טיסות בפיליפינים

חו"ל בתקופת הקורונה? 7 טיפים לטיסה בטוחה

המדינה כולה מתחסנת והיום שבו משבר הקורונה יחלוף קרוב מאי פעם. אחרי תקופה ארוכה בה הוגבלנו בכל תחומי החיים, מתחילה לנשוב רוח חדשה של שינוי ובתקווה, החיים בסופו של דבר ישובו למסלולם. רובנו נאלצנו לוותר על חופשות הקיץ והפסח שלנו בשנה שעברה והטיסה הנכספת הופכת למשאת נפשם של ישראלים רבים. גם עכשיו, כאשר הכול אפוף עוד באי וודאות, חשוב שנזכור שהשמיים פתוחים ואם נקפיד על מספר כללי זהירות, נוכל גם עכשיו לצאת לחופשה שכל כך חיכינו לה. אלו כמה טיפים יעילים שיאפשרו לך לטוס בבטחה.

גם בטיול – מומלץ להימנע כמה שיותר מהתקהלויות

בסופו של דבר, לא נוכל להימנע לחלוטין מהתקהלויות במהלך החופשה. מטבע הדברים, אתרי התיירות במדינת היעד שנבחר יהיו הומי אדם. מה שכן נוכל לעשות, הוא לצמצם התקהלויות מיותרות. מומלץ לבחור בקפידה את המקומות בהם נשב לאכול ולוודא שהם מקפידים על כללי היגיינה ראויים ושיש בהם מספיק מקום לשמור על מרחק ראוי בין שולחן לשולחן.

להשקיע בביטוח נסיעות שיכסה אותך היטב

חברות הביטוח הסתגלו למשבר במהירות וכבר מציעות כיסויים שיגנו עליך גם במקרים של הדבקה, כניסה לבידודים ואפילו אפשרות לקבלת החזר על הוצאות הנסיעה במקרה שנישלח לבידוד לפני שנעלה על המטוס. בחירת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שלוקחת בחשבון את האתגרים הנוכחיים תגן עליך מפני כל תרחיש.

לשמור על כל ההנחיות מהרגע הראשון

גם בחו"ל, חשוב שנקפיד על עטיית מסכה, שטיפת הידיים וריחוק החברתי כמה שניתן. עם זאת, חשוב שנקפיד על כל כללי הזהירות כבר מהצעד הראשון שלנו מחוץ לבית. המטוס הוא כר פורה להידבקויות וחשוב שנעטה מסיכה במשך כל הטיסה ונדאג שתכסה גם את האף.

לבחור את היעד בקפידה

המציאות הנוכחית דורשת מאיתנו לקחת בחשבון שיקולים חדשים בעת קבלת ההחלטות שלנו. לצד שיקולים כמו עלות הטיול, היעדים המועדפים על המשפחה ושאר הקריטריונים שהיו משמשים אותנו בעבר כדי לתכנן את החופשה הבאה, חשוב שניקח בחשבון גם את מדדי התחלואה במדינת היעד. רוב אתרי הטיולים ומרכזי מידע על מגפת הקורונה יוכלו לספק לך נתונים יעילים אודות המצב ביעד החופשה שלך ויסייעו לך לקבל את ההחלטה הבטוחה והאחראית ביותר.

ליצור קשר עם בית המלון מראש

חשוב שנתקשר אל בית המלון לפני הטיסה ונברר מהם הצעדים שהצוות נוקט כדי לשמור על בריאות ובטיחות האורחים. מלונות רבים ארגנו את המרחב הציבורי מחדש על מנת לשמור על תקנות הריחוק החברתי ומציעים מגוון שירותים שיאפשרו לך ליהנות מהחופשה בלי להסתכן בחשיפה מיותרת.

לצמצם את השימוש בתחבורה ציבורית

ככל שניתן, מומלץ לבחור במוניות ובכל מקרה, לא לעלות על אוטובוסים ורכבות עמוסים בנוסעים.

לא לשכוח ליהנות!

אם נקפיד על כל כללי הזהירות, נוכל ליהנות מחופשה בטוחה ונעימה. חשוב שנזכור – בסופו של יום כל עוד אנחנו מחוסנים ושומרים על עצמנו, אין סיבה לבהלה. זוהי הזדמנות לשים את הדאגות בצד, לנקות את הראש ולחזור לארץ בכוחות מחודשים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל