דיס המלצה על מלון kipriotis panorama aqua land באי קוס שביוון

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6918
    חגית
    אורח

    המלון מדורג 4 כוכבים, מלון למשפחות עם פארק מים. הוזמן דרך קווי חופשה.

    מלבד הבריכות הגדולות והנקיות ופארק המים והנוף, רמת החדרים נמוכה ביותר- ריהוט ותחזוקה ברמה של אכסניית נוער. בהתחלה קיבלנו שני חדרים במעלה ההר מרוחקים כ10 דקות מהלובי (15 דקות מהבריכה) בקומת מרתף 1-, מסריחים מריח של טחב עם רעש של טרמיטים מכרסמים את הריהוט.
    למחרת ולאחר התעקשות שלנו הוחלפו לחדרים חדשים יותר (משופצים) מול הלובי ובקומת קרקע, אך גודלם כמחצית מהחדרים המקוריים וזה היה עדיף בהרבה.
    המלון על בסיס הכל כלול- גם העצבים כלולים במחיר: 3 ארוחות ביום, שתיה מוגשת רק עד 23:00 ומעבר לכך בתשלום, גלידה בין השעות 11:00-17:30, ברד, ארטיקים, קוקטיילים וכו' בתשלום נוסף.
    על wifi תשלמו 10 יורו ליום לכל מכשיר (זוג הורים+ 2 מתבגרים בחישוב פשוט 160 יורו לארבעה ימים), על שימוש בכספת בחדר תשלמו 20 יורו לשבוע, על מיטת שיזוף בחוף הים הפרטי של המלון 3 יורו ליום, מגבות תקבלו תמורת פיקדון של 10 יורו לכל מגבת, על מסיבת שוקולד במועדון הילדים 10 יורו, על יצירה של צביעת חולצה בצבעי גועש 15 יורו!!! משחקי וידאו, שולחן סנוקר, הוקי, פינג פונג וכו' גם בתשלום אקסטרא. בקיצור, אל תשאירו את הארנק בבית. בעצם- פשוט אל תתקרבו לשם. ההרגשה שהישראלים הכי לא אוהבים היא שדופקים אותם.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל