דולר אוסטרלי

קניית דולר אוסטרלי (AUD) במזומן לטיול באוסטרליה

טיול באוסטרליה יכול להיות חוויה שלא תוכלו לשכוח כל החיים שלכם, אך האם כבר התארגנתם על קניית דולר אוסטרלי לטיול שלכם? המרת שקל לדולר אוסטרלי היא אחת מהפעולות שתצטרכו לעשות לפני הטיול שלכם. במאמר הבא נספק לכם את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם, על מנת שתוכלו להמיר שקלים לדולרים אוסטרלים בצורה הטובה והנוחה ביותר

טיול באוסטרליה הוא  בד"כ הזדמנות של פעם בחיים להגיע אל יבשת מיוחדת שכוללת בתוכה אין ספור של אטרקציות ומקומות שאסור לכם לפספס. אך על מנת שתוכלו לתכנן היטב את הטיול שלכם ולהגיע אליו מוכנים, כדאי להצטייד כבר בארץ בדולר אוסטרלי – כך שלא תצטרכו לבצע את ההמרה עצמה באוסטרליה, זה יעלה לכם לא מעט כסף בעמלות ושערי המרה וגם יגזול מכם זמן יקר על חשבון התחלה רגועה של הטיול שלכם, אחרי טיסה ארוכה לאוסטרליה

חברת FlyMoney היא החברה שמספקת שירותי הזמנת מט"ח לנתב"ג – כולל דולר אוסטרלי, מדובר בדרך הנוחה ביותר שתוכלו להמיר שקל למטבע זר – באמצעות מנוע ההזמנות של החברה שתמצאו למטה בדף זה תוכלו לבצע רכישת דולר אוסטרלי בקלות ובמהירות, מבלי שתצטרכו לבזבז זמן יקר –  הכסף ימתין לכם בעמדת בנק הפועלים בשדה התעופה בן גוריון, בטרמינל 1 או 3, ביום הטיסה שלכם, ותוכלו גם לחלק את סכום ההזמנה לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי – יתרון חשוב ובכלל לא מובן מאליו כאשר מדובר על רכישת דולרים אוסטרליים. כדי להזמין דולר אוסטרלי לטרמינל בשדה התעופה בן גוריון מלאו את תיבת ההזמנות – ייתכן ותצטרכו לגלול אותה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות בטופס ולהשלים את ביצוע ההזמנה –



טיול באוסטרליה – עוד באותו נושא:

אוסטרליה למטייל – אטרקציות והמלצות לטיול

טיסות לאוסטרליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב באוסטרליה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים באוסטרליה – השוואת מחירים והזמנות

היתרונות של הזמנת דולר אוסטרלי (AUD ) לנתב"ג

כמה דברים אתם עוד צריכים לארגן לפני שתטוסו לאוסטרליה? ברוב המקרים טיול באוסטרליה הוא טיול ארוך יחסית, ולכן תצטרכו לדאוג ללא מעט דברים כך ששום דבר לא יישאר באוויר. הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג זוהי ההזדמנות שלכם לחסוך זמן יקר, ובתוך מספר שניות לבצע את הזמנת המט"ח – כל זאת בזמן שנוח לכם ומהמחשב האישי שלכם.

טיול לאוסטרליה אף פעם לא יהיה זול, בטח כאשר מדובר על טיול לזמן רב – דבר שיכול לגרום לכך שתוציאו סכומי כסף גבוהים מבלי לשים לב. לכן על מנת שתוכלו להקל על עצמכם בהיבט הכספי, הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג אונליין תאפשר לכם לשלם בכרטיס אשראי ולפרוס את כל העסקה לתשלומים. כך שמעולם לא היה פשוט יותר והרבה יותר נוח לבצע הזמנת מט"ח לקראת נסיעה לחו"ל.

אף פעם לא נעים להגיע למדינה זרה ולגלות כי השטרות שאותם המרתם בישראל הם שטרות מזויפים או כאלה שלא מתקבלים בחלק מהמקומות. הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג זוהי דרך טובה לקבל שטרות מקוריים בשקט נפשי, השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר וכל שטר עובר את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לאמת את אמינותו ואת היותו שטר מקורי. בכל שאלה תוכלו לפנות אל המוקד הטלפוני של החברה שזמין עבורכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, כך שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות או ממי לקבל מענה לכל שאלה שעולה בראשכם.

קניית דולר אוסטרלי (AUD ) בדואר ישראל

דואר ישראל הפך להיות בשנים האחרונות אחד מהמקומות המועדפים ביותר על הישראלים להמרה של מט"ח, בגלל עמלות נוחות. לצערכם נכון לכתיבת שורות אלה, בדואר ישראל לא ניתן לקנות דולר אוסטרלי, אלא רק מטבעות זרים מרכזיים כמו דולר אמריקאי או יורו. מהסיבה הזאת הוא לא יהיה אופציה רלוונטית עבורכם לפני טיסה לאוסטרליה, כך שתצטרכו לחפש אופציות אחרות שכן מאפשרות לכם להמיר שקל לדולר אוסטרלי ישירות – כך לא תצטרכו לבצע המרות נוספות באוסטרליה עצמה.

קניית דולר אוסטרליה בבנק (AUD )

ככל הנראה כבר יצא לכם לשמוע כי תוכלו לבצע המרת מט"ח בסניף הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם, ולמען האמת תוכלו לבצע רכישת מט"ח כמעט בכל סניף בנק הנמצא בסמוך אליכם. אך המרת שקל לדולר אוסטרלי דרך אחד מסניפי הבנקים יגזול מכם זמן יקר ויגרום לכם לבזבז את הזמן במתנה בתורים הארוכים שיש בבנקים, בנוסף לעמלות גבוהות. כך שזוהי בהחלט לא האופציה האידיאלית ביותר שעומדת על כף המאזניים.

רכישת דולר אוסטרלי (AUD ) בצ'יינג'ים

אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא קניית דולרים אוסטרלים דרך אחד מסניפי הצ'יינג' הנמצאים בסמוך למקום המגורים שלכם. אומנם ברוב המקרים לא תצטרכו להמתין בתורים ארוכים, אך שערי ההמרה לא יהיו אידיאליים וככל הנראה תפסידו לא מעט כסף על ההמרה עצמה. בנוסף, בד"כ לא תוכלו לחלק את סכום העיסקה לתשלומים בצורה נוחה כפי שניתן לעשות בעת הזמנת דולרים אוסטרלים לשדה התעופה. כך שאם אתם רוצים לקבל את השערים הטובים ביותר, קניית דולר אוסטרלי דרך הצ'יינג' זוהי לא האופציה הטובה ביותר שתוכלו לבחור בה – ותוכלו לבחון אופציות אחרות נוספות.

קניית דולר אוסטרלי (AUD ) בשדה התעופה

עד כה סיפרנו לכם על כל האופציות השכיחות ביותר אצל ישראלים שעומדים לטוס בקרוב לאוסטרליה, ואתם בוודאי מבינים כי אף אחת מהאופציות הללו היא לא מושלמת. אך אין לכם מה להתייאש! קניית דולר אוסטרלי בשדה התעופה בהזמנה מראש אונלין זוהי האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשותכם. באמצעות האופציה הזאת אתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר וגם לא מתאמצים יותר מידיי על מנת לבצע את ההמרה – והכסף מחכה לכם בשדה התעופה ביום שבו אתם טסים וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע הזמנה אונליין.

גם ההוצאות הכספיות של טיול לאוסטרליה לא צריכים למנוע מכם להוציא את כמות הכסף הנדרשת לכם לטיול כולו. באמצעות האופציה של הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג תוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים, והמחיר שמופיע לכם באתר הוא המחיר הסופי – ללא הפתעות וללא אותיות קטנות שעשויות להקפיץ לכם את המחיר.

דולר אוסטרלי  (AUD ) – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הדולר אוסטרלי הוא המטבע הרשמי של אוסטרליה ושל מדינות קטנות נוספות באוקיאניה כגון קיריבטי, נאורו וטובלו. מדובר על המטבע השישי הנסחר ביותר בעולם – כך שבהחלט מדובר על מטבע משמועתי מאוד ביחס לעולם כולו.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 סנט אוסטרלי, 10 סנט, 20 סנט, 50 סנט, 1 דולר אוסטרלי, 2 דולר אוסטרלי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 דולר אוסטרלי, 10 דולר אוסטרלי, 20 דולר אוסטרלי, 50 דולר אוסטרלי, 100 דולר אוסטרלי.

כמה דולרים אוסטרלים להכין לטיול באוסטרליה?

כאשר אתם מחשבים לעצמכם כמה כסף תצטרכו להביא אתכם לטיול באוסטרליה, אחד מהדברים החשובים שתצטרכו לקחת בחשבון זה כמובן מהי הרמה שבה התרגלתם לטייל בעולם. העלות של טיול באוסטרליה עשויה להשתנות בהתאם לדפוס הטיול שבו תבחרו, כאשר מצד אחד תוכלו לסיים את הטיול בעלויות סבירות ומצד שני תוכלו לסיים את הטיול גם בעלויות גבוהות מאוד. כך שבסופו של יום אתם אלה שתקבעו לעצמכם עד כמה אתם ורצים להוציא במהלך הטיול שלכם. תוכלו אפילו להחליט בשלב מסוים כי אתם רוצים להוריד את העלויות או אם נשאר לכם כסף תוכלו אף להחליט להעלות את העלויות ולשדרג את הטיול שלכם.

ברוב המקרים עלות של יום ממוצע באוסטרליה תנוע בין 150-200 דולר, כאשר העלות הזאת כוללת בתוכה גם את הלינה וגם את הארוחות שלכם במהלך היום. כמובן שאם תחליטו לישון בבתי מלון יוקרתיים יותר העלות תעלה ואם תחליטו לישון במקום זול העלות תרד. אך המחיר שציינו מדבר על המטייל הממוצע שישן במקומות סטנדרטיים ולא אוכל במקומות יוקרתיים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל