*** זקינתוס, איי יוון *** – מלון מג'סטיק אנד ספא

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7152
    שני
    אורח

    אם הייתי מצלמת תמונה של הפרצופים המבואסים שלנו בחופשה החלומית שכה ציפינו לה – כבר הייתם מבינים הכל מהבעת העצב שעל פנינו. מי שמתכנן לסגור שם חופשה ועדיין מתלבט: הפוסט הזה עבורכם. אמנם ארוך, אבל אם יעזור למישהו – היה שווה את זה.
    חזרנו השבוע מחבילת נופש בת שבוע (7 לילות) בזקינתוס (איי יוון), לאחר שסגרתי אותה בהמלצתה של נציגה ב"קשרי תעופה", שאיתה כבר סגרתי חופשות ביוון בעבר. חיפשתי מלון באי זקינתוס, והמלון הראשון שהיא הציעה לי היה יקר יותר לתקציב שלנו, מאשר האופציה השניה – שאותה בסוף סגרנו, אחרי שהנציגה אמרה ש"דווקא הבן שלה היה במלון הזה ונהנה מאוד".
    מדובר על מלון מג'סטיק אנד ספא, הכל כלול.
    ראשית כל, שום דבר לא היה כלול במלון "הכל כלול" הזה, מלבד אוכל מזוויע ומשקאות/קוקטיילים שלא היו ניתנים לעיכול אנושי.
    חדר האוכל לא היה ממוזג בשום צורה, וכל האוכל שכב במשך כל שעות ההגשה בחום ולחות שבוודאי מהווים הפרה תברואתית כלשהי. האוכל היה כה נוראי ובלתי אכיל, עד שהסתכלנו על האנשים סביבנו בחדר האוכל וראינו צלחות מלאות צ'יפס ותו לא – כי זה היה הדבר היחיד שניתן היה לאכול שם.
    בין השירותים שהמלון גבה עליהם תשלום נפרד, היה ויי-פיי (!) שימוש במגבות בריכה/חוף (לא פיקדון שיוחזר אח"כ, אלא ממש תשלום!) ואפילו כספת בחדר (15 יורו תשלום) !
    ניגשנו לקבלה על מנת לשאול שאלות על שירותי המלון, והיא מיד הפנתה אותנו לדבר עם המנהל של המלון. לא אנחנו ביקשנו לדבר איתו, אלא פקידת הקבלה מיד הפנתה אליו בעצמה. השיחה עם מנהל המלון הפכה בין רגע למסכת של זלזול, התנשאות וביטול של דברי בעלי מצד המנהל – מיד לאחר שהוא שאל ובדק דרך איזו חברה הגענו, וגילה שזה קשרי תעופה. הוא פשוט הפסיק את השיחה באותו רגע, עשה לבעלי תנועת יד של ביטול ופטירה, באומרו "יאללה יאללה". ממש כך. לאחר שבעלי ביקש להבין מדוע מנהל המלון מדבר אליו כך, כשהוא לקוח ששילם כסף כמו כל אחד אחר ואין בכוונתו לריב איתו, והוסיף שיכתוב ביקורת על התנהלות המלון באתר טריפ אדווייזר – מנהל המלון התרעם והחל לאיים עליו שיכניסו לכלא (?!!)
    כך התחילה החופשה "החלומית" שלנו, שציפינו וחסכנו עבורה במשך חודשים.
    עוד באותו הלילה, גילינו שהמלון מלא בצעירים בריטיים שהגיעו כדי להשתכר ולעשות המון בלאגן, וכך גם כל האזור הסובב את המלון. כלומר, אנחנו היינו ממוקמים בדיוק במרכז "העניינים" של המסיבות, השיכרות, ההקאות וההתגלגלות שלהם על המדרכות, ומועדוני החשפנות ששלחו את נציגותיהם לרחובות כדי להציג את מרכולתן.
    כמובן שלאחר המסיבות, הם חוזרים שיכורים וצועקים לפנות בוקר ופותחים "אפטר-פארטי" במסדרון היכן שאנחנו ישנים. בעלי נאלץ לצאת אליהם 3-4 פעמים בלילה כדי לבקש שקט. לא עצמנו עין וקמנו מותשים ומתוסכלים.
    לאחר 2 לילות בלתי נסבלים שכאלה, ביקשנו שיעבירו אותנו לחדר אחר, ומה שקיבלנו…. אני לא יודעת אילו עוד זוועות קיימות במלון הזה, אבל מאחורי דלת מספר 2, שהייתה ממוקמת במבנה נפרד מהחדר הראשון שלנו, גילינו גל מדהים של ריח של עובש בכל פעם שנכנסנו לתוך החדר. ככל הנראה זה היה בקיר שמאחורי הארון, כי לא ניתן היה לפתוח אותו מבלי להתעלף במקום. גם במעלית היה ריח חזק של עובש ולא יכולנו להשתמש בה. לא היה הרבה טעם להתלונן, כי נתנו לי לראות 3 חדרים שונים בכל הבנין – ובכולם היה אותו הריח, אז כל הבנין היה נגוע בעובש ולא משנה באיזה חדר היינו.
    מלבד זאת, באף לא אחד מן החדרים במלון הייתה מיטה זוגית. ישנו אני ובעלי במיטות נפרדות עם קרש בינינו כל החופשה, מיותר לציין שזה לא הוסיף למצברוח.
    במקלחת לא היה מחזיק לראש הדוש – התקלחנו בעודנו מחזיקים אותו ביד.
    בחדר השני שקיבלנו, לא היה בכלל זרם מים באסלה, ולא ניתן היה להוריד אפילו פיפי (בלי נייר!) בשירותים. נאלצנו להשתמש בשירותים של הלובי, כאילו היינו אורחים לא רצויים (מה שבדיוק הרגשנו, בעצם).
    האם יש צורך שאמשיך בפירוט החוויה המזעזעת שעברנו בהמלצתכם הכנה בנופש שלנו…? לדעתי התמונה כבר די ברורה.
    חשוב להבהיר שאין לנו שום דבר אישי נגד הנציגה, אך אם החברה "קשרי תעופה" עובדת ואף ממליצה ללקוחותיה על מלון בתת-רמה שכזו – זה מעיד דברים מאוד חמורים על הרמה של המוצרים שלה. לא היה אף עובד בעל תודעת שירות או אדיבות במלון הזה, על פני כולם הייתה הבעה של מרמור וסלידה. כתבתי מייל עם כל הסיפור הזה לחברת "קשרי תעופה", עדיין ממתינה לתגובה כלשהי מהם…

    קשה לי לתאר לכם עד כמה יצאנו עם טעם רע בפה מהדיל הזה, ברגשות של אכזבה, תסכול ועצב. עד היום מעולם, אבל מעולם, לא התלוננו על אף מלון שהיינו בו, כולל המלוניות הכי פשוטות ובסיסיות במקסיקו אפילו, כי באמת שאין לנו סטנדרטים גבוהים ממלון. אנו מתייחסים לזה כאל מקום "לשים את הראש" בלבד, ולא מהות החופשה כלל. המילים "בא לי מלון מפנק" בחיים לא יצאו מהפה של אף אחד מאיתנו, נשבעת. אבל הפעם זו הייתה פשוט תת-רמה בלתי מכבדת את הלקוח, ואפילו החופים והנופים היפים באי לא הצליחו לכפר על התחושה הנוראית כל פעם שחזרנו לישון במלון.
    על אף החופים הציוריים המדהימים, שנראים בדיוק כמו התמונות בגוגל, בלי פוטושופ (בחיי!) אין בכוונתנו לנסוע לאי הזה יותר בחיים, שום דבר פשוט לא שווה את האווירה שהולכת שם, לא רק במלון הספציפי הזה.
    מקווה שזה יעזור למישהו שמתלבט, לא מגיע לאף אדם נורמטיבי חופשה שכזו…

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל