חופשה יוקרתית בישראל – זו שבירת שגרה אמיתית

לא סתם המונח "שבירת שגרה" הוא נפוץ ושגור כל כך בשפה העברית – אנחנו חיים כאן שגרה תזזיתית, מהירה ורועשת, ממנה כולנו צריכים לברוח ולנוח מדי פעם. חופשה יוקרתית, כזו הנערכת במלונות יוקרה נחשבים ומפנקים במיוחד, היא הדרך הטובה ביותר לשבירת שגרה אמיתית, כזו שתמלא ותטען אותנו באנרגיות חדשות. אם עושים זאת נכון, היא גם לא תהיה יקרה יתר על המידה.

מה הופך דווקא חופשה יוקרתית, כזו במסגרתה נופשים במלונות יוקרה ביעדי תיירות מובילים, לשבירת השגרה האולטימטיבית שתאפשר לנו באמת להירגע, לנקות את הראש ולטעון מצברים? כיצד נוכל להצליח לממן חופשה יוקרתית שכזו ולצאת אליה בעלות סבירה?

לוח תל אביב    דגדגדגדגד

חוויית אירוח מלאה, כוללת ומפנקת במיוחד – חופשה יוקרתית בישראל

כמה מלונות יוקרה בארץ מציעים חבילה כוללת של חופשה יוקרתית ומפנקת במיוחד, כזו במסגרתה נקבל יחס של מלכים, נהנה, נרגע ונרגיש שאנחנו במקום אחר לחלוטין, לפחות למשך כמה ימים.

כמובן שמלונות היוקרה עצמם מתאפיינים בתנאי האירוח הגבוהים ביותר ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים – חדרים נוחים ומפנקים, טיפולי ספא, ארוחות גורמה מעולות, אטרקציות ובילויים למיניהם ועוד, והכל קורה בשטח המלון עצמו בלי שבכלל נצטרך לצאת ממנו, אם איננו מעוניינים בכך.

במקומות כמו אילת, ים המלח, תל אביב וטבריה מלונות שכאלו יהיו בדרך כלל גם קרובים מאוד לקו החוף, כך שניתן גם ליהנות מהים כאילו יש לנו חוף פרטי משלנו. בקיצור – להרגיש ממש כמו מלכים לכמה ימים, וההשפעה שיש להרגשה שכזו על הנפש (והגוף) שלנו היא בלתי תיאמן. כמה ימים בהם מתייחסים אלינו כמו למלכות ומלכים של ממש, ולא תאמינו איזה רוגע תחוו, וכמה מחודשים ומלאי אנרגיה תצאו מהחוויה.

צילום: איה בן עזרי

כמובן שבמידה ומגיעים לחופשה יוקרתית שכזו עם ילדים, החופשה תכלול גם את כל התעסוקה הנדרשת עבורם, החל מהבריכה המפנקת של המלון וכלה באטרקציות ובילויים מיוחדים לילדים. כך תוכלו גם לבלות איתם וגם לנוח בשקט ושלווה כשהם עסוקים באטרקציות שלהם, לבחירתכם.

מתחילים לראות את התמונה ולקבל את ההרגשה?…

לממן חופשה יוקרתית – מבצעים במלונות יוקרה בישראל

כמובן שחופשה יוקרתית, כזו הנערכת במלונות יוקרה מהשורה הראשונה, תהיה לרוב יקרה בהשוואה לחופשה "רגילה" במלונות שאינם נחשבים מלונות יוקרה, והיא בהחלט תהיה שווה את תוספת התשלום – לא נהנים, נרגעים ומרגישים אותו הדבר בחופשה רגילה, כמו בחופשה במלון יוקרה.

אך במקרים רבים ניתן להשיג חופשות יוקרתיות במחירים סבירים ביותר, במיוחד אם מחפשים במבצעים להזמנת מלונות של רשתות התיירות הגדולות והמובילות במדינה. אלו מפעילות כמה וכמה מלונות יוקרה ביעדים המבוקשים ביותר בישראל, ופעמים רבות מציעות מבצעים אטרקטיביים ביותר. למשל – מבצעי הדקה התשעים, או לחילופין מבצעים של חופשות למקדימים להזמין. האפשרויות רבות  וכל שצריך זה לחפש ולהיות עם האצבע על הדופק.

חופשה יוקרתית היא בגדר אופציה ריאלית ובטווח השגה גם עבורכם!

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל