MLS ליגת

כרטיסים לכדורגל בארגנטינה – כל המידע במקום אחד

אם אתם מתכננים טיול בארגנטינה ומבקשים לשלב בחופשתכם גם משחק כדורגל, המדריך הבא נכתב במיוחד למענכם. המדריך מכיל את כל המידע הנחוץ לכל מי שמבקש להזמין כרטיסים למשחקי כדורגל בארגנטינה ולעשות זאת בבטחה וללא חשש מפני עוקץ, זיופים או רמייה. כמו-כן כולל המדריך מידע על ליגת הכדורגל בארגנטינה, המועדונים המובילים וכמו-כן כמה מאצטדיוני הכדורגל בארגנטינה הגדולים ביותר

טיול בארגנטינה לעולם לא יהיה מושלם בלי הדבר שבשבילו קם כל ארגנטינאי בבוקר: משחק כדורגל. הכדורגל בארגנטינה אינו ספורט. הוא דת. כבר יותר ממאה ועשרים שנה משוחק הכדורגל בארגנטינה, עובדה שהופכת את ארגנטינה לאחת המדינות שבה משחק הכדורגל הוא הותיק ביותר בעולם מחוץ לבריטניה הגדולה. יותר משנים וחצי מיליון איש משחקים כדורגל בארגנטינה. הם חיים ונושמים כדורגל וסוחפים עמם את הערצתם של עשרות מיליוני תושבי ארגנטינה ועשרות מיליוני מעריצים נוספים ברחבי העולם. אצטדיוני הכדורגל בארגנטינה עצומים בגודלם. המרכזיים שבהם מכילים 50, 60 ואף 70 אלף מקומות ישיבה ולרוב התפוסה בהם מלאה בכל משחק. בשל כך, כדורגל בארגנטינה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר והיא סוחפת גם מיליוני תיירים המבלים חופשה בארגנטינה.

האצטדיונים המפורסמים בארגנטינה הם הרבה מעבר לזירה למשחקי כדורגל. הם מהווים אטרקציות תיירותיות בארגנטינה בפני עצמם ותיירים רבים שבאים לטיול בארגנטינה מבקרים בהם ולו רק מתוך סקרנות.

המידע במדריך הזה יעשה לכם סדר בשלל המידע הסותר ברשת, וינחה אתכם בדיוק כיצד להמנע מטעויות בעת הזמנת כרטיסים לכדורגל בארגנטינה. כך שמיד לאחר שתקראו את המדריך תוכלו להסתער על האינטרנט, ולהתחיל לחפש את הכרטיס למשחק הכדורגל בארגנטינה שבו אתם רוצים לצפות מן האצטדיון.

טיול בארגנטינה – עוד מידע למטייל

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב בארגנטינה – המדריך המקיף לישראלי

בואנוס איירס – אטרקציות מומלצות בבירת ארגנטינה

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בארגנטינה

כאשר אתם מעוניינים לרכוש כרטיסים לליגת הכדורגל בארגנטינה חובה עליכם לנקוט משנה זהירות. קיימות שלל אפשרויות רכישת כרטיסים באתרי אינטרנט שונים, במחירים שונים ובאמצעות ספקים שונים. אלא שלא אחת, רבים מאתרים אלה אינם אמינים ומפעילים אותם עבריינים או ספסרים שונים שמספקים כרטיסים מזויפים ולא רשמיים או גובים מחיר מופקע או לא מספקים את הכרטיסים כלל. ישנם מקרים שבהם מוכרים לכם כרטיסים לכדורגל בארגנטינה במחיר "מציאה", אך רק לאחר קיבלתם את הכרטיסים לידיכם גיליתם שמדובר בכרטיסים מזויפים. לכן עליכם לדעת בדיוק מהיכן אתם רוכשים את הכרטיס לליגת הכדורגל בארגנטינה ומהי מידת האמינות של האתר שממנו אתם עומדים לבצע את הרכישה.

אנו ממליצים לכם להימנע מאתרים שאינכם יודעים בדיוק מי עומד מאחוריהם, או מי האדם שאמור לספק לכם את הכרטיס. תוכלו בקלות לבצע רכישת כרטיסים לליגה הארגנטינאית בעברית ובאמצעות אתר מאובטח ומפוקח. כך תוכלו ליהנות משירות לקוחות בשפתכם, ומתהליך רכישה קל ופשוט, ברור וללא כל סיכונים או סימני שאלה.

להזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בארגנטינה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן

אם עדיין בכל-זאת מתעקשים לבצע הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בארגנטינה דרך אתרים בחו"ל או אתרים מקומיים, עליכם לוודא כי מדובר באתר אמין – כזה שמספיק ישראלים קנו ממנו והעידו כי הם היו מרוצים וקיבלו תמורה ראויה לכספם. לעולם אל תסתכנו בנושא זה כי בסופו של דבר, ברכישה לא אמינה ולא מאובטחת של כרטיסים לליגת הכדורגל בארגנטינה לא רק שתפסידו את כספכם, אלא גם תיאלצו להפסיד את חוויית הכדורגל בארגנטינה.

בקישור שצרפנו כאן תוכלו לבצע כאמור את רכישת הכרטיסים למשחקי הכדורגל בארגנטינה בעברית, בממשק קל, נוח ופשוט ושירות לקוחות ישראלי ולהיות בטוחים שאתם רוכשים כרטיסים מקוריים ובמחיר רשמי.

ליגת העל בכדורגל בארגנטינה – סופרליגה ארחנטינה

ליגת העל הארגנטינאית בכדורגל, או כפי שהמקומיים מכנים אותה – הסופרליגה ארחנטינה, הוקמה בשנת 1931. לאורך ההיסטוריה עברה הליגה לא מעט שינויים, אך נכון להיום בליגה הבכירה ישנן 24 קבוצות. ארבע הקבוצות שמסיימות ראשונות מעפילות לגביע הליברטדורס, זהו המפעל של כדורגל בדרום אמריקה שמקביל לליגת האלופות שאותה אנו מכירים. חמש הקבוצות שמסיימות במקומות 5-9 מעפילות לגביע סודאמריקנה, המפעל השני בחשיבותו ביבשת.

הקבוצה שזוכה באליפות הכדורגל בארגנטינה מתמודדת מול הקבוצה שזכתה בגביע ארגנטינה בכל תחילת עונה בתחרות שנקראת הסופר קאפ הארגנטינאי. לאורך שנים רבות נחשבה ליגת הכדורגל הארגנטינית לאחת החזקות בעולם – נתון מרשים בהתייחס לעובדה שמדובר בליגה מדרום אמריקה. נכון להיום, ליגת הכדורגל בארגנטינה היא לדעת רבים הליגה החזקה בדרום אמריקה, כאשר גם ליגת העל הברזילאית בכדורגל יכולה גם היא לקרוא תיגר על התואר.

ישנן לא מעט קבוצות מוכרות בליגת הכדורגל הארגנטינאית, כאשר שתי הקבוצות המוכרות ביותר הן בוקה ג'וניורס וריבר פלייט. ריבר פלייט היא גם הקבוצה שזכתה באליפות ליגת הכדורגל בארגנטינה המספר הרב ביותר של פעמים – 36 תארי אליפות לאורך ההיסטוריה. זהו ללא ספק הישג חסר תקדים אשר ממחיש את החוזק של הקבוצה. יריבתה המושבעת, בוקה ג'וניורס, זכתה רק 27 פעמים באליפות – גם כן הישג מרשים המעיד על שליטתן המוחלטת של שתי הקבוצות למפת הכדורגל בארגנטינה לאורך השנים.

קבוצות כדורגל בארגנטינה – הרשימה המלאה

ריבר פלייט, שנוסדה ב-25 במאי 1901, היא גם הקבוצה המעוטרת ביותר בהיסטוריה של ליגת הכדורגל בארגנטינה. הקבוצה מגיעה מעיר הבירה של ארגנטינה בואנוס איירס, כך שמאחוריה של הקבוצה יש קהל אוהדים נאמן שמלווה אותה לאורך השנים. לזכותה של ריבר פלייט יש מספר רב של תארים – 36 פעמים זכתה הקבוצה באליפות ליגת הכדורגל של ארגנטינה, 4 פעמים הקבוצה זכתה בגביע הליברטדורס ובמגוון רחב של גביעים ותארים נוספים.

האצטדיון הביתי של ריבר פלייט נקרא אנטוניו וספוצ'יו ליברטי, או כפי שהמקומיים נוהגים לכנותו: המונומנטל. זהו אצטדיון הכדורגל הגדול ביותר בארגנטינה והוא מכיל לא פחות מ-61,321 מושבים. זהו גם האצטדיון הרשמי של נבחרת ארגנטינה שבו היא מארחת את יריבותיה בטורנירים השונים. אצטדיון המונומנטל הוא גם אחת האטרקציות הפופולריות בבואנוס איירס ויעד חובה כמעט כל תייר המבלה חופשה בבואנוס איירס.

להזמנת סיור באיצטדיון מונומנטל בבואנוס איירס

מובן שאי אפשר לדבר על ריבר פלייט מבלי להזכיר את הדרבי הלוהט בינה לבין היריבה העירונית בוקה ג'וניורס. זהו אחד המשחקים המסקרנים ביותר בעולם, ומיליוני צופים מכל רחבי העולם דואגים שלא להחמיצו וליהנות מן הכדורגל הארגנטיני במיטבו. בארגנטינה מכנים את המשחק בין ריבר פלייט ובין בוקה ג'וניורס כ"סופר קלאסיקו של דרום אמריקה" וברוב המקרים המשחק בהחלט מצדיק את התואר המחייב.

בוקה ג'וניורס שנוסדה ב-3 באפריל 1905, היא אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות והמוכרות ביותר בארגנטינה ובעולם כולו. בדומה לריבר פלייט, גם בוקה ג'וניורס מגיעה מעיר הבירה בואנוס איירס, וגם מאחוריה תוכלו למצוא צבא שלם של אוהדים שדואג להגיע בהמוניו לכל משחק. למועדון בוקה ג'וניורס כמה קבוצות ספורט גם בענפים אחרים כך שמדובר בהחלט במועדון ספורט מקצועני גדול וחשוב מאין כמותו בארגנטינה. אמנם לבוקה ג'וניורס "רק" 27 אליפויות, אך זהו המועדון המצליח יותר בדרום אמריקה בכל מה שקשור לתחרויות בינלאומיות, ועבור האוהדים הרבים זה חשוב לא פחות מאליפות.

אצטדיונה הביתי של בוקה ג'וניורס נקרא "לה בוקה". הוא נמצא בפרברים של בואנוס איירס. האצטדיון הוקם בשנת 1940 ומכיל 58,740 מקומות ישיבה. יש כאלה שמכנים את האצטדיון גם "הבונבוניירה" בשל צורתו החיצונית, המזכירה קופסת שוקולד. בוקה מחזיקה גם במספר שיא בתולדות ליגת הכדורגל בארגנטינה של משחקים רצופים ללא הפסד – סך הכול הצליחה הקבוצה לא להפסיד כ-40 משחקים ברציפות.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון בוקה ג'וניורס

ארחנטינוס ג'וניורס נוסדה ב-14 באוגוסט 1904. הקבוצה הצטרפה לליגת הכדורגל בארגנטינה רק בשנת 1922 וסיימה במקום השישי. הקבוצה אמנם לא זכתה במספר גדול של אליפויות, אך היא התפרסמה בזכות שחקן אחד שכיכב בה – דייגו ארמנדו מראדונה, שלדעת רבים נחשב לשחקן הכדורגל הטוב בהיסטוריה.

הקבוצה מגיעה גם היא מעיר הבירה בואנוס איירס, כאשר את עיקר פעילותו המועדון עושה בשכונת ויז'ה קרספו. לאורך ההיסטוריה זכתה הקבוצה פעמיים בלבד באליפות המקומית, פעם אחת בגביע הליברטדורס ופעם אחת באינטראמריקנה. איצטדיונה הביתי של ארחנטינוס ג'וניורס נקרא על שמו של דייגו ארמנדו מראדונה. יש כאלה שמעדיפים לכנות את האצטדיון לה פטרנאל מכיוון שהוא נמצא ברובע לה פטרנאל בבואנוס איירס. באצטדיון כ-24,800 מקומות ישיבה.

קבוצות נוספות בליגה הארגנטינאית

קבוצת אינדפנדיינטה מגיעה מהעיר אבז'אנדה שבפרובינציית בואנוס איירס. הקבוצה נוסדה בשנת 1905, ונכון להיום זכתה ב-14 אליפויות מקומיות ו-16 גביעים בינלאומיים. אצטדיונה הביתי הינו הליברטדורס דה אמריקה שמכיל 52,823 מקומות ישיבה.

קבוצת סן לורנסו מגיעה מעיר הבירה בואנוס איירס. הקבוצה נוסדה בשנת 1908 ונחשבת לאחת מחמש הקבוצות החזקות ביותר בליגה הארגנטינאית. הקבוצה זכתה ב-12 אליפויות מקומיות – רביעית בסה"כ בדירוג הזוכות באליפות ליגת הכדורגל בארגנטינה בכל הזמנים. אצטדיונה הביתי נקרא "פדרו בידגאין" והוא מכיל כ- 47,964 מקומות ישיבה.

ולס סארספילד היא קבוצת כדורגל מפורסמת בארגנטינה שמגיעה גם היא מעיר הבירה בואנוס איירס. הקבוצה נוסדה בשנת 1910, וברקורד שלה לא פחות מ-10 זכיות באליפות ליגת הכדורגל בארגנטינה וגם זכיות בגביעים בינלאומיים. האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא חוסה אמלפיטני, שמכיל 49,000 מקומות ישיבה בסך הכול.

ראסינג קלוב מגיעה מהעיר אבז'אנדה, שנמצאת דרומית לבואנוס איירס. הקבוצה הוקמה בשנת 1903, ונחשבת גם היא לאחת מחמש הקבוצות החזקות בליגת הכדורגל הארגנטינית. לזכותה של הקבוצה ישנם תשע זכיות באליפות המקומית וארבעה גביעים בינלאומיים. אצטדיונה הביתי הוא אצטדיון חואן דומינגו פרון, שמכיל כ-64,161 מקומות ישיבה.

ניואל'ס אולד בויס היא קבוצת כדורגל המגיעה מהעיר רוסאריו. המועדון מוכר בעיקר בגלל שבו גדל ליאונל מסי, שנחשב לשחקן הכדורגל הטוב ביותר בעולם כיום ואחד הטובים בהיסטוריה. לזכותה של הקבוצה ישנן 6 אליפויות מקומיות, וגם שתי העפלות לגמר גביע הליברטדורס. אצטדיונה הביתי הוא אצטדיון מרסלו בייאלסה, המכיל 42,000 מקומות ישיבה.

אסטודיאנטס לה פלאטה מגיעה מהעיר לה פלאטה שבארגנטינה. הקבוצה הוקמה בשנת 1905, באמתחתה כ-5 אליפויות מקומיות, 2 גביעים לאומיים ו-6 גביעים בינלאומיים. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון סיודד דה לה פלאטה, שמכיל כ-53,000 מקומות ישיבה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל