בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים בסן חוזה

10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בסאן חוזה, קוסטה ריקה

במדריך זה תוכלו למצוא רשימה של מלונות מומלצים בסן חוזה למשפחות עם ילדים. במדריך מפורטים התנאים בכל אחד מבתי המלון, השירותים השונים שניתן למצוא בו, מיקומו ביחס לאטרקציות שונות המתאימות למשפחות בסן חוזה ומידע שימושי נוסף, שיקל עליכם לבחור את המלון שמתאים לכם ולמשפחה שלכם ואף להזמין אותו ישירות באמצעות הקישור המצורף. המלונות בסן חוזה המופיעים בכתבה הם כאלה שזכו לדירוג גבוה על ידי אורחי המלון, בדגש על מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים.

סן חוזה היא עיר הבירה של קוסטה ריקה, והעיר הגדולה בה. סן חוזה ממוקמת בעמק מוקף רכסי הרים גבוהים, עם מזג אוויר נוח, ולא מעט אטרקציות לכל המשפחה. אם החלטתם לצאת לחופשה משפחתית בסן חוזה, או אם אתם עוצרים בה ללילה או שניים בדרך ליעד אחר בקוסטה ריקה או בדרום אמריקה בכלל, ותהיתם איפה כדאי להתאכסן עם הילדים במהלך השהות בה, כאן תוכלו למצוא רשימה של עשרה מלונות מומלצים למשפחות בסן חוזה. הרשימה מבוססת על ציונים שניתנו למלונות על ידי מי שהתארחו בהם, כך שתוכלו ליהנות מניסיונם של אחרים. לנוחיותכם, צירפנו לכל מלון מהרשימה קישור דרכו תוכלו להזמין, כבר עכשיו, חדרים במועד שתבחרו.

חופשה בסאן חוזה, קוסטה ריקה – מידע חשוב למטיילים

טיסות לקוסטה ריקה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בקוסטה ריקה – השוואת מחירים והמלצות

מזג האוויר בסן חוזה ועונה מומלצת לחופשה

מלון גראן קוסטה ריקה ביי הילטון Gran Hotel Costa Rica, Curio Collection By Hilton

מלון גראן קוסטה ריקה ביי הילטון הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בסאן חוזה, קוסטה ריקה. ישראלים אוהבים אותו במיוחד, הם דירגו אותו בציון של 9 מתוך 10  ברשימת המלונות המומלצים בסאן חוזה, קוסטה ריקה. המלון ממוקם במיקום מצוין – בלב סן חוזה, מוקף במוזיאונים לאומיים, בשדרות להולכי רגל ובכיכרות. בית המלון נמצא במרחק הליכה מהאטרקציות התיירותיות העיקריות שיש לעיר סאן חוזה להציע.

אוהבי האדריכלות בטח תשמחו לדעת שמדובר במלון מעוצב ברמה גבוהה מאוד, למעשה, זהו המלון היחיד בסן חוזה שהוכרז על ידי הממשלה כמונומנט היסטורי ואדריכלי.

בבית מלון גראן קוסטה ריקה ביי הילטון תמצאו מסעדה מצוינת הנקראת Cultura 5 ומגישה אוכל מקומי ובינלאומי, חדר כושר מאובזר וחדיש , בר מצוין וערבי בידור הכוללים הופעות חיות ומוזיקה מצוינת. בית המלון מוציע סיורים יומיים בכל הסביבה המתאימים במיוחד למשפחות.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה מצויינים הכוללים מיטות נוחות, עיצוב עוצר נשימה ונוף לעיר היפה.

להזמנת חדרים במלון גראן קוסטה ריקה ביי הילטון לחצו כאן

מלון דירות לה סבאנה La Sabana Hotel Suites Apartments

מלון דירות לה סבאנה הוא מלון דירות מומלץ בסאן חוזה בירת קוסטה ריקה. המלון ממוקם קילומטר וחצי ממרכז העיר סאן חוזה ומציע דירות המתאימות לזוגות ולמשפחות של ארבעה נפשות עם אפשרות להוסיף מיטת תינוק נוספת. כל היחידות כוללות מטבח מאובזר להכנת ארוחות, מיטות נוחות, פינת אוכל וסלון מפנק. במחיר המלון תקבלו גם ארוחת בוקר מצוינת ומגוונות ללא תוספת תשלום.

במלון דירות לה סבאנה תמצאו בריכת שחייה נחמדה, חנייה ללא תוספת תשלום, סאונה ושירותי ספא מצוינים. בנוסף, אם לא מתחשק לכם להכין ארוחות לבד בדירה, בוודאי תשמחו לדעת שיש במלון מסעדה נהדרת הפתוחה במשך כל היום ומציעה אוכל דרום-אמריקאי.

מלון דירות זה הוא מלון אהוב מאוד, הוא דורג במקום 9 מתוך 10 ברשימת המלונות המומלצים בסאן חוזה, קוסטה ריקה.

להזמנת דירה במלון לה סבאנה לחצו כאן

מלון סטודיו Studio Hotel Boutique

מלון סטודיו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בסאן חוזה, קוסטה ריקה. המלון שוכן במרכז סנטה אנה (Santa Ana) על גג המלון ישנה בריכה מהממת שנשקף ממנה נוף עוצר נשימה לעמק סנטרל (Central Valley), במלון יש חדר כושר מעולה, מספרה , סלון יופי מקצועי, מסעדת Studio Café Bar & Grill נמצאת גם היא בשטח המלון ומציעה אוכל מקומי מעולה במהלך כל שעות היום ובר מצוין.

בית מלון סטודיו הוא מלון מומלץ למשפחות בזכות הדירוג הגבוה שקיבל ממשפחות שטיילו בו בעבר ונתנו לו ציון 9.2 מתוך 10, במלון יש חדרי משפחה מרווחים בגודל 29 מטר מרובע, שתי מיטות זוגיות מפנקות עם אפשרות להוסיף מיטת תינוק נוספת.

להזמנת חדרים בבית מלון סטודיו לחצו כאן

מלון אלאמידה קריארי Alameda Cariari Boutique Hotel

מלון מומלץ נוסף בסאן חוזה הוא מלון אלאמידה קריארי. המלון מציע לאורחים שלו ליהנות מבריכת שחייה מצוינת, טרסה נעימה, גינה ומטבח משותף להכנת הארוחות היומיות.

מלון אלאמידה קריארי הוא מלון מומלץ למשפחות בסאן חוזה קוסטה ריקה בזכות החדרים המושקעים שלו הכוללים 2 מיטות זוגיות נוחות ובריכת שחייה פרטית, יתרון מדהים למי שמחפש חופשה פרטית ואינטימית.

המלון המצוין הזה קיבל ציון טוב מאוד של 9 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו בעבר. הם ציינו לטובה את המתקנים המצוינים של המון, צוות המלון האכפתי והמיקום המצוין.

להזמנת חדרים במלון אלאמידה קריארי לחצו כאן

מלון הילטון גרדן אין סנטה אנה Hilton Garden Inn Santa Ana

מלון הילטון גרדן אין סנטה אנה הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בסאן חוזה, קוסטה ריקה ומציע חדר כושר חדיש, בריכת שחייה על גג המלון מפנקת עם נוף מדהים, ג'קוזי, מרכז עסקים וכנסים, מסעדה ובר.

מלון הילטון גרדן אין סנטה אנה הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ למשפחות בסאן חוזה בזכות חדרי המשפחה הגדולים המכילים שתי מיטות זוגיות מפנקות, אם אתם מגיעים עם תינוק, צוות המלון ישמח לשים בחדר שלכם גם מיטת תינוק נוספת.

בית המלון דורג במקום 9 מתוך 10 המלונות המומלצים למשפחות בסאן חוזה, קוסטה ריקה.

להזמנת חדרים במלון הילטון גרדן אין סנטה אנה לחצו כאן

מלון גרין איילנד Isla Verde Hotel

מלון גרין איילנד הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בסאן חוזה, קוסטה ריקה. המלון מציע לאורחים שלו ליהנות ממתחם כושר מושקע, מסעדה מצוינת הנקראת Restaurante Isla Verde המגישה אוכל אסייתי, מתחם ספא מפנק וארוחת בוקר מפנקת ללא תוספת תשלום.

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם וכוללים כל מה שצריך כדי ללון בנוחות בזמן החופשה שלכם בקוסטה ריקה המהממת. ניתן להוסיף לחדרים גם מיטת תינוק ללא תוספת תשלום לנוחות מירבית.

בסקר שבדק את חוות הדעת של מעל 450 אורחים במלון, בית המלון קיבל ציון של 9.1 מתוך 10. האורחים ציינו לטובה את שירות החדרים המצוין, הניקיון, ארוחת הבוקר המושקעת והמיקום המצוין.

להזמנת חדרים במלון גרין איילנד לחצו כאן

מלון טרסות גולף Terrazas de Golf Boutique Hotel

מלון טרסות גולף הוא מלון מומלץ בסאן חוזה בירת קוסטה ריקה, כשמו של המלון, הוא מעניק גישה מיידית למסלול גולף Cariari. כמו כן, המלון מציע ארוחות בוקר מצוינות בתוספת תשלום, משחקי לוח ופאזלים ועוד.

מלון זה הוא מלון מומלץ למשפחות בסאן חוזה בזכות חדרי המשפחה הגדולים שהוא מציע, המרחבים הירוקים מסביב למלון מושלמים לאחר צהריים רגוע ומשפחתי במלון.

המלון קיבל ציון מצוין מאנשים ששהו בו בעבר- 9.3 מתוך 10.

להזמנת חדרים במלון טרסות גולף לחצו כאן

מלון בלמורל סן חוזה קוסטה ריקה Balmoral Hotel San José Costa Rica

מלון בלמורל סן חוזה קוסטה ריקה הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ למשפחות בסאן חוזה, קוסטה ריקה. המלון נמצא במיקום מצוין, במרכז העיר באזור הרובע ההיסטורי ומציע חדרי שינה מודרניים נהדרים עם ארוחת בוקר מצוינת שכלולה במחיר המלון.

במלון תמצאו גם חדר כושר מאובזר, מסעדה שנקראת El Patio ומציעה אוכל אמריקאי משובח ובר. כמו כן, אם תרצו, תוכלו להצטרף לאחד מהסיורים או ערבי ארוחות נושא שהמלון מארגן.

המלון קיבל ציון מדהים על ידי אנשים ששהו בו בעבר של 8 מתוך 10 ונחשב לאחד המלונות המומלצים בסאן חוזה, קוסטה ריקה.

להזמנת חדרים במלון בלמורל סן חוזה לחצו כאן

בית מלון 69 Hotel Casa 69

בית מלון 69 הוא מלון פשוט ונעים לאנשים שמחפשים מלון זול ומומלץ בסאן חוזה.

המלון מציע חדרים מעוצבים בסגנון מסורתי ומתאימים לעד ארבעה נפשות. המלון ממוקם במיקום מצוין רק 10 דקות הליכה מהמוזיאון הלאומי ובמרחק הליכה קצר מעשרות מסעדות ובתי קפה מקומיים.

בית מלון 69 הוא מלון מומלץ למשפחות בסאן חוזה וקיבל ציון מצוין של 9.2 מתוך 10 על ידי מעל לשש מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בקוסטה ריקה.

להזמנת חדרים במלון 69 לחצו כאן

מלון דירות אובליסקו סן חוסה Apartotel Obelisco San José Aeropuerto

מלון דירות אובליסקו סן חוסה הוא מלון דירות מומלץ למשפחות בסאן חוזה. הוא מציע דירות גדולות במיוחד בגודל 100 מטר מרובע, 2 חדרי רחצה בכל דירה, שלושה חדרי שינה, מטבח פרטי, פינת אוכל, סלון וטרסה פרטית לכל יחידה.

השהות במלון כוללת גם ארוחת בוקר מצוינת, בריכת שחייה מצוינת, חדר כושר מאובזר ומשחקים מגוונים לילדים כמו פאזלים, משחקי לוח, משחקי שולחן ועוד.

בקרבת המלון תמצאו את סניף סאן חוזה של מסעדת Hard Rock Cafe המפורסמת ועוד עשרות מסעדות טובות ומומלצות.כמו כן, לחובבי הספורט – במרחק הליכה מהמלון תגיעו למגרש טניס ומסלול גולף מצוין.

מלון הדירות אובליסקו  הוא מלון מומלץ למשפחות בסאן חוזה וקיבל דירוג 9 מתוך 10 ברשימת המלונות המומלצים למשפחות בסאן חוזה.

להזמנת דירה במלון אובליסקו סן חוסה לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל