NFL כרטיסים

המדריך להזמנת כרטיסים למשחקי פוטבול ב- NFL בארה"ב

אם אתם מעוניינים לצפות במשחקי פוטבול בארצות הברית מדריך זה מועד עבורכם והוא כולל אפשרות של הזמנת כרטיסים לפוטבול בארה"ב באתר מאובטח בעברית (עם שירות לקוחות ישראלי).בנוסף, נעניק לכם מבוא קצר למשחק הפוטבול בארה"ב, ניתן לכם מידע למטייל על טיול בארה"ב ורקע על ליגת הפוטבול האמריקאית ה NFL, וגם נסקור את קבוצות הפוטבול בליגה לצד פרטים נוספים על הצפייה במשחקי פוטבול – לקבלת חווית פוטבול מושלמת

פוטבול אמריקאי הוא משחק קבוצתי אשר משוחק בין שתי קבוצות שחקנים, על מגרש מלבני בגודל של כ-110 מטרים על 49, כשהמטרה היא להכניס את כדור המשחק האליפטי לאזור המכונה אנד-זון, הנמצא בסוף שטחה של היריבה. המשחק נמשך 60 דקות נטו, אך בדומה לכדורסל, השעון נעצר לעיתים תכופות, כך שזמן הברוטו של משחק עולה על שלוש שעות.

להזמנת כרטיסים לפוטבול בארה"ב מאתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי ליחצו כאן

ה- National Football League, או בקיצור ה- NFL, היא ליגת הפוטבול המקצועית של ארה"ב. הליגה נוסדה בשנת 1920 כשמשחקי הסופרבול – גמר ליגת הפוטבול – החלו משנת 1967. הליגה מחולקת לשתי חטיבות נפרדות, AFC ו-NFC, המונות 16 קבוצות כל אחת, כשבסוף כל עונה, המתחילה מחודש ספטמבר ונמשכת עד פברואר, מתקיים משחק הסופרבול אשר מפגיש את הקבוצה הטובה ביותר של כל חטיבה וקובע את זהות אלופת ה-NFL.

במהלך השנים התקיימו בארה"ב כמה ליגות פוטבול מקבילות אשר מוזגו עם הזמן, ויצרו את ה NFL כפי שאנו מכירים כיום, שהיא אחת מליגות הספורט הפופולריות ביותר בעולם עם כ- 67,405 אלף צופים בממוצע למשחק. בניגוד לשאר ליגות הספורט המקצועני בארה"ב, כמו ה- NBA וה-MLB, בליגת ה NFL לא נוטלות חלק קבוצות מקנדה, לקנדה יש ליגת פוטבול משלה עם חוקים מעט שונים.

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארצות הברית – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בארה"ב – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

טיול בארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

כרטיסים לפוטבול בארה"ב

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים ל NFL למשחקי הקבוצות השונות, ולהבטיח חוויה נטולת דאגות שתמנע מכם עוגמת נפש מיותרת, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים למשחקי ה-NFL באמצעות אתר מאובטח בעברית על ידי לחיצה על הקישור:

הזמנת כרטיסים לליגת ה- NFL

מחירי הכרטיסים לפוטבול בארה"ב משתנים מקבוצה לקבוצה, ותלויים בזהות היריבה ובמיקום באצטדיון. טווח המחירים של כרטיסים ל nfl מתחיל מכ-20$ לכרטיס למשחק של קבוצה פחות אטרקטיבית בליגה, במיקום מבוקש פחות ועד ל יותר מ-600$ למשחק של קבוצה אטרקטיבית במיקום טוב ביותר באצטדיון.

כרטיסים לסופרבול יש לרכוש מבעוד מועד, שכן הוא אירוע ספורט פופולרי ביותר. גם מחירי הכרטיסים לסופרבול עולים יותר מכל משחק אחר של הליגה.

על מנת לקבל חוויה חיובית ומהנה בעת צפייה במשחקי פוטבול בארצות הברית אנא זכרו:

  • אסור לעשן באצטדיוני הפוטבול בארה"ב אלא רק באזורים המיועדים לכך במידה והם קיימים. עישון במקומות אסורים יכול לגרור קנס בסכומים משתנים והרחקה מהאצטדיון.
  • ברוב האצטדיונים לא תתאפשר כניסה עם תיקים\תרמילים העולים בגודלם על * 35.56*15.24 ס"מ
  • אין להשליך חפצים ו\או לנסות להיכנס לתחומי המגרש. העובר על כך צפוי להיות מורחק מתחומי האצטדיון לתקופה ארוכה\לצמיתות
  • אסור להכניס נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר למשחקי פוטבול בארה"ב. זכרו, ברוב האצטדיונים הכניסה כפופה לבדיקה ביטחונית.
  • חל איסור מוחלט על התנהגות אלימה או כזאת המעודדת אלימות, גזענות וחוסר סבלנות.
  • יש להישמע לסדרנים ולצוות האבטחה במקום ולהימנע ויכוחים ועימותים איתם
  • יש לשבת במקומות אליהם רכשתם את הכרטיס בלבד
  • ברוב האצטדיונים מאפשרים הכנסה של מצלמות רגילות, אך לא מאפשרים הכנסה של ציוד צילום והקלטה מקצועי לרבות חצובות ומקלות סלפי.
  • לא תתאפשר יציאה וכניסה חוזרת לתחומי האצטדיונים בזמן משחקי פוטבול ב NFL
  • לא תתאפשר כניסה ונסיעה עם הובר-בורדים וכלים חשמליים אחרים המשמשים לנסיעה
  • במרבית האצטדיונים לא יאפשרו לכם להכניס מזון מבחוץ כולל משקאות אלכוהוליים. את אלו, כולל האלכוהול' ניתן לרכוש בתוך המגרש ולצרוך בצורה אחראית. במקרה של רכישת אלכוהול, תצטרכו להציג תעודה מזהה המעידה על גילכם, והמכירה תוגבל לכמות של שני משקאות.
  • ברוב האצטדיונים לא יאפשרו להכניס בע"ח, למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • מרבית האצטדיונים מונגשים לנכים. ניתן לתאם את הביקור מבעוד מועד עם הנהלת האולם על מנת לקבל סיוע נוסף במידת הצורך.
  • הליגה מעודדת הבאת ילדים בכל הגילאים למשחקי פוטבול בארה"ב אך הגיל המחייב בכרטיס משתנה מאצטדיון לאצטדיון.

קבוצות פוטבול בארה"ב

קבוצות ה-AFC

גרין ביי פאקרס היא קבוצה מהעיר גרין ביי במדינת ויסקונסין, והיא קבוצת הפוטבול המעוטרת ביותר בליגה האמריקאית, עם 13 תארי אליפות, מתוכם 4 תארי סופרבול, כשהאחרון של שנת 2010. הקבוצה נוסדה בשנת 1919, והיא קבוצת הפוטבול היחידה בארה"ב אשר לא נמצאת בבעלות פרטית – מניותיה מחולקות בין אוהדיה. שמה של הקבוצה נגזר משמו של מפעל האריזות בו עבד מייסד הקבוצה. הפאקרס משחקים באצטדיון הלמבו פילד המכיל 81,441 מקומות.

ניו-אינגלנד פטריוטס היא קבוצת פוטבול אמריקאית ידועה מאזור בוסטון הממוקמת בפוקסבורו, והיא זוכת הסופרבול האחרון של 2019. הקבוצה קיימת משנת 1960, ולזכותה 6 זכיות בסופרבול. הפטריוטס משחקים באצטדיון ג'ילט המכיל 66,829 מקומות.

דנוור ברונקוס –  היא קבוצת פוטבול בארה"ב מהעיר דנוור במדינת קולורדו אשר נוסדה בשנת 1960. לזכות הברונקוס 3 זכיות בסופרבול, כשאחרונה מהן הושגה בשנת 2015. הברונקוס משחקים באצטדיון ה"מייל היי" המסוגל להכיל 76,125 צופים.

אוקלנד ריידרס היא קבוצה מהעיר אוקלנד בקליפורניה אשר נוסדה בשנת 1960, ולה 4 זכיות בסופרבול, כשהאחרון משנת 1983. הקבוצה צפויה לעזוב את אוקלנד ולעבור לשחק בקרוב בלאס ווגאס. הריידרס משחקים באצטדיון אוקלנד קולוסיאום המכיל 56,067 מקומות.

מיאמי דולפינס נוסדו בשנת 1966, ולאורך שנות קיומם זכו בשני סופרבולים, כשהאחרון משנת 1973. הקבוצה מארחת באצטדיון הארד רוק במיאמי המכיל 63,326 מושבים.

בולטימור רייבנס הוקמו בשנת 1996, וזכו בשני סופרבולים, כשהאחרון ביניהם משנת 2012. הקבוצה מקיימת את משחקי הבית שלה באצטדיון M&T Bank המכיל 71,008 מקומות.

אינדיאנפוליס קולטס ממדינת אינדיאנה נוסדו ב- 1953 ולזכותם 5 אליפויות פוטבול בארצות הברית, מתוכן 2 זכיות סופרבול כשהאחרונה משנת 2006. הקבוצה משחקת באצטדיון לוקאס אויל המכיל 67,000 מקומות

לוס אנג'לס צ'רג'רס חזרה לשחק בחזרה בלוס אנג'לס לאחר תקופה בה שיחקה בסן דיאגו

באפלו בילס קבוצת פוטבול בארה"ב מהעיר באפלו במדינת ניו-יורק.

סינסינטי בנגלס מהעיר סינסנטי במדינת אוהיו

קליבלנד בראונס מקליבלנד באוהיו

יוסטון טקסאנס היא הקבוצה השנייה ממדינת טקסס

ג'קסונוויל ג'אגוארס היא קבוצת פוטבול נוספת ממדינת פלורידה, והצעירה שבהן

טנסי טייטאנס היא קבוצה מהעיר נאשוויל ממדינת טנסי

קנזס סיטי צ'יפס בעלת זכיה בודדת בסופרבול משנת 1969

קבוצות ה-NFC

פיטסבורג סטילרס היא קבוצה מהעיר פיטסבורג במדינת פנסילבניה. הקבוצה נוסדה בשנת 1933 והיא מחזיקה בשיא משותף של 6 זכיות בסופרבול יחד עם ניו-אינגלנד פטריוטס, כשהזכייה האחרונה משנת 2008. הקבוצה משחקת באצטדיון היינץ פילד המכיל 68,400 מקומות

ניו-יורק ג'איינטס היא קבוצת פוטבול אשר נוסדה בשנת 1925, ולזכותה 8 תארי אליפות, מתוכם 4 זכיות בסופרבול. הקבוצה מזוהה עם העיר ניו-יורק בה החלה את דרכה, אך משחקת בפועל באיסט רדפורד, ניו-ג'רזי משנת 1978. הג'איינטס היא אחת מהקבוצות העשירות בליגת הפוטבול בארה"ב ומדורגת במקום השלישי מבחינת שוויה. אצטדיונה של הקבוצה הוא אצטדיון מטלייף המכיל 82,500 מקומות, והוא השני בגודלו בליגת ה- NFL.

וושינגטון רדסקינס היא קבוצה מבירת ארה"ב, וושינגטון אשר נוסדה בשנת 1932. שמה של הקבוצה – עור אדום, המתייחס לאינדיאנים, הוא מחווה למאמן האגדי של הקבוצה ויליאם הנרי דיטז שהיה ממוצא אינדיאני. לרדסקינס 6 אליפויות NFL ומתוכן 3 זכיות בסופרבול. ביתה של הקבוצה ה-פדקס פילד, המכיל 82,000 מקומות.

דאלאס קאובויס היא קבוצה מדאלאס טקסס הקיימת משנת 1960. הקאובויס היא הקבוצה העשירה בליגת הפוטבול בארצות הברית ובעלת קהל האוהדים בין הגדולים ביותר, ולזכותה 5 זכיות בסופרבול. הקאובויס משחקים באצטדיון AT&T המכיל 80,000 מקומות.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס – הוקמה בשנת 1946 וקרויה על שמה של שנת 1849, השנה בה החלה ההגירה מערבה לאזור סן פרנסיסקו כחלק מתופעת "הבהלה לזהב". לזכות הקבוצה 5 זכיות סופרבול, ואת משחקיה היא עורכת באצטדיון ליוויס המכיל 68,500 מקומות.

פילדלפיה איגלס נוסדה בשנת 1933, ולזכותה זכיה בודדת בסופרבול של 2017, במקביל ל- 3 אליפויות נוספות בטרום עידן הסופרבול. האיגלס משחקים באצטדיון לינקולן פיננשל פילד המכיל 69,176 מקומות

שיקגו ברס קיימת משנת 1919 והיא אחת משתי הקבוצות המקוריות מאז הקמת ליגת ה-NFL. לזכותה 8 אליפויות וזכיה בודדת בסופרבול משנת 1985. הברס משחקים באצטדיון סולג'ר פילד בשיקגו המכיל 63,500 מקומות

דטרויט ליונס זכתה ב-4 אליפויות פוטבול בארה"ב בעידן טרום הסופרבול

מינסוטה ויקינגס קבוצת פוטבול אמריקאית מהעיר מיניאפוליס

אטלנטה פלקונס קבוצה מהעיר אטלנטה במדינת ג'ורג'יה

קרוליינה פנתרס קבוצה מהעיר שארלוט במדינת קרוליינה

ניו אורלינס סיינטס זכתה זכייה בודדת בסופרבול בשנת 2009

טמפה ביי באקנירס זכתה זכייה בודדת בסופרבול של שנת 2002

אריזונה קרדינלס נוסדה בשנת 1898 והיא קבוצת הפוטבול הוותיקה ביותר בליגת הפוטבול האמריקאית, ואחת משתיים אשר קיימות מאז קיומה

לוס אנג'לס ראמס קבוצה שעברה מספר ערים לאורך שנות קיומה, ומשנת 2016 משחקת בלוס אנג'לס. לזכותה זכייה בודדת בסופרבול משנת 1999.

סיאטל סיהוקס נוסדה ב- 1976, וזכתה בסופרבול של שנת 2013.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל