ירוואן בתי מלון מומלצים

ירוואן – בתי מלון מומלצים למשפחה בבירת ארמניה

מתכננים חופשה בירוואן בירת ארמניה עם הילדים? לארמניה יש הרבה מה להציע ולא חסרים מלונות טובים בירוואן, אבל יש לא מעט מלונות בירוואן שנחשבים מומלצים אבל פונים בעיקר לקהל של אנשי מימשל ועסקים, ומשפחות עם ילדים לא תמיד ירגישו בהם בנוח. בכתבה זו תמצאו רשימה ומידע למטייל (כולל סרטי וידאו) על מלונות מומלצים בירוואן עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים בירוואן למשפחות עם ילדים מתבססת על הצבעות של משפחות ששהו בירוואן עם הילדים במסגרת חופשה משפחתית. מעבר לכך, ניסינו לכלול ברשימה מיגוון רחב ככל הניתן של מלונות בירוואן מבחינת מיקומים (מלונות במרכז ירוואן או מיקומים אחרים), רמות מחיר, דירוגי כוכבים וסגנונות אירוח

טיול בארמניה – עוד המלצות למטייל

ארמניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות בארמניה

ירוואן למשפחות – אטרקציות בבירת ארמניה

השכרת רכב בארמניה – השוואת מחירים ומידע

ביטוח נוסעים לחו"ל – השוואת מחירים והזמנות אונליין

מלונות מומלצים בירוואן למשפחות עם ילדים

מלון הראזדן Hrazdan Hotel 

הראזדן, בית מלון במרכז ירוואן בדירוג 4 כוכבים – מרחק 100 מטרים מכנסיית Saint Sarkis Church – מציע בריכה חיצונית עם כסאות נוח, גן, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בירוואן עם ילדים.

במסעדת המלון מגישים מנות ארמניות ובינלאומיות. האורחים יכולים לסעוד לצד הבריכה, באוויר הפתוח. בר הלובי הנעים מגיש מבחר משקאות מעניינים.

חדרי האירוח מאובזרים ומצוידים כהלכה; הם כוללים טלוויזיה שטוחת מסך ומערכת מיזוג. בכל חדר ישנו חדר רחצה מודרני ובו מייבש שיער ומוצרי טיפוח. חלק מהחדרים משקיפים אל הר אררט. הגלריה הלאומית לאמנות והמוזיאון להיסטוריה לאומית (Museum of Armenian History) מרוחקים 10 דקות הליכה מהמלון. שדה התעופה Zvartnots Airport ממוקם 20 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרין פאלאס Green Palace Hotel 

גרין פאלאס, מלון מומלץ בירוואן בדירוג 4 כוכבים הממוקם באזור שליו בבירת ארמניה, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, בריכות שחייה באוויר הפתוח ומקורות, חניה, סאונה, אמבט עיסוי ושירותי עיסוי. המלון נמצא בקצהו של גן החיות העירוני ושל פארק המים Water World – שתיים מהאטרקציות המובילות של ירוואן למשפחות עם ילדים. הגן הבוטני ממוקם שתי דקות הליכה מהמלון ואילו מרכז ירוואן – 5 דקות נסיעת רכב ממנו. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג בתי מלון מומלצים בירוואן עם ילדים.

יחידות האירוח ממוזגות ומעוצבות כל אחת באופן אינדיבידואלי. כל יחידה כוללת טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מיני בר וחדר רחצה פרטי. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ואמבט ספא.

מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום בטברנת הקומה העליונה. תוכלו להזמין מבחר ארוחות ערב מהמטבח של המלון, הפעיל סביב השעון. כאורחי המלון, תוכלו להנעים זמנכם בגינה הנהדרת. בין השאר, תוכלו למצוא במלון אזור חמאם וספא, סאונה עם מגלשה, בר ושירותי כביסה ואחסון מטען.

נמל התעופה הבינלאומי Zvartnots נמצא 20 דקות נסיעה ממקום האירוח – אליו תוכלו להגיע עם שירות ההסעות של המלון, העומד לרשות האורחים חינם אין-כסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוויאטרנס Aviatrans Hotel 

אוויאטרנס, מלון מומלץ בירוואן בדירוג 4 כוכבים במרכזה ההיסטורי של בירת ארמניה – מרחק שלוש דקות הליכה בלבד מתחנת המטרו של Republic Square – מציע חדרי אירוח אלגנטיים וחנייה ואינטרנט אלחוטי חינם – שניהם בלא תשלום נוסף. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים בירוואן למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח מעוצבים כל אחד בסגנון מודרני וכוללים מערכת מיזוג, שולחן עבודה קלאסי, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה צמוד.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. המסעדה המסוגננת שבקומה הראשונה מגישה מנות אירופאיות וארמניות. ניתן להסתייע בשירות אחסון המטען בדלפק הקבלה, הפעיל 24 שעות ביממה. באותו דלפק תוכלו לקבל שירותי תיור ושירותי הסעה לנמל התעופה הבינלאומי Zvartnots, הממוקם 15 דקות נסיעה בלבד ממקום האירוח.

המלון קרוב ל- Northern Avenue ומרוחק 3 דקות הליכה בלבד מהגלריה הלאומית, מהמוזיאון ההיסטורי ומהבנק המרכזי וממשרדי ממשל אחרים של ארמניה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פורום Forum Hotel 

פורום, מלון מומלץ במרכז ירוואן בדירוג 4 כוכבים – פחות מ-15 דקות צעידה מרוב האטרקציות התיירותיות והאתרים הפופולאריים – מפעיל שירותי עיסוי, חמאם, סאונה, בריכת שחייה מקורה ומסעדה – בה תוכלו ליהנות ממבחר מנות ארמניות מסורתיות. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות מלונות מומלצים בירוואן עם ילדים.

החדרים ממזוגים ומעוצבים בסגנון קלאסי בלתי מתפשר; כל אחד מהחדרים כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, מיני בר מפנק וחדר רחצה צמוד עם מקלחות.

עוד במלון תוכלו למצוא שירות חדרים, דלפק קבלה הפעיל ביום ובליל, שירות חדרנות ושירות שמרטפות (בייביסיטר) מעולה למשפחות שמגיעות אל ירוואן עם ילדים ומעוניינות ליהנות מחיי הלילה.

מפעל Ararat Brandy Factory ממוקם 1.5 קילומטרים מהמקום, כיכר החופש (Freedom Square) ניצבת 20 דקות הליכה מהמקום ואילו קתדראלת St. Gregory the Illuminator – 2.5 קילומטרים ממנו. 4 קילומטרים מהמקום נמצאת תחנת הרכבת של ירוואן ו-13 קילומטרים ממנו – שדה התעופה הבינלאומי Zvartnots International Airport.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מי הוטל ירוואן My Hotel Yerevan 

מאי הוטל, בית מלון במרכז ירוואן בדירוג 3 כוכבים – 10 דקות הליכה בלבד מבית האופרה ומכיכר הרפובליקה ורק 5 דקות של הליכה מתחנת Yeritasardakan של רכבת המטרו. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימת בתי מלון מומלצים בירוואן עם ילדים.

במלון מוצעים לכם ארוחת בוקר יומית, חניה פרטית חינם ואינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת. שירות החדרים וגם דלפק הקבלה זמינים עבורכם 24 שעות ביממה. כל חדר מרווח ומודרני וכולל מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, קומקום חשמלי, מיני בר וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דאבלטרי הילטון מרכז העיר ירוואן DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre 

דאבלטרי הילטון, בית מלון מומלץ בירוואן בדירוג 4 כוכבים, נמצא רק 10 דקות של הליכה מכיכר הרפובליקה ומפעיל מרכז בריאות עם ספא, סאונה וחדר כושר. מהמלון יש גישה נוחה למדי אל שדה התעופה הבינלאומי Zvartnots, הניצב 15 דקות נסיעה מהמקום. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון וגם חניה פרטית זמינה לאורחים בחינם. המלון זוכה לציון 8.4 בהמלצות על מלונות בירוואן למשפחות עם ילדים.

כל חדר משקיף אל הר אררט וכולל מיזוג אוויר, מיני בר חופשי, פינת ישיבה וטלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין. חדר הרחצה כולל נעלי בית, חלוקי רחצה, בידה ומייבש שיער.

אורחים נהנים מסעודה במסעדת המלון וממשקאות מגוונים בבר. שירות החדרים עומד לרשותכם, כמו גם ארוחות בוקר בחדר וארוחות צהריים ארוזות, בבקשה מראש. כיכר הרפובליקה נמצאת קילומטר בודד מהמלון, בעוד שתחנת רכבת Yerevan ניצבת 3.5 קילומטרים משם. שדה התעופה הבינלאומי זוורטנוטס ממוקם 11 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הייאט פלייס ירבאן Hyatt Place Yerevan 

הייאט פלייס ירבאן, מלון מומלץ בירוואן בדירוג 4 כוכבים בליבה של ירוואן – מרחק דקת הליכה מכיכר הרפובליקה, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, חדר כושר איכותי ודלפק קבלה הפעיל כל העת. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בירוואן למשפחה עם ילדים.

החדרים המוארים והממוזגים כוללים חלל פנים בעיצוב מודרני ובגוונים חמים, טלוויזיה שטוחת מסך, תחנת עגינה לאייפוד ומקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בירוואן למשפחות בד"כ – כמו גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער וחלוקי רחצה.

מסעדת האתר מגישה מנות ארמניות ואירופאיות הפעילות 24 שעות ביממה. תוכל בנוסף ליהנות מסלטים וכריכים טריים במסעדת Grab ‘n Go או להתענג על מאפי גורמה למיניהם בבית הקפה Bakery Cafe. הגלריה הלאומית לאומנות מרוחקת 5 דקות הליכה ואילו תיאטרון האופרה נמצא 15 דקות הליכה בלבד מהמקום.

תחנת המטרו Republic Square Metro Station ממוקמת 5 דקות הליכה מהמקום ואילו שדה התעופה הבינלאומי Zvartnots יושב במרחק 13 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בולווארד Boulevard Hotel 

בולווארד, מלון מומלץ בירוואן בדירוג 3 כוכבים שהוקם ב-2016, המרוחק 500 מטר מכיכר הרפובליקה ומהמסגד הכחול, מציע אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי אירוח נהדרים. הוא מרוחק 700 מטרים בלבד מתיאטרון הבלט והאופרה הארמנית ו-6 דקות הליכה בלבד ממוזיאון ההיסטוריה הלאומי. פסגת ירוואן ממוקמת 1.2 קילומטרים מהמקום. במלון פועלת מסעדה. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בירוואן למשפחות עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו מערכת מיזוג טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לווין, בידה, קומקום, מקרר, שולחן ומוצרי טיפוח חינם. בכל חדר יש גם חדר רחצה צמוד וארון בגדים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. בצוות דלפק הקבלה ידברו עמכם אנגלית או רוסית. קתדראלת גרגוריוס הקדוש (Saint Gregory the Illuminator Cathedral) מרוחקת 1.2 קילומטרים מהמלון ואילו אוניברסיטת Yerevan State University – 1.5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הבוטיק באס Bass Boutique Hotel 

באס, מלון בוטיק בירוואן בדירוג 4 כוכבים במרכז העיר ירוואן המשקיף אל הר אררט, מציע סאונה חופשית, מסעדה ארמניה ובה מרתף יין, חנייה ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים בירוואן עם ילדים.

כל אחד מחדרי האירוח מעוצבים בפשטות יחסית ובכל אחד מהם יש טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, מיני בר, מיזוג אוויר וחדר רחצה צמוד.

במסעדה יגישו לכם מנות אירופאיות ומקומיות, וגם ארוחת בוקר יומית. בבר יש מרתף יין, בו יוגשו לכם מגוון קוקטיילים, יינות משובחים וחטיפים. גם על הטראסה מוגשים משקאות ומאכלים.

המלון ניצב במרחק 10 דקות הליכה מהארמון הנשיאותי ובית האופרה. תחנת המטרו Marshal Bagramyan ממוקמת שתי דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מטרופול Metropol Hotel 

מטרופול, מלון בירוואן בדירוג 4 כוכבים, מציע יחידות אירוח ממוזגות בבירת ארמניה. המלון מפעיל גם בר וחניה פרטית חינם. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בירוואן למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך, קומקום וחדר רחצה ובו בידה, נעלי בית וחלוקי רחצה. בחלק מהחדרים יש פינת ישיבה בה תוכלו להתרגע לכם בתומו של יום מתיש. אמבט עיסוי או אמבט ספא זמין בחדרי סופריור.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה, וכמו כן, תמצאו במלון חנות מתנות, מרכז עסקים וכספומט, כמו גם טניס שולחן.

כיכר הרפובליקה נמצא קילומטר בודד מהמלון ואילו בית הבלט והאופרה – מרחק 1.7 קילומטר. שדה התעופה הבינלאומי, Zvartnots, נמצא 9 קילומטרים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל