טיול משפחות לבנקוק

עולם חיי המים של בנגקוק (SEA LIFE Bangkok Ocean World)

"עולם חיי המים של בנגקוק" הוא אקווריום תצפית ענק הממוקם מתחת לפני הקרקע, והוא אחד מהאקווריומים הגדולים ביותר בדרום אסיה. מדובר באטרקצייה מדהימה ומעוררת השתאות ברמה בין לאומית, עם יותר מ- 30,000 בעלי חיים ימיים מסקרנים, כולל כרישים ולוויתנים, שהובאו לכאן ממעמקים שונים ואזורים ימיים שונים ברחבי העולם.

עולם חיי המים של בנגקוק SEA LIFE Bangkok Ocean World , שנקרא בעברו עולם חיי המים של  סיאם (Siam Ocean World), ממוקם 2 קומות מתחת לקניון הנוצץ "סיאם פרגון" (Siam Paragon) בבנגקוק, בירת תאילנד.

להזמנת כרטיסים אונליין ולמידע נוסף 

עוד באותו נושא:

נגקוק עם ילדים – 14 אטרקציות מומלצות

מלונות למשפחות בבנגקוק – עשרת בתי המלון המומלצים

טיסות פנים בתאילנד – מידע חשוב ומנוע השוואת מחירים

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיולים מאורגנים לתאילנד

זהו מצפה תת ימי עצום ומופלא בגודל של 3 בריכות שחיה אולימפיות, מלא בבעלי חיים מעניינים ומרתקים שהובאו לכאן מעמקי האוקיינוס. אם אתם מתכננים טיול משפחות בתאילנד או מטיילים בבנגקוק עם ילדים, אל תפספסו

תוכלו לפגוש כאן גם את הטורפים הקטלניים ביותר של האוקיינוס בתוך מנהרת תצפית שקופה של 270 מעלות אשר ממוקמת מתחת למים, אפשר גם להשקיף לתוך האוקיינוס הפתוח מתוך סירה עם תחתית העשויה זכוכית שקופה, תוכלו גם לצלול כאן בביטחה לצד הכרישים וחתולי הים. עולם חיי המים של בנגקוק הוא אטרקציה בלתי נשכחת לילדים, כאן הם לומדים על חיי המים בתוך חוויה מלהיבה ובלתי נשכחת.

האוקיינוסים של העולם – מחולקים לשבעה אזורי נושא:

המסע שלכם במצפה התת ימי של בנגקוק מתחיל עם הרצאת פתיחה באזור הראשון, 'מוזר ונפלא' ‘Weird and Wonderful’)).

אזור 'מוזר ונפלא' ( Weird and Wonderful )

האזור הזה משמש בית לאוסף  מרשים של יצורי מים מוזרים ונדירים. תוכלו לפגוש כאן יצורים שאפילו לא דמיינתם שהם קיימים, כגון דג צפרדע עם פסים, צלופח גן, סרטני עכביש ענקיים ועוד הרבה יצורים מופלאים אחרים.

אזור 'השונית העמוקה' (Deep Reef)

באזור זה נמצאים כמה מהיצורים המרתקים ביותר בעולם – בעלי החיים הימיים השוכנים בשוניות אלמוגים, ביניהם תוכלו למצוא את דג העטלף, הטאנג הכחול ועוד רבים אחרים.

אזור 'חיי האוקיינוס' (Living Ocean)

פה תלמדו איך שורדים בעלי החיים הימים בחייהם באוקיאנוס.

אזור 'יערות הגשם' (Rain Forest)

באזור הזה תוכלו לעשות טיול רגלי, לצפייה בבעלי החיים הימיים והדו חיים של יערות הגשם: דגי ריאות עתיקים מאפריקה, דגי מערה עיוורים, חולדות מים ענקיות ולוטרות.

אזור 'החוף הסלעי' (Rocky Shore)

באזור זה תוכלו לבחון את החיים על החוף, ולפגוש פינגווינים ויונקים ימיים נוספים, שלומדים איך לשרוד בתנאים המשתנים תמידית ובסביבה בלתי צפויה.

עצרו ב'בריכת הליטוף' לליטוף קצר של כוכב מים ידידותי והמשיכו משם לתעלת התצפית התת מימית של 270 מעלות באזור 'הים הפתוח' ('Open Ocean').

אזור 'הים הפתוח' (Open Ocean)

באזור זה תמצאו את האקווריום הימי הפנורמי הגדול ביותר בכל אסיה, פה גם תוכלו לצפות בכרישים ממספר זנים.

לפני היציאה מהמקום מומלץ לעבור גם ב'אזור המדוזות' (‘Sea Jellies’)

'אזור המדוזות' (Sea Jellies)

פה שוחות להן מדוזות יפיפיות בתוך אקווריום לצלילי מוזיקה שלווה ואורות צבעוניים המשתלבים בצורה מופלאה עם שקיפות עורן של המדוזות.

עוד אטרקציות למשפחות בעולם חיי המים של בנגקוק

אם אתם מחפשים אטרקציות לטיול משפחות בתאילנד, בעולם חיי המים של בנגקוק (SEA LIFE Bangkok Ocean World), לא תתאכזבו. פרט ל7 איזורי האוקיינוסים יש כאן מגוון פעילויות מהנות שתוכלו לקחת בהן חלק, תוכלו לצפות פה ביצורי המים בסירה עם תחתית שקופה, תוכלו אפילו לשלב שייט בסירה כזאת יחד עם צלילה, תוכלו לצלול כאן עם חליפת צלילה וקסדה של 180 מעלות, ואפילו תוכלו לבחור לצלול כאן לצד הטורפים והנטרפים באזור  'הים הפתוח' (‘Open Ocean’).

ילדים יאהבו במיוחד את הפעילויות המלהיבות שקורות כאן לאורך היום וכוללות האכלה של הכרישים, הרצאות על החוף הסלעי, האכלה של הפינגווינים, הרצאות בנושא צלילה, האכלת חיות מוזרות באיזור יער הגשם, האכלה של לוטרות ועוד. תוכלו אפילו להאכיל כאן זנים שונים של דגי מים מתוקים, חתול מים ענק, תוכלו אפילו להכניס את הרגלים לתוך אקווריום 'דג שמח, רגליים שמחות'  (Happy Fish, Happy Feet) ולקבל מדגים יפנים מיוחדים "מסג'" הכולל ניקוי של העור המת ברגליים, הנאכל ע"י הדגים. (שימו לב שכל פעילות היא בתוספת תשלום נפרדת).

הקולנוע הראשון בטכנולוגית ה 4D של תאילנד

אחרי שתבקרו בבריכות, באקווריומים ובשאר האטרקציות המימיות, אתם מוזמנים להגיע לקולנוע ה- D4 ל- 25 דקות של הרפתקה במציאות מדומה. כאן, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, המציאות המדומה הנוצרת במקום על ידי בית הקולנוע וטכנולוגית ה4D, תגרום לכם לצעוק ולצחקק במהלך הסרט, החוויה כאן היא הרבה מעבר לחוויה של טכנולוגית ה 3D, אז שבו בנחת ותהינו לכם מצלילה לתוך עולם המים הווירטואלי.

חיי המים של בנקוק (SEA LIFE Bangkok Ocean World)

שעות פתיחה: כל יום בין השעות 10:00 – 21:00

מיקום: קומת המרתף של קניון סיאם פרגון (Siam Paragon)

להזמנת כרטיסים אונליין ולמידע נוסף 

 

עולם חיי המים של בנגקוק
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל