מלון אלילה Mitsis Alila Resort & Spa רודוס יוון

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7281
    אייל
    אורח

    מדהים. הכל כלול. מלון שנפתח לפני חמש שנים. נמצא בצד המזרחי ובמרחק נסיעה של 15 דקות (מונית 16 יורו) מהעיר רודוס ו500 מטר מפארק המים. מעוצב ומאורגן בצורה מאד נוחה. במלון מגלשות לילדים. מספר בריכות. חוף ים פרטי צמוד בהמשך ישיר של המלון. חדר אוכל ראשי עם מזנון מגוון ועשיר ועוד ארבע מסעדות (איטלקית,אסייתית,ים תיכונית,מקסיקנית) אליהן יש צורך להזמין מקום יום מראש. בנוסף במלון פזורים לפחות עוד 8 ברים.
    בחוף ישנו בר שמגיש משקאות/גלידות (בהגשה עצמית) ופירות טריים ומאפיית פיצות מדהימה. במלון פיתה בר, בר קינוחים עם גלידות,קפה, קרפים, וופל בלגי ועוגות (לא תאמינו לאיכות) שפתוח מהבוקר עד אחת בלילה. בנוסף בר שמפניה… בר יינות… בר ליד הבריכה…קיצר הבנתם. בחלק מהמיקרים מלונות מציגים את עצמם כהכל כלול כשבתכלס הכוונה היא לשלוש ארוחות כשהברים על הבריכה או מסביב הם בתשלום. באלילה הכ-ל כלול. נקודה נוספת היא שבחלק מהמקומות שתיה (אפילו מים) בחדר אוכל עולה כסף ולא ניתן להכניס מבחוץ. אז כל השתיה כלולה ויותר מזה המיני בר בחדרים מכיל מים, שתיה מוגזת ובירות.
    החדרים מרווחים מאד, יפיפיים, ונראה שכולם עם מבט מלא לים (אין חדרים שפונים לגינה). מגבות מסופקות לחדרים פעמיים ביום. אז אם אתם כמוני אנשים של ירידה לפרטים שלא רוצים להיות מופתעים מאותיות קטנות ומעוניינים לקבל תמורה מלאה לכספכם

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל