוטומטי.

במולטי טראוול מציעים אך ורק eSim ליפן, כך שחשוב לוודא שהסמארטפון שלכם תומך ב-eSim.

תהליך ההזמנה הוא פשוט, מזינים את התאריכים והיעד (יפן) בתיבת החיפוש, ובוחרים בין אחת ממגוון חבילות.

אם אתם רוצים לבחור את נתוני החבילה באופן מדויק, לחצו על "התאמה אישית" לאחר קבלת תוצאות החיפוש.

בין היתרונות הבולטים של מולטי טראוול הוא כמובן שירות הלקוחות בעברית, ורשימה ארוכה של חוות דעת מהללות ממטיילים ישראלים ברשת.

קניית סים בשדה התעופה בטוקיו

ניתן למצוא מספר שירותים לקניית סים בטוקיו בשדה התעופה בנאריטה. בשדה, תוכלו למצוא כרטיסי סים ביפן בסגנון Prepaid לתקופה מוגבלת. וכמובן, איך אפשר בלי מכונות אוטומטיות לקניית סים קארד?

קניית סים בטוקיו ברחבי העיר

חנויות סלולר מפוזרות ברחבי טוקיו וניתן למצוא מגוון אופציות לרכישת סים לתיירים. ניתן לרכוש כרטיסי סים בטוקיו וביפן בכלל גם בחנויות נוחות, בחנויות אלקטרוניקה ועוד.

קניית סים מאתרים של חברות סלולר יפניות

אפשרות נוספת היא קניית סים ביפן מחברות יפניות מקומיות, שלעיתים מאפשרות את שליחת הסים המקומי לבית המלון.

מחירי סים ביפן

ועכשיו, לפרטים המעניינים באמת: כמה עולה סים ליפן?

בדקנו כמה מקומות לפני הקנייה, כדי לבדוק איזה מין טווח מחירים מצפה לנו בקניית סים ליפן.

מחיר סים ליפן עם מולטי טראוול

6.4$ לחבילה עם ג'יגה אחד, 11.8$ ל-2 ג'יגה, 54.8$ ל-10 ג'יגה ועוד.

המחיר לרוב משתלם יותר ככל שחבילת הגלישה גדולה יותר.

מחיר סים ליפן עם דרים-סים

סים ליפן עם דרים-סים מורכב ממחיר הסים עצמו (10 אירו גם לסים קלאסי וגם לסים אלקטרוני), ומתעריף הגלישה (שעומד על 0.03 אירו למגה בייט ביפן עם דרים-סים). הסכום המינימלי להטענה בחשבון הוא 20 אירו.

אם אתם בוחרים בסים קלאסי (פיזי), יש לחשב במחיר גם עלות משלוח, שהוא בד"כ די סמלי, גם לארץ.

מחיר סים ביפן עם חברות מקומיות

מחירי חבילות לסים יפני מחברות מקומיות בדרך כלל נעים באזור של כ-34$ לחבילות עם אינטרנט לכשמונה ימים, אך המחירים מאוד משתנים בהתאם לסוג החבילה ולחברה.

תקשורת וסלולר ביפן

ביפן פועלות ארבע חברות סלולר: KDDI, NTT DoCoMo, Rakuten Mobile וYmobile.

ברוב חלקי המדינה ניתן ליהנות מחיבור 5G נרחב. חיבור האינטרנט ביפן במובייל הוא די מהיר, במקום 54 בין מדינות העולם לחיבור מובייל עם כ41.15 מגה בייט לשנייה בממוצע (לפי אתר Speedtest).

האפליקציה הכי פופולרית לשליחת הודעות ושיחות קוליות ביפן היא אפליקציית LINE. כדאי להוריד ולהתקין LINE לפני החופשה ביפן כדי שתוכלו לתקשר עם מקומיים ונותני שירות מקומיים בקלות, באמצעות חיבור לאינטרנט בלבד.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל