ביטול נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו''ל

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים ואיתור המחיר הכי זול

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הדברים החשובים ביותר להם עליכם לדאוג לפני החופשה שלכם בחו"ל. כדי לאתר את המחירים הכי זולים לביטוח נסיעות לחו"ל השתמשו במערכת החדשנית של סמארט

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות  Smart לחצו כאן

אפשרות נוספת להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחול היא באמצעות מנוע השוואת המחירים של ביטוחו"ל בקליק. בעת לחיצה על הקישור המופיע כאן, תעברו למערכת שבה תתבקשו להזין מספר פרטים אישיים, מספר הנוסעים אותם תרצו לבטח, יעד הנסיעה (בחירה מתוך רשימת יעדים רלוונטיים) ומועדי החופשה. בתוך מספר דקות תקבלו את ההצעות המשתלמות ביותר עבורכם.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות ביטוחו"ל בקליק לחצו כאן

אם תשוו מחירים באמצעות שתי האופציות שלמעלה, תוכלו למצוא בקלות ביטוח נסיעות במחיר הכי זול בישראל – בהתאם לפרטי הנסיעות שלכם. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחסוך כסף על ביטוח נסיעות ולמצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר עבורכם, ומוכנים לוותר על שירות לקוחות בעברית – יש אפשרויות נוספות, של חברות ביטוח נסיעות מחו"ל אשר הביטוח שלהם מכסה גם אזרחים ישראלים.

בדרך כלל, מדובר על ביטוח נסיעות זול יותר מאשר מחירי ביטוח הנסיעות בחברות ביטוח ישראליות – אבל כל התהליך מתבצע באנגלית, ללא שירות לקוחות בעברית, ואם תצטרכו להגיש תביעה נגד הביטוח תצטרכו למלא טפסים באנגלית. אם זה מתאים לכם, מומלץ לבדוק את מחירי ביטוח הנסיעות בחברות הבינלאומיות הבאות, הנחשבות זולות ואמינות:

חברת ביטוח הנסיעות הבינלאומית Ekta – ידועה בזכות ביטוח נסיעות זול במיוחד, התקף עבור אזרחי כל מדינה בעולם (כולל ישראל כמובן).

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל עם חברת הביטוח Ekta לחצו כאן

עוד חברה בינלאומית המציעה ביטוח נסיעות זול התקף עבור כל נוסע, כולל ישראלים, היא חברת VisitorsCoverage – אם אתם רוצים לוודא שמצאתם את ביטוח הנסיעות הזול ביותר, כדאי לבדוק גם בחברות הללו.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות עם חברת VisitorsCoverage לחצו כאן

ביטוחי נסיעות לחו"ל – השוואת תנאים

ביטוח נסיעות לחו"ל עם תנאי פוליסה טובים, יעזור לכם ליהנות מהחופשה בראש שקט ולדעת שבמקרה שתאבדו חפצים יקרים, תאלצו לבטל/לקצר את הטיול או תאלצו חס וחלילה לבקר אצל הרופא או להתפנות למיון – יהיה לכם כיסוי ביטוחי.

בימינו, נסיעה לחו"ל מצריכה הרבה חיפוש באינטרנט: המלון המשתלם ביותר, הטיסה הכי זולה, המסעדות הכי טובות וכול'. אך לרוב, אנו לא מקדישים זמן לבדיקה רצינית והשוואת מחירים לביטוח נסיעות בחו"ל. הפוליסות ארוכות והמידע יכול להיות מבלבל, ולכן חלק מהנוסעים מעדיפים פשוט לרכוש את ההצעה הראשונה שהם מקבלים.

לכן, קיים צורך לבצע השוואת מחירים עבור ביטוח נסיעות באופן נוח ויעיל. אפליקצית ביטוח הנסיעות של smart אותה תוכלו למצוא למעלה בדף זה משנה את האופן בו אנחנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל ומאפשרת לכם לבצע השוואת מחירים בין חברות ביטוח שונות ולבצע הזמנה במקום, כמו גם לקבל תמיכה מצוות האתר בכל עת. כל עוד מדובר במקרה פשוט – כמו רוב רובם של הטיולים לחו"ל למטייל אשר איננו סובל מבעיות רפואיות יוצאות דופן – תוכלו להשתמש במערכת החכמה של Smartt ולעבור על כל סוגי ההרחבות ולהוסיף רק מה שנחוץ עבורכם, כמו גם לראות כיצד המחיר משתנה עם כל תוספת.

שימו לב שכיוון שאתם רוכשים את ביטוח הנסיעות אונליין ואין נציג שיקריא לכם את כל הסעיפים, אנו ממליצים לעבור בזהירות על כל סעיף וסעיף ולרכוש את כל ההרחבות המתאימות לסוג הטיול שלכם. כמו כן, בידקו את תקרות הכיסוי בתנאי הפוליסה, המקרים החריגים וכול'. מערכת האפליקציה תבצע עבורכם השוואת מחירים ותציג בפניכם את הדיל המשתלם ביותר בהתאם לאופי הטיול שלכם.

בכתבה זו נסביר לכם כיצד לבצע השוואת מחירים בעזרת smartt, ונציג בפניכם מספר פרטים וטיפים לגבי השוואת מחירים ורכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. שימו לב: כתבה זו היא אינה עצה מקצועית אלא נובעת מניסיוננו בעת רכישת ביטוח נסיעות והיא לא משמשת תחליף לקריאת הפוליסה והתנאים לפני הרכישה ולקבלת עצה מקצועית במקרה הצורך. אם אתם לא בטוחים מה המשמעות של תנאי הפוליסה שברצונכם לרכוש, אנו ממליצים ליצור קשר עם צוות התמיכה של smartt ולשאול.

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל חלק בסיסי, ובדרך כלל תוכלו להוסיף לו הרחבות לפי הצורך ולפי אופי הטיול.

אם אתם טסים עם מחשב יקר לדוגמה, תוכלו להוסיף הרחבה של אובדן/גניבה של מחשב נייד. אם אתם תרמילאים שמשלבים בטיול ספורט אתגרי תוכלו להוסיף ביטוח נסיעות לספורט אתגרי  (אשר איננו מכוסה בפוליסות ביטוח נסיעות רגילות) וכול'.

חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל למטרות ולסוגי טיולים שונים, כמו למשל: פוליסה שנתית לאנשי עסקים שנוסעים לחו"ל לעיתים קרובות, פוליסה לטיול תרמילאים ארוך, לחופשה משפחתית קצרה, ביטוח נסיעות לטיול ספורט אתגרי וכול'.

ביטוח נסיעות לחו"ל בדרך כלל לא מתאים למי שעובר לגור בחו"ל, כיוון שביטוחים מסוג זה מכסים בדרך כלל הוצאות לטיפולי חירום ולא טיפול רפואי שוטף.

הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בדרך כלל את השירותים הבאים (נא לוודא שהכיסויים אכן מופיעים בפוליסה שלכם): כיסוי להוצאות רפואיות (כולל בעת אשפוז), פינוי לבית חולים, הטסה לישראל, תרופות וטיפול חירום בשיניים, הטסת מלווה למקום אשפוזו של מבוטח בחו"ל, הארכת שהות בחו"ל בעקבות מקרה ביטוח, הטסה של גופה וכיסוי היריון עד שבוע 12 שאובחן לראשונה בחו"ל. כמובן שעליכם לקרוא את תנאי הפוליסה ולוודא שכיסויים אלו וכיסויים נוספים המתאימים לסוג הנסיעה שלכם אכן מופיעים בה.

שימו לב שהמחירים של ביטוח נסיעות ליום עלולים להשתנות בהתאם לגיל המבוטח.

בעת מצב חירום, עליכם ליצור קשר  באופן מיידי עם מוקד החירום של חברת הביטוח לקבלת סיוע והכוונה. גם במקרה בו יש לכם צורך בטיפול רפואי במהלך החופשה, תוכלו לבקש סיוע ממוקד השירות של חברת הביטוח ולברר מהי מידת הזכאות לטיפול הדרוש ולקבל סיוע והכוונה. שימרו כל מסמך וקבלה המעידים על ביצוע התשלום (וגם העתק למקרה שתאבדו את המסמך).

תקופת הביטוח נסיעות היא בהתאם לתקופת הנסיעה. בעת השהייה בחו"ל, ניתן להאריך את הביטוח לפני סיום התקופה אם לא חל שינוי במצב הבריאותי של המבוטח, באישור של חברת הביטוח.

יעדים לביטוח נסיעות לחו"ל

שימו לב שבדרך כלל חברות הביטוח מפרסמות רשימת מדינות מוחרגות בהן הביטוח נסיעות לא תקף. כדאי לשים לב לגובה הכיסוי של השירותים הרפואיים המצוין בפוליסה ולוודא שהכיסוי אכן יכסה אשפוז או ביקור רופא במדינה אליה אתם נוסעים. אשפוז בארצות הברית למשל, עולה הרבה יותר מאשפוז במדינה במזרח הרחוק.

ביטוח עבור אובדן או גניבת חפצים אישיים בחו"ל

חברות הביטוח מאפשרות לרכוש הרחבה לביטוח נסיעות לחוץ לארץ כדי לקבל כיסוי על אובדן או גניבה של חפצים אישיים. הרחבות לביטוח נסיעות על כבודה בדרך כלל כוללות הגבלת כיסוי לכל פריט. לרוב, ההמלצה היא לדווח למשטרה המקומית במקרה של גניבה, אובדן או נזק לכבודה אישית ולשמור את הדו"ח שקיבלתם מהמשטרה. בנוסף, כדאי לשמור קבלות עבור שחזור מסמכים, כמו למשל תשלום על הנפקת דרכון חדש. אם מדובר באירוע שהתרחש בטיסה, תאלצו לרוב להגיש תביעה לחברת התעופה ולהעביר את התשובה של חברת התעופה לחברת הביטוח לנסיעות (סביר להניח שגם במקרה זה תצטרכו דו"ח מהמשטרה המקומית, בדקו עם חברת הביטוח).

במקרה של אובדן או עיכוב בקבלת כבודה מחברת התעופה, יהיה עליכם לשמור את האישור מחברת התעופה המעיד על כך. במקרה של עיכוב, יש לשמור את אישור מסירת הכבודה. אם רכשתם ביטוח נסיעות בעזרת smartt, תוכלו להגיש את התביעה בעזרת צוות האתר ולשלוח במרוכז את כל המסמכים לאימייל של סמארט. בקטגורית "תביעות" באתר של סמארט, יופיעו בפניכם הטפסים הנחוצים להגשת תביעה.

השוואת מחירים ורכישת ביטוח נסיעות בעזרת smartt

אפליקצית סמארט היא בעצם פיתרון דיגיטלי למציאת הפוליסה המשתלמת ביותר עם ביטוח הנסיעות הדרוש במחיר הכי זול עבור הלקוח במספר דקות – הכל נעשה אונליין וכל הפרטים מוצגים ללקוח עם אפשרות לשנות ולהוסיף סוגי כיסויים לפי הצורך. המערכת מוצאת עבור הלקוח את הפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלמת ביותר עבורו בהתחשב בנתונים ובפרטי הנסיעה, ללא צורך לקרוא מסמכים בלתי נגמרים.

מלבד העובדה שהאפליקציה מתאימה עבורכם את הפוליסה המושלמת לטיול הבא, יש לה מספר יתרונות נוספים: לא תצטרכו להמתין לנציג טלפוני, תוכלו לרכוש את הביטוח 24 שעות ביממה והרכישה מתבצעת במהירות.

אז איך זה קורה?

  • תחילה, הזינו את תאריכי הנסיעה במנוע החיפוש (היכנסו מהבאנר למעלה בדף זה).
  • כעת, הזינו את פרטי הנוסע הראשי (המזמין). תוכלו להוסיף נוסעים נוספים. שימו לב שהנוסע הראשי צריך להיות בן 18 לפחות.
  • בשלב הבא, המערכת תבקש ממכם הצהרת בריאות. קראו אותה בזהירות וסמנו את התיבה המתאימה.

שימו לב שבדרך כלל במקרים בהם יש למטייל בעיות רפואיות כלשהן או מקרים מסובכים יותר מהרגיל, המערכת הדיגיטלית תבקש את הפרטים שלכם על מנת שנציג יחזור אליכם.

כעת תוצג בפניכם הפוליסת ביטוח נסיעות הזולה ביותר שהמערכת מצאה עבורכם:

יוצג בפניכם מחיר הפוליסה לנסיעה, חברת הביטוח, ומצד שמאל יוצגו הכיסויים שכלולים בביטוח זה וסוגי הכיסויים שתוכלו להוסיף לביטוח. שימו לב לשינוי במחיר בכל הוספה/הסרה של סוג כיסוי מסוים. ישנם כיסויים שכלולים במחיר הפוליסה שמוצג בפניכם ותוכלו להסיר אותם לקבלת מחיר נמוך יותר, וישנם כיסויים שכלולים בפוליסה הבסיסית ואין אפשרות להסירם.

אלו סוגי הכיסויים הנוספים שתתקלו בהם בדרך כלל (שימו לב שזהו רק תיאור כללי של סוג הכיסוי הסטנדרטי, ויהיה עליכם לקרוא את תנאי הפוליסה המלאים כדי לבדוק מה בדיוק מכסה ההרחבה הספציפית במקרה שלכם ומה התנאים של הרחבה זו):

חיפוש איתור וחילוץ: כיסוי זה כלול בדרך כלל במסגרת הפוליסה הבסיסית של ביטוחי נסיעות לחו"ל, ומיועד על מנת לכסות הוצאות של חיפוש איתור וחילוץ של המבוטח במקרה בו אבד כל קשר עם המבוטח ואין מידע לגבי מקום הימצאו. שימו לב שישנן מדינות מוחרגות שכיסוי זה לא תקף בהן, כמו למשל מדינות שאינן מקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל, שטחים בשליטת הרשות הפלסטינית ועוד.

אחריות כלפי צד ג': גם כיסוי זה נמצא במבנה הבסיסי של הפוליסה. כיסוי זה יכסה סכום עד לגבול הסכום המצוין בתנאי הפוליסה (בכפוף לגבולות האחריות) במקרה של נזק לצד שלישי (לאירוע שאירע בחו"ל כמובן). התנאי לקיום החובה של חברת הביטוח בכיסוי זה הוא התאמת החבות של המבוטח כלפי צד ג' להגדרת החבות בישראל (ע"פ פקודות הנזיקין).

ביטוח כבודה: כיסוי זה תקף במקרה של אובדן, עיכוב או גניבה של כבודה במהלך נסיעה לחו"ל. הכיסוי הוא עד סכום מסוים, כך שכדאי לשים לב לסכום המצוין בתנאי הפוליסה. אם מדובר בפוליסה למספר נוסעים, תוכלו לבטח כבודה של חלק מהנוסעים בלבד או את הכבודה של כולם (פשוט עברו עם העכבר על הסעיף ותוכלו לסמן את הנוסעים הרצויים).

אובדן/גניבת מצלמה: כיסוי נוסף לביטוח נסיעות על אובדן/גניבת מצלמה עד סכום מסוים.

ספורט אתגרי: כיסוי  ביטוח נסיעות במקרי פציעה בעת פעילות ספורט אתגרי שנעשה במסגרת תחביב בלבד. שימו לב להגדרת הספורט האתגרי בתנאי הפוליסה: לרוב, בפוליסה תופיע רשימה של סוגי ספורט אתגרי שמכוסים בהרחבה זו (עיסוק במסגרת תחביב).

ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור: כיסוי מעולה למי שמתכנן השכרת רכב בחו"ל – הוא מבטל את ההשתתפות העצמית ברכב ששכר המבוטח במהלך החופשה בחו"ל (ובהתאם להסכם השכירות כמובן), כל עוד המקרה אירע במהלך תקופת הביטוח. הכיסוי בדרך כלל מוגבל לרכב אחד בלבד. קראו את תנאי הפוליסה כדי לבדוק את התנאים המלאים לכיסוי זה.

טלפון סלולרי: הרחבה זו תכסה אובדן או גניבה של טלפון סלולרי, רק אם המקרה קרה בחו"ל בתקופת הביטוח. שימו לב שכמו בכל כיסוי על רכוש, תידרשו לגשת לתחנת המשטרה המקומית, לדווח על המקרה ולשמור את האישור של דו"ח המשטרה. במקרה זה, אם יש לכם קבלה על רכישת המכשיר מהשנה האחרונה, צרפו את הקבלה לתביעה. גובה הפיצוי בדרך כלל נקבע לפי עלות של מכשיר משומש (לפי ההחלטה של חברת הביטוח). בידקו בפוליסה שלכם מה הן הדרישות המדויקות לגבי כיסוי זה ומה הוא כולל.

מחשב/טאבלט: כיסוי עבור אובדן או גניבה של מחשב או טאבלט, כל עוד המקרה קרה בחו"ל בתקופת הביטוח כמובן.  יהיה עליכם להצהיר על סוג המחשב והפרטים שלו עבור קבלת כיסוי זה.

פעילות חורף: כיסוי נוסף של ביטוח נסיעות שמתאים לחופשות סקי בעיקר, ויכסה מקרי פציעה שהתרחשו במהלך פעילות ספורט חורף כמו סקי או סנואובורד (רק במסגרת תחביב), בתנאי שהגלישה נעשתה באתר המיועד, בשעות המוכרזות ובמסלולים המיועדים לפעילות זו.

תאונות אישיות: כיסוי ביטוח נסיעות למקרה של מוות, נכות או אובדן איברים, חס וחלילה, במקרה של תאונה. קראו היטב את תנאי הפוליסה על מנת לבדוק מה כיסוי זה כולל בדיוק ומתי הוא תקף.

ביטול וקיצור נסיעה: פיצוי עבור קיצור או ביטול נסיעה בלתי נמנע (שימו לב לרשימת המקרים המכוסים בתנאי הפוליסה שלכם). בדרך כלל, כיסוי זה לא תקף לגבי מוות או החמרה במצב רפואי של בן משפחה קרוב ו/או הריון, אך יש שינויים רבים בתחום זה בתקופה האחרונה וכדאי לוודא בתנאי הפוליסה שלכם.

הזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

כעת, עליכם ללחוץ על "תנאי הפוליסה" מצד ימין (מעל למחיר) ולקרוא את תנאי הפוליסה המלאים על מנת לוודא מה הפוליסה כוללת. בשלב הבא, לאחר שקראתם בזהירות את כל התנאים ובחרתם את ההרחבות המתאימות לחופשה שלכם, תתבקשו להזין את הפרטים האישיים שלכם: שם מלא, דואר אלקטרוני, תעודת זהות, מספר טלפון וכתובת. בעמוד זה תתבקשו גם לענות שוב על שאלון הצהרת בריאות קצר.

בסוף העמוד יופיעו בפניכם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות של האתר ושל חברת הביטוח נסיעות, כמו גם אפשרות לקבלת עדכונים וחומר שיווקי.

בשלב האחרון, לצד הטופס בו תתבקשו להזין את פרטי כרטיס האשראי, יופיעו בפניכם שוב פרטי ההזמנה: תאריכי הנסיעה, המחיר, הפרטים האישיים, היעד, הרחבות הכיסוי וכול'.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל

ערכנו מספר השוואות מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל בעזרת אפליקצית smartt, כדי למצוא את המחירים הכי זולים עבור מספר סוגי ביטוחי נסיעות. שימו לב שאת השוואת המחירים ערכנו עבור תחילת אוקטובר לביטוח ברובד בסיסי ללא הרחבות כמו ביטוח נסיעות לספורט אתגרי או ספורט חורף. המחירים והתנאים המוצגים כאן אינם מובטחים ועלולים להשתנות בעת השוואת מחירים באפליקציה. השוואת המחירים שערכנו היא עבור ביטוח נסיעות לחו"ל למטייל ללא בעיות רפואיות קודמות.

ביטוח נסיעות לזוג – בהשוואת מחירים שערכנו עבור ביטוח נסיעות לזוג לשבעה ימים בתחילת אוקטובר, קיבלנו ביטוח נסיעות במחיר הכי זול בעלות של 28$ מחברת פניקס.

ביטוח נסיעות למשפחות – אפליקצית Smartt מאפשרת רכישת ביטוח נסיעות למשפחה לטיולים בחו"ל למשפחות עם ילדים במספר לחיצות בלבד. בהשוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל עבור משפחה (זוג הורים ושני ילדים בגילאי שש ועשר), קיבלנו את המחיר הכי זול לשבעה ימים במחיר של 54.60$ מחברת פניקס.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון – בדרך כלל חברות הביטוח מספקות ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון עד שבוע מסוים, עם הגבלות מסוימות כמו למשל הריון בסיכון, הריון מרובה עוברים וכול'. לכן, כדאי לעבור על תנאי הפוליסה ולוודא מה הן ההגבלות האלו בפוליסת הנסיעות שלכם. בהשוואת מחירים שערכנו עבור ביטוח נסיעות לאישה בהריון (שאינו מוגדר בסיכון, כל עוד תאריך החזרה לארץ הוא לפני שבוע 32) בשבוע שמיני, קיבלנו את המחיר הזול ביותר, של 35$, מחברת פניקס.

ביטוח נסיעות לתרמילאים – ביטוח בריאות בסיסי לטיול למזרח הרחוק למטייל בן 20+ לתקופה של כחצי שנה (182 ימים) יעלה 364$. בעת רכישת ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל כדאי כמובן לבחון את סוג הטיול והיעד ולוודא שתקרת הכיסויים מכסה טיפולים רפואיים ביעד הטיול, כמו גם לשקול הרחבות לביטוח הנסיעות לתרמילאים – כמו ספורט אתגרי וכדומה במידת הצורך.

טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

כדי להימנע מחיובים והפתעות לא נעימות, כדאי מאוד לבדוק כבר בשלב השוואת המחירים בכל קטגוריה בתנאי הביטוח נסיעות מה הכיסוי הספציפי כולל בדיוק: בדרך כלל כל סוג כיסוי בביטוח נסיעות כולל רשימת אירועים ותנאים בהם התשלום יכוסה ובהם לא. כמו כן, בידקו מהו הסכום המקסימלי להוצאות הרפואיות בכל סוג כיסוי. אנו ממליצים גם לעשות חיפוש קצר על מחירי הטיפולים הרפואיים במדינה אליה אתם נוסעים. טיפולים רפואיים בארצות הברית למשל הם בדרך כלל יקרים יותר מטיפולים דומים במזרח.

שימו לב שישנה תקופת ביטוח מרבית לפוליסה הבסיסית שמשתנה בדרך כלל לפי גיל המבוטח. אם אתם בוחרים בכיסוי נוסף של ביטוח נסיעות שיכסה החמרה של מחלה או מצב רפואי קודם במהלך השהות בחו"ל, כדאי מאוד לשים לב לאותיות הקטנות ולתקרות הכיסוי. קודם כל, בשביל שחברת הביטוח נסיעות תכסה מקרה של החמרה במצב רפואי קודם, יהיה עליכם לרכוש את ההרחבה ולשים לב שהדבר מצוין בתנאי הביטוח כמובן.

שימו לב לקרוא את הסעיפים המציינים מקרים חריגים בהם הכיסויים לא יהיו תקפים.

בכיסוי על החמרה במצב רפואי קודם, למשל, בדרך כלל חברות הביטוח נסיעות יכסו רק טיפולים שלא יכולים לחכות עד לשובו של המבוטח לישראל. כמו כן, חברות הביטוח לעיתים יציינו בתנאי הפוליסה שאם למבוטח יש אפשרות (מבחינה רפואית) לשוב לארץ בשביל לבצע את הפעולות הרפואיות הנדרשות בישראל לאחר ההחמרה בחו"ל, חברת הביטוח תמליץ על השבת המבוטח לישראל ובמקרה שהמבוטח יבחר להמשיך לשהות בחו"ל, החברה לא תספק כיסוי להוצאות הקשורות באירוע. בדרך כלל, במקרה שהמבוטח יסכים לשוב לארץ, חברת הביטוח תשלם על הטיסה חזרה.

בסעיף החריגים בדרך כלל יצוינו כל המקרים בהם חברת הביטוח לא תכסה את האירוע, כדאי לקרוא אותם היטב.

ביטוח עבור ביטול נסיעה לחו"ל או קיצור נסיעה

כיסוי לביטול/קיצור נסיעה יאפשר לכם לקבל החזר הוצאות במידה שתאלצו לבטל את הנסיעה או לקצר אותה, בהתאם לתנאי הפוליסה, בשל אחד מהאירועים המפורטים בפוליסה. שימו לב להוצאות המכוסות בקטגוריה זו בפוליסה. בדרך כלל יהיו אלו הוצאות לינה, כרטיסי נסיעה וכול'- אך כמובן שבכל פוליסה תצטרכו לבדוק את הרשימה המדויקת. בדרך כלל, ניתן להוסיף כיסוי זה לביטוח הבסיסי בתוספת תשלום.

ביטוח לביטול טיסות לחו"ל הוא מוצר חדש יחסית בעולם הביטוח, המגיע על רקע מהפכת התעופה ובעיקר התפתחות טיסות הלואו קוסט והגידול בתיירות העולמית. הזמנת חופשה בחו"ל מלווה תמיד בחשש מסויים מהבלתי צפוי – שינויים בתוכניות שמצריכים ביטול חופשה בחו"ל עלולים לגרום הפסד כספי ניכר.

כרטיסי טיסה ברוב המיקרים אינם ניתנים לביטול, ובחלק אחר מהמיקרים יש צורך לשלם עמלות גבוהות כדי לקבל כרטיסי טיסה הניתנים לשינוי (כמו למשל שינוי תאריך או שם הנוסע), וגם אז ביצוע שינויים כרוך בתשלום עמלות נוספות.

הזמנת חופשה או טיול בחו"ל – בוודאי כאשר מדובר על טיולי משפחות בחו"ל עם ילדים – היא הרבה מעבר להזמנת טיסות: מזמינים כמובן גם מלון או דירת אייביאנבי, כאשר מדובר על טיול בחו"ל משפחות רבות מזמינות גם השכרת רכב, ובמיקרים רבים מזמינים מראש גם כרטיסים לאטרקציות או אירועים מיוחדים (הופעות, משחקי כדורגל, פסטיבלים ועוד), טיסות פנים, הפלגות, מונית שתחכה לכם בשדה התעופה, ועוד הוצאות שונות המשולמות לפני הטיסה לחו"ל. במקרה של ביטול הנסיעה לחו"ל, מדובר על סכומי כסף גדולים שעלולים לרדת לטימיון.

ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל נועד לתת מענה למצב זה. בעבר, לפני שנת 2018, לא היה כדאי כלכלית למטייל הישראלי לרכוש פוליסת ביטוח לביטול נסיעות לחו"ל כי חברות הביטוח הציעו פוליסות כאלו עם תנאים מאוד מגבילים, בעיקר לנושא סיבת הביטול של נסיעה לחו"ל שמזכה בהחזר כספי במסגרת הפוליסה – כלומר, הפוליסה היתה מזכה בהחזר כספי של עלויות הנסיעה לחו"ל רק במיקרים שהטיסה בוטלה מסיבות מסויימות מאוד שהוגדרו בפוליסה, כמו למשל מוות של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. במקרה שהחלטתם לבטל טיסה לחו"ל מסיבה אחרת (למשל מוות של קרוב משפחה מדרגה שנייה, או אישפוז של קרוב משפחה מדרגה ראשונה) לא הייתם זכאים להחזר כספי, לכן פוליסות ביטול נסיעות לחו"ל לא היו פופולריות בעבר – ובצדק.

אבל ב- 2018, לאור השינויים בתעשיית התיירות ובתחום הביטוח, החלו חברות הביטוח להציע לראשונה פוליסות ביטוח לביטול נסיעה לחו"ל מסוג חדש, אשר כולל כיסוי ביטוחי לביטול טיסה לחו"ל בכל מקרה. כלומר – אם תרכשו ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל ותשלמו את עלות הפוליסה עצמה תהיו זכאים להחזר כספי מהביטוח על עלות הנסיעה לחו"ל (בניכוי דמי השתתפות עצמית) ללא קשר לסיבה בגללה החלטתם לבטל את הטיסה לחו"ל – בין אם מדובר באירוע משפחתי שהוזמנתם אליו אחרי שכבר הזמנתם את הטיסה, בדיקה רפואית שצצה, פרוייקט חדש בעבודה או אפילו מזג אוויר גרוע ביעד שבחרתם לחופשה בחו"ל.

מטיילים מנוסים מבינים שברוב המיקרים הזמנת חופשה בחו"ל, בוודאי כאשר מדובר על טיולי משפחות בחו"ל או חופשות ביעדים אקזוטיים ומרוחקים, היא זולה ואטרקטיביות יותר ככל שאתם מזמינים יותר זמן מראש.

אם אתם מתכננים טיול משפחות בארה"ב או חופשה בתאילנד למשל, תירצו להזמין כרטיסי טיסה ומלונות כמה חודשים מראש, כדי לשריין מקומות ביעדים בהם אתם מעוניינים ליהנות ממחירים נוחים יחסית, כמו שאפשר למצוא כאשר מזמינים חופשה לחו"ל כמה חודשים מראש. אך מצד שני, הזמנת טיול משפחות בחו"ל כמה חודשים מראש כרוכה בהרבה דאגות כאשר מדובר על סכומי כסף משמעותיים עבורכם.

אחרי הכל, הרבה מאוד דברים יכולים לגרום לביטול נסיעה לחו"ל גם כאשר אתם נמצאים כמה ימים לפני טיסה – החל מצו מילואים, היריון, לחץ בעבודה, מחלה, בעיה רפואית של קרוב משפחה, אם אתם טסים לחופשה בחו"ל עם ילדים אז אחד הילדים עלול לחלות וזה לא תענוג גדול, לטוס לחו"ל עם ילד חולה. ללא ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל, במצב כזה אתם עלולים להפסיד את עלויות הנסיעה לחו"ל שמגיעות לעיתים לעשרות אלפי שקלים.

ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל מאפשר לכם להזמין טיול בחו"ל עם שקט נפשי, ולבטל את הטיסה לחו"ל מכל סיבה המפריעה לכם – החל מנזלת ועד לגשם ביעד שבחרתם לחופשה בחו"ל – תוך קבלה של החזר מהביטוח על כל העלויות שייגרמו לכם בעקבות ביטול הנסיעה לחו"ל, בניכוי דמי ההשתתפות העצמית (התלויים בפוליסה הספציפית שרכשתם).

ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל הוא כלי מעולה למטייל, ובוודאי עבור משפחות החובבות טיולים בחו"ל עם הילדים, המאפשר לכם לתכנן בביטחון את חופשת החלומות שלכם בחו"ל, גם כאשר מדובר על טיול ארוך ויקר ליעדים רחוקים בחו"ל, בידיעה שגם במקרה ותיאלצו לבטל את הטיסה לחו"ל, לא תפסידו את העלויות הניכרות של הזמנת חופשה בחו"ל.

שימו לב שהטיפים הכתובים בכתבה זו הם אינם עצה מקצועית ולא מחליפים את הצורך להתייעץ עם נציג מקצועי של חברת הביטוח או סוכן ביטוח במידת הצורך.

ביטוח ביטול נסיעות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל