בתי מלון קירניה קפריסין הטורקית

10 מלונות מומלצים בקירניה לחופשה משפחתית בצפון קפריסין

קירניה, פנינת התיירות של קפריסין הטורקית (צפון קפריסין), הפכה לאחד היעדים המבוקשים לחופשה משפחתית בחו"ל עם ילדים עבור ישראלים בגלל הנופים היפים, הטיסה הקצרה, מחירי הנופש הזולים, האווירה החמימה ובתי המלון המפנקים. בקירנייה (Kyrenia) יש בתי מלון רבים, אך רק מעטים מהם נחשבים לבתי מלון המומלצים למשפחות עם ילדים. ריכזנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים בקירניה המתמחים באירוח משפחות עם ילדים לחופשה מהנה, נוחה ומשתלמת

חבילות נופש לקיריניה            |            חבילות נופש לפמגוסטה

מלונות בקירניה ברשימה זו מתמחים באירוח משפחות עם ילדים וכוללים שירותים ייעודיים כמו שירותי בייביסיטר שמאפשרים להורים לצאת לדייט רומנטי בערב כשהילדים ישנים במלון בהשגחת מטפלת, משחקיות, גני שעשועים, בריכות ילדים רדודות, אירוח חינם של ילדים, ועוד שירותים שנועדו לעשות את החופשה המשפחתית לנעימה ורגועה יותר.

אם אתם מתכננים לנסוע לחופשה משפחתית בקירניה, מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם בנושא חופשה בקירניה. במידה ואתם מתכננים טיול נרחב יותר בצפון קפריסין, כדאי לקרוא את המדריך המלא לטיול אל קפריסין הטורקית עם ילדים וגם לבדוק אפשרויות לשכור רכב דרך מנוע השוואת המחירים הבינלאומי שלנו שיסייע לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בקפריסין הטורקית

מלונות מומלצים בקירניה למשפחות עם ילדים

מלון הבוטיק קמרלי קונאק – Kemerli Konak Boutique Hotel

זהו בית מלון מומלץ למשפחות בקירניה, הזוכה לדירוגים גבוהים מאוד ממשפחות עם ילדים שהתארחו בו, ונחשב למשתלם במיוחד יחסית למחירים הנמוכים. המלון משתלם במיוחד אם אתם טסים לקפריסין הטורקית עם ילדים קטנים – אם יש לכם ילד או ילדה מתחת לגיל 6 הוא יכול לשהות עם הוריו במלון ללא תשלום.

המלון כולל בריכה חיצונית, בר ומסעדה, גינה מטופחת, טרסה, וחנייה. החדרים בבית המלון הם חדרים משפחתיים ממוזגים, ללא עישון, בהם תמצאו ציוד מודרני כמו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מיני בר, מייבש שיער, קומקום חשמלי, מוצרי קוסמטיקה באדיבות המלון וגם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מפעיל גם שירות חנייה ושירות הסעה לשדה התעופה.

המלון נמצא קצת מחוץ למרכז  העיר קירניה, במרחק של פחות מ- 3 קילומטר מאתרים מרכזיים בקיריניה כמו מוזיאון אייקון וטירת גירנה, בערך 40 דקות נסיעה משדה התעופה של לרנקה.

במלון תוכלו לקבל שירותים תיירותיים מומלצים כמו אפשרות לקחת איתכם ארוחות צהריים ארוזות ליום של טיול במרחבי קפריסין הטורקית, ויש בו אף נקודת השכרת רכב.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ניאו ליין Neo Line 

ניאו ליין, מלון דירות נופש בקירניה, נמצא 5 קילומטרים ממוזיאון אייקון (Icon) ובו טראסת שמש ואינטרנט אלחוטי חופשי לאורחים. כל יחידת נופש כוללת טלוויזיה עם ערוצי כבלים. חלק מהיחידות כוללות טרסה ו/או פינת אוכל. בכל יחידה יש מטבח עם מיקרוגל ותנור. לרשותכם עומדים גם קומקום, כיריים ומקרר. כל יחידה כוללת חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח ללא עלות נוספת.

ניאו ליין הוא בית מלון מומלץ בקירניה המהווה אלטרנטיבה מוצלחת מול מלונות בקירניה עבור משפחות המגיעות אל קירניה עם ילדים ומעוניינות בדירת נופש מרווחת עם אפשרות נוחה לבישול עצמי וארוחות משפחתיות, והוא מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בקירניה למשפחות עם ילדים.

טירת גירנה (Girne) ממוקמת 5 קילומטרים מבית האירוח, בעוד שמנזר בלאפייס מצא 9 קילומטרים בלבד מהמקום. נמל התעופה הקרוב הוא שדה התעופה של קפריסין הטורקית ארקאן (Ercan) – כ-30 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון הרה קירניה גארדנס Hera Kyrenia Gardens 

מקום אירוח שהוא למעשה וילה להשכרה בקירניה, הכוללת חנייה פרטית לאורחים ללא תשלום. וילת הנופש המתאימה לחופשה משפחתית בקירניה כוללת פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבח. בנוסף, בריכה חיצונית זמינה לרשותכם,  וגם משחקי קליעת חצים למטרה וטניס שולחן זמינים להנאתן של משפחות המגיעות אל קירניה עם ילדים. תוכלו גם לשכור רכב או אופניים בדלפק הקבלה.

2.5 קילומטרים ממקום האירוח נמצא מנזר בלאפייס (Bellapais), בעוד שמוזיאון אייקון (Icon) נמצא 2.8 קילומטרים בלבד ממנו. החוף נמצא 9 קילומטרים מוילת הנופש.

באזור ניתן ליהנות ממגוון פעילויות נופש, כדוגמת שנורקלינג ורכיבה על סוסים. נמל התעופה הקרוב הוא Ercan (ארג'ן, שדה התעופה של קפריסין הצפונית) – 24 קילומטרים ממקום האירוח.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

כפר הנופש סנטוריה – Santoria

סנטוריה, כפר נופש בקירניה, נמצא 7 קילומטרים ממוזיאון אייקון וממוקם 9 דקות מהחוף וכולל גם מסעדה-בר. הבריכה החיצונית במקום פעילה כל השנה ובסמוך אליה גם טרסת שמש וברביקיו. פנקו עצמכם בארוחה במסעדה ואחריה צאו להליכה קלה (700 מטרים) לחוף אסקייפ (Escape Beach).

כל חדר ממוזג וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח. בחלק מהחדרים יש פינת ישיבה למנוחה והתרגעות. חלק מהחדרים משקיפים לגינה או להרים. חדר רחצה פרטי כלול בכל חדר. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל החדרים.

דלפק הקבלה עומד לרשותכם כל שעות היממה, בעזרתו תוכלו לשכור רכב. מתקני ספורט מים זמינים עבורכם בחוף הקרוב; צלילה ושנירקול הם חלק מהפעילויות שניתן לעשות באזור פופולארי זה. כפר הנופש מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בקירניה למשפחות עם ילדים.

טירת קירניה נמצאת 7 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו מנזר בלפאיס ממוקם 11 קילומטרים ממנו. נמל התעופה הקרוב, ארג'ן (Ercan), נמצא 31 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ריימל – Reymel Hotel 

ריימל הוא מלון מומלץ בקירניה, בית מלון נוח למשפחות המציע חדרים בהם מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, קומקום, מקרר וארון בגדים. על-פי בקשה, תוכלו לקבל גם מיני בר לחדר. בקבוק מים, מצעים ומגבות מסופקים חינם לנוחיותכם. חדר הרחצה הפרטי שבחדר כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום, כמו גם מייבש שיער. האינטרנט האלחוטי מסופק בחינם, כמו גם חניית כלי הרכב. במרחק דקת הליכה מהמלון תגיעו לחוף קירניה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית במסעדה הסמוכה למרינה, הכוללת מגוון מאכלים בסגנון קפריסאי טורקי. תוכלו גם להתענג על מנות מקומיות נבחרות בארוחות הצהריים והערב. ניתן להזמין שירות משלוחים מהמכולת הקרובה, כמו גם מחנויות מקומיות אחרות בסביבת המלון.

תוכלו להתרגע על הטרסה המשקיפה לעיר, לים, לנמל ולטירת גירנה. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ושם תוכלו לארגן הסעה מ/אל נמל התעופה בתוספת תשלום. סביב המלון תמצאו שפע ברים ומסעדות, ואילו בלובי תוכלו להתפנק על תה וקפה בלא תוספת תשלום.

מיקומו הנוח של המלון מאפשר לכם להגיע תוך דקות הליכה מעטות להרבה אטרקציות בקיירניה, כמו טירת גירנה – 300 מטרים מהמקום, ומוזיאון אייקון – 280 מטרים ממנו. המלון לא רק זוכה לביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בקירניה למשפחות עם ילדים אלא נחשב אחד המובילים בדירוגי מלונות מומלצים בצפון קפריסין בכלל.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

דירת ווייט סוט White Suit Apartment

במרחק של 3 דקות מהחוף נמצאת דירת ווייט סוט, דירת נופש בקירניה עם נוף לים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המקום.

מוזיאון איקון (Icon Museum) נמצא 4 קילומטרים מהמקום, טירת גירנה – 4.4 קילומטרים ממנו ואילו מנזר בלאפאיס – 8 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב יותר, ארג'ן (Ercan), נמצא 29 קילומטרים מהמקום. זוהי דירת נופש מתאימה לחופשה משפחתית בקירניה עם ילדים, הזוכה להמלצות טובות בדירוגי מלונות בקירניה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בריז פלורה הארבור וויו Breeze Flora Harbour View 

בריז פלורה הארבור וויו הוא מלון מומלץ בקירניה, המציע למשפחות חדרי אירוח מרווחים עם גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי בכל שטחיו, נוף לים ומתקני ברביקיו. המסעדה והבר שבמקום יפנקו אתכם בארוחה או משקה.

כל חדר ממוזג ובו  תמצאו טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד.

המקום, שמקבל המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בקירניה למשפחות עם ילדים, כולל חנות מתנות וטרקלין משותף.

בין מלונות בקירניה הבריז פלורה מתבלט במיקום מעולה בין אטרקציות בקירניה, שהופך אותו לאחד המלונות הפופולריים בקפריסין הטורקית – מוזיאון אייקון (Icon) ממוקם 100 מטרים מהמקום, טירת גירנה – 300 מטרים ממנו, ואילו נמל התעופה הקרוב, ארג'ן (Ercan) – 26 קילומטרים ממקום האירוח.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פייב פינגרס הולידיי בונגלוז – Five Fingers Holiday Bungalows

זהו אתר נופש למשפחות בקירניה באווירה זרוקה, עם בונגלוס ממוזגים עם רצפות עץ הכוללים איזור מטבח, מרפסת פרטית וסלון, חדר שינה וחדר רחצה. הבונגלוז מאובזרים עם ציוד מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לווין בינלאומיים, מיבש שיער.

ילדים ישמחו לגלות את חדר הספרייה של המלון, המשמש כמועדון לילדים עם משחקי לוח ופאזלים, וסרטי dvd לילדים. ההורים ישמחו לגלות שילד אחד מתחת לגיל 10 יכול לשהות איתם חינם במלון ללא תשלום, וגם תינוק בן שנתיים ומטה יכול לשהות חינם ולקבל עריסת תינוק.

במרכז אתר הנופש מסעדה המשקיפה אל הרי קיריניה ואל בריכת השחייה, המוקפת בדקלים, ולידם המזנון בו ניתן לרכוש שתייה קלה, חטיפים וגלידות.

צוות המלון מספק מיגוון רחב של שירותים תיירותיים, החל מהשכרת רכב בצפון קפריסין, המרת מט"ח,  השכרת אופניים, שירות הסעה לשדה התעופה וגם שירותי כביסה ניקוי יבש וגיהוץ.

כפר הנופש נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בערך מאתרי התיירות המרכזיים של קיראנייה – נמל קירינייה, טירת סנט הילריון וטירת קירנייה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

דירת נופש וויט סוט – White Suit Apartment

זוהי דירת נופש משפחתית בקיריניה העומדת להשכרה למשפחות עם ילדים לתקופות קצרות. זהו פיתרון לא רע אם אתם מעוניינים בדירת נופש בקירנייה, מרחק של פחות מ- 5 דקות הליכה מחוף הים, באיזור עם מיגוון חנויות ומסעדות, פחות מ- 5 קילומטרים מאטרקציות תיירותיות מרכזיות בקירנייה כמו טירת גירנה (טירת קירנייה) ומוזיאון אייקון.

בדירה יש חדרים משפחתיים ממוזגים ומרוהטים, ללא עישון, פינת ישיבה משפחתית, פינת אוכל ומטבח, כלי אוכל, כלי מיטה ומגבות וכמובן טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי.

שימו לב שהביקורות על דירת נופש זו פושרות, היו בעבר תלונות על ניקיון הדירה, אבל בסך הכל מדובר בדירה נחמדה עם נוף לים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

קיריניה עם ילדים - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל