מתי כדאי לטייל בפורטוגל

הקשר בין דרכון פורטוגלי לתיירות בפורטוגל

בעקבות החלטת ממשלת פורטוגל להכרה בצאצאי גירוש יהודי ספרד ככאלה אשר רשאים להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית, המודעות הישראל לפורטוגל הרקיעה שחקים. ישראלים רבים אשר קודם לכן טרם חוו את פורטוגל נחשפו למדינה יפיפייה זו והחלו לבקר בה בהמוניהם.

האמת היא, כי פורטוגל היא אחת המדינות היפות ביבשת אירופה אשר ניתן למצוא בה את כל תחומי וסגנונות הבילוי המבוקשים. צעירים ומבוגרים כאחד יכולים למצוא תחומי עניין בערים הסוערות בפורטוגל ובחופים המרהיבים שלה.

כיום, בשל האפשרות לקבל ולהשיג דרכון פורטוגלי בעקבות התיקון לחוק האזרחות בפורטוגל, ישראלים רבים החלו לממש את זכותם ההיסטורית והפכו להיות חלק מהמדינה המושלמת המספקת לאזרח את כל מה שהוא צריך.

חיי לילה בפורטוגל – לכל גיל ולכל אדם

חיי הלילה בערים פורטו וליסבון אינם נופלים מכל עיר בירה אירופאית אחרת ואף מתעלים על רבות מהן. ניתן למצוא מסעדות המציעות מנות שף ומנות רחוב המתאימות לכל כיס ולכל אדם. חיי הלילה עבור הצעירים הבליינים מציעים בארים ומועדונים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

ניתן לשלב בטיול בפורטוגל בין חיי לילה תוססים לבין טיולים בכפרים והרים מהיפים שיש באירופה. לרוב, טיול בפורטוגל יארך מספר ימים לכל הפחות וישלב בין טיול בערים היפות לבין ביקור בכפרים ובחופים הלבנים שהיא מציעה.

מזג אוויר מושלם כל ימות השנה

פורטוגל בדומה לישראל, התברכה במזג אוויר יציב כמעט כל עונות השנה כך שמסיבה זו הפכה ליעד פופולרי לטיולים. מזג האוויר בפורטוגל חמים גם בעונת החורף ומספק תנאים מושלמים לטיולים גם כאשר סופות שלגים פוקדת את יבשת אירופה.

הטמפרטורה בעיר ליסבון גם בעונת החורף אינה יורדת מתחת ל- 10 מעלות כך שבהחלט ניתן לקפוץ לביקור קצר בעיר גם בעונת החורף. בזכות מזג האוויר שלה, הפכה פורטוגל לאחת המדינות האירופאיות המזמינות ביותר במשך כל עונות השנה.

בזכות היין המשובח שלה

בשל מזג האוויר שלה והקרקעות המשובחות שבה, התברכה פורטוגל ביין וכרמים מהמשובחים שבעולם. קיימים מסעות רבים ברחבי העולם לפורטוגל רק לצורך מסע יינות וטעימה מהטוב שהתברכה בו. היינות בפורטוגל נחשבים לבעלי שם ברחבי העולם ובהחלט טיול בפורטוגל יכול לשלב מסעות בין היקבים השונים וטעימות מהיינות המשובחים בעולם.

גלישה ורביצה בחופים היפים שיש

פורטוגל התברכה בחופים מהיפים שיש בעולם לצד אפשרות גלישה וצלילה. תיירים רבים מרחבי העולם פוקדים את פורטוגל לצורך גלישה וחובבי התחום מכירים היטב את יעד זה. בשל מיקומה הגאוגרפי, חופי פורטוגל מאפשרים אפשרויות גלישה מהטובים שיש בעולם לצד מדינות ידועות בתחום הגלישה כגון סרי לנקה ועוד.

עלות מחיה זולה ביחס למדינות אחרות

עלות המחייה בפורטוגל לרבות נסיעות, מזון ובילויים זולים באופן ניכר ביחס לבירות אירופאיות אחרות ובטח בהשוואה לישראל. ניתן באמצעות כל תקציב לבקר בפורטוגל ולערוך סיורים ברחבי המדינה בעלויות זולות יחסית.

באמצעות כל תקציב כספי, יכולים גם צעירים אחרי שחרור מהשירות הצבאי לבקר בפורטוגל ולהנות מהטוב שהיא מציעה. בשל מגוון הרחב של האפשרויות שפורטוגל מציעה, ניתן לבנות מסלול טיולים מהנה וקליל בעלויות זולות.

כיצד יסייע דרכון פורטוגלי לצורך טיול בפורטוגל 

בקרוב מאוד, ידרוש האיחוד האירופאי ויזת כניסה מאזרחי ישראל אשר ירצו להיכנס לרחבי היבשת. אמנם אין המדובר בצעד סבוך ומורכב אך יחד עם זאת עדין מדובר בפרוצדורה בירוקרטית. דרכון פורטוגלי מעבר לאזרחות האירופאית שיעניק למבקש יוכל אף לסייע לו להיכנס לרחבי האיחוד האירופאי ללא אשרת כניסה ובאופן חופשי.

דרכון פורטוגלי יוכל לאפשר גם למחזיק בו לבקר בחופשיות בפורטוגל היפה ללא צורך באשרת כניסה או כל מסמך אחר. אין ספק כי כיום בעקבות התיקון לחוק האזרחות בפורטוגל יכולים ישראלים רבים לבקר ולחיות בפורטוגל ככל אזרח אחר הנמצא בה ולהנות מכל הטוב שהיא מציעה ללא צורך באשרת כניסה או ויזה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל