טיסות לבלארוס מחירים

טיסות למינסק בירת בלארוס – השוואת מחירים וטיפים

בשורות הבאות סידרנו בעבורכם את המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת על טיסות לבלארוס. המידע כולל תשובות לשאלות כמו מה הן הטיסות הזולות והמשתלמות ביותר לבלארוס? איזו חברת תעופה מפעילה טיסות לבלארוס בזמינות ובתדירות גבוהה? כמו כן נבדוק את האפשרויות של טיסות פנימיות בבלארוס, נסביר כמה שדות תעופה קיימים בבלארוס, ועל טיסות למינסק – שדה התעופה הראשי שאליו מגיעות טיסות לבלארוס מישראל. נסביר האם ניתן להכניס כבודה למטוס, והאם אפשרות זו היא בתוספת תשלום? כמו כן בדקנו עבורכם מה הם אמצעי התחבורה המשתלמים ביותר משדה התעופה למרכז העיר, וכן על אפשרויות תחבורה מעיר לעיר בבלארוס

אם גם אתם מעוניינים לנסוע לארץ לא מוכרת, לחוות תרבות מיוחדת, ולטעום מאוכל טעים וייחודי במקום שיש בו אתרים תרבותיים ומקומות בילוי אז אתם צריכים לחשוב על טיסות לבלארוס. באמצעות המנוע לחיפוש טיסות שבדף זה תוכלו לבצע השוואת מחירים של טיסות למינסק בירת בלארוס ולהזמין כרטיסי טיסה לבלארוס אונליין. בהמשך הכתבה תוכלו לקרוא מידע על טיסות לבלארוס ואנו מקווים שלא תהיינה לכם שאלות שלא נענו.

חופשה בבלארוס – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים במינסק בירת בלארוס

טיסות למינסק בירת בלארוס

המטרה של כל אחד מאתנו בכל הזמנת טיסה, לכל ארץ שהיא, היא למצוא את הטיסות הזולות והמהירות ביותר. אנחנו רוצים להכיר לכם מנוע נפלא לחיפוש ומציאת טיסות זולות – מנוע השוואת הטיסות קיווי שתמצאו בראש דף זה.

קיימות טיסות ישירות למינסק מנמל התעופה בן גוריון לשדה התעופה הבינלאומי במינסק. זמן טיסה למינסק מנתב"ג הלוך הלוך הוא 3:45 שעות והחברה המטיסה היא balavia belaarusian airlines , וחזור גם על ידי אותה חברה. הטיסה נמשכת אותו זמן מנמל התעופה מינסק עד נתב"ג, מחיר טיסה למינסק (בתאריך שבדקנו) הוא – 1512.20 שקלים. אל המטוס ניתן להעלות כבודת יד ללא הגבלה, וכן להכניס אל תא המטען במטוס כבודה ללא הגבלה במחיר.

ישנה חובה לרכוש ביטוח נסיעות לפני עלייה על טיסה לבלארוס – אתר קיווי מקל על הנוסעים, ומאפשר להם לרכוש ביטוח נסיעות יחד עם רכישת הכרטיס. יחד עם זאת, ייתכן שתוכלו למצוא מחירים יותר זולים על ביטוח נסיעות אם תשמשו בקישור – השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

שימו לב – עלייה על טיסות לבלארוס כרוכה בהצגת ביטוח בריאות רפואי מתורגם לאנגלית, הסיבה לכך היא כי מערכת הבריאות בבלארוס הינה ברמה ירודה יחסית למדינות המערב.

אתר קיווי מציע בעת הזמנת טיסות למינסק שני סוגים של ביטוח נסיעות האחד הוא ביטוח נסיעות בסיסי הכולל: הוצאות הטיסה, ביטול טיסה במקרה של מחלה מוות או תאונה. שירותי סיוע בעלות של 59.32 שקלים. וניתן לרכוש ביטוח נסיעות פלוס הכולל, גם בנוסף אובדן כבודה ביטוח טיסות ואחריות צד ג'.

ישנה עוד אופציה נוספת באתר קיווי שהיא האופציה הזולה ביותר להזמנת טיסות לבלארוס – אך מדובר בטיסת קונקשן למינסק כאשר הדרך אורכת זמן רב וכוללת למעשה טיסה לוורשה ואז המשך הנסיעה הינה מהעיר ורשה באוטובוס עד למינסק. משך טיסה לוורשה מנתב"ג הוא 3:45 שעות אך לאחר הטיסה ייתכן ותצטרכו להמתין שעות ארוכות לאוטובוס מורשה למינסק אשר יוצא בתדירות נמוכה (בד"כ פעם ביום) כאשר הנסיעה נמשכת 11 שעות.

הנסיעה חזור ממינסק לישראל בשיטה זו אשר חוסכת הרבה במחיר טיסות לבלארוס אך מעלה משמעותית את זמן הנסיעה) כוללת נסיעה באוטובוס שמופעל על ידי חברת eurolines ממינסק במשך 4:07 שעות עד לנמל התעופה של וילנה משם יש עצירת ביניים של 10:30 שעות, ואז טיסה של 4 שעות של חברת wissair מנמל התעופה ווילנה לנתב"ג. עלות הטיסה היא: 965.44 ש"ח. בטיסה למינסק בדיל זה ניתן להכניס פריט אישי קטן בחינם, אך כבודה לבטן המטוס היא בתוספת תשלום של 492.99 שקלים. אתר קיווי מאפשר לכם לרכוש ביטוח נסיעות יחד עם הכרטיס טיסה לבלארוס גם בקו זה – עלות ביטוח בסיסי הוא 47.57, ועלות ביטוח נסיעות פלוס הוא 74.71 ש"ח.

תחבורה משדות התעופה במינסק למרכז מינסק

רכבת – הנסיעה הכי מהירה וזולה מנמל התעופה במינסק לעיר עצמה היא ברכבת – במידה ואין עליכם מטען. אם אתם טסים לבלארוס עם מזוודות זה עלול להיות פיתרון לא נוח.

אוטובוס – קיימים קווי אוטובוס E300 המגיעים משדות התעופה למרכז העיר – הנסיעה בהם אורכת 30 דקות.

מוניות – ניתן להזמין מוניות לשדה התעופה באמצעות הקישור – זהו שירות אמין, מומלץ ומשתלם.

רכב – ניתן לשכור רכב בבלארוס בשדה התעופה (השתמשו בקישור כדי להזמין מראש). השכרת רכב תקל עליכם את הנסיעה וכן להתנייד מעיר לעיר.

טיסות פנים בבלארוס

קיימות טיסות פנימיות בבלארוס מנמל התעופה מינסק, מדובר על שדה התעופה הישן של מינסק שהיה בעבר שדה התעופה הבינלאומי הראשי של בלארוס, אך מאז שנמל התעופה החדש והמודרני יותר נפתח הוא זה שמשרת טיסות לבלארוס מרחבי העולם  ומנמל התעופה הישן במינסק יוצאות רק טיסות פנים בבלארוס למגוון מחוזות בבלארוס –  לכל מחוז כמעט יש נמל תעופה קטן. אפשר להשתמש במנוע החיפוש להשוואת טיסות שלמעלה בדף זה גם לאיתור והזמנת טיסות פנים בבלארוס

שדות תעופה בבלארוס

בבלארוס קיימים שבעה שדות תעופה והם: שדה התעופה הבינלאומי במינסק, אי טי בוויטסק, ברסט, גומל, גרודנו, נמל התעופה מינסק 1 (שדה התעופה הישן), מוגילב.

שדה התעופה העיקרי המשמש טיסות לבלארוס מישראל הוא נמל התעופה הבינלאומי מינסק. הנמל נמצא כ30 קילומטר מעיר הבירה מינסק, והוא נחשב נמל תעופה מודרני המכיל חנויות, שרותי רפואה, בית קפה, מסעדות, שרותי המרת מטבע חוץ, עזרה ראשונה וגם 1000 מקומות חניה.

עוד שדה תעופה בבלארוס שרלוונטי למטייל הוא שדה התעופה ברסט, הממוקם כ12 ק"מ מזרחית לעיר, והוא מקבל בעיקר טיסות פנים בבלארוס ומעט טיסות בינלאומיות ממדינות חבר העמים ואירופה.

אם אתם רוצים לנסוע אל מזרח בלארוס תוכלו להשתמש בשדה התעופה בוויטסק, הממוקם כ10 קילומטר מזרחית לוויטסק, שדה התעופה הראשי במערב המדינה הוא שדה התעופה בגומל, והוא ממוקם רק 5 קילומטר מהעיר  גומל, כך שבד"כ בעת תיכנון טיול בבלארוס אפשר לקחת בחשבון שניתן לעבור בקלות ממחוז למחוז באמצעות טיסות פנימיות בבלארוס.

טיול בבלארוס

בלארוס הינה רפובליקה במזרח אירופה, הגובלת במדינות רוסיה, אוקרtינה, פולין, ליטא ולטביה. לאורך השנים בלארוס לא הייתה עצמאית, והיא החליפה שלטונות של עמים זרים כמו: פולנים, ליטאים, ואח"כ היתה חלק מברית המועצות. את עצמאותה השיגה בלארוס רק לאחר נפילת ברית המועצות בשנת 1991, אך למרות זאת עדיין שוררת בארץ אהדה רבה לרוסיה ושלטונה. לבלארוס יש שישה מחוזות ועוד מחוז מיוחד לעיר הבירה מינסק.יש לציין כי התחושה הנראית למטייל בבלארוס היא שהסביבה לא השתנתה עם הזמן, ואפילו הנוף נראה כמו בימים עברו – גבעות קטנות, שדות ירוקים, ויערות עבותים. אם תרצו לחזור אל החיים שהיו נהוגים בעבר כדאי לכם לבקר בעיירה הציורית מוטול בבלארוס, שלא השתנתה הרבה עם הדורות.

העיירה נמצאת מרחק של ארבע שעות טיסה מהעיר מינסק, ושעה נסיעה מעיר המחוז ברסט. במוטול קיים מוזיאון מיוחד, המלמד על תרופות סבתא, וניתן לראות כי בזכות תרופות אלו האנשים שם זכו לאריכות ימים, כמו כן ניתן להכיר במוטול שתי שמורות טבע מיוחדות ומעניינות ובעיקר אזורי ביצות גדולים. אמנם נעשו בעבר ניסיונות לייבש את אזור הביצות, אך ניסיונות אלו נחלו כישלון, וכיום מכירים בחשיבות הרבה של ביצות אלו. תושבי בלארוס גאים במיני עופות מיוחדים הגדלים רק באזור זה.

שמורת טבע נוספת שוכנת מערבה יותר, ונמצאת ליד העיר ברסט, שמורה זו מאפשרת למטיילים להבין מהו יער אמיתי, כאשר ניתן לטייל ביער הטבעי, לרכוב על אופנים בשבילי היער, ועוד. עוד אטרקציה מקסימה היא תעלת אוגוסטוס, שהיא אחד המפעלים ההנדסיים הגדולים ביותר, שהוקמו באירופה במאה ה19 ובה ניתן לשכשך במים זכים, וצלולים בזכות המאמץ הגדול שהושקע בפיתוחה של התעלה, וההפיכה שלה למקום תיירותי.

אם אתם רוצים לחוות גם חוויה עירונית בבלארוס כדאי לכם לבקר במינסק, וניתן לראות בה עוד שיירים של התרבות הקומוניסטית. בביקור בעיר כדאי לכם לבקר בפרברי טרויצק והאזור, שבו יש בנינים עתיקים. כיום הוא נהפך לאזור של בילויים במינסק אשר יש בו מקומות תיירות. גם חובבי המוזאונים ימצאו במינסק עניין – המוזאונים החשובים ביותר בעיר הם: המוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות, המוזיאון ההיסטורי לגיבורי המלחמה, והגלריה לתרבות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל