השוואת מחירי טיסות לאורוגוואי

חופשה משפחתית בימי קורונה: מה חשוב לדעת כשטסים עם הילדים?

טיסה לחו"ל עם ילדים יכולה להפוך לחוויה מהנה לכל המשפחה. אך מה עושים כשקורה הבלתי צפוי, וצריך לקבל עזרה? כך תדאגו לשלומם ובריאותם של הילדים – גם במהלך הנסיעה.

טיסה לחו"ל עם ילדים יכולה להפוך לחוויה שבני המשפחה לא ישכחו במשך שנים רבות. כדי שזה יקרה, חשוב להקדיש מחשבה לתכנון נכון של נסיעה עם ילדים: בין היתר חשוב לתכנן פעילויות שהילדים יאהבו, לתכנן עצירות בנסיעות ממושכות ולדאוג ככל הניתן לארוחות מסודרות. אך לפני הכול, חשוב כמובן לדאוג לבריאות ולבטיחות של הילדים לאורך הנסיעה. ריכזנו מספר פעולות חשובות שיסייעו לכם לטוס עם ילדים

 לאיזה יעדים אפשר לטוס עם ילדים?
בעידן של ווריאנטים וגלים באים והולכים, הגבלות הכניסה ליעדים השונים ברחבי העולם משתנות ללא הרף. הדינאמיות של הנחיות הכניסה ליעדים השונים תקפות גם בכל הקשור לכניסת ילדים, ולכן חשוב לבדוק את ההנחיות העדכניות לקראת מועד הנסיעה. כך למשל יש מדינות שמתירות לילדים בלתי מחוסנים להיכנס בליווי הורים מחוסנים, לעומת מדינות שלא מתירות כניסת בלתי מחוסנים לגבולות המדינה. בנוסף, ילדים בלתי מחוסנים עשויים להתבקש לבצע בדיקת PCR או להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות המשתנות בכל מדינה.

ביטוח נסיעות לחו"ל – האם גם ילדים צריכים?

ביטוח נסיעות לחול נועד לכסות הוצאות רפואיות, במידה שנזדקק לסיוע רפואי בחו"ל. נחיצותו של הסיוע הזה עשויה לעלות, מעצם הנטייה הגבוהה יותר של ילדים להתרוצץ ולהיפצע. בנוסף, המערכת החיסונית בשנות הילדות הולכת ונבנית, ולכן היא חשופה יותר לתחלואה. בשל כל אלו, בעת עשיית ביטוח נסיעות, חשוב לצרף אליו את הילדים.

 מה כולל ביטוח נסיעות לילדים?

ילדים שצורפו לביטוח הנסיעות של ההורים, נהנים מכל הכיסויים להם זכאים ההורים. באילו כיסויים מדובר? כיסוי רפואי בביטוח נסיעות לחול, נועד לכסות במידת הצורך הוצאות רפואיות שונות בחו"ל, לרבות הוצאות של אשפוזים, ניתוחים, בדיקות ותרופות.

לצד הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחול, בהתאם לאופי הנסיעה כדאי לבדוק האם יש צורך להוסיף הרחבות שונות, עבורכם ועבור הילדים.

 

 איזה הרחבות יכולות להיות רלוונטיות?

הרחבות המותאמות לאופי הנסיעה – מתכננים לכלול במהלך הנסיעה עם הילדים אטרקציות שונות? במידה שהן עונות להגדרה "ספורט אתגרי", יתכן שצריך לרכוש הרחבה מיוחדת שתכסה אתכם במקרה שתזדקקו לסיוע רפואי. רשימת ענפי הספורט האתגרי נחלקת למספר תחומים, לרבות:

  • ספורט מוטורי-יבשתי – פעילויות כגון רכיבת שטח על גבי אופניים או אופנוע, רכיבה ונהיגת אקסטרים.
  • ספורט ימי – פעילויות הכוללות סקי מים, רכיבה על אופנוע ים, גלישת גלים, גלישת רוח, שייט קייאקים ועוד.
  • ספורט גבהים – פעילויות כגון סנפלינג, טיפוס הרים וצוקים, באנג'י, טיסה בכדור פורח, צניחה חופשית ועוד.

גם השתתפות בפעילויות ספורט חורף, לרבות פעילויות סקי, רכיבה על אופנוע שלג, גלישה בעזרת מגלשיים או מזחלות ועוד – מצריכה הרחבה ייעודית: הרחבת ספורט חורף.

הרחבה המתייחסת למצב בריאותי קיים או קודם – נסיעה לחו"ל עם בעיה רפואית עלולה לגרור סיבוכים שיצריכו טיפול רפואי במסגרת הנסיעה. לביטוח הנסיעות צורף ילד שסובל מסיבוכים של מצב רפואי קיים או מצב רפואי קודם, מבלי שדווח עליו בעת ההצטרפות לביטוח? ההורים עלולים ברגע האמת לגלות שהכיסוי הביטוחי לא בתוקף. לכן, בעת ההצטרפות לביטוח חשוב להקדיש תשומת לב יתרה לשאלון הבריאות, ולספק לחברת הביטוח את כל המידע הבריאותי הנחוץ. מידע זה ישמש במידת הצורך כדי לקבוע את תנאי הביטוח. בחלק מהמקרים, ההצטרפות לביטוח תתאפשר רק באמצעות הרחבה ייעודית של החמרה למצב רפואי קיים או קודם, הרחבה שתאפשר לילדיכם לקבל סיוע רפואי בחו"ל במקרה של החמרה פתאומית ובלתי צפויה של בעיה קיימת או בעיה קודמת.

מהי הרחבת קורונה – ובאיזה מקרים היא נחוצה?

הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחול, מכסה כאמור גם הוצאות רפואיות הקשורות לקורונה. אך הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד בעקבות המגיפה, כרוכות לפעמים בהוצאות שאינן קשורות לטיפול הרפואי – כמו למשל דחיית או ביטול הנסיעה או לחילופין הארכת השהייה בחו"ל, לעיתים בשבועות ארוכים, בעקבות הכניסה לבידוד. וכאשר משפחה שלמה צריכה למשל להאריך את השהייה בבית המלון בעקבות כניסה לבידוד של אחד מבני המשפחה, ההוצאות יכולות להיות משמעותיות.

הרחבת קורונה נועדה לסייע לכם להתמודד עם ההוצאות הצפויות במקרה של כניסה לבידוד או הידבקות בקורונה, לקראת או במהלך הנסיעה. בעת קבלת הצעה לביטוח נסיעות לחול מומלץ לבדוק מה כוללת הרחבת הקורונה, ואיזה החזרים היא עשויה להעניק במידה שיהיה בכך צורך. כך למשל הרחבת "מגן קורונה" של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כוללת החזר של עד $100 לילה ללא מגבלת לילות, במקרה של הארכת השהייה מעבר לתקופת הביטוח המקורית בעקבות כניסה לבידוד. זאת לעומת הרחבות קורונה אחרות, שחלקן כוללות תקרת כיסוי.

 הילד זקוק לסיוע רפואי? כך תקבלו אותו במהירות שיא

אנחנו מוכנים להפוך עולמות עבור הילדים שלנו, בטח כשצריך סיוע רפואי ובטח כשאנחנו נמצאים הרחק מהבית. איך אפשר לקבל אותו במינימום זמן ומאמץ? כמו בהרבה תחומים אחרים, גם כאשר מדובר בהפעלת ביטוח נסיעות לחול, הטכנולוגיה נכנסת לתמונה.

חלק מביטוחי הנסיעות לחו"ל מגיעים עם אפליקציה ייעודית, המאפשרת להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור. היקף השירותים ויעילות האפליקציה משתנה מחברה לחברה: הילד צריך לראות רופא? במקום להתקשר למוקד ולהמתין על הקו, השימוש באפליקציה מאפשר לחפש רופא בקלות ובמהירות. יש אפליקציות המאפשרות לחפש רופא בהתאם לסוג ההתמחות והאזור הגיאוגרפי, ויש אפליקציות שלוקחות את השירות צעד אחד קדימה: כך למשל מבוטחי הפניקס smart travel נהנים מאפליקציה ייעודית, שהיא היחידה שמאפשרת לא רק לחפש רופא – אלא גם להזמין תור אונליין ישירות מתוך האפליקציה.

על מנת לחסוך לכם זמן יקר ולאפשר לילד לראות רופא בדרך הנוחה והמהירה ביותר עבורכם, לצד הגעה למרפאה ניתן גם לקיים פגישת ווידאו עם הרופא, בעברית או בשפות אחרות ובחלק מהמקרים להזמין רופא עד אליכם. רוצים לקיים פגישת ווידאו, אך זקוקים למרשם או הפנייה? במידת הצורך, הרופא יוכל לכתוב מרשם או הפנייה גם במסגרת הפגישה הווירטואלית.

הילדים הם הדבר היקר לנו ביותר. תכנון נכון לקראת הנסיעה יאפשר לכם לשמור על שלומם ובריאותם, גם כאשר יעלה צורך בסיוע רפואי הרחק מהבית.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל