בתי מלון מומלצים בפיזה

10 מלונות מומלצים למשפחות עם שירותי בייביסיטר בפיזה, איטליה

פיזה שבטוסקנה היא אחת היעדים הפופולריים לחופשה משפחתית. העיר ההיסטורית מציעה הרבה מאוד למשפחות, אך מה קורה כאשר הילדים הולכים לישון וההורים רוצים ליהנות מחיי הלילה והתרבות העשירים שיש לפיזה להציע? כדי שתוכלו ליהנות מפיזה במלואה מומלץ לבחור מלון מומלץ מפיזה מבין עשרת בתי המלון המופיעים ברשימה שהכנו עבורכם, כולם ידידותיים למשפחות ומפעילים שירותי בייביסיטר

הזמנת דילים לפיזה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אם אתם מתכננים חופשה בפיזה או באזור פיזה במסגרת טיול משפחות לאיטליה או חופשה משפחתית בטוסקנה, מומלץ לקרוא גם את הסקירה שהכנו עבורכם על המלצות ואטרקציות מתאימות לטיול בפיזה עם ילדים.

חופשה בפיזה – עוד מידע שימושי

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בפיזה (איטליה) – מה חשוב לדעת

בתי מלון מומלצים למשפחות בפיזה, איטליה – עם שירותי בייביסיטר

מלון גלילי – Hotel Galilei

מלון 4 כוכבים בפיזה, במיקום מוצלח בפרבר של פיזה – מצד אחד, סמוך מאוד לשדה התעופה של פיזה, ומצד שני, במרחק של 3 קילומטרים בלבד מהאתרים התיירותיים המרכזיים של פיזה, כמו פיאצה די מירקולי, המגדל הנטוי של פיזה, כיכר האבירים וארמון פיזה.

במלון הבינוני תמצאו שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתשלום נוסף, ארוחת בוקר (בופה) חינם, מסעדה, בר, חדרי ישיבות,  ומרכז כנסים. בנוסף, תיהנו מפינת קפה / תה בלובי, חנייה חינם ואפשרויות כביסה.

כל 153 חדרי המלון במלון גלילי כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, כספת ומקלחת (ללא אמבטיה).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

וילה טאואר אין –  Villa Tower Inn

"בד אנד ברקפסט" עם שירותי בייביסיטר וחניה חינם, במרחק הליכה מהמגדל הנטוי של פיזה וקתדרלת פיזה.

במלונית הקטנה והמשפחתית תמצאו בר, גינה מקסימה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ובו שירותי קונסיירז' של צוות אדיב ורב לשוני המסייע בהזמנת סיורים וכרטיסים.

במלונית יש 6 חדרים משפחתיים עם מקררים וטלוויזיות LCD עם ערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, בקבוקי מים חינם ומקלחות (ללא אמבטיות). אפשר לקבל לחדר גם עריסת תינוק חינם (בהזמנה מראש).

לבדיקת מחיר והזמנת חדר במלון

מלון רילייס סנטרוסטוריקו פיזהRelais Centro Storico Pisa

זוהי מלונית "מיטה וארוחת בוקר" ללא עישון, בסאנט אנטוניו שבעיר פיזה, עם שירותי בייביסיטר, במרחק 10 דקות הליכה מהארמון של פיזה ורבע שעה הליכה ממגדל פיזה ומוזיאון סאן מטאו.

במלונית יש בר, בית קפה, שירותי קונסיירז' (שוער), ושירות חניה (ואלט) אפשר גם להזמין ניקוי יבש או כביסה.

כל 12 החדרים המשפחתיים במלונית אטומים לרעש וכוללים טלוויזיות LCD עם ערוצי כבלים, מייבשי שיער, טלפונים, אינטרנט אלחוטי ושירות חדרים.  

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סוולי קאונטרי ריזורטCevoli Country Resort

Cevoli הוא אתר נופש כפרי ובו 8 דירות נופש משפחתיות, מחוץ לפיזה, הכולל בריכה חיצונית, שירותי שמרטפות (בייביסיטר), גינה עם מתקני "על האש", סיוע בארגון סיורים או רכישת כרטיסים, וחנייה חינם. בנוסף תמצאו בריזורט אפשרויות כביסה וכן כספת בדלפק הקבלה, לשירות אורחי המלון.

כל דירות הנופש בריזורט כוללות מטבחים עם מקררים, כיריים ומכונות קפה, פינת אוכל נפרדת, סלון, טלוויזיות עם מסך שטוח וערוצי לווין, וכמובן אינטרנט אלחוטי. 

אתר הנופש ממוקם ב- Casciana Terme במחוז פיזה, כ- 6 קילומטר מהמרחצאות החמים של Casciana, במרחק ניכר מהעיר פיזה עצמה – לטוב ולרע.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט גרין פארקGreen Park Resort

זהו אתר נופש מומלץ למשפחות באיזור הכפרי של מחוז פיזה, בין הערים פיזה וליבורנו, מלון ספא הממוקם בתוך יער אורנים רחב ידיים, מול קו החוף של המפרץ הטירני, בשקט ושלווה של איזור הכפר הפסטורלי של איטליה.

אחת הסיבות שאתר הנופש הזה משתלם מאוד למשפחות המטיילות באיזור פיזה הוא שילדים מתחת לגיל 13 ומטה יכולים לשהות ללא תשלום עם משפחתם (ילד אחד), בנוסף יש בו בריכת ילדים וגם שירות בייביסיטר.

בנוסף, בגרין פארק פועל ספא נחשב, בריכה חיצונית, חדר כושר משוכלל, בר אלגנטי,  ומסעדת בופה בשם (Le Ginestre.

חדרי האירוח מעוצבים בסגנון מודרני עם רצפת פרקט וגווני פסטל חמים. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיני בר ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון גליליאוHotel Galileo

בית מלון עם שירותי בייביסיטר במרכז פיזה, במרחק הליכה מהמגדל הנטוי, ארמון פיזה וכיכר האבירים. זהו מלון קטן, צנוע ומשתלם.

במלון תקבלו חניה חינם, שירות חדרים, סיוע באירגון טיולים והזמנת כרטיסים, ואינטרנט אלחוטי חינם בחדרי המלון ובשטחים הציבוריים.

במלון גליליאו יש 9 חדרים, כולם מתאימים למשפחות, עם מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, שולחן ומקלחת (ללא אמבטיה).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

לופט נל בורגו סטוריקוLoft Nel Borgo Storico

זוהי דירת נופש בפיזה המותאמת לאירוח משפחות עם ילדים, וניתן להזמין שירותי שמרטפות (בייביסיטר) דרך המשפחה המפעילה אותה. הדירה ממוקמת בשכונת סן פרנצ'סקו (San Francesco), במרחק של 10 דקות הליכה מכיכר האבירים והמוזיאון הלאומי של סן מטאו. האטרקציות הראשיות של פיזה, המגדל הנוטה וארמון פיזה נמצאים מעט רחוק יותר, אך עדיין בטווח הליכה של 15 דקות.

הדירה מאובזרת עם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי, מטבחון עם מקרר, תנור ומיקרוגל, מכונת כביסה, ומיטות ספה נפתחות. אפשר להזמין לדירה גם עריסת תינוק שתסופק ללא עלות נוספת בהזמנה מראש. לרשות אורחי הדירה עומד שירות משק בית מוגבל.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קאזה וקנזה קומפורט זוןCasa Vacanza Comfort Zone

מלון דירות נופש יוקרתי מחוץ לפיזה, בטירניה (Tirrenia), 10 דקות הליכה מפארק סאנלייט (Sunlight Park). המיקום הוא מחוץ לפיזה ומתאים בעיקר למשפחות שמטיילות בטוסקנה עם רכב שכור.

מלון הדירות הקטן כולל אפשרות להזמנת שירותי שמרטף (בייביסיטר), מגרש טניס חיצוני, חנייה חינם, חדר ישיבות ותחנת מחשב לשימוש האורחים, עם אינטרנט אלחוטי בחדרים ובשטחים הציבוריים. בנוסף עומדת לרשות האורחים גם ספרייה (עם ספרים באיטלקית ואנגלית), וצוות רב לשוני המסייע בהזמנת סיורים וכרטיסים.

כל 3 הדירות במתחם דירות הנופש כוללות מטבח עם תנור, מקרר, כיריים ומיקרוגל, ו -2 חדרי אמבטיה. בנוסף יש בדירות המרוהטות אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. לרשות האורחים עומד שירות משק בית מוגבל.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון רויאל ויקטוריהRoyal Victoria Hotel

מלון 3 כוכבים ללא עישון במרכז פיזה, בעיצוב ויקטוריאני. המלון ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של פיזה, במרחק הליכה של דקות מארמון המלכות של פיזה, המגדל הנטוי של פיזה ופלאצו אגוסטיני (Palazzo Agostini).

במלון תמצאו מזנון ארוחת בוקר חינם, אפשרות להזמין שירותי בייביסיטר, בר, בית קפה, מזנון דיינר המגיש ארוחות קלות, מרפסת גג, פינת קפה / תה בלובי, וחדרי ישיבות.

כל 38 החדרים במלון כוללים טלוויזיה בלוויין, שירות חדרים, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי ואינטרנט קווי וטלפונים, אפשר להזמין לחדר גם מיטת תינוקות ללא תוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון גראנד גולף – Grand Hotel Golf

גראנד גולף הוא מלון גולף בדירוג 4 כוכבים בטירניה (Tirrenia) הסמוכה לפיזה, במרחק הליכה של כ- 2 קילומטר מהלונה פארק של טירניה ומפארק סאנלייט (Sunlight Park). ההגעה לפיזה עצמה נוחה רק אם אתם שוכרים רכב.

זהו מלון ידידותי למשפחות עם אפשרות להזמנת בייביסיטר, משחקיה לילדים עם שלל משחקי מחשב ווידאו, עם ארוחת בוקר חינם ואפשרויות כביסה. בנוסף תמצאו במלון  בריכה חיצונית (עובדת רק בקיץ), מסעדה, מכון כושר הפועל 24 שעות ביממה, מרפסת גג, בר  ומרכז עסקים.

במלון יש 77 חדרים משפחתיים, בכולם יש מרפסות, שירות חדרים, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיני בר, ואינטרנט אלחוטי ומייבש שיער.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות למשפחות בפיזה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל