טיסות ללטביה מחירי כרטיסים

טיסות ללטביה – מנוע השוואת מחירים ומידע למטייל

מחפשים טיסות לריגה בירת לטביה? לפני שאתם מתחילים לארוז מזוודה צריך לדעת איך מאיפה מזמינים כרטיסי טיסה ללטביה, באיזה שדה תעופה מומלץ לנחות, מהי חברת התעופה הטובה והמשתלמת ביותר בטיסות ללטביה, כמה יעלה לנו טיסה ושליחת מזוודה לבטן המטוס – כדי לדעת לענות על שאלות אלו ועוד רבות עלינו לערוך סקר שוק שיאפשר לנו לדעת לבחור בצורה מושכלת וחכמה בכרטיס הטיסה. הכתבה הבאה תענה לכם על כל השאלות

אם אתם מעוניינים לטוס ליעד מיוחד שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת במחירים נוחים ובהתנסות עם תרבות ונוף שונים ממה שהמטייל הישראלי מכיר – כנראה שהגיע הזמן לחשוב על טיסות ללטביה וליהנות מכל העולמות (כולל טיפולי שיניים זולים במיוחד). אז מאיפה מתחילים לערוך השוואות מחירי כרטיסי טיסות ללטביה? מאיפה אוספים את כל המידע? ואיך עושים זאת בצורה הכי יעילה ומהירה? – אם גם אתם מרגישים מבולבלים ובעיקר אובדי עצות, בשורות הבאות נעשה לכם סדר ונכיר לכם את מנוע החיפוש של קיווי אשר טומן בחובו תשובות לכל השאלות הכי חשובות. כדי לאתר טיסות ללטביה במחירים הכי זולים ובמועדים הנוחים לכם – השתמשו במנוע לחיפוש טיסות של קיווי –


טיול בלטביה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בלטביה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בריגה בירת לטביה

קצת על לטביה

לטביה, או בשמה המלא רפובליקת לטביה נמצאת בצפון מזרח אירופה ובירתה הינה העיר ריגה המציעה נופים מרשימים ואתרים היסטוריים עתיקים. לאור מיקומה הגיאוגרפי של לטביה והעובדה כי הינה גובלת בכמה מדינות, הרי שלא סתם הפכה לטביה ליעד מועדף בקרב תיירים רבים מכל רחבי העולם אשר בוחרים ליהנות מאוצרותיה ויתרונותיה, הכוללים גם תיירות רפואית ובמיוחד טיפולי שיניים משתלמים. לטביה מחולקת ל- 109 מחוזות אשר מתוכם ל- 9 ערים יש מעמד רפובליקני. כיום לטביה נחשבת לאחת המדינות המפותחות ביותר במזרח אירופה.

שדה התעופה הבינלאומי של לטביה שבעיר הבירה ריגה מהווה את נמל התעופה המסחרי והראשי ביותר בלטביה וממוקם כ- 13 ק"מ מערבית למרכז העיר ריגה. לאור העובדה כי המדובר בשדה התעופה הראשי והגדול מידי יום יוצאות ונכנסות מגוון טיסות לריגה מהעולם וכן טיסות פנים שונות – בעיקר לשדה התעופה האזרחי השני בלטביה, שדה התעופה לייפאיה.

בשדה התעופה בריגה תיהנו משירותים ומתקנים שונים שנועדו לנוחיות הנוסעים לפני העלייה לטיסה וכמובן לאחריה. בין המתקנים השונים תוכלו למצוא חנויות דיוטי פרי ועוד מגוון חנויות, בתי קפה, מסעדות, בנק, המרת מטבע חוץ, החזרת מיסים, אזור לשמירה על חפצים, השכרת רכבים, חדר ילדים, אזור VIP, איזור לעטיפת המזוודות ועוד.

בעזרת מנוע החיפוש המשודרג של קיווי תוכלו לבצע השוואת טיסות ללטביה וליהנות ממגוון תוצאות נרחב כשכל מה שנותר לכם הוא לאתר את הטיסה המתאימה ביותר עבורכם.

טיסות ישירות לריגה

בחיפוש אחר טיסות ישירות ללטביה מנתב"ג לריגה ניתן למצוא את חברת התעופה ההונגרית ויז אייר המציעה טיסות זולות ליעדים שונים ביניהם טיסות ישירות לריגה מישראל.

טיסה ישירה לריגה משדה התעופה בן גוריון עם חברת ויז אייר נמשכת כארבע שעות וחצי  והמחיר הזול ביותר שמצאנו לטיסה הינו 443 ₪. מחיר כרטיס הטיסה אינו כולל כבודה כך שעבור העלאת כבודה למטוס במשקל של עד 10 ק"ג עליכם יהיה לשלם עוד 116 ₪, ועבור העלאת כבודה הנשלחת לבטן המטוס במשקל של עד 20 ק"ג תצטרכו להוסיף למחיר הטיסה לריגה עוד 407 ₪.

חשוב להדגיש כי אנשים רבים סבורים כי במעמד הצ'ק אין בשדה התעופה או במועד אחר סמוך לטיסה, העלות עבור הוספת כבודת יד או כבודה הנשלחת לבטן המטוס תהיה זולה יותר וכך הם יוכלו לחסוך כמה שקלים. אולי הטיפ החשוב ביותר בנושא הינו כי הוספת כבודה במעמד הזמנת כרטיס הטיסה לרוב תחסוך לכם עלויות רבות והתעסקויות מיותרות.

שימו לב כי עליכם לעלות על טיסה ללטביה כאשר יש לכם כבר ביטוח נסיעות פעיל. כדי להזמין ביטוח נסיעות אונליין במחירים הכי משתלמים השתמשו בקישור –

ביטוח נוסעים – השוואת מחירים והזמנות באינטרנט

מלבד מגוון טיסות מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם להוסיף לעלות הסופית של כרטיס הטיסה גם ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות בסיסי, הכולל ביטוח עבור הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה או מוות וכן שירותי סיוע יעלו כ- 50 ₪ ואילו ביטוח נסיעות פלוס הכולל את כל התנאים של ביטוח הנסיעות הבסיסי ובנוסף ביטוח עבור אובדן כבודה, ביטוח טיסות וכן אחריות צד ג' יהיה עליכם לשלם עוד 104 ₪.

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי תוכלו לבחור את סוג כרטיס הטיסה לריגה בהתאם לגיל הנוסע. כך למשל, טיסות ללטביה לשדה התעופה בריגה עם חברת וויז אייר עבור פעוט בן פחות משנתיים תעלה לכם 241 ₪ בלבד. כמו כן, כרטיס הטיסה מאפשר לכם לעלות עגלה למטוס.

משדה התעופה ריגה קיימות מספר דרכי תחבורה אשר יאפשרו לכם הגעה מהירה ובטוחה למרכז העיר ריגה. כך למשל, תוכלו לגשת לאחת מסוכנויות השכרת הרכב בריגה הפרוסות ברחבי שדה התעופה ולבחור בכלי הרכב המתאים לצרכים שלכם. כמו כן, תוכלו להיעזר בתחבורה הציבורית היוצאת לעיתים תכופות מאזור שדה התעופה ומגיעה למרכז העיר ריגה. כמובן שתוכלו להזמין מונית מנמל התעופה (השתמשו בקישור כדי להזמין מראש שירות מוניות אמין ומומלץ) שתיקח אתכם ישירות למחוז חפצכם מבלי עצירות מיותרות בדרך. בנוסף, בשדה התעופה תוכלו למצוא את שירות המיניבוס אקספרס אשר עוצר במספר תחנות קבועות במסלול ידוע מראש ולכן אם אחת נקודות העצירה מתאימות לכן תוכלו להיעזר בשירות זה.

טיסות זולות ללטביה עם קונקשיין

לרוב טיסות עם קונקשיין מאפשרות לנוסעים לחסוך בעלויות כרטיס הטיסה עם עצירת ביניים ביעדים שונים. כך למשל, בחיפוש אחר טיסות ללטביה לשדה התעופה הבינלאומי ריגה, ניתן למצוא את חברת התעופה הטורקית, טורקיש איירלנייס המציעה טיסות מריגה בחזרה לישראל עם עצירת ביניים קצרה בבירת טורקיה איסטנבול למשך פחות משעתיים ומשם ישירות לישראל. כרטיס טיסה שכזה, טיסת הלוך ישירה לריגה עם חברת ויז אייר וטיסת חזור מריגה דרך איסטנבול עם טורקיש תעלה לכם כ- 555 ₪.

בעזרת מנוע החיפוש לטיסות המתקדם של קיווי תוכלו לאתר במדויק את הטיסה לריגה המתאימה ביותר עבורכם. מנוע החיפוש של קיווי מותאם במיוחד עבור אנשים אשר רוצים לדעת בדיוק על מה הם משלמים כמו גם ברצונם לדעת מה חברות אחרות מציעות וכך לוודא ולבדוק שהם משלמים את המחיר הזול והמשתלם ביותר. במנוע החיפוש של קיווי תוכלו להשתמש במגוון מסננים אשר יעזרו לכם לברור מבין כל התוצאות את הטיסות ללטביה שיתאימו במיוחד עבורכם. בין המסננים השונים תוכלו לבחור בחברת התעופה הרצויה עליכם ולראות אילו טיסות ללטביה היא מציעה, לבחור האם ברצונכם טיסה ישירה או שאולי דווקא טיסה עם קונקשיין, האם ברצונכם לשבת במחלקת תיירים או שדווקא לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים או מחלקה ראשונה.

כמו כן, תוכלו לבחור האם ברצונכם לראות תוצאות עבור טיסות לריגה הלוך חזור או רק טיסות לצד אחד. בנוסף, אם אתם לא יודעים בדיוק באיזה תאריך ברצונכם לטוס אבל מה שאתם יודעים זה שאתם מחפשים כרטיס טיסה זול לריגה, הרי שמנוע החיפוש של קיווי מאפשר לבחור את היעד של שדה התעופה ריגה מבלי תאריכים ספציפיים והמערכת תאתר עבורכם טיסות זולות.

לסיכום, עם שימוש נכון ויעיל תוכלו לאתר את הטיסות ללטביה הטובות והמשתלמות ביותר ולהתחיל את החופשה שלכם ברגל ימין.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל