כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית

כרטיסים לבנפיקה ליסבון – המדריך לאוהד

רכישת כרטיסים מראש למשחק כדורגל בחו"ל שלא באצטדיון עצמו יכולה להיות מאוד מתעתעת ואף רבת סיכון. רגע לפני שאתם רוכשים כרטיס למשחק כדורגל של בנפיקה ליסבון, מומלץ לקרוא את המאמר, בו תמצאו מידע שימושי למטייל וגם אפשרות הזמנת כרטיסים לבנפיקה ליסבון באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות בעברית). אנו מבטיחים לכם כי המאמר יעביר לכם מידע חיוני וחשוב על אופן קניית כרטיסים לבנפיקה ליסבון אונליין ויסגור לכם לא מעט פינות שנשארו אצלכם ללא מענה

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

פורטוגל הפכה להיות בשנים האחרונות אחד מיעדי התיירות המועדפים ביותר על התייר הישראלי. אולי בזכות הנהירה אחר הדרכון האירופי המיוחל ואולי בזכות היותה עדיין בלתי מוכרת יחסית לישראלי הממוצע – בכל מקרה, נראה כי כל הישראלים רוצים לצאת לחופשה בפורטוגל. בשביל אוהדי כדורגל, חופשה בפורטוגל, בדגש על עיר הבירה ליסבון, לא תהיה שלמה בלי ללכת למשחק כדורגל משובח. הכדורגל מייצג לא מעט מהערכים של העם הפורטוגלי, ולכן, משחק כדורגל בליגה הפורטוגלית מהווה לא רק חוויה ספורטיבית נפלאה אלא גם חוויה תרבותית מרתקת. באמצעות הכדורגל תוכלו להכיר טוב יותר את פורטוגל.

ישנן שתי קבוצות ששולטות בכדורגל בפורטוגל ושתיהן מגיעות מהבירה ליסבון. הראשונה היא כמובן בנפיקה ליסבון, אחת מהקבוצות המעוטרות ביותר בכדורגל בפורטוגל ואורחת של קבע בצמרת הליגה האירופית בכדורגל. הקבוצה השנייה היא ספורטינג ליסבון. במאמר זה אנו נסייע לכם ברכישת כרטיסים לבנפיקה ליסבון, הנחשבת לבכירה שבקבוצות הכדורגל בפורטוגל ולאחת הטובות באירופה. גם אם אינכם אוהדי כדורגל נלהבים אך אתם מתכננים חופשה בליסבון ויודעים ליהנות מחוויית ספורט איכותית – משחק כדורגל של בנפיקה ליסבון הוא ללא ספק חוויה מומלצת מאוד לכל מי שמטייל בליסבון, במיוחד אם אתם בחופשה בליסבון עם ילדים.

לרכישת כרטיסים למשחקי בנפיקה ליסבון באתר מאובטח בעברית לחצו כאן

חופשה בליסבון – עוד מידע חשוב

טיסות לליסבון – השוואת מחירים ומידע

הזמנת מוניות בליסבון והסעות מנמל התעופה

ליסבון – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בליסבון בירת פורטוגל – טיפים ומידע

eSim ו-Sim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

ככלל, רכישת כרטיסים מראש למשחק כדורגל בחו"ל שלא באצטדיון עצמו יכולה להיות מאוד מתעתעת ואף רבת סיכון. לכן, כדאי לדעת איך לעשות זאת נכון. רגע לפני שאתם רוכשים כרטיס למשחק כדורגל של בנפיקה ליסבון, מומלץ להhשאר כאן ולקרוא את המאמר. אנו מבטיחים לכם כי המאמר יעביר לכם מידע חיוני וחשוב על אופן רכישת כרטיס למשחקי בנפיקה ליסבון ויסגור לכם לא מעט פינות שנשארו אצלכם ללא מענה.

בטרם נסביר לכם כיצד תוכלו לרכוש כרטיס למשחק של בנפיקה ליסבון בצורה הבטוחה ביותר, נספר לכם תחילה מעט על מועדון הכדורגל המיתולוגי של בנפיקה ליסבון. עד למועד כתיבת שורות אלה זכתה בנפיקה ליסבון בלא פחות מ-37 אליפויות ליגת הכדורגל בפורטוגל – זהו שיא של כל הזמנים בפורטוגל ואחד ההישגים הנדירים בליגות הכדורגל בעולם כולו. הקבוצה גם זכתה פעמיים בליגת האלופות, אי שם בתחילת שנות ה-60'. זוהי קבוצת הכדורגל עטורת ההישגים ביותר בכל תחומי הספורט בפורטוגל ומטבע הדברים לבנפיקה ליסבון גם חוג האוהדים הגדול ביותר במדינה. ברור לכן מדוע כרטיס למשחק של בנפיקה ליסבון הוא מוצר מבוקש מאוד שיכול ללא ספק לשדרג כל חופשה בליסבון.

כרטיסים למשחק של בנפיקה ליסבון

ועכשיו לעניין עצמו: כיצד תוכלו לרכוש כרטיסים למשחק של בנפיקה ליסבון? חשוב להבהיר: ישנם לא מעט אתרי אינטרנט בחו"ל שיציעו לכם לרכוש דרכם כרטיסים למשחקי בנפיקה ליסבון. אך כמו תמיד, כשהמבחר רב, קשה לדעת מה מתוכו הוא המוצר האמיתי ומהו ניסיון להונאה ולעוקץ דרך הרשת. בלי ידע מוקדם והבנה, תתקשו מאוד לדעת שהאתר שאליו הגעתם הוא אמין דיו והוא אכן מוכר כרטיס רשמי למשחקי בנפיקה ליסבון ובמחיר רשמי.

אם אתם רוצים לרכוש כרטיסים למשחק של בנפיקה ליסבון דרך אתר בעברית, הגעתם למקום הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הקישור למטה ומיד תופנו לאתר שיסייע לכם לרכוש כרטיסים למשחק הכדורגל של בנפיקה ליסבון בשפה העברית. זהו אתר אמין ומאובטח, שיספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם טרם המשחק, ובנוסף גם יציג בפניכם מחירים משתלמים, כך שקיבלתם את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת.

אם נתקלתם בבעיה מסוימת בעת תהליך הרכישה, תוכלו למצוא מענה בעברית שיספק לכם את כל התשובות הדרושות בבירור ובבהירות, כך שתוכלו להיות רגועים ושלווים שעשיתם עסקה נכונה ואמיתית.

להזמנת כרטיסים למשחקי בנפיקה ליסבון באתר מאובטח בעברית לחצו כאן

האצטדיון של בנפיקה ליסבון ודרכי ההגעה אליו

מגרשה הביתי של בנפיקה ליסבון הוא אצטדיון האור. בעבר הכיל האצטדיון לא פחות מ-120 אלף מקומות ישיבה והיה מהגדולים בעולם. אך לקראת יורו 2004 נהרס האצטדיון הישן לחלוטין ובמקומו נבנה אצטדיון חדש, צנוע יותר, המונה 65,647 מקומות ישיבה. שמו, "אצטדיון האור", נגזר מכמות האור העצומה שחודרת אליו באופן טבעי, על-פי תכנונו של האדריכל שעיצב אותו. אצטדיון האור הוא אחד האצטדיונים המרשימים בפורטוגל ומותיר בקרב מבקריו התרגשות רבה עוד לפני שנשמעה שריקת הפתיחה.

חשוב שתכירו את כל דרכי ההגעה לאצטדיון כדי שתוכלו להגיע אליו בקלות ובבטחה. אם החלטתם לשכור רכב בליסבון, תוכלו להגיע עמו בקלות לאצטדיון. אך לרשותכם עומדות כמה דרכים פשוטות מאוד להגעה לאצטדיון של בנפיקה ליסבון באמצעות תחבורה ציבורית בליסבון.

האפשרות הראשונה היא כמובן דרך הרכבת התחתית בליסבון. ישנן לא מעט תחנות שפזורות ברחבי העיר. התחנה שבה אתם צריכים לרדת היא תחנת Colégio Militar-Luz ומשם מצפה לכם הליכה של כ-9 דקות ברגל עד אשר תגיעו לאצטדיון עצמו.

אפשרות נוספת, שתארך זמן רב יותר אך גם היא נוחה ופשוטה, היא אוטובוס. ישנם קווי אוטובוס רבים בליסבון שמגיעים לאצטדיון. עם זאת, בשעות העומס בכבישים הנסיעה יכולה להיות די ארוכה.

אטרקציות בליסבון בקרבת אצטדיון האור

רגע לפני שאתם נכנסים למשחק עצמו, תוכלו לבלות את הזמן עד למשחק עם לא מעט אטרקציות הנמצאות בקרבת האצטדיון. בכך תוכלו לנצל היטב כל דקה העומדת לרשותכם לפני שמתחיל משחק הכדורגל של בנפיקה ליסבון ולהעשיר עוד יותר את חווית החופשה בליסבון שאליה יצאתם.

האטרקציה הפופולרית ביותר על חובבי כדורגל היא ביקור במוזיאון הכדורגל של בנפיקה ליסבון. זוהי הקבוצה המעוטרת ביותר בפורטוגל ובעלת ההיסטוריה הארוכה ביותר. במהלך הביקור במוזיאון תלמדו על ההיסטוריה של מועדון הכדורגל בנפיקה ליסבון ולחזות בארון הגביעים ובכל התארים שבהם זכתה. זוהי ללא ספק חוויה מעצימה ומרגשת לכל חובב כדורגל, לא משנה איזו קבוצה אתם אוהדים.

המרחק של אצטדיון האור ממרכז העיר ליסבון איננו גדול, כך שאפילו תוכלו להעביר את השעות הפנויות עד למשחק בשוטטות במרכז העיר. מרכז ליסבון יציע לכם מגוון רחב של חנויות ומקומות שתוכלו לבקר בהם. בקלות תוכלו להעביר באזור הזה מספר שעות של הנאה, ואפילו למצוא את עצמכם אוכלים במסעדות שף איכותיות עוד לפני שריקת הפתיחה. כך תגיעו שבעים ומרוצים למשחק עצמו.

כללי התנהגות בצפייה במשחקים של בנפיקה ליסבון –

1. בדומה למשחקי כדורגל בישראל, גם בפורטוגל ישנו חוק האוסר עישון במגרשים. כדי לעשן במגרש בכל-זאת תצטרכו למצוא את האזור שבו מותר לעשן ולצאת אליו. חשוב מאוד שלא תיקחו סיכונים בנושא הזה כי ישנו קנס כספי גבוה במיוחד.
2. מותר להכניס חפצים אישיים לאצטדיון אך הם דורשים בדיקה קפדנית. לכן אנו ממליצים לכם להשאיר את כל החפצים במלון או בלוקרים שנועדו לשמירת חפצים ולהיכנס למשחק בראש שקט.
3. אסור בשום אופן להשליך חפצים אל תוך שטח המגרש, לכן אל תנסו לעשות זאת. אנשים שנתפסים משליכים חפצים אל תוך המגרש יכולים לקבל קנס כספי ואפילו הרחקה משטח האצטדיון לתקופת זמן ממושכת.
4. בפורטוגל חל איסור להכניס למשחקי כדורגל את הדברים הבאים: נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. כפי שציינו, בכניסה לאצטדיון תעברו בדיקה קפדנית, וכל דבר שקשור לאלמנטים הללו יוחרם לאלתר.
5. מרגע כניסתם למגרש עליכם להישמע להוראות ולדרישות של הסדרנים והמאבטחים במקום. לכל בעיה תוכלו לפנות אליהם על מנת לקבל מענה מועיל ומיידי.
6. על גבי הכרטיס שתקבלו למשחק של בנפיקה ליסבון מסומן המקום הספציפי שבו אתם אמורים לשבת. בשונה ממגרשי כדורגל בישראל, במשחקים של בנפיקה ליסבון אוכפים את הנושא הזה. לכן, שבו רק במקום המסומן על גבי הכרטיס שלכם.
7. חל איסור להכניס אל תוך תחומי האצטדיון מצלמות סטילס או מצלמות וידיאו. אם אתם רוצים לתעד את המשחק או את עצמכם בתוך האצטדיון תוכלו לעשות זאת אך ורק באמצעות הסמארטפון שלכם.
8. אין אפשרות להיכנס לאצטדיון עם מחשבים ניידים מכל סוג שהוא. אל תנסו להתחכם. השאירו את המשחק הנייד במלון או בלוקר לשמירת חפצים.
9. כמובן שאתם לא רוצים לאחר למשחק, לכן על מנת שתוכלו להיכנס לאצטדיון בזמן אנו ממליצים לכם להגיע כ-60 דקות טרם תחילת המשחק. במשחקים גדולים, מוטב להגיע אפילו כ-90 דקות לפני תחילת המשחק.
10. חל איסור להיכנס למגרש אם יצאתם ממנו, לכן קחו זאת בחשבון אם אתם מחליטים לצאת מגבולות האצטדיון במהלך המשחק.
11. ישנו איסור להכניס אוכל ושתייה אל תוך שטח האצטדיון. לכן, אם אתם רוצים לאכול או לשתות במהלך המשחק, תוכלו לעשות זאת רק באמצעות רכישה בעמדות ובדוכנים הפזורים בשטח האצטדיון.
12. ישנו איסור להכניס בעלי חיים מכל סוג שהוא אל תוך האצטדיון. רק כלבי נחייה יכולים להיכנס אל האצטדיון, בתנאי שיש כל האישורים הנדרשים כמובן.
13. אצטדיון האור הוא אצטדיון מונגש לנכים, אך חשוב לבצע תיאום ציפיות עם האצטדיון עצמו. על מנת שתקבלו הסבר אילו מקומות הם היעילים ביותר עבורכם וכיצד תוכלו להיכנס לאצטדיון בקלות.
14. אם אתם רוצים לצפות במשחקי בנפיקה ליסבון עם ילדים – שימו לב: אין גיל מינימלי שהחל ממנו אפשר להיכנס למשחקים של בנפיקה ליסבון, אך כל ילד שנכנס למשחק צריך להצטייד בכרטיס שמתאים לו. תוכלו להיעזר באתר רכישת הכרטיסים בעברית על מנת לרכוש את הכרטיס שמתאים לכל אחד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל