פוסט המלצות וטיפים אחרי טיול בתאילנד

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6024
    אור ממן
    אורח

    כתבתי פוסט חדש ששם הכנסתי את כל מה שצריך לדעת לפני שאתם יוצאים לטיול וגם מה צריך לדעת כשאתם בטיול עצמו. טיילנו בבנגקוק, צ'אנג מאי, קופיפי, קופנגן, קראבי, קוסמוי, פוקט ועוד…
    אם יש לכם הרבה שאלות, אני חושב שעניתי על כולן בפוסט הזה: http://www.sellertrip.com/recommendations-to-thailand/

    תמצאו שם תשובות על דברים כמו כמה עלה לנו הטיסה, עם מי טסנו, איפה אכלנו בטיול, איזה טיולי יום עשינו, איזה אטרקציות, מלונות מומלצים… דברים שחייב לדעת להיזהר או להימנע מהם.
    ועוד הרבה….

    #41302
    שלומי
    אורח

    פוסט המלצה, תאילנד עם תינוק בן שנה ו -11 חודשים.
    חלק ראשון: לפני שנה בערך התחלנו לגבש יעד לנופש מושלם בקיץ הכולל בתוכו הרבה בטן גב ואטרקציות המתאימות למשפחה עם ילדים קטנים, בתקופת החופש הגדול (אוגוסט). היעד תאילנד וסינגפור. בחלק זה אפרט על האיים בתאילנד. סגרנו כרטיסים דרך איירופלוט עם קונקשן במוסקבה. טסנו מתל אביב למוסקבה עם קונקשן של שעה וחצי (הספקנו לטיסה, לא היו עיכובים ) וממוסקבה טיסה ישירה לפוקט (לא לבנגקוק). כך שנחתנו ישר באי פוקט בלי כאבי ראש איך מגיעים מבנקוק לאי אחר. הטיסה לא הייתה קלה , אבל מה שהקל עלינו זה שהטיסה הארוכה ממוסקבה לפוקט הייתה טיסת לילה והבן שלנו ישן בה כמה שעות ברצף. חשוב לקחת צעצועים , ספרים, חוברות צביעה, טאבלט כדי להעביר את הזמן. באיירופלוט עד גיל 2 לא מביאים לילדים את הערכה של היצירה (כי כביכול לא רכשנו עבורו כרטיס, גם כשביקשנו ממש יפה אמרו שאין ערכות מיותרות, אך הצטיידנו מראש וזאת לא הייתה בעיה). דבר נוסף כשטסים עם תינוקות עד גיל שנתיים אפשר לבקשר ארוחה לתינוק דרך האתר שלהם בחינם. הארוחה הזאת כוללת גרברים וחלב (במקרה שלנו המרנו את זה לארוחה רגילה כי הבן שלנו לא אוכל כבר אוכל מרוסק). עוד טיפ למבוגרים אפשר להזמין מראש באתר שלהם ארוחה כשרה (היא הרבה יותר טעימה ומגוונות יותר מהארוחה הרגילה של איירופלוט).
    נחתנו בפוקט ואסף אותנו נהג שסגרנו איתו עוד מראש מהארץ. את כל המלונות סגרנו מול המרכז למטייל אך עשינו במקביל בדיקה מה המלון עצמו מציעה על מנת שנדע מי נותן מחיר משתלם יותר. הגענו לריזורט המקסים Khatathani Phuket Beach Resort , ריזורט ברמת 5 כוכבים, המלון כולל 6 בריכות ובריכה שהיא כמו פארק מים קטן לילדים ממש נחמדה. יש במלון מועדון ילדים עם ג'ימבורי ושירותי בייביסיטר. הריזורט נמצא באיזור קאטה שהוא רחוק מפטונג ורחוק מכל הרעש והבלאגן (לא אוהבים לישון בפטונג, במיוחד לא בטיול משפחות) . השכרנו רכב בימים ששהינו בפוקט וכך יכלנו בערב לנסוע למקומות מרכזיים יותר ולנסוע לפוקט פנטזי. ממליצה מאוד על המופע המקסים, אפשר לקנות כרטיסים למופע ביחד עם ארוחת ערב זה הרבה יותר קל אם מגיעים לשם עם ילדים. בפוקט עשינו כולם ביחד טיול ג'יימס בונד איילנד בסירה גדולה (לא ספיד בואוט) לסירה הגדולה אפשר להביא עגלה. זה עזר לנו מאוד כי הבן שלנו חייב שנ"צ אחרת הוא בוכה ועצבני. פתחנו את העגלה בקומה התחתונה של הסירה והוא ישן שם בשקט. כל פעם מישהו אחר נשאר איתו וכל השאר עשו את האטרקציות של הטיול.
    בפוקט היינו בסך הכל 8 ימים (אוהבים לנוח ולא לרוץ ממקום למקום, במיוחד עם תינוק ).
    מפוקט המשכנו לקראבי, סגרנו עם אותו הנהג שלקח אותנו מהשדה (חברת טיולים רוסית בפוקט, מי שירצה פרטים אפרט בפרטי). הנסיעה ארכה כ 3 שעות. לקראבי הגענו לריזורט המפנק Dusit Thani . ריזורט מקסים עם 2 בריכות הפונות לים. למלון יש חוף פרטי , מסעדות, מועדון ילדים , ברים ועוד. ריזורט ברמת 5 כוכבים, בקרבי היינו חמישה ימים סה"כ.
    מצרפת תמונות. אשמח לפרט למי שירצה בפרטים על מלונות ואטרקציות, אשמח להמליץ גם על מסעדות טובות (לא כשרות).

    ***שואלים הרבה על מזג האוויר אז מעדכנת: אוגוסט זו לא העונה בתאילנד, אך הכל עניין של מזל. לא היו לנו כמעט ימים גשומים , ולא נתקלנו במצב שנהרסו לנו תוכניות בגלל מזג האוויר. להפך מזג האוויר היה מקסים , היו ימים של עננים אבל חם מאוד וזה נורא מקל (קשה להיות הרבה זמן מתחת לשמש???) . צריך אבל לקחת בחשבון שיכול להיות גשום , אבל זה יכול לקרות גם בעונה. בתקופה זו גם המלונות פחות יקרים ולכן הרשנו לעצמנו להתפנק במלונות איכותיים.

    ההמלצה הכי חשובה זה לא להעמיס, להכיר את הסדר יום של הילדים ולנסות לשלב בתוך זה את הנופש, ככה כולם נהנים 🙂
    Yevgeni Rubanovich

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל