השכרת רכב בחו"ל ברזיל

השכרת רכב בברזיל – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בברזיל – המדריך המלא: השוואת המחירים שתסייע לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר ולחסוך מאות שקלים, טיפים חשובים על השכרת רכב בברזיל והסברים על נהיגה בברזיל – כולל סרטון וידאו מיוחד המציג טיפים חשובים לנהיגה בברזיל

השכרת רכב בברזיל יכולה להיות זולה יותר בעשרות אחוזים מהמחירים שתראו במודעות באינטרנט. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל מתעדכן און ליין במחירים מול כל חברת השכרת רכב בברזיל הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית והשימוש בו יסייע לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור דגם המכונית שתרצו לשכור. התהליך פשוט וקל – מלאו את הטופס למטה, ביחרו בשדה ארץ את ברזיל, ולאחר מכן ביחרו את העיר בה תרצו להזמין השכרת רכב בברזיל מתוך רשימת הערים הכוללת את סאו פאולו, ריו דה ג'ניירו, פורטלזה, מנאוש, בלם, פוז דה איגאווסו, ברזיליה, רסיפה, פורטו אלגרה, אריאל דה אג'ודה, סלבדור, נאטאל ועוד. לסיום ביחרו את תחנת האיסוף הרצויה בתוך העיר, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בברזיל וליחצו "חפש" – וכל מה שנותר הוא לבחור במחיר הזול ביותר להשכרת רכב בברזיל בהשוואת מחירים בין כל החברות, עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים

השכרת רכב בברזיל מנוע חיפוש והשוואת מחירים



השכרת רכב בברזיל ונהיגה בברזיל – עצות חשובות

לברזיל יש את מערכת הכבישים המסועפת ביותר בדרום אמריקה, המשתרעת על פני 1.6 מיליון ק"מ. אם אתם רוצים להגיע ליעדים התיירותיים השונים, כגון הערים ההיסטוריות של מינאס גרייה (Minas Gerais), אוטוסטראדת ריו סנטוס (Rio-Santos highway) או החופים בצפון-מזרח ברזיל, כדאי מאוד לשכור רכב. רוב חברות השכרת הרכב הגדולות בברזיל נמצאות בשדות התעופה.

רבים מהכבישים במצב טוב, בעיקר במזרח ובדרום ברזיל, ולאורך החוף. באזורים אחרים ומחוץ לאזורים העירוניים, הכבישים הם כבישי חצץ וחול שבהם כדאי לנסוע רק בג'יפ. זה נכון בעיקר באזור האמזונס שבו הכבישים קשים לנסיעה ויש איזורים ללא גישה לגמרי בעונה הגשומה, מנובמבר ועד מרץ. לכן מומלץ מאוד לטייל עם מפה טובה ולהיות מעודכנים בנוגע למרחקים, תנאי הכביש וזמן הנסיעה הצפוי. מפות כבישים מסוג Guia 4 Rodas , הניתנים לרכישה ברוב דוכני העיתונים בברזיל, מכילים לא רק מפות ומרחקים אלא גם מידע לגבי תנאי הכבישים הנוכחיים. Cochera andina  מפרסמת מידע מועיל על קרוב ל-300 מסלולים במדינה. בתיאוריה, כללי הנהיגה בברזיל דומים לאלה שבמערב אירופה ובצפון אמריקה. בפועל, הנהיגה בברזיל יכולה להיות די מפחידה אם אתם רגילים לתרבות הכביש האירופאית (אפילו הים-תיכונית) או הצפון אמריקאית בשל הפרות הכללים הרבות והתגובה אליהן.

נהגים בברזיל נוהגים לשמור על מרחקים מינימליים בין רכב לרכב, אוכפים בכל הזדמנות ומחליפים נתיב בלי התראה מוקדמת. הרבה מהערים הגדולות סובלות גם ממקרי שוד ברכבים העוצרים ברמזור אדום בשעות הלילה. גם אם אין סכנת שוד, נהגים רבים (כולל נהגי אוטובוסים עירוניים) לא עוצרים באדום או בתמרורי עצור בלילה אם אינם רואים רכב מגיע מלפניהם. נהגים גם מוצאים דרכים "יצירתיות" כדי לחסוך זמן, כמו השימוש בנתיבים הנגדיים. באזורי הכפר, חיות בית רבות משוטטות לצידי הכביש ולפעמים נכנסים לכביש. הולכי רגל משתמשים בכל הזדמנות כדי לחצות את הכביש מאחר שנהגים רבים לא טורחים להאט אם הם רואים הולך רגל חוצה. צפו בסרטון הוידאו הכולל טיפים חשובים על נהיגה בברזיל

איכות הכבישים בברזיל משתנה מאוד, ובשל הבעייה הגדולה של בורות בכביש לא מומלץ לנהוג בשעות הלילה. כמו כן, שימו לב לנהגי המשאיות שלוקחים ממריצים כדי שיוכלו להישאר ערים למשך כמה ימים ברציפות.

בברזיל הנהיגה היא בצד ימין של הכביש, כמו בישראל.

רכב המאותת באיתות השמאלי שלו מזהיר אתכם לא לעקוף מסיבה כשלהי. אם הרכב שממול רוצה לסמן לכם שבטוח לעקוף, הנהג יאותת באיתות הימני. האיתות הימני הוא אותו איתות שבו משתמשים כדי לסמן שאתם מתכוונים לעצור בצד הדרך, וזה אומר שאתם מתכוונים להאט. מצד שני, האיתות השמאלי הוא האיתות שבו משתמשים כדי לסמן שאתם מתכוונים לעקוף את הרכב שלפניכם, כלומר שאתם מתכוונים להאיץ.

הבהוב מהפנסים הקדמיים של הרכבים המגיעים מצידו השני של הכביש מסמן שיש סכנה בהמשך הכביש. בד"כ, הכוונה לחיות בכביש, משטרה או גלאי מהירות.

הקפידו לנעול את הדלתות בזמן הנהיגה, בעיקר בערים הגדולות, מאחר שמקרי שוד בתמרורי עצור וברמזורים אדומים די נפוצים בחלק מהאזורים. יהיה לשודד הרבה יותר קל לבצע את זממו אם הוא יוכל לפתוח את הדלת ולהתיישב. היו זהירים באותה מידה לגבי פתיחת החלונות, מאחר שמישהו יכול לתחוב את ידיו אל תוך הרכב ולגנוב ארנק, למשל. שימרו על תיק היד שלכם ועל חפצים בעלי ערך במקום שבו אי אפשר לראות אותם.

השכרת רכב בברזיל
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל