MLS ליגת

המדריך לרכישת כרטיסים לליגת הכדורגל בארה"ב וקנדה – MLS

רוצים לראות משחק כדורגל בארה"ב (מהמגרש)? הכדורגל (סוקר, כפי שהיא מכונה בארצות הברית) הופך לענף ספורט יותר ויותר פופולרי בקרב האמריקאים והרמה של המשחקים בליגת ה MLS – הליגה הבכירה לכדורגל בארצות הברית – איננה מביישת חלק מהליגות הגדולות באירופה. בכתבה זו תמצאו את כל הפרטים על הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בארה"ב בליגת ה MLS

הכדורגל בארה"ב (כדורגל רגיל המכונה בארה"ב "סוקר" soccer, לא פוטבול אמריקאי) צובר פופולריות ועניין שהתגברו בקרב האמריקאים עם אירוח המונדיאל בארה"ב בשנת 1994. אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל ב-MLS, ליגת הכדורגל בארה"ב, מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים למשחקים דרך מידע מקיף על ליגת הכדורגל בארצות הברית, הקבוצות הבכירות, האולמות ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאצטדיוני הכדורגל בארה"ב ומידע שימושי נוסף.

להזמנת כרטיסים לליגת הכדורגל בארה"ב MLS באתר מאובטח בעברית ליחצו כאן

ליגת ה- MLS היא ליגת הכדורגל המקצועני המשותפת לארה"ב ולקנדה, אשר נוסדה בשנת 1993, כשעונת המשחקים הראשונה שוחקה בשנת 1996.  למרות היותה הליגה הבכירה מתוך שלוש ליגות, לא מתקיים מעבר של הקבוצות השונות בהתאם להישגים בתום כל עונה כנהוג בליגות הכדורגל באירופה (אין עלייה וירידה בין ליגות הכדורגל בארה"ב).

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארצות הברית – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בארה"ב – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

טיול בארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

בליגת הכדורגל האמריקאית משחקות נכון להיום 24 קבוצות, המחולקות לשני בתים בני 12 קבוצות כל אחד. בעתיד הקרוב עתידה הליגה להתרחב במספר פעימות עד ל-30 קבוצות. עונת המשחקים בליגת הכדורגל בארה"ב מתחילה במרץ ונמשכת עד אוקטובר, כשהאליפות מוכרעת בסדרת פלייאוף, כנהוג בליגות המקצועיות בארה"ב וקנדה. בתום הפלייאוף מוכתרת האלופה וזוכה בגביע ה-MLS. נכון להיום הקבוצה המחזיקה בשיא הזכיות בגביע היא לוס אנג'לס גלקסי עם 6 גביעים. מלבד גביע ה-MLS, קיימים תארים חשובים נוספים עליהם מתמודדות קבוצות כדורגל מהליגה האמריקאית. מגן הקהילה הוא התואר הניתן לקבוצה שמסיימת את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ביותר, ותואר נוסף הוא גביע ארה"ב הפתוח, עליו מתמודדות גם קבוצות מהליגות האחרות של צפון אמריקה.

למרות שכדורגל בארה"ב לא נחשב לענף הספורט המוביל והאהוד ביותר בדומה למצב באירופה ובחלקים נרחבים של העולם, ליגת הכדורגל בארצות הברית צוברת פופולריות רבה ומספר הצופים הממוצע למשחק עומד כיום על יותר מ- 20,000 צופים למשחק, מה שמדרג אותה במקום השלישי מהבחינה הזאת לאחר ליגת הפוטבול והבייסבול, כשהיא עוקפת ענפים ותיקים כמו ההוקי ואפילו את הכדורסל במשחקי NBA.

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, אנו ממליצים להזמין כרטיסים לכדורגל בארה"ב באמצעות אתר ישראלי מאובטח עם שירות לקוחות בעברית, בקישור

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/mls

מחירי הכרטיסים למשחקים ב-MLS נעים בין כ-17$ ל- 660$ תלוי במיקום באצטדיון, ובזהות הקבוצה היריבה.

על מנת לקבל חוויה חיובית ומהנה אנא זכרו כללים בסיסיים בכניסה למשחקי כדורגל בארה"ב

חלה חובה להישמע להוראות הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה.

הגיל המינימלי החייב בכרטיס כניסה לכדורגל בארה"ב ב MLS הוא שנתיים

חל איסור מוחלט על אלימות ו / או הסתה של אחרים לאלימות, כמו כן אסור להתנהג בצורה פוגענית אחרת.

חל איסור מוחלט על גרימת נזק לרכוש ולמתקני האצטדיונים

חל איסור על שימוש בשפה, התנהגות או מחוות פוגעניות, הכוללות שפה או התנהגות גזענית, הומופובית, קסנופובית (נגד זרים), סקסיסטית או אחרת המעודדת אפליה.

אין כניסה עם בעלי חיים למשחקי כדורגל בארה"ב למעט כלבי נחייה לעיוורים

אין לעשן בתחומי האצטדיונים בליגת ה MLS, למעט המקומות המיועדים לכך

אין כניסה למשחקי סוקר בארה"ב עם ציוד צילום והקלטה מקצועיים, כן מותרת הבאת מצלמות רגילות.

חל איסור על כניסה ושימוש במצביעי לייזר בתחומי האצטדיונים.

איום ו / או התנהגות פוגעת המכוונת כלפי אוהדים אחרים, שחקנים, עובדים או אנשי צוות של הקבוצות, יהיו כפופים לסנקציות גם אם נעשה מחוץ לזמן קיום המשחק, כולל במדיה החברתית.

יש איסור על כניסה או ניסיון להיכנס למגרש במשחקי כדורגל באמריקה, למנהרת העלייה לכר הדשא או לכל אזור אחר המוגבל לכניסת אוהדים

אין להכניס או להשתמש באמצעים פירוטכניים כמו אבוקות עשן וזיקוקים יחד עם אמצעים היוצרים רעש.

אין לזרוק חפצים לעבר המגרש

יש להחזיר מיד כל כדור הנכנס ליציע

חל איסור על צריכה לא מידתית של משקאות אלכוהוליים. חל איסור להיכנס לתחומי האצטדיון שיכורים. כמו כן ישנו איסור מוחלט לרכישה וצריכה של משקאות אלו על ידי קטינים.

אין להכניס מזון ומשקאות מחוץ לאצטדיון

ישנו איסור על הכנסת מטריות ותיקים גדולים העולים על 35.56*35.56*10.16 ס"מ

חובה לתפוס רק את המקום אליו רכשתם את הכרטיס

ישנו איסור על יציאה וכניסה מחדש לתחומי האצטדיון בזמן משחקי כדורגל בארה"ב למעט מקרי חירום, ובאישור צוות האצטדיון

העובר על כללים אלו עלול לשאת בסנקציות של הרחקה לפרקי זמן ארוכים ואף לצמיתות מתחומי אצטדיוני כדורגל באמריקה ואף חושף את עצמו להליכים משפטיים בהתאם לחוקי המדינה בה הוא נמצא.

קבוצות כדורגל באמריקה – ליגת ה MLS

הבית המזרחי

די.סי יונייטד היא קבוצת כדורגל המייצגת את עיר הבירה של ארה"ב וושינגטון. הקבוצה היא אחת המצליחות ביותר בליגת הכדורגל בארה"ב, כשלזכותה 4 זכיות בגביע MLS, 4 זכיות במגן הקהילה, פעמיים בהן זכתה בגביע ארה"ב הפתוח, וזכיה בודדת בליגת האלופות של מרכז וצפון אמריקה. אצטדיונה של הקבוצה הוא אצטדיון "רוברט קנדי ממוריאל" המכיל בתצורת הכדורגל 20,000 מקומות. כתובת האצטדיון היא 2400 East Capitol St, SE, Washington, DC 20003.

אטלנטה יונייטד הוא מועדון כדורגל אמריקאי מהעיר אטלנטה שנוסד בשנת 2014, והחל לקחת חלק במשחקי הליגה האמריקאית משנת 2017. הקבוצה היא האלופה הנוכחית של הליגה וזכתה בגביע MLS הראשון שלה בעונת 2018. הקבוצה משחקת באצטדיון מרצדס בנץ המכיל 42,500 מקומות בתצורת הכדורגל שלו, והוא הגדול ביותר בליגה, וכתובתו  1 AMB Drive NW

שיקגו פייר היא קבוצת כדורגל בארה"ב מהעיר שיקגו, אשר נוסדה ב1997, וקרויה על שם השריפות הגדולות שפקדו את העיר ב-1871. לזכות הקבוצה גביע MLS אחד, 3 גביעי ארה"ב הפתוחה, וזכייה אחת במגן הקהילה. שיקגו פייר עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון "טויוטה פארק" המכיל 20,000 מקומות עם הכנה להרחבתו העתידית.  כתובת האצטדיון היא 7000 S. Harlem Boulevard, Bridgeview, IL 60455

סינסנטי FC היא קבוצה המייצגת את העיר סינסיניטי מהעיר אוהיו, אשר החלה את השתתפותה במשחקי ליגת הכדורגל האמריקאית בשנת 2019. לקבוצה יריבות עם קבוצת קולומבוס קרו, היות ושתיהן מגיעות מאותה המדינה, אוהיו. את משחקיה הבייתים היא עורכת באצטדיון "ניפרט" המכיל 33,250 מקומות.

קולומבוס קרו היא קבוצת כדורגל בארה"ב מבירת אוהיו, העיר קולומבוס, והיא אחת הוותיקות בליגה. הקבוצה הוקמה בשנת 1996 ולזכותה 3 זכיות במגן הקהילה וזכיה אחת בגביע ארה"ב הפתוח. הקבוצה משחקת באצטדיון Mapfre, אשר מכיל 20,555 מקומות, והוא הראשון בליגת הסוקר בארה"ב אשר הוקם כאצטדיון המיועד לכדורגל.

מונטריאול אימפקט היא קבוצת כדורגל מקנדה, ממונטריאול אשר נוסדה בשנת 1992 והצטרפה לליגת MLS בשנת 2012. הקבוצה משחקת באצטדיון סאפוטו המכיל 20,801 מקומות.

ניו אינגלנד רבולושן היא קבוצת כדורגל מפוקסבורו, מסצ'וסטס. לזכותה זכיה אחת בגביע ארה"ב הפתוח, והיא עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון ג'ילט המכיל 20,000 מקומות בתצורת הכדורגל שלו.

ניו יורק סיטי FC היא קבוצת כדורגל אמריקאית מהעיר ניו – יורק אשר הוקמה בשנת 2013 בחסות מועדון הכדורגל מנצ'סטר סיטי, ונמצאת בבעלות משותפת של מנצ'סטר סיטי והניו יורק יאנקיז. הקבוצה משחקת באצטדיונה של קבוצת הבייסבול, אצטדיון היאנקי המכיל בתצורת הכדורגל שלו 28,743 מקומות.

ניו יורק רד בולס היא קבוצת כדורגל מניו ג'רסי אשר הוקמה בשנת 1995 תחת שמה הקודם, מטרוסטארס. הקבוצה נרכשה על ידי חברת רד בול, וכיתר הקבוצות תחת חסותה של רד בול היא נושאת את שמה. לזכות הקבוצה 3 זכיות במגן הקהילה. הקבוצה משחקת באצטדיון "רד בול ארנה" המכיל 25,000 מקומות.

אורלנדו סיטי היא קבוצת כדורגל שהחלה את דרכה בליגה בשנת 2015. אורלנדו סיטי משחקת באצטדיון אורלנדו סיטי המכיל 25,000 מקומות.

פילדלפיה יוניון החלה את דרכה בליגה בשנת 2010. הקבוצה משחקת באצטדיון טאלן אנרג'י המכיל 18,500 מקומות.

טורונטו FC היא קבוצת הכדורגל הראשונה מקנדה שהצטרפה לליגת הכדורגל באמריקה בשנת 2007. לזכותה זכייה בגביע MLS ומגן הקהילה, שניהם משנת 2017. הקבוצה משחקת באצטדיון BMO פילד בעיר טורונטו המכיל 30,000 מקומות.

הבית המערבי

לוס אנג'לס גלקסי היא אחת מהקבוצות הראשונות בליגת הכדורגל בארה"ב. הקבוצה הוקמה בשנת 1996, והיא קבוצת הכדורגל המעוטרת ביותר באמריקה כשלזכותה 5 זכיות בגביע MLS, 2 זכיות בגביע ארה"ב הפתוח, 4 זכיות במגן הקהילה וזכיה אחת בליגת האלופות של מרכז וצפון אמריקה. הקבוצה משחקת באצטדיון Dignity Health Sports Park ששינה את שמו מספר פעמים, ונחשב לאחד האצטדיונים החשובים ביותר בליגה, כשהוא בין היתר משמש כבית לנבחרת ארה"ב בכדורגל. האצטדיון מכיל 27,000 מקומות, כשיש תכניות להרחיבו ל-30,000.

קולורדו ראפידס היא קבוצת כדורגל מהעיר דנוור אשר הוקמה בשנת 1996, ולזכותה זכיה בודדת גביע MLS משנת 2010. הקבוצה משחקת באצטדיון Dick's Sporting Goods Park המכיל 18,061 מקומות.

דאלאס FC היא קבוצת כדורגל אמריקאית מהעיר דאלאס אשר בטקסס. הקבוצה הוקמה בשנת 1996, ולזכותה שתי זכיות בגביע ארה"ב הפתוח. ביתה של הקבוצה הוא אצטדיון פיצה האט פארק המכיל 25,500 מקומות.

יוסטון דינמו היא קבוצת כדורגל מהעיר יוסטון, אשר הוקמה בשנת 2005 ולזכותה 2 זכיות בגביע MLS וזכיה בגביע ארה"ב הפתוח. הקבוצה משחקת באצטדיון BBVA Compass  המכיל 22,039 מקומות.

לוס אנג'לס FC היא קבוצת הכדורגל השנייה המייצגת את לוס אנג'לס בליגת הכדורגל בארצות הברית. הקבוצה הוקמה בשנת 2014 ומשחקת באצטדיון Banc of California המכיל 22,000 מקומות.

מינסוטה יונייטד FC היא קבוצה מהעיר מינסוטה אשר החלה לשחק בליגת הכדורגל בארה"ב משנת 2017. אצטדיון הבית של הקבוצה הוא אליאנץ פילד המכיל 19,400 מקומות.

פורטלנד טימברס היא קבוצה מהעיר פורטלנד, אשר נוסדה בשנת 2009 ולזכותה זכיה אחת בגביע MLS משנת 2015. הקבוצה משחקת באצטדיון פרובידנס פארק המכיל 21,144 מקומות.

ריאל סולט לייק היא קבוצת כדורגל מסולט לייק סיטי אשר החלה את דרכה בליגה בשנת 2005. לזכות הקבוצה זכייה בגביע MLS משנת 2009. שמה של הקבוצה הושאל משמה של ריאל מדריד, ושתי הקבוצות נפגשות לעיתים למשחקי ידידות. אצטדיונה של הקבוצה הוא  Rio Tinto המכיל 20,213 מקומות.

סן חוזה אירת'קוויק היא קבוצה מסן חוזה במדינת קליפורניה. הקבוצה הוקמה בשנת 1995. לזכות הקבוצה שתי זכיות בגביע MLS, ושתי זכיות במגן הקהילה. הקבוצה משחקת באצטדיון Avaya עם תכולה של 18,000 מקומות

סיאטל סאונדרס מהעיר סיאטל משחקת בליגה משנת 2009 כשלזכותה זכיה בגביע MLS ובמגן הקהילה. אצטדיונה של הקבוצה הוא  CenturyLink Field המכיל 37,722 מקומות.

ספורטינג קנזס סיטי משחקת בליגת הכדורגל בארה"ב משנת 1996 ולזכותה 2 זכיות בגביע MLS, 3 פעמים זכתה הקבוצה בגביע ארה"ב הפתוח, ופעם אחת במגן הקהילה. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא Children's Mercy Park המכיל 18,467 מקומות.

ונקובר ווייטקאפס היא קבוצה קנדית נוספת המשחקת בליגת הכדורגל באמריקה. הקבוצה החלה את דרכה ב- MLS בשנת 2011. הקבוצה מארחת באצטדיון ה- BC Place המכיל 22,120 מקומות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל