המרת מט"ח

הזמנת דולר ניו זילנדי (NZD) בנתב"ג

ניו זילנד היא ללא ספק אחד מהיעדים המיוחדים והמרתקים ביותר שתוכלו להגיע אליו, אך האם כבר חשבתם כיצד תשיגו לעצמכם דולר ניו זילנדי ? מטיילים נוהגים בד"כ לרכוש בארץ דולר אמריקאי ואז להמיר אותו בניו זילנד לדולר ניו זילנדי, אך זוהי שיטה יקרה מאוד שיוצרת כפל עמלות וכיום קיימות כמה אופציות להמיר שקל לדולר ניו זילנדי בישראל, ולכן החלטנו להרים את הכפפה על מנת לסקור עבורכם את כל האופציות שעומדות על הפרק לרכישת דולר ניו זילנדי – כולל אפשרות מעניינת של הזמנת דולר ניו זילנד לנתב"ג – כך שבסוף תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם בעת תיכנון טיול בניו זילנד

בטרם תגיעו לניו זילנד אתם צריכים להצטייד בכסף מקומי – דולר ניו זילנד – על מנת שתוכלו להתחיל טיול בנו זילנד ברגל ימין. אם לא תגיעו מוכנים לטיול שלכם, תוכלו למצוא את עצמכם מסתבכים עם משייכות מט"ח או המרת כסף בעמלות לא משתלמות אשר יכולות לגרום לכם לבזבז כסף ללא כל סיבה מוצדקת. תכנון נכון של המרת שקל לדולר ניו זילנדי זוהי פעולה חשובה לפני טיסה לניו זילנד. האם יצא לכם כבר לשמוע על שירות FlyMoney? מדובר בשירות אינטרנט מומלץ למטייל שמאפשר לכם לבצע הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג כך שאתם חוסכים לעצמכם זמן יקר – ולא פחות חשוב, מקבלים את התוצר הסופי הטוב ביותר עבורכם, מעולם לא היה קל יותר לרכוש דולר ניו זילנדי לפני טיסה. שימו לב: כדי להשלים את ההזמנה ולראות את כל השדות בתיבה של flymoney למטה תצטרכו כנראה לגלול שמאלה או ימינה



טיול לניו זילנד – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בניו זילנד – השוואת מחירים וטיפים

היתרונות של הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג

אתם רוצים לפנות את כל הזמן הפנוי שלכם טרם הטיסה לניו זילנד על מנת לתכנן את הטיול? המרת כסף יכולה לגזול מכם זמן יקר, במיוחד כאשר מדובר על קניית דולר ניו זילנדי במזומן – עניין לא נפוץ בישראל – אך לא כאשר מדובר על הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג. האפשרות הזאת תאפשר לכם להזמין את המט"ח בכל זמן ומכל מקום דרך המחשב או אפילו דרך הטלפון הנייד שלכם – והכסף פשוט יחכה לכם בשדה התעופה לפני הטיסה – בסניף בנק הפועלים בנתב"ג, הפתוח 24 שעות 7 ימים בשבוע, במעטפה על שמכם שתקבלו עם הצגת אישור ההזמנה.

אתם חוששים להסתבך עם כסף לא מקורי? כבר שמעתם ככל הנראה לא מעט סיפורים על ישראלים שהסתבכו עם כסף מזויף בחו"ל. כאשר אתם פונים אל חברת FlyMoney הפועלת בפיקוח משרד האוצר בישראל, אתם יכולים להיות בטוחים כי הכסף הוא דולר ניו זילנד מקורי, והשטרות עברו את כל הבדיקות הדקדקניות ביותר על מנת לאמת את מקוריותם.

אחד מהדברים המתסכלים ביותר טרם הטיסה לחו"ל זה כמות ההוצאות הגבוהות שיכולה לגרום לכם להיכנס למצב כלכלי לא פשוט. אך מה דעתכם לשים סוף לבעיות הללו? בעזרת הזמנת דולר ניו זילנד לנתב"ג בתיבת החיפוש למעלה אתם בעצם קונים דולר ניו זילנדי אונליין בכרטיס אשראח וכך מאפשרים לעצמכם לרכוש את המט"ח בתשלומים – אופציה נדירה בדרך כלל – כך שתוכלו לפרוס את ההוצאות הכספיות מספר חודשים קדימה וכך תקלו על עצמכם את ההוצאות הכספיות.

קניית דולר ניו זילנדי (NZD) בדואר ישראל

דואר ישראל הפכה להיות בשנים האחרונות אחת מהשחקניות המרכזיות כאשר מדובר על המרת מט"ח טרם טיסה לחו"ל. אך נכון לכתיבת שורות אלה, דואר ישראל לא מאפשרת לכם לקנות דולר ניו זילנדי – ותצטרכו לקנות דולר אמריקאי ואז לבצע המרה נוספת בניו זילנד על מנת לקנות דולר ניו זילנד במזומן. זוהי סיטואציה מורכבת שעשוי לגזול מכם זמן יקר ולעלות בעמלות כפולות ללא כל סיבה אשר נראית לעין.

רכישת דולר ניו זילנדי בבנק

הבנקים בישראל מאפשרים לכם לבצע המרה ישירה של שקל לדולר קנדי, אך בהמרת מט"ח בבנק יש חיסרון אחד מרכזי שחשוב מאוד שתכירו אותו. התורים בבנק יכולים להיות מאוד מייגעים, והם יגזלו מכם זמן יקר שתוכלו לתעל אותו לטובת תכנון הטיול או ארגון הציוד לקראת הטיול, בנוסף לכך שהבנקים לוקחים עמלות גבוהות ברכישת מט"ח כזה – לכן זה מיותר להיתקע בתורים הארוכים של הבנקים על מנת לקנות דולר ניו זילנדי.

קניית דולר ניו זילנד בצ'יינג'ים

ככל הנראה יצא לכם כבר להכיר את עמדות הצ'יינג' הפזורות בסמוך למקום המגורים שלכם, מדובר באופציה נוחה יחסית להמרת מט"ח – וגם היא לא תגרום לכם להיתקע בתורים ארוכים במיוחד. אך בחלק מהמקרים שער ההמרה שתקבלו יהיה לא ממש משתלם לעומת אופציות אחרות שזמינות עבורכם, לא בכל הצ'יינג'ים תמצאו דולר ניו זילנד למכירה, וגם אינכם יודעים בדיוק מהיכן הגיע הכסף דבר שיכול להכניס אתכם ללא מעט בעיות כאשר תגיעו לניו זילנד עצמה. בנוסף, תצטרכו להגיע לצ'יינג' עם כמות גדולה של שקלים במזומן ולא תוכלו לחלק את הרכישה לתשלומים באשראי כפי שניתן לעשות בעת הזמנת דולר ניו זילנד לשדה התעופה.

קניית דולר ניו זילנדי בשדה התעופה

אז האופציה האחרונה להמרת שקלים לדולר ניו זילנדי היא הזמנת דולר ניו זילנד לנתב"ג – וכהמלצה מבעלי ניסיון, זוהי גם האופציה הטובה ביותר שזמינה עבורכם. באמצעות הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם את אלמנט ההפתעה, כאשר המחיר הסופי שמופיע באתר הוא המחיר הסופי אותו תצטרכו לשלם על ההזמנה כולה. כך אתם לא מקבלים הפתעות לא נעימות כאשר אתם עומדים להמיר שקל לדולר ניו זילנדי.

אלמנט נוסף זה כמובן הפשטות של כל הנושא, מדובר בתהליך קל מאוד אשר יקל עליכם את מלאכת המרת הכסף שזה לרוב הדבר המייגע ביותר טרם היציאה לחו"ל. כיום תוכלו לבצע הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג ואתם חוסכים מעצמכם כאבי ראש מיותרים אשר היו יכולים להגיע מבלי שתרצו.

בנוסף לנוחות, באמצעות הזמנת דולר ניו זילנדי לנתב"ג אתם תוכלו לפרוס את כל התשלומים למספר תשלומים, וכך תוכלו להקל עליכם את התשלום הסופי שאותו אתם נדרשים לשלם. זו יכולה להיות דרך מצוינת עבורכם להקל עליכם מעט את הטיול ולגרום לכם לא להתעסק בנושא הכספי.

דולר ניו זילנדי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

דולר ניו זילנד הוא המטבע הרשמי בניו זילנד ובעוד מספר מדינות קטנות כגון: ניואה, טוקלאו, פיטקרן, וגם באיי קוק. הסימון שלו זהה לסימון של הדולר האמריקאי: $ אך ניתן לסמן אותו גם בתור NZ$ וכך ניתן להבדיל בינו ובין המטבעות הדולר האחרים בעולם.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 10 סנטים, 20 סנטים, 50 סנטים, 1 דולר ניו זילנדי, 2 דולר ניו זילנדי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם:, 5 דולר ניו זילנדי, 10 דולר ניו זילנדי, 20 דולר ניו זילנדי, 50 דולר ניו זילנדי ו-100 דולר ניו זילנדי.

כמה כסף לקחת לטיול בניו זילנד?

כעת הגענו אולי לשאלה החשובה ביותר שאתם רוצים לקבל עליה תשובה טרם הנסיעה שלכם לניו זילנד – כמה דולרים ניו זילנדיים אתם צריכים להזמין על מנת שתוכלו להיות עם ראש שקט? אז אולי התשובה שלנו לא ממש תשמח אתכם, אבל באמת קשה מאוד לאמוד על רגל אחת את הסכום הנדרש על מנת שתוכלו להיות עם ראש שקט בניו זילנד.

לכל מטייל יש את ההרגלים שלו, דבר שמשפיע גם על הבזבוזים ועל הוצאות הכספים במהלך טיול בחו"ל. כך גם כאשר תגיעו לניו זילנד תגלו כי אתם יכולים לבצע טיול בסכום כסף נמוך במיוחד או מנגד להתפנק ולהגיע למצב שבו אתם מוצאים סכומי כסף גבוהים – אז בגדול הכול תלוי בעיקר בכם.

ניו זילנד היא מדגינה יקרה והמטייל הממוצע מוציא ביום בניו זילנד בין 80-100 דולר ניו זילנדי, כך שאתם יכולים לקחת את הסכום הזה בתור קו מנחה אשר יעזור לכם לגבש תוכנית – כמה כסף אתם צריכים להוציא טרם הטיסה שלכם לניו זילנד, ותמיד מומלץ לקחת כסף עבור יום אחד נוסף.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל