מלון – Michelangelo Resort & Spa קוס יוון

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7258
    יאנה
    אורח

    חזרתי מחופשה מדהימה לפני כמה ימים באי קוס. התארחנו במלון מיכאלנג'לו ל-5 לילות – המלון מצויין, 5 כוכבים שמצדיקים את עצמם. איך שהגענו למלון וחיכינו לצ'ק אין, הגיעה מלצרית שהגישה לכולם כוסות מיץ מרענן…
    המחיר של החופשה היה 3400 ש"ח לאדם. סגרנו דרך איסתא, כלל העברות מהשדה תעופה. המרחק מהשדה למלון היה בערך חצי שעה נסיעה.
    המלון מחולק למפלסים, לכן טיפה מסובך להגיע לחדר עם מזוודה – אחד מעובדי המלון לקח לנו את המזוודות והעלה לנו אותן לקומה השנייה.
    קיבלנו חדר פרימיום קו ראשון לים עם מרפסת ענקית ונוף מדהים (החדר הזה הוא בתוספת תשלום מהחדר הסטנדרטי, אבל הנוף בהחלט שווה את זה).
    בגלל שהמלון נמצא במקום גבוה יחסית, יש שם רוחות ממש חזקות, ביום שהגענו הרוחות היו מטורפות, אבל ביום השני זה כבר השתפר. המים בבריכה הגדולה די קרירים.
    המארח מאנוס אחד האנשים הכי נחמדים במלון, תמיד מתעניין בשלומך ושואל אם הכל בסדר, עוזר בכל שאלה. כנ"ל גם לגבי העובדי קבלה, המלצרים והברמנים בבר שבלובי נותנים אחלה שירות ומאוד מקצועיים.
    למלון יש רצועת חוף ים פרטית יפיפייה, יש ירידה טיפה ארוכה לים מהמלון, החוף מסודר, עם מיטות שיזוף נוחות, פופים מגניבים ובר שנמצא ממש מתחת לעץ גדול – מומלץ להגיע בשעות הצהריים המאוחרות ולהנות מהאווירה המרגיעה 🙂
    הדיל שסגרנו כלל ארוחת בוקר וערב Half Board. (מי שמעוניין בהכל כלול, המחיר ליום אחד זה 45 יורו לאדם, וכולל שתיה קלה ואלכוהול בכל הברים במלון, ארוחת צהריים, גלידה, ונשנושים מ11 בלילה עד 1 בלילה, מי שנשאר כל היום במלון – לדעתי מומלץ. בלי ההכל כלול, קפה בבר עולה 4 יורו, משקאות קלים 2, קוקטייל עולה 8.)
    ארוחות הבוקר היו די דומות בכל בוקר, היו שייקים שמכינים במקום מפירות קפואים, קרפים, חביתות. כל בוקר המארח מאנוס, הגיש שמפניה Moet למי שרצה.
    ארוחות הערב היו מאוד מגוונות, בשר, דגים, ירקות. כל ערב היה אוכל אחר, רובו היה טוב. העובדים בחדר אוכל מאוד סטריליים, כולם עובדים עם כפפות וכובע. האוכל נראה מאוד טרי.
    למרכז האי קוס אפשר להגיע באוטובוס שעוצר בכניסה למלון במחיר של 2 יורו לאדם, או במונית שעולה 15 יורו.
    האי קוס הוא אי די קטן, אל תצפו לעשות בו שופינג מטורף, באי יש בעיקר חנויות של מזכרות וחנויות מקומיות קטנות והרבה מסעדות לתיירים.
    חיי לילה – פחות מתאים למי שמחפש בעיקר את זה. במרכז העיר יש את רחוב הברים שהיה בעיקר לחבר'ה מאוד צעירים… פחות מתאים לאנשים בגילאי 25+. באחד הערבים הלכנו למועדון שכל המקומיים המליצו עליו בשם מאטטויו, המקום מאוד מאוד מושקע, נמצא טיפה רחוק מהמרכז והכי נוח להגיע אליו במונית. המקום מתחיל להתמלא רק ב1 בלילה, ובעיקר מתאים למי שמעוניין לבלות עד שעות הבוקר המוקדמות.
    מי שמעוניין לטייל טיפה יותר בנוסף לבטן גב יש את העיירה זיה, שנמצאת במרחק של חצי שעה נסיעה מהמלון, עיירה מאוד ציורית ויפה, החנויות שם הרבה יותר זולות מבקוס, מסעדות מומלצות.
    לסיכום – מלון אחד הטובים שהייתי, שירות מצויין ונוף מטורף. האי עם
    האנשים הכי מקסימים ונחמדים שפגשתי. ממליצה בחום! 🙂
    *פחות מתאים לזוגות עם עגלות ותינוקות – אין כל כך גישה, או אנשים מבוגרים עם קושי לעלות במדרגות או בעליות.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל