המלצה על מיאמי

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6765
    ליאת
    אורח

    כמה המלצות לשלושה ימים במיאמי… כולל גיחה חביבה לאיים (The Keys), כי חוץ ממיאמי ביץ' יש מלא אתרים מקסימים ברחבי העיר ומחוצה לה ששווה לבקר בהם.

    ראשית, תשכירו רכב. העיר פרוסה מצד לצד שעה וחצי לכיוון והתחבורה הציבורית כמו באצבע הגליל. שזה מאתגר! ובכל מקרה פחות ידידותית מהמקובל באמריקה. ותקשיבו לסחבק: כדי שלא תרגישו כמו אביונים, מוקפים במקומיים שחיים בוויקיישן תמידי, תשכירו רכב גדול ונחמד כולל פונקציה לקירור הישבן. תודו לי אחר כך!

    שנית, תארזו מטריה! גם ביום קיץ שמש גיהנום 38 מעלות (97 אחוז לחות) יגיע הענן השחור משום מקום וימטיר עליכם גשם פתע טרופי וקשוח מהסוג ששום מטריה לא עומדת בו. אז עזבו, לא צריך מטריה.

    הנה כמה מקומות ששווים ביקור:

    אם הגעתם בערב ואתם רוצים להיכנס לאווירה לכו לנמל החביב והכייפי – Bayside Marketplace, תמצאו בו מופעי מוסיקה בבמה פתוחה, מסעדות דוכנים וחנויות. אם חשקה נפשכם בצילום עם נחש תוכי או תנין או שלושתם יחד ואתם ממש צריכים תוספות שיער – אז פה.

    יש שני לוקיישנים של שכונות קסומות עם אמנות ציורי קיר מהסוג המשובח ביותר. זה יפיפה ושזור מסרים חברתיים ששווה לדבר עליהם ואם יש לכם נוער הם בכלל יעופו על זה כי זה מצטלם מעולה לאינסטוש: Wynwood Walls וגם Leah Arts District

    מכיון שבכל מקרה תרצו לעשות סיבוב במיאמי ביץ' אז בדרך תעצרו לראות את פארק ההנצחה לשואה! (Meridian Ave, 1933) ראיתי מאות אנדרטאות בחיי וזו לטעמי עולה על כולן. ממוקמת באופן ממורכז למדי שזו אמירה בפני עצמה. רק תשאירו זמן ותהיו מוכנים לעבד את זה אחר כך, במיוחד עם הילדים, זה ויזואלי באופן לא מתפשר, ומאוד שונה מהסגנון האמריקאי הטיפוסי.

    ובמעבר חד… נגיד שממש בא לכם לשחות עם דולפינים ועל הדרך להפרד מסכום הזוי! בכיף. רק עדיף שתשלבו את זה עם פארק נחמד (כלול במחיר) במיאמי סיקווריום. כמדומני שיש להם שם גם מופע לוויינים מעופפים וכזה.

    חשקה נפשכם באינטראקציה עם קופי קאפוצ'ון? מעולה, גם את זה יש. מסתבר שאפשר למצא יער גשם בפאתי ממאמי והוא נקרא: Monkey Jungle. אה, יש גם גורילה בשם קינג שמצייר בגואש בשעות הפנאי. הציורים למכירה.

    אתם בכלל בקטע של תנינים? זה יש מלא בפלורידה. הכי מוצלח Buffalo Tiger's Florida שם תעלו על רחפת ותנווטו בתוך הביצות. חוויה מטנפת ואדירה למדי.

    לגבי קניות: יש מלא אופציות, זה אמריקה אחרי הכל! לטעמי הכי טוב זה הדולפין מול, הסמוך לשדה התעופה. מחצית מהחנויות הם אאוטלטים וזה קניון סגור! עם מ ז ג ן!

    ועכשיו, גולת הכותרת!!!! האיים…
    מרחק של שעה וחצי נסיעה דרומה כבר פוגשים את קי לארגו. תעשו לעצמכם טובה תשארו איזה לילה במריוט. לא תצטערו. מעבר לנוף עוצר נשימה, שקיעות מרהיבות ואחלה קוקטלים בבר של הבריכה … יש שם איגואנות, פרות ים (שזה כמו היפופוטם רק עם סנפיר אחורי) ולעיתים איזה דולפין או שניים. בחינם!

    ואז תמשיכו על הכביש המחבר בין האיים דרומה, משני הצדדים שלכם ים תכלת ומלא דקלים מלבלבים, ותעצרו מתי שיראה לכם מגניב ופוטוגני…שזה כל 30 מטר ותגלו גן עדן!

    אם יתמזל מזלכם ויהיה רגוע (בכל זאת כביש חד מסלולי ברובו) תגיעו עד קי ווסט; הנקודה הדרומית ביותר של ארצות הברית שם תזכרו בספר ההוא, על הזקן והים כשאתם עומדים משתאים מול השקיעה היפה בעולם. בדוק!

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל