המרת דולר בנתב"ג

הזמנת דולרים בנתב"ג – (דולר אמריקאי – USD)

בין אם אתם מתכננים לבקר באמריקה או סתם לטוס למדינה בעולם – קניית דולר במזומן היא שלב חשוב בהתחלת הטיול. כיום הרבה יותר קל להמיר דולרים מבלי שתצטרכו כמעט לצאת מהבית! אתם מבצעים הזמנת דולרים לנתב"ג דרך האינטרנט, פורסים את הסכום לתשלומים באשראי והכסף מחכה לכם בשדה התעופה ביום שבו אתם טסים – מעולם לא היה קל יותר להזמין דולרים לנסיעה לחו"ל. אך בטרם אתם קופצים על ההזדמנות להזמין דולר אונליין, החלטנו לרכז עבורכם את כל האופציות השכיחות ביותר – כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר

עומדים לטוס בקרוב לארה"ב? גם אם לא, הזמנת דולר הפכה להיות אחת מהפעולות הבסיסיות ביותר טרם היציאה לחו"ל, ולא רק לארצות הברית. לא מעט מדינות יאפשרו לכם להגיע עם דולרים ולהחליף אותם בקלות בעמדות צ'יינג' בשדה התעופה אליו אתם טסים – מה שלא ניתן לעשות עם שקלים, וכך תוכלו בעת השהות במדינה להמיר את הדולר למטבע המקומי. כדי לבצע הזמנת דולרים לשדה התעופה בן גוריון, השתמשו במנוע החיפוש שבדף זה השייך לחברת FlyMoney שמציעה לכם לבצע הזמנת מט"ח דולר לנתב"ג – כך תוכלו לחסוך שעות רבות בהמתנה בתורים ולא מעט בדיקות מעיקות שהיו הופכות את כל התהליך להיות תהליך מייגע ולא פשוט בכלל. כדי להזמין דולרים במזומן, שיחכו לכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג לפני הטיסה, השתמשו בתיבה שלמטה – שימו לב כי ייתכן שתצטרכו לגלול את החץ שמתחת לתיבה שמאלה או ימינה כדי לראות את כל השדות



 

 

תיכנון טיול בארצות הברית – מידע למטייל

טיסות לארצות הברית  – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכבים בארה"ב – המלצות לנהגים והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה 

טיולים בארצות הברית למשפחות – המדריך המלא

היתרונות בהזמנת דולר לנתב"ג

טיול לארה"ב או לכל מדינה אחרת בעולם מצריך לא פעם תכנון מעמיק וקפדני, כזה שיכול לגזול מכם זמן רב. אך כאשר אתם צריכים גם לבצע המרה של שקל לדולר, המשימה הזאת גם היא יכולה לגזול מכם זמן יקר. מהסיבה הזאת הזמנת דולרים לנתב"ג תחסוך לכם את ההמתנה בתורים, ותאפשר לכם לבצע את ההזמנה אונליין. הזמנת דולר לנתב"ג עם חברת FlyMoney זוהי הדרך הבטוחה ביותר עבורכם לקבל את הכסף. כך אתם יכולים להיות עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי הכסף מקורי לחלוטין, וגם לפרוס את התשלומים על המט"ח דרך כרטיס האשראי, וגם לחסוך את הטירחה הכרוכה בהמרת מטבע חוץ.

כמה קל לבצע הזמנת דולר לנתב"ג אתם שואלים? בממוצע הפעולה של הזמנת דולרים לנתב"ג לוקחת כ-2 דקות בלבד! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחזיק לידכם את כרטיס האשראי שלכם, ובתוך זמן קצר תוכלו להזמין את הסכום הרלוונטי עבורכם ואפילו תוכלו לבחור את השטרות שתרצו לקבל כאשר תגיעו אל שדה התעופה בן גוריון (הדולרים יחכו במעטפה על שמכם בסניף בנק הפועלים הפעיל בכל שעות הפעילות של נמל התעופה).

ישראלים רבים מתאכזבים להבין כי הם לא יכולים לחלק לתשלומים את התשלום על רכישת דולר אמריקאי שאותו הם אמורים לקחת ביחד איתם לחו"ל. אך בעזרת הזמנת דולר אונליין לנתב"ג תוכלו לחלק את התשלום הסופי לתשלומים באשראי, וכך להוריד מכם את הנטל הכבד – ולהפוך את הטיול שלכם להרבה יותר מהנה כאשר לא תצטרכו לשלם את כל הסכום בפעם אחת. יש כמובן גם אפשרויות אחרות לקניית דולרים במזומן לטיול בחו"ל – הנה קצת פרטים עליהן –

קניית דולר בדואר ישראל

ככל הנראה כבר יצא לכם לשמוע כי תוכלו לבצע המרה של שקל לדולר דרך חברת דואר ישראל. אומנם מדובר באופציה טובה ובטוחה, אך ההמתנה בתורים וחוסר הזמינות של מטבעות זרים בחלק מהסניפים לפעמים – יכול לגזול מכם זמן יקר. לפעמים תצטרכו לחכות זמן רב בתור, ולאחר ההמתנה תבינו כי בסניף שאליו הגעתם אין אפשרות של רכישת דולרים בשטרות – כך שכל ההמתנה הייתה לחינם.

רכישת דולר ארה"ב בבנק

רוצים ללכת לבנק הנמצא בסמוך למקום מגוריכם על מנת לקנות דולרים במזומן לחופשה? גם כאן מדובר על החלטה בטוחה מבחינתכם, אך מה לגבי הזמן היקר שיכול לרדת לטמיון? מעבר לכך שצריך להגיע לבנק, הרי כל אחד יודע כי המתנה בבנקים היא המתנה מייגעת, בטח כאשר מדובר על המרת מטבע חוץ. לכן אם אתם לא רוצים לבזבז את הזמן היקר שלכם לשווא, מוטב כי תמצאו אופציה אחרת עם זמני המתנה סבירים יותר.

קניית דולרים בצ'יינג'ים

כיום עמדות הצ'יינג'ים הפכו להיות האופציות השכיחות ביותר עבור ישראלים אשר מחפשים דרך נוחה לבצע רכישת דולרים במזומן. כאן אומנם זמני ההמתנה ברוב המקרים יהיו נמוכים במיוחד, אך לא תוכלו לחלק את התשלום על המט"ח לתשלומים ותצטרכו להקדיש זמן להגעה לצ'יינג' ולהגיע עם סכום מזומן גדול. בנוסף, מה לגבי השקט הנפשי שלכם? כידוע יש רבים מהצ'יינג'ים שמקושרים לגורמי עולם תחתון ויהיה קשה לכם לדעת מהיכן הגיע הכסף, ויהיה לכם קשה לאמת כי אכן מדובר בשטרות מקוריים. לכן כאשר אתם מבצעים רכישת דולר אמריקאי דרך עמדות צ'יינג' אתם לוקחים סיכון שחשוב מאוד שתהיו מודעים עליו בטרם ביצוע הפעולה.

הזמנת דולר לשדה התעופה בן גוריון

האופציה הטובה ביותר עבורכם, זאת שתגרום לכם בסופו של יום לבזבז כמה שפחות זמן, ביחד עם התעריפים הטובים ביותר והיתרון המשמעותי של האפשרות לחלק את התשלומים על הזמנת הדולרים לנמל התעופה בן גוריון בכרטיס האשראי זוהי האפשרות של הזמנת דולר לנתב"ג. בזכות האופציה הזאת אינכם צריכים לצאת מהבית או להמתין בתורים המייגעים שיגזלו מכם זמן יקר שאותו תוכלו לנצל על מנת לתכנן את הטיול הקרוב שלכם בחו"ל.

התשלום שמוצג לכם באתר הוא תשלום סופי, כך שלא מצפות לכם הפתעות כאשר אתם מגיעים אל סניף בנק הפועלים בשדה התעופה על מנת לקבל את הכסף שמחכה לכם במועד שקבעתם מראש. ואת התשלום הסופי תוכלו אפילו לחלק לתשלומים על מנת להקל עליכם את התשלום ולהפוך את הטיול שלכם למהנה הרבה יותר.

מעולם לא היה קל יותר להזמין דולרים לקראת הטיול הקרוב שלכם! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בתיבה של flymoney למעלה בדף זה ולבצע הזמנת דולר לנתב"ג בהתאם להוראות – והכסף פשוט ימתין לכם בשדה התעופה, מבלי שתצטרכו להתאמץ בכלל.

דולר – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הדולר המוכר ביותר הוא כמובן הדולר האמריקני, אותו כמעט אין אחד שלא מכיר. אך ישנן עוד מדינות אשר משתמשות בשם "דולר" כשם המטבע שלהן – קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ועוד מספר מדינות.

המטבעות הקיימים בשימוש של דולר ארה"ב נכון להיום הם: 1 סנט, 5 סנטים, 10 סנטים, 25 סנטים, 50 סנטים, 1 דולר.
השטרות הקיימים בשימוש של דולר אמריקאי נכון להיום הם: 1 דולר, 2 דולר, 5 דולר, 10 דולר, 20 דולר, 50 דולר ו-100 דולר.

כמה דולרים להזמין לטיול בארה"ב?

אחת השאלות העיקריות לפני הזמנת דולרים אונליין היא באופן טבעי – כמה כסף להביא לטיול בארצות הברית? הרי כל אחד שתשאלו יגיד לכם מספר שונה, ומכאן קשה מאוד לאמוד בצורה מדויקת את הסכום הסופי שאותו אתם צריכים להביא. אז קודם כל נגיד לכם כי קשה מאוד לאמוד את הסכום המדויק שיספיק לכם לטיול בארה"ב, כל אדם מתנהל באופן שונה – ולכן לכל אחד יש תפיסת עולם שונה בכל הקשור לבזבוזים.

באופן כללי ברוב המקרים אם אתם סוגרים בתי מלון מראש, על מנת לטייל באופן סטנדרטי וללא הוצאות מיוחדות סכום של 80 דולר אמריקאי אמור להספיק לאדם ביום של טיול בארה"ב. כאשר בסכום הזה תצטרכו לשלם על אוכל, על קניות בסיסיות ואפילו על כמה אטרקציות – לא האטרקציות היקרות כמובן.

אנו ממליצים לכם מראש לבדוק לאילו אטרקציות אתם רוצים להגיע, על מנת שתוכלו להיות ערוכים בצורה נכונה מבחינה כספית. בנוסף תמיד תיקחו אתכם עוד 100-150 דולר על מנת שבסופו של יום לא תמצאו את עצמכם נשארים ללא כסף, דבר שחייב אתכם למשוך כסף בכספומטים – והעמלות באופן טבעי יהיו גבוהות במיוחד.

בנוסף המלצה נוספת היא להביא אתכם כרטיס אשראי בינלאומי, שגם בו תשתמשו רק בשעת מצוקה כדי להוציא דולרים במזומן – אך אם תדעו לחשב בצורה נכונה את הבזבוזים שלכם, לא צריכה להיות סיבה שלא יישאר לכם כסף.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל