השכרת רכב בקרפתוס – השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים לנהג על נהיגה באי היווני קרפתוס ומידע חשוב על השכרת רכב באי, כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בקרפתוס ומידע לנהג שיסייע לכם להתכונן לחופשה בקרפתוס עם רכב שכור

הזמנת דילים לקרפטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

השכרת רכב בקרפטוס יכולה להיות זולה יותר בעשרות אחוזים באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בקרפטוס הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. כדי לאתר את המחירים המשתלמים ביותר עבור דגם הרכב שתרצו לשכור בקרפתוס פשוט מלאו את הטופס שלמטה – בשדה ארץ בחרו את יוון ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את קרפתוס karpathos ולאחר מכן בשדה תחנה ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקרפאטוס – שדה התעופה של קרפתוס או העיר התחתית של קרפתוס. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקרפתוס וליחצו "חפש" – וכל מה שנותר הוא לבחור במחיר הזול יותר עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים להזמין בקרפתוס

השכרת רכב בקרפטוס ביוון מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקרפטוס – עוד באותו נושא:

טיסות לקרפטוס – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בקרפטוס למשפחות עם ילדים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

eSIM ו-Sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקרפתוס – מידע כללי

בתור אי ביוון הכולל תשתית טובה של כבישים שרובם סלולים, כלי רכב הם אמצעי התחבורה העדיף בקרפתוס. הנמל, שדה התעופה, הכפרים המרכזיים, אטרקציות תיירותיות בקרפתוס ונקודות מעניינות נוספות  – כולם מחוברים זה לזה באמצעות רשת הכבישים וכמובן, הרבה יותר נוח להגיע אליהם במכונית ולא בתחבורה ציבורית.

באי קרפתוס אפשר לשכור רכב או קטנוע. לפני טיול בקרפתוס כדאי לקחת בחשבון שהכבישים בחוף המערבי של האי הם מערכת של כבישי אספלט סלולים אבל רוב הכבישים בפנים קרפתוס רק מעט יותר טובים מדרכי עפר. צפו בוידאו המתעד נהיגה בקרפתוס:

אופנועים וטוסטוסים הם אמצעי מאוד פופולרי לנסיעה באי קרפתוס ומהווים אלטרנטיבה טובה למכוניות. צעירי האי משתמשים בעיקר בטוסטוסים ואם תשכרו אותם תוכלו להגיע למקומות רבים שמכונית לא תגיע אליהם, כמו למשל הרחובות הצרים והמעוקלים של העיר קרפתוס. יתרון נוסף הוא שמחיר ההשכרה שלהם מאוד זול, בין 10-15 יורו ליום, אך כמובן – צריך להיזהר בנהיגה ואם אתם מגיעים אל קרפתוס עם ילדים ומעוניינים ממש לטייל באי ולא רק חופשה בקרפתוס בסגנון בטן – גב, להשכרת רכב אין תחליף.

אם אתם רוצים לשלב בין חופשה בקרפתוס באחד המלונות המפנקים לבין טיול בקרפתוס עם מכונית, אולי כדאי להוריד עלויות ולהזמין רכב שכור רק לחלק מהימים בהם אתם מתכננים חופשה בקרפתוס.

השכרת רכבים בקרפאטוס – השוואת מחירים

השכרת רכב בקרפטוס בזול

אם תבקשו למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקרפטוס שקיים בתאריכים שלכם ואין לכם דרישות מיוחדות לגבי סוג הרכב, כדאי לערוך חיפוש בהשוואת המחירים ללא כל סינון. את המחיר הכי זול בהשוואת המחירים שערכנו, הציעה לנו חברת אלאמו עבור השכרת סוזוקי סלריו ליום אחד במחיר של 222.29 ש"ח בלבד.

הסוזוקי סלריו היא מכונית מיני שמתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלה ידנית. את הדיל הזה קיבלנו מסניף השכרת רכב בשדה התעופה של קרפטוס של אלאמו.

השכרת רכב לשבוע בקרפטוס

השכרת רכב לשבוע ובכלל, השכרת רכב לטווח ארוך, לרוב תהפוך את התעריף היומי לזול יותר, ולעיתים ההפרש משמעותי במיוחד.

ערכנו השוואת מחירים נוספת כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול שניתן למצוא להשכרת רכב בקרפטוס לשבוע, וקיבלנו את ההצעה הבאה מחברת Autounion: השכרת סיטרואן C1 לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 578.56 ש"ח בלבד לשבעה ימים.

השכרת מכונית משפחתית בקרפטוס

מחפשים רכב משפחתי מרווח לחופשה המשפחתית שלכם בקרפאטוס? לחצו על "רכבי משפחה" לאחר הופעות תוצאות החיפוש ויופיעו בפניכם מגוון דילים להשכרת מכוניות משפחתיות בקרפתוס.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מכונית משפחתית בקרפטוס מחברת Autounion שהציעה לנו השכרת פורד פוקוס במחיר של 327.68 ש"ח ליום בסניפי החברה בדאון-טאון קרפטוס ובארקסה. אותם הסניפים הציעו לנו גם את המחיר הכי זול להשכרת רכב משפחתי לשבוע בקרפאטוס, עבור אותו הדגם (או רכב דומה לו) במחיר של 849.49 ש"ח לשבעה ימים.

השכרת ג'יפ בקרפטוס

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב שטח בקרפאטוס כדי לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות. עם זאת, זכרו שהמחירים משתנים בתדירות גבוהה ואם מצאתם דיל משתלם לא כדאי לפספס אותו. בהשוואת המחירים שערכנו לקיץ הקרוב (אמצע יוני) להשכרת ג'יפ בקרפטוס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס שהציעה לנו השכרת ניסאן ג'וק במחיר של 595.84 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו ידנית. את הדיל הזה קיבלנו מסניף החברה בדאון-טאון.

בחיפוש אחר השכרת ג'יפים בקרפטוס לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפטי שהציעה לנו השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 1,279.39 ש"ח בסניפי החברה בדאון-טאון ובשדה התעופה קרפאטוס.

השכרת רכב בקרפטוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל