אורלנדו – חופשה מהאגדות ???

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7289
    אורנית
    אורח

    אז נסענו לאורלנדו, כן רק לשם, למשך 10 ימים. הורים ושלשת הילדים (22, 13, 11)
    כולם אמרו שאין מה לעשות שם יותר משלושה ימים, אבל כהרגלי לא הקשבתי וטוב שכך. גם עוד 10 ימים היינו מוצאים מה לעשות.
    * הטיסה – הזמנתי באוגוסט 2016 לפסח 2017. בזכות ההזמנה המוקדמת המחיר היה זול 720 דולר עד אורלנדו עצמה. (לקראת הטיסה המחיר הגיע כבר ל 1,900 דולר ליחיד) עם שני קונקשנים ברלין ושיקאגו. רוב העצירות היו קצרות מלבד האחרונה, 15 וחצי שעות בברלין, שגם אותה ניצלנו היטב לטיול בעיר.
    * תחבורה – שכרנו רכב 7 מקומות שעלה לנו כ 2,000 ₪ לכל התקופה. היה נוח ומרווח בטירוף. כיוון שהיה מותר להחזיר עם מיכל ריק (וקיבלנו מלא) תדלקנו פעם אחת ב- 40 דולר וזהו.
    תקשורת – הצטרפתי לגולן טלקום והסים חו"ל שלהם שירת אותי מעולה גם בארה"ב (כולל שיקאגו) וגם בברלין. לחלופין ניתן היה לקנות סים מקומי.
    * לינה – שכרנו וילה בקיסימי, עם בריכה, ג'קוזי, מטבח, מכונת כביסה ומייבש, ועוד מלא אבזורי נוחות. היו בה שני חדרי שינה זוגיים (כל אחד עם אמבטיה צמודה) ושני חדרי ילדים עם אמבטיה משלהם. סה"כ יכולים לישון בה 8!! והעלות? 100 דולר ללילה! כן כן….
    הבריכה בוילה היתה חוויה כייפית מאד, כיוון שהיתה מחוממת, יכלנו להנות ממנה גם ביום וגם בלילה (קנינו סטיק לייט והילדים עשו מסיבות בריכה בסוף כל יום).
    *** פארקים:***
    * דיסני – מתוך ארבעת הפארקים של דיסני בחרנו שניים – אפקוט (Epcot) וממלכת החיות (Animal Kingdom). (כיוון שהיינו בסוכות האחרון בדיסני פריז וזה די דומה למג'יק ולהוליווד קינדום שבאורלנדו). את הכרטיסים קניתי מראש ורצוי אפילו חודש מראש כי אז מיד ניתן להיכנס ולבחור את האטרקציות המבוקשות למעבר המהיר Fast Pass בכל אחד מהפארקים. מי שירצה אשמח להסביר בכדי לא להרחיב כאן, כי חקרתי המון בנושא.
    בממלכת החיות ישנו סיור ספארי קלימנג'רו, מומלץ להזמין אותו מוקדם בבוקר או בשקיעה, שאז החיות פעילות יותר.
    הפארקים מדהימים ואם מתכננים אותם יעיל, ניתן אפילו ליהנות בנינוחות.
    עבור הפארקים של דיסני יש להוריד את האפליקציה My Disney Experience שהיא מאד נוחה ויעילה. באמצעותה גם עשיתי הזמנה למסעדות בפארקים, לפי תכנון המסלול והמיקום. מה שהסתבר כנוח מאד כי היינו 5 וזמני ההמתנה במסעדות גם ארוכים.
    * יוניברסל – בחרנו ללכת לשני הפארקים שלהם (Universal Studios ו- Island of Adventure) והילדים הכי נהנו מהם, כיוון שיותר מכוונים לבני נוער – רכבות הרים (חלקן מטורפות), סימולטורים שמדמים נסיעה ברכבת הרים וסרטוני תלת מימד בקרוניות נעות.
    את הכרטיסים קניתי דרך אתר של בית חב"ד של אורלנדו, בעקבות המלצות כאן בקבוצה. חסכון של 200 דולר לעומת קניה באתר הרשמי של יוניברסל. לכבוד חול המועד פסח, הם מכרו כרטיסים מוזלים.
    באי ההרפתקאות ישנם כמה מתקנים שבהם נרטבים (מאד!) אז מומלץ לרכז אותם בזה אחר זה ולקחת איתכם בגדים להחלפה.
    האפליקציה של יוניברסל לא היתה יעילה כמו זו של דיסני, אבל בכל זאת עזרה לנו בניווט בפארקים.
    * עולם הים – Sea World ופארק המים שבבעלותם – Aquatica:
    בפארקים שלהם לא מרשים להכניס אוכל ודי מחייבים אותך לאכול מהתפריט שלהם. אם משלמים מראש 34 דולר למבוגר ו- 20 דולר לילד, אז מקבלים צמיד ליד שמאפשר לאכול חופשי במשך כל היום. אמנם ישנן כל מיני הגבלות למתי וכמה ואיפה לאכול, אבל גילינו שזה פתרון נוח מאד. וגם חוסך סחיבת אוכל ושתיה מהבית.
    ההופעות בעולם הים מדהימות ובחלקן נרטבים מהשפריצים של החיות, שגם זו חוויה.
    בחרנו בפארק המים שלהם בגלל הערך המוסף של החיות שיש בו. למשל מגלשת מים שעוברת בתוך בריכת הדולפינים, ואלו השובבים מלווים את הגולש בשחייתם המהירה. אמורים היו גם להיות שם צבי ענק, אך לא ראינו אותם.
    * קניות – עברנו באחד האאוטלטים של אורלנדו אך כיוון שאיני חובבת שופינג, קנינו רק דברים חיוניים (משום שהמזוודות שלנו הגיעו לאורלנדו באיחור של שבוע 🙁 ).
    מאד נהנינו דווקא לקנות ב- WalMart שהיה לא רחוק מהוילה, והיה פתוח 24/7. פתרון מעולה למי שלא יכול לישון בלילה. וכך מצאתי את עצמי בלילה הראשון, מתיישבת ברכב ב 5 לפנות בוקר, כשבחוץ חושך מוחלט, ונוסעת לסופר לקניות ראשונות.
    * בנוסף לפארקים, עשינו גם חדר בריחה (שקניתי עבורו קופונים מראש) וטיולים באזור הנופש של דיסני וורלד, שנקרא Disney Springs. בתוכנית היו עוד הרבה אטרקציות אפשריות (המרכז של נאסא, שחיה עם דולפינים, טיסה בכדור פורח, רחפת תנינים ועוד…) שלא הספקנו אפילו.
    אבל כך תהיה לנו סיבה לחזור ☺

    בדרך חזרה לארץ, כאמור, היה לנו קונקשיין ארוך בברלין, שתוכנן מראש ליום טיול.
    כיוון שהיינו עייפים מהטיסה הארוכה, הזמנתי מלון באתר ByHours וזה היה נוח מאד!! ישנו 6 שעות, התקלחנו ויצאנו לארוחת צהריים וטיול מאורגן . בסיום הטיול הוא הוריד אותנו בשדה והמשכנו לטיסה לארץ.
    לסיכום – טיול/נופש מומלץ למשפחה, שלא חייב להיות במסגרת טיול ארוך בארה"ב …

    #7406
    שירה
    אורח

    ***ארה"ב – אורלנדו ***

    בילינו 4 ימים באורלנדו זוג+בת מצווה. אחרי הפקת לקחים מביקור קודם, הפעם לא קנינו כרטיסים לארבעת הפארקים של דיסני שאמנם יוצא יותר זול יחסית לחבילה אבל אפקוט פחות מעניין לילדים ולכן שינינו קצת הפעם:

    יום 1 – פארק דיסני הוליווד סטודיוס. באופן כללי כדאי לבוא עם הפתיחה לכל פארק של דיסני ולהזמין Fast Pass בעמדות בתוך הפארק (ניתן לשלושה מתקנים). כדאי למתקנים המבוקשים שאליהם התורים בדכ ארוכים לשעה שתעריכו שתגיעו אליה. ההמתנה לכל מתקן ארוכה בדכ (בין חצי שעה לשעה וחצי ואפילו יותר…) ואם משתמשים בו מראש זה יכול לחסוך את ההמתנה בתור הרגיל. במקביל לתור הרגיל יש תור למי שיש Fast Pass שמקבלים עדיפות בכניסה למתקן.

    יום 2 -פארק יוניברסל סטודיוס + Islands of Adventure. שניהם לא שייכים לדיסני. שני הפארקים צמודים זה לזה ואנחנו קנינו כרטיס משולב לשניהם באותו יום כך שאפשר לעבור מאחד לשני. יוניברסל יותר מתאים לילדים יותר גדולים (בעוד שהפארקים של דיסני מתאימים לילדים יותר צעירים), וב Islands of Adventure יש את ה"כפר" של הארי פוטר ומתקן המדמה את הרחיפה בביהס שלו שזו האטרקציה הכי שווה שם ואליה הלכנו ראשונה כי התורים אחכ מאוד ארוכים. זה היה היום הכי מהנה מכל הפארקים. בשני הפארקים האלה אפשר לרכוש כרטיס עוקף תורים VIP לכל המתקנים תמורת תוספת תשלום מומלץ בסופש, אנחנו הסתדרנו עם הכרטיס הרגיל באמצע השבוע.

    יום 3 -הממלכה הקסומה Magic Kingdom פארק של דיסני. שוב כדאי להגיע מוקדם ולהזמין Fast Pass לשלושה מתקנים מבוקשים על הבוקר כי יש הקצבה של פאסט פאסים והם אוזלים מוקדם. לפי זה מתכננים את שאר המתקנים. זה הפארק הכי מרשים של דיסני עם הארמון של סינדרלה וכל הנסיכות. כדאי להשאר גם בלילה. בערב זיקוקים מרהיבים בארמון של סינדרלה, אך לא תמיד יש, ותהלוכה בלילה. תלוי באיזה יום בשבוע מגיעים. בפארקים של דיסני יש גם הופעות ממש טובות במשך היום, זו גם הזדמנות טובה לשבת ולנוח…

    יום 4 – תחנת החלל של נאסא בקייפ קנאוורל – במרחק כשעה נסיעה מהפארקים וכדי לגוון קצת, נסענו ברכב שכור (יש גם חברות הסעות לשם מאורלנדו) לפארק המדהים הזה בפלורידה שהוא המקום היחיד שבו משגרים חלליות ומעבורות לחלל בארהב. מיצגים אמיתיים של מעבורות, לקחו אותנו באוטובוס עם נהג-מדריך למתחם השיגור של אפולו, מרכז מבקרים מרשים, ואפילו חווינו סימולטור של שיגור לחלל שהיה הכי מהנה עבור המתבגרת שלנו. פה באמת מבינים את החשיבות של שיגור האדם לחלל גם למי שלא חובב התחום. ממש חוויה! יש אפילו מקום של כבוד לניספי מעבורת קולומביה ולאילן רמון ז"ל עם חפציו האישיים ודגל ישראל עם המון כבוד וגאווה לאישיות ולמדינה. בילינו שם יום שלם כשמונה שעות. מומלץ!
    אם נוסעים ברכב מאורלנדו לקייפ קנאוורל, יש כל כמה קמ כביש אגרה של בערך 4 קטעים מהדרך של דולר או שניים אז כדאי להצטייד בכסף קטן. בתוך איזור הפארקים אין כבישי אגרה.

    מסלול מאוד מומלץ וגם בהדרגה – תהנו!

    #17871
    שמרית
    אורח

    הי אורנית
    ראשית מה שכתבת מאוד מעניין, אשתמש בייחוד בהבדלה בין הפארקים.
    אנחנו מתוכננים לטוס חמישה (4+11+13) ביוני הקרוב, מתחילים בניו יורק ומסימיים , חמישה ימים אורלנדו ויומיים מיאמי.
    נושא הפארקים והזמנת הכרטיסים מראש , כולל המסלול המהיר ,מאוד רלוונטים בעבורנו, אשמח אם תוכלי לפרט היכן רכשתם .
    תודה מראש
    שמרית

    #19401
    ספיר
    אורח

    היי אורנית,

    אני נוסעת לאורלנדו ואשמח שתרחיבי ותסבירי איפה קנית את הכרטיסים ואיך בחרת את האטרקציות ל Fast Pass, וגם אם תוכלי לפרט על האטרקציות ביוניברסל- אילו אטרקציות יכולה לעשות פחדנית כמוני 🙂 אני לא אוהבת מתקנים מפחידים או שעושים סחרחורת.

    בנוסף לגביי הלינה, אנחנו 4 מבוגרים וגם מחפשים פיתרון לא יקר, איך נקראת הוילה שהייתם בה? והאם היא רחוקה מיוניברסל?

    המון תודה מראש 🙂

    #19402
    ספיר
    אורח

    היי אורנית,

    אני נוסעת לאורלנדו ואשמח שתרחיבי ותסבירי איפה קנית את הכרטיסים ואיך בחרת את האטרקציות ל Fast Pass, וגם אם תוכלי לפרט על האטרקציות ביוניברסל- אילו אטרקציות יכולה לעשות פחדנית כמוני 🙂 אני לא אוהבת מתקנים מפחידים או שעושים סחרחורת.

    בנוסף לגביי הלינה, אנחנו 4 מבוגרים וגם מחפשים פיתרון לא יקר, איך נקראת הוילה שהייתם בה? והאם היא רחוקה מיוניברסל?

    המון תודה מראש 🙂

    #37403
    אפרת בר
    אורח

    מבקשת לברר לגבי חבילות לפארקים באורלנדו לאוגוסט 2019
    אפרת בר
    0525222033

    #38327
    שלומי
    אורח

    הי אורנית
    תוכלי לחזור אליי למייל שפרסמתי,
    אשמח לעזרתך הדחופה עבור הפארקים לאוגוסט 2019 שאנו נופשים שם…
    תודה

    #39021
    Yael mamou
    אורח

    היי
    אנחנו נוסעים לטיול בר מצווה בע"ה בפברואר הקרוב.ומחפשים הצעות לדילים טובים למלון לזוג +4 ילדים (16/12/10/6) בקירבת הדיסניווררלד ,ובכן גם כרטיסים מוזלים לפארק,והשכרת רכב.
    נשמח לעזרתך

    0523694657 יעל

    #44284
    ברוך
    אורח

    אורנית. אשמח לפרטים וטיפים . טסים במאי זוג + 2 בנים (נוער). תודה רבה
    0529464151

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל