השכרת רכב במלבורן אוסטרליה – מחירים והמלצות

השכרת רכבים במלבורן באוסטרליה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב במלבורן ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, וגם טיפים חשובים על נהיגה במלבורן (כולל סרטון וידאו), כבישי אגרה, חנייה במלבורן ועוד

כדי לאתר את המחיר הכי זול על השכרת רכב במלבורן השתמשו במנוע החיפוש שתמצאו כאן למטה, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים במלבורן הנחשבות אמינות, על מיגוון רחב של סוגי מכוניות. התהליך קצר וקל – בשדה ארץ ביחרו את אוסטרליה ובשדה עיר את מלבורן Melbourne. אח"כ הזינו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב במלבורן בשדה "תחנה", ואת המועדים בהם תרצו להזמין רכב שכור במלבורן הזינו בשדה תאריכים. אחר כך אשרו את גיל הנהג, ליחצו "חפש" וצפו בתוצאות השוואת מחירי השכרת רכב במלבורן

טיול באוסטרליה – עוד באותו נושא:

טיול באוסטרליה – המדריך המלא למטייל

טיסות לאוסטרליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

קניית דולר אוסטרלי (AUD) במזומן לטיול באוסטרליה

טיסות פנים באוסטרליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב באוסטרליה – טיפים ומידע לנהג

השכרת רכב מלבורן – טיפים למטייל

יש סניפים של רוב חברות השכרת הרכב הגדולות בעולם במלבורן, כולל Redspot, איוויס, באדג׳ט, Europcar, Melbourne , הרץ ו-Thrifty. יש גם חברות עצמאיות שמספקות שירותי השכרת רכב במלבורן ומציעות מחירים טובים.

לפני השכרת רכב במלבורן יש לזכור כמובן שנהיגה באוסטרליה היא בצד שמאל של הכביש, כלומר הצד ההפוך של הכביש בהשוואה אל נהיגה בישראל. הדבר עלול להישמע מלחיץ אך בדרך כלל מסתגלים די מהר. צריך לזכור שאל מעגלי תנועה נכנסים מהצד ההפוך.

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכבים במלבורן הוא להפריד בין השכרת הרכב לבין רכישת הביטוח ולא לקנות את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות סוכנויות השכרת הרכב במלבורן. ניתן לרכוש את אותם ביטוחים במחירים יותר זולים מחברות הביטוח עצמן, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח לרכב שכור בחו"ל

אם אתם מתכוונים להשתמש ברכב לנסיעות ארוכות, ודאו שהפוליסה של ביטוח הרכב כוללת כמות בלתי מוגבלת של קילומטרים – רוב הפוליסות של הרכבים החסכוניים ועד הסטנדרטיים כבר כוללות את הסעיף הזה.

מלבורן מכילה מספר גדול של צמתים במרכז העיר ובדרום מלבורן, לאורך רחוב קלרנדן (Clarendon St.), ובהם עליכם לבצע פנייה מהנתיב השמאלי (שבו נוהגים) לנתיב הימני (hook turn) בשל פסי החשמלית במרכז הרחוב. עקבו אחר השלטים, השתלבו בצד השמאלי של הצומת אם אתם פונים ימינה וכשהרמזור של הרחוב אליו אתם פונים הופך ירוק (התנועה ברחוב שבו אתם נמצאים עוצרת), בצעו את הפנייה.

לפני השכרת רכב במלבורן אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה במלבורן ויסייע לכם להתכונן –

עיינו באתר CityLink לפרטים לגבי כבישי האגרה של מלבורן המחברים את ווסטגייט (Westgate), טולמרין (Tullamarine) ומונאש (Monash) (לפנים דרום-מזרח (South-Eastern)). זהו כביש אלקטרוני מלא ללא דלפקי אגרה ידניים. תוכלו לרכוש כרטיס יומי מראש או שלושה ימים אחרי הנסיעה, ולספק את מס׳ הרישוי ואת פרטי הרכב. תוכלו לעשות זאת בטלפון, אינטרנט או בחלק מתחנות הדלק של Shell. בעלי הרכב הרשומים יקבלו קנס אם אינכם רוכשים כרטיס תוך שלושה ימים – ואם בחרתם להזמין רכב שכור במלבורן אז הקנס יגיע אל חברת השכרת הרכב, והיא תחייב את כרטיס האשראי שלכם בתוספת "דמי טיפול" שמנים.

כבישי האגרה במלבורן מצויינים בשלטים בכחול וצהוב ולא הירוק והלבן הסטנדרטיים. אתר CityLink יכול לחסוך לכם הרבה זמן, בעיקר אם אתם מגיעים מהפרברים בדרום-מזרח העיר למשל לנמל מלבורן. אופנועים נוסעים בחינם, רכבים נוסעים ב-11 דולר ליום ורכבים גדולים יותר משלמים יותר.

כביש האגרה EastLink הושלם לאחרונה. בעבר הוא נקרא Scoresby ואח״כ השם שונה ל Mitcham–Frankston freeway. כביש זה מחבר את הכבישים המהירים איסטרן (Eastern), מונאש (Monash), פרנקסטון (Frankston) וחצי האי מורנינגטון (Mornington Peninsula). כמו CityLink, גם זה כביש אלקטרוני מלא ללא מעברים ידניים עם שירות אנושי. אם יש לך תגית או חשבון, מחירי האגרה נעים בין 28 סנט לנסיעה קצרה בקטעים מסויימים עד מכסה של 5.15 דולר. בסופי השבוע המחיר נמוך ב-20% ואופנועים הם חצי מחיר. אם אין לכם תווית או חשבון, אפשר לרכוש פאסים במחיר תקרת הנסיעה (נסיעה בכיוון אחד תעלה לכם למשל 5.15 דולר ברכב). אפשר לרכוש פאסים אונליין לפני הנסיעה ועד שלושה ימים אחרי הנסיעה. תוויות מערים אחרות באוסטרליה עובדות בכבישי האגרה CityLink ו-EastLink, אבל הפאסים לא יעבדו.

אחת האופציות לנסיעה על שני הכבישים CityLink ו-EastLink היא כרטיס הפאס של מלבורן (Melbourne Pass) שעולה 5.50 דולר כמחיר התחלה, והאגרות נגבות מכרטיס האשראי באופן אוטומטי ברגע שהאגרות מצטברות ומגיעות ל-10 דולר, או כשהפאס פג (אחרי 30 יום, אבל ניתן להאריך אותו ל-30 יום נוספים). אין צורך בתווית. את הפאס ניתן לרכוש אונליין.

במרכז מלבורן, החנייה באמצעות מדחן יכולה להגיע עד 5.50 דולר לשעה. קל להחנות אופנועים וקטנועים משום שמותר להחנות אותם על המדרכה, אם החנייה לא חוסמת את מעבר הולכי הרגל. קטנועים הם כלי תחבורה יותר ויותר נפוץ, אבל הנסיעה בקטנוע דורשת רישיון נהיגה באופנוע.

כבישים מסידני לערים באוסטרליה

מסידני, המסלול המהיר ביותר למלבורן הוא Hume Highway, שאורכו 10-11 שעות. הכביש המהיר Princes Highway  (National Route 1) נוסע לאורך החוף והוא פחות צפוף, אך הנסיעה בו ארוכה יותר והמהירות המותרת נמוכה יותר.

אדלייד (Adelaide) מעט קרובה יותר למלבורן מאשר סידני וניתן להגיע אליה תוך 9 שעות. מסלול החוף ציורי אבל איטי יותר.

נסיעה ישירה ממלבורן לבריסביין (Brisbane) לוקחת 21 שעות ומביאה אתכם פנימה אל תוך היבשת לאורך Newell Highway. זוהי חלופה מעניינת למסלול החוף הרגיל של בריסביין- סידני -מלבורן שחביב על תיירים באוסטרליה בד"כ.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל