המלצה לטיול לצפון איטליה

  • This topic has 2 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 5 שנים by גלית.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4253
    טליה לוי
    אורח

    *צפון איטליה* מרץ 2017 (לא, לא היה קר מידי )
    נקודות במסלול: מילאנו, אגם גארדה (סרמיונה, פסקיירה דל גארדה, ריבה דל גארדה, אגם טנו , לימונה, בורגטו, גן Sigurta, מפלי מולינה), ונציה, אגם קומו, קניון il centro מילאנו והבייתה.

    טיסות- למילאנו מלאפסנה עם חברת איזיג'ט הוזמנו בחודש יוני ועלו 160 יורו לזוג. כולל תיק \ מזוודה אישית לכל נוסע.
    מלונות, ליד שדה התעופה היינו לילה אחד במלון MOXY- נעים, קטן נקי ארוחת בוקר נחמדה, אטום לגמריי לרעשים. ממש מול היציאה משדה התעופה מאוייש 24 שעות.
    מלון hotel dori peschiera del garda- הבחירה הכי טובה שעשינו הטיול. התארחנו 5 לילות, צוות מדהים , אנחנו לא אוכלים בשר בחול אז כתבתי בהערות אנו מצחוניים. כל בוקר פינקו אותנו בפלטה ענקית של ירקות וגבינות לשולחן, המון מאפים ועוגות טריים , צוות אשר דובר אנגלית ברמה גבוהה. המליצו לנו המון על מקומות באזור ועזרו בכל שאלה. ממליצה בחום!
    מלון holiday inn malpensa מלון גדול, נקי, עונה על צרכים בסיסיים, זול יותר מ MOXY אך פחות "חמים וביתי" תחנת מעבר ללילה, עושה את העבודה, ארוחת בוקר סבירה .

    יום 1- נחיתה ולינה במלון MOXY.
    יום 2- איסוף רכב מטרמינל 1 השכרה דרך BUDJET , מומלץ, היו בסדר גמור בכל ההתנהלות. נסיעה לכיוון העיירה peschiera del garda דרך אוטוסטרדה A4. הגענו בצהריים טיילנו בסרמיונה העיירה המקסימה, טיפסנו למעלה הנוף מדהים, היה מאוד רומנטי. יש גלידה טובה ביציאה מצד ימין כשיורדים מהמגדל.
    בערב חזרנו לעיירה peschiera del garda , המלון שלנו היה ממש בכניסה לעיר העתיקה בה נהנו מהמסעדה Cristina e franco שיש בה 10% הנחה ללנים בהוטל דורי 🙂 המחירים טובים, קרם ברולה מעולה, פיצות טובות, ניוקי ורביולי נהדרים (גם מנות הבשר ופירות הים נראו טובות).
    יום 3 – ריבה דל גארדה, עיירה עם טיילת מהממת , קניון נחמד ואווירה טובה. לא יצא לנו להכנס למסעדות אבל נראה שוקק חיים 🙂 משם הצפנו לאגם "טנו" – אגם יפייפה וקטן שניתן לטייל סביבו , שקט ומרגיע. בדרך חזרה עצירה בעיירה LIMONA , בה הכל היה סגור ( כמו כלל העיירות באיטליה בשעות 14:00-19:00) אז רק נהננו מהנוף והטיילת.
    בערב חזרנו לעיירה peschiera del garda ואכלנו ארוחת ערב במסעדת Ristorante Pizzeria Al Canal אוכל טעים במחיר ממוצע.
    יום 4- וונציה. חנינו בעיירה stresa (מחיר 14 יורו ליום לחניה) ומשם נוסעים באוטובוס קצר \ רכבת בעוד 1.5 יורו לעיירה ונציה (לקנות לפני שעולים לאוטובוס אחרת משלמים 3 יורו באוטובוס, מניסיון 😉 ) . וונציה מהממת כהרגלה, אין מה להוסיף. עצירת קפה בבר נהדר במחירים שפויים , הבר נקרא the irish pub venezia. עצרנו גם בפיצרייה מצויינת שאיננו זוכרים את שמה, אך היא נראית לעין מבחוץ וצירפנו תמונה-אם תתיקלו בה ברחוב -אל תהססו 🙂
    יום 5- molina waterfall park מפלים נהדרים ממש קרוב לגארדה. משם לעיירה בורגאטו Borghetto, עיירה עתיקה ומקסימה ביום ראשון (יום החופש באיטליה) יש בה מתקני לונה פארק לילדים.
    יום 6- גני סיגורטה, Parco Giardino Sigurtà. פארק רחב ידיים, נהדר, ניתן לשכור אופניים או גולף קארט ולטייל. יש גם מבוך ופינת חי נחמדה. יש לקחת בחשבון שהאופניים לא באיכות טובה אך בכל זאת מצליחים לסוע בהם.
    בערב טיילנו בעיירה שלנו שהייתה מלאה בדוכנים מסעדות וברים.
    יום 7- נסיעה לכיוון אגם קומו, טיול בוילה קרלוטה (Villa Carlotta), שנמצאת באגם קומו על הגדה המערבית . יש בוילה גנים גדולים ומטופחים וגם הווילה עצמה מרשימה לאוהבי היסטוריה ואומנות. בערב נסענו לעיירה como קומו ובה כנסייה יפייפיה. בעיר דרך המלצות התושבים מצאנו עוד מסעדה איטלקית נהדרת בשם in centro.
    בערב חזרנו למלון הולידיי אין במילאנו בשדה התעופה.
    יום 8- מעט שופינג בקניון il centro milano. קניון עצום בגודלו עם מבחר ענק של רשתות אופנה (כולל פריימרק וH&M ) אם היינו יודעים על הקניון מראש היינו נותנים לעצמינו יום שלם לבלות שם ומביאים עוד איזה מזוודה ריקה 🙂 ממליצה בחום.

    מקווה שהפוסט יעזור בתכנון הטיול הבא, הכי חשוב.. לזרום עם כל טעות, התברברות בדרך ולתת לעצמכם לשכוח מהכל ורק לטייל 🙂

    #7799
    Ronit
    אורח

    הי..בטוח שכתבו כאן קודם על צפון איטליה עם ילדים.. אבל משתפת כאן את יומן המסע שלנו לטובת אלה שעדיין לא יצאו לחופשה שלהם.. אז 8 ימים בצפון איטליה עם שלושה בנים 9, 10, 12, נחיתה והמראה ממלפנזה מילנו. 6 לילות לינה בסירמיונה ו- 2 לילות לינה באזור מילאנו . הדירות הוזמנו ב airbnb- מומלץ.

    שכרנו רכב מהרץ- ממליצה לשכור מחברה שיש לה נציגות גם בארץ., ורצוי רכב טיפה גדול ממה שאתם נוסעים עליו בארץ כדי שיהיה מקום למזוודות ומרווח לישיבה , בכל זאת מדובר בנסיעות קצת ארוכות עבור ילדים.

    יום 1- הגעה למקום הלינה בסירמיונה כשעתיים נסיעה והתארגנות בדירה.
    יום 2- עלייה ברכבל במונטה בלאדו וסיור בעיירה מאלצ׳זינה. ממליצה לרכוש הכרטיסים לרכבל מראש ולעמוד בתור רק לעלייה לרכבל. התורים מייגעים אך הנוף מלמעלה הוא פיצוי.
    בדרך למקום עצרנו בעיירה גארדה לגלידה ושיטוט קצר בטיילת .
    ממליצה לעצור מידי פעם ולתת לילדים קצת אתנחתא מהנסיעה . כמעט בכל עיירה על האגם תהיה גלידריה טובה ואפשר לעצור ולהאכיל ברבורים וברווזים ואפילו להיכנס קצת למים.
    לקראת הערב בדרך חזרה- פארק המים התרמיים parco termalle la garda- כיף במים החמים , בז׳קוזי וכל האגם מלא בזרמי מים נעימים. לא עמוק ומתאיים לכל המשפחה.
    יום 3- גארדלנד. גם כאן כדאי לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט. חוסך תור וזול יותר. התורים למתקנים סבירים ולא קנינו כרטיס אקספרס. אם יש מתקן ספציפי שרוצים לעלות והתור ארוך מאוד, ניתן לרכוש בקופת המתקן כרטיס ב 5 יורו ולעקוף את התור.
    יום 4- העיירה ריבה דל גארדה המקסימה ומפל וארונה cascata di varone. ומשם מטפסים לאגם טנו המדהים ביופיו עם צבע מים מהפנט. שם נכנסנו לרחצה באגם והילדים שכרו סאפ. יש גם סירות פדלים .
    ממליצה לקחת איתכם כל יום תיק עם בגדי ים ובגדים להלפה כי כיף להיות ספונטניים ולהיכנס למים מתי שרוצים במיוחד בימים החמים.
    יום 5- פארק המים קאנבה וארוחת האבירים שזו חוויה מומלצת ביותר!!! ארוחה והופעה מושקעת מאוד.
    גם כאן רכשו כרטיסים מראש בארוחה מלא עד אפס מקום.
    יום 6- בוקר רגוע בבריכה של הדירה ששכרנו ואחכ סיור במרכז ההסטורי של סירמיונה – טיול בסמטאות במצודה , גלידה חובה מאחר והן נמכרות בגביעים ענקיים!! לאחר מכן רחצה באחד החופים שמאחורי המצודה עד הערב.
    החופים באגמים בצפון איטליה הם סלעים ומלאים באבנים כדאי להיכנס עם כפכפים או
    נעליים מיוחדות מים
    יום 7- נסיעה לאזור אגם מאז׳ורה ועליה ברכב לתצפי הר המוטארונה שם עשינו את מיגלשת ההרים אלפילנד ושם יש רכבל פתוח וקצר שיורד עד חצי הדרך את רכס ההר. אין תור ולא יקר.
    לקראת ערב ביקור קצר בדומו של מילאנו וחזרה לדירה באחד הפרברים של מילנו.
    יום 8- שיט מהעירה סטרזה לאיים הבורמאים שבאגם בשאטל ציבורי. סירה פרטית יקרה מאוד. קוניים כרטיס בחניה הציבורית של העיירה. זה כולל גם חניה לרכב ל 3 שעות. בחרנו לבקר באיזולה בלה בלבד כי שם משולבים הארמון הגנים והסמטאות היפות. אחהצ לגרנד פינאלה , רצה באחד החופים של סטרזה.
    מצרפת תמונות נבחרות להנאתכם. ממליצה בחום על הספר ״המשפחה המטיילת״.
    תהנו!

    #37092
    גלית
    אורח

    הי, מתכננת לנסוע עם הילדים באוגוסט ולשלב טיול באזור האגמים וכמה ימים במילנו. עוד לא התחלתי לתכנן, התחלתי להשוות מחירים בנתיים. חשבתי להתחיל את הטיול ממילנו ומחפשת טיסות למילנו. מאיפה אתם הזמנתם? עד כמה זה משמעותי הפרש במחיר הטיסה לנחות במילנו ולחזור מציריך. מה טווח מחירים נורמלי אם אני מזמינה עכשיו כרטיס טיסה ?

    קיבלתי את ההצעה הזאת
    https://www.ntours.co.il/flights

    זולה ביחס לחברות אחרות. מישהו כאן מצא יותר זול מזה?

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל