המלצה למסלולי טיול האיים הקנריים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4366
    סימה
    אורח

    האיים הקנריים אוקטובר.
    16 ימים. 6 טיסות. 3 איים. 2 אחיות.
    חופשה מהממת שיש בה הכל:). נופים, חופים, טיולים, עיירות, הרים, ערים, יערות, מדבר, קניות, אוכל, בילויים, נסיעות, בטן גב.
    טיפים והמלצות
    באופן כללי כל החופשות שלי היו ספונטאניות. הפעם עכב מורכבות יחסית הטיול זה השאיר אותנו עם פחות אופציות טובות. האיים הקנריים, לפחות באוקטובר, מלאים בנופשים מאוד מאורגנים ומסודרים מהאזור האירופאי של המפה:) שסוגרים מראש הכל.
    היינו בשלושה איים לכן היינו צריכות מלון,רכב וטיסות לכל אחד. אנחנו שתיים, אז כמובן הסתדרנו . גם אם זה עלה מעט יותר. אם אתם משפחה צריך להתארגן מראש.
    מזג האוויר בתקופה הזאת היה מושלם. 25- 27 מעלות ביום וכ 18-20 בלילה. ים בבוקר. ג'קט קל בערב. משהו בתקופה הזאת אולי, עננים סמיכים שהפכו לשחקן מרכזי כמעט בכל תמונה בימים שטופי שמש ,הפכו כמעט כל נסיעה לחלק מסצנה מסרט.

    היינו בטנריף 8 ימים, פוארטוונטורה 4 וגראן קנריה 4.
    עבורנו לסיים בגראן יצא טוב בגלל מזג אוויר סוער שתפס את כל אזור האיים. אולם כהמלצה שלנו- גראן קנריה מיותר . הוא לא מצליח להתעלות על מראות מפעימים שראינו באיים לפניו. יש אי נוסף בשם לנזרוטה שקיבלנו עליו המון המלצות ואליו עוד נגיע:)

    רכב- מבחינתנו רק אוטומט. וצריך להזמין מראש כי כמעט ואין כאלה בחברות ההשכרה. הנהיגה קשה וארוכה בהרים. ויש הרבה מהם…:). באופן כללי בשלושת האיים עשינו טיול כוכב. זה האופי הכייפי של החופשה. בכל אי המרחק המקסימלי מהמרכז לכל קצה הוא כשעה וחצי. כך שאפשר להספיק לראות המון, להתעכב איפה שרוצים ולחזור גם כן.
    השכרנו רק היכן שנתנו אחריות מלאה ללא תוספות. גם Avis היו עם הצעה טובה וגם Cicar חברה שמפעילה השכרה בכל האיים. אפשר גם לעבור עם הרכב במעבורות מאי לאי. הרכב יכול לחכות בשדה התעופה . קל מאוד לנסוע מהשדה בניווט ישיר למלון.

    מחייה. קצת יותר זולה מהארץ. לא דרמטי.
    דלק זול
    הקניות בחלק מרשתות האופנה, המוכרות יותר, זולות מהארץ. אבל חשוב לציין שהאופנה שם אממממ לא משהו….אז מה שתמצאו בברצלונה או בישראל לא תמצאו ב"זארה" (שם כולל) באיים…

    בילויים- יש לאן לצאת רק בסופי שבוע שישי ושבת… בשאר הימים,למרות שהאזור מאוד תיירותי ,לא קיימות כמעט אופציות.

    אטרקציות בטנריף- לרכבל הר טיידה בטנריף לקנות כרטיסים מראש ולברר מזג אוויר. לעיתים הרכבל נסגר כי בפסגה יש סופות. דרך אגב. בפסגה כשהיינו היו 6 מעלות . להביא ביגוד חם בהתאם.
    סיאם פארק- פארק מים מהמושקעים שיש. גם לשם לקנות כרטיסים מהמלון וחוסכים את התור בכניסה. לוקר לציוד וכרטיס מהיר לעלייה למתקינים (אם רוצים) קונים בכל מקרה בפארק עצמו. להגיע מוקדם.
    שייט לוויתנים ודולפינים מחוף גיגאנטס- אף אחד לא יתחייב שתראו. הלוויתנים שהזמנו לא הגיעו:). מבאס. בדיעבד אמרו לנו שכדאי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לשייט. יש יותר סיכוי שהם באים להגיד שלום.

    פוארטוונטורה- אנחנו התאהבנו במקום. 2 רצועות חוף אינסופיות של ים טורקיז ( דרומית לעיר קורלחו, ואזור רצועת החוף Sotavento ). אופציה לגלישת גלים לחובבים ולמשוגעים לדבר ואווירת חופש ללא גבול. היינו רק 4 ימים . בדיעבד היינו נותנות למקום שבוע.
    שקיעה בקוטילו Cotillo. אחכ תודו לי.

    מלונות 4 כוכבים נותנים תמורה מאוד טובה לכסף. בממוצע עלה לנו 120 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר.
    מלון מומלץ (מאוד) בפוארטוונטורה בעיר קורלחו barcelo corralejo bay adults only hotel
    מלון ספא מפנק. קרוב מאוד למרכז של העיירה
    ארוחת בוקר הכי שווה אבר.
    העיירה באופן כללי מאוד כייפית . היא אומנם תיירותית אבל יש בה אווירה משוחררת וקלילה עם הרבה אופציות לאכול,לקנות,לבלות.

    טיסות- חברה מקומית בשם בינטר Binter טיסות זולות. ללא תוספת תשלום על מזוודה למטען המטוס . אין סידור מקומות ישיבה. מאוד קלים בצ'ק אין. בורדינג בQR קוד במובייל.
    כל שאר חברות הלאו קוסט לוקחות כסף על כל פיפס. ולא מעט.

    חשוב לציין את החבר הכי טוב שהיה לנו בטיול. פרופסור גוגל map . ניווט בעברית ולכל "חור" באיים. קחו אותו איתכם:)
    לא צריך אינטרנט בכלל בנסיעה, ברגע שמגדירים את נקודות הציון מראש ושומרים מפה לא מקוונת.
    זהו. תתארגנו על מוסיקה טובה באוטו
    זה הופך את הכל להרבה יותר שמח
    תהנו

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל