מילאן כדורגל הזמנת כרטיסים

המדריך המלא לרכישת כרטיסים למילאן

קבוצת הכדורגל מילאן היא לא רק אחת הבולטות שבין קבוצות כדורגל באיטליה אלא גם אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות של מילאנו. אם אתם רוצים לראות משחק של מילאן באיצטדיון סאן סירו כתבה זו מיועדת עבורכם והיא כוללת גם טיפים וקישורים להזמנת כרטיסים למילאן (באתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי) וגם מידע למטייל על טיסות למילאנו, מלונות במילאנו, אפשרויות תחבורה לסאן סירו, סיורים באיצטדיון סן סירו ועוד

הזמנת דילים למילאנו | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מילאן היא קבוצת פאר של הכדורגל האיטלקי, המשחקת בליגה הבכירה באיטליה, הסרייה A. הקבוצה הוקמה בשנת 1899 ונחשבת לאחת הקבוצות הבכירות והטובות באיטליה בפרט ובאירופה בכלל. לזכות הקבוצה 18 אליפויות איטליה, 5 זכיות בגביע הכדורגל האיטלקי ו- 7 זכיות בסופר קאפ, המפגיש את האלופה ומחזיקת הגביע. בזירה האירופית מדובר באחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר באירופה, כשהיא מדורגת שניה לאחר ריאל מדריד במספר הזכיות בליגת האלופות, כשהיא זכתה 7 פעמים במפעל החשוב והיוקרתי ביותר באירופה. בנוסף לכך למילאן יש עוד 11 תארים בינלאומיים נוספים, ביניהם זכיות בגביע אירופה למחזיקות גביע, הסופר קאפ האירופי ועוד.

להזמנת כרטיסים למשחקי מילאן באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי ליחצו כאן

לקבוצה ישנה יריבות ספורטיבית ארוכה עם אינטר, הקבוצה הנוספת של העיר מילאנו, ומשחק הדרבי בין שתיהן נחשב לאחד ממשחקי הכדורגל הפופולריים ביותר בליגה האיטלקית. יריבות נוספת היא עם יובנטוס, אשר מחזיקה בשיא הזכיות באליפות איטליה. פרט למספר האליפויות הגדול יותר לזכות יובנטוס, היא מקדימה את מילאן גם בכמות האוהדים,  כשלמילאן בסיס האוהדים השני בגודלו באיטליה.

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים במילאנו למשפחות עם ילדים

לוח אירועים במילאנו – הופעות ואירועי ספורט לפי תאריכים

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

איצטדיון סאן סירו וההגעה אליו

ביתה של מילאן הוא האצטדיון הגדול בליגה האיטלקית, הסן סירו, או בשמו הרשמי אצטדיון ג'וזפה מאצה, אשר נחשב ל"מקדש" של כדורגל בפני עצמו, ומילאן חולקת בו עם יריבתה העירונית אינטר. מומלץ לכל חובב כדורגל לפקוד את אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים בעולם, אשר חווית הביקור וצפייה במשחק בו ללא ספק אחת הטובות ביותר בכדורגל העולמי. כיאה למעמדו, האצטדיון מדורג ברמה של 5 כוכבים על פי דירוג אופ"א ונמצא בבעלותה של עיריית מילאנו, מה מאפשר את השיתוף המאוזן בין שני המועדונים הבכירים של  העיר.

אצטדיון "סן -סירו" ממוקם כ-5 ק"מ ממרכז מילאנו לכיוון מערב. אנו ממליצים להגיע לאצטדיון באמצעות המטרו באמצעות הקו M5 ה"סגול" אשר עובר צפונית למרכז מילאנו. תחנות המטרו הקרובות ביותר לאצטדיון בקו זה הן:

San Siro Ippodromo ו- San Siro Stadio, אשר נמצאות במרחק הליכה. אם באזור בו אתם נמצאים קו M5 לא עוצר, תצטרכו לעלות על אחד הקווים הבאים: M1 או M2 ולהחליף רכבת בתחנות Lotto או Garibaldi.

אפשרות נוספת היא להגיע לאיצטדיון סאן סירו באמצעות הרכבת הקלה בקו 16. עלו עליה במרכז מילאנו, מערבית ל- Piazza Duomo, וסעו עד לתחנת San Siro Stadio, התחנה האחרונה בקו. משך הנסיעה היא כחצי שעה.

כתובת איצטדיון סאן סירו היא: Via dei Piccolomini 5, 20151 Milano

כרטיסים למילאן

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים למשחקי מילאן ובמקביל ליבנות מאפשרות רכישה בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למילאן באמצעות לחיצה על הקישור –

להזמנת כרטיסים למילאן 

מקורות נוספים לרכישת כרטיסים למשחקי מילאן הם בקופות האצטדיון עצמו, בקופות של מטה הקבוצה, Casa Milan, ובסניפי הבנק Banca Popolare di Milano בעיר.

מחירי כרטיסים למשחקי מילאן תלויים במספר משתנים כמו המיקום באצטדיון, גילו של הרוכש וכמובן זהות הקבוצה היריבה, כשכרטיסים למשחקים של מילאן מול אינטר ויובנטוס קשים יותר להשגה ועולים יותר, כך שמומלץ לרכוש אותם מבעוד מועד. מחירי כרטיסים למילאן מתחילים מ-20€ למשחק מול קבוצה פחות אטרקטיבית ובמקום ישיבה פחות מבוקש ומגיע ל-250€ למשחק מול אינטר או יובנטוס במיקום ישיבה מבוקש ונוח באצטדיון.

סיורים באצטדיון סאן סירו מוזיאון מילאן וחנות האוהדים

ניתן ואף מומלץ לערוך סיור באצטדיון סן סירו, שהוא אחד המרשימים באירופה ובעולם. היות ו- סן סירו הוא ביתן של שתי הקבוצות, אינטר ומילאן, הוא מכיל מוזיאון המוקדש לשתיהן, וסוקר את העבר המפואר של שני המועדונים. כמו כן ניתן לערוך סיור עצמאי באצטדיון ולבקר בחדרי ההלבשה, חדר העיתונות, מנהרת העלייה לכר הדשא והיציעים. כמו כן ישנה אפשרות לסיור מודרך הנמשך בין 30 ל- 40 דקות.

המוזיאון נפתח שבעה ימים בשבוע בין השעות 9:30 ל -18:000, כך גם הסיורים יוצאים באופן קבוע בשעות אלו.

מחיר הסיור + ביקור במוזיאון עולה € 17.00, או € 7.00 עבור גישה למוזיאון בלבד.

לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון: +39 02 4042432 או בדוא"ל info@milanosansiro.com.

באצטדיון סאן סירו ממוקמת גם החנות הרשמית של שתי הקבוצות, אינטר ומילאן. בחנות ניתן לרכוש ביגוד מקורי של מילאן, מזכרות ומגוון רחב של אביזרים מקוריים ורשמיים של הקבוצה.

במקביל ניתן לבקר ב- CASA MILAN, המטה של הקבוצה, אשר מכיל בתוכו גם מוזיאון, יש האומרים מוצלח יותר מזה הקיים באצטדיון הסן סירו. המטה נמצא במרחק 5 דקות נסיעה במטרו מתחנת
San Siro Stadio עד לתחנת Portello   ונמצא בכתובת Via Aldo Rossi, 8, 20149 Milano

להזמנת כרטיסים לסיור בקאסה מילאן ומוזיאון קבוצת הכדורגל מילאן

סיור מאורגן – איצטדיון הכדורגל סן סירו, קאסה מילאן ומועדון הכדורגל מילאן

אוהדי מילאן ימותו על החוויה הזו שאורכת חצי יום – הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל נסיעת אוטובוס ממרכז מילאנו וסיור מאחורי הקלעים של איצטדיון סאן סירו. משם תמשיכו למועדון הכדורגל החדש והנוצץ קאסה מילאן, המטה של קבוצת הכדורגל איי.סי מילאן. ארוחה קלה במסעדת קאסה מילאן אף היא כלולה במחיר הכרטיס המיוחד.

הסיור יוצא ממרכז מילאנו על אוטובוס קומותיים חדיש עם גג פתוח המביא אתכם ישירות ללב העניינים. באיצטדיון סן סירו ייקחו אתכם לסיור מאורגן בחדר ההלבשה ולחדר העיתונאים, תוכלו לעמוד על היציע ואפילו לרדת למגרש עצמו.

תוכלו באותה עת גם לבקר במוזיאון המועדון 'Inter and Milan', שבו מאוחסנים הגביעים של שני המועדונים המהוללים. זהו גם המוזיאון היחיד באיטליה של קבוצת כדורגל השוכן ממש בתוך שטח האיצטדיון.

העצירה הבאה בטיול שלכם היא במועדון החדש של קבוצת הכדורגל, קאסה מילאן. כאן נמצאים משרדי מילאן, קופת הכרטיסים, מוזיאון מילאן, חנות המזכרות הרשמית ואפילו מסעדה – שבה אתם תאכלו ארוחת צהריים שכבר שילמתם עליה מראש, כאשר מנהלי המועדון ושחקני מילאן עוברים בסביבה.

להזמנת כרטיסים לטיול מאורגן בסאן סירו וקאסה מילאן

אטרקציות, מקומות בילוי ומסעדות מסביב לאיצטדיון סאן סירו

איצטדיון סאן סירו ממוקם באזור מגורים שקט למדי, המרוחק יחסית ממרכז מילאנו, אשר לא מציע הרבה למטייל מבחינת מקומות בילוי ואטרקציות, אם כי לאחרונה נפתחו מספר ברים ומסעדות בסביבה. למרות זאת, כפי שקל להגיע לאצטדיון ממרכז מילאנו, קל באותה המידה לחזור לשם באמצעות המטרו, ולקבל היצע עשיר הרבה יותר של מסעדות ומקומות בילוי. למרות זאת נמליץ לכם על מספר מקומות מומלצים ליד איצטדיון סן סירו –

La Barchetta מסעדה איטלקית ופיצרייה קרובה

On the Run בית קפה

Esselunga סופרמרקט

כללי התנהגות בכניסה למשחקי מילאן

  • אנא השמעו להוראות הסדרנים, המאבטחים וכוחות הבטחון הנוכחים במקום, המנעו מוויכוחים ועימותים עמם.
  • זכרו כי העוברים על תקנות אלו חושפים עצמם לדין פלילי, לקנסות של מאות יורו, הרחקה מתחומי האצטדיון ומניעה אפשרית לפקוד אותו או מתקני ספורט אחרים, לעיתים אף לצמיתות.
  • השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי ה- "אולטראס" של מילאן או של הקבוצה היריבה. מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של כל קבוצה.
  • כל מבקר באצטדיון סאן סירו חייב לכבד תקנות אלה
  • הרשות להיכנס ולשהות בתוך האצטדיון במשחקי מילאן היא רק לבעלי כרטיס חוקי בתוקף.
  • כרטיסים למילאן הם אישיים ואינם ניתנים להעברה לצד שלישי.
  • ישנו איסור לרכוש כרטיס ליציעי הקבוצה היריבה (עבור אוהדים של מילאן). העובר על תקנה זו עלול להיות מסולק מתחומי האצטדיון.
  • על מנת להיכנס לתחומי האצטדיון יש להציג תעודה מזהה ביחד עם הכרטיס. יש לשמור על הכרטיס לאורך כל משך השהות באצטדיון ולהציגו במקרה הצורך לבקשת הסדרנים\מאבטחים\שוטרים.
  • יש לשבת אך ורק במקום אליו נרכש הכרטיס
  • הכניסה למשחקים של מילאן מותנית בבדיקה ביטחונית.
  • אסור להכניס או לנסות להכניס לתחומי האצטדיון: כלי נשק מכל הסוגים, חומרי נפץ, זיקוקים, פצצות עשן, אבוקות, אבנים, סכינים או חפצים חדים אחרים, או כל מכשיר או חפץ העלול לפגוע או להיות מושלך, כלי נגינה ואמצעים המפיצים רעש (תופים, חצוצרות, וכלי נגינה מכל סוג ), ומערכות הגברה אחרות, התקני לייזר וכדומה, וכל פריט מסוכן או העלול לסכן ולפגוע בביטחון הציבור, לגרום למטרד או להפריע לקיום הרגיל של אירוע הספורט המתקיים באצטדיון.
  • אסור להכניס למשחקי מילאן משקאות אלכוהוליים מכל סוג שהוא או למכור בתחמי האצטדיון בקבוקי משקה, כולל פחיות, כלי זכוכית או בקבוקי פלסטיק.
  • חל איסור על קיום כל פעילות מסחרית בתחומי האצטדיון ללא היתר מפורש בכתב
  • אסור להכניס או לשאת חומרים נרקוטיים, רעלים, חומרים מזיקים, חומר דליק, צבעים או חומר צובע אחר למשחקים של מילאן
  • אסור להיכנס למשחק של מילאן או להימצא באצטדיון תחת השפעת אלכוהול או תחת ההשפעה של חומרים נרקוטיים ומשני תודעה אחרים
  • אסור להכניס למשחקי מילאן כל סוג של בעלי חיים למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • אסור להכניס חומרי תעמולה\להיכנס בלבוש הנושא על מסרים בעלי אופי גזעני, פוגעני או הקורא לאלימות וחוסר סובלנות כלפי אחרים
  • אסור להתנהג בצורה המפריעה ופוגעת בחוויית הביקור של אחרים
  • אסור לגרום לנזק למתקנים ותשתיות של האצטדיון
  • אין לחסום מעברים ודרכי גישה או מילוט בזמן חירום.
  • אסור להיכנס למשחק של מילאן בלבוש הדומה למדי כוחות הבטחון, הסדרנים ואנשי האבטחה במקום

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל