השכרת רכבים ביוון

השכרת רכב ביוון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב ביוון יכולה להיות הרבה יותר זולה ונוחה בעזרת מנוע השוואת המחירים שימצא עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר מכל חברות השכרת הרכב ביוון. פשוט מלא את תאריכי החופשה שלכם ביון וחיסכו מאות שקלים במחירי השכרת רכב ביוון. בנוסף אספנו עבורכם טיפים מועילים ומידע חשוב על השכרת רכב ביוון

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

פשוט מלאו את הפרטים בטופס וקבלו תוצאות השוואת מחירים עבור השכרת רכב ביוון.

השוואת מחירים ומנוע חיפוש להשכרת רכבים ביוון 

השכרת רכב ביוון יכולה להפוך את החופשה שלכם להרבה יותר מאשר רביצה מהנה על חופי הים. השכרת אוטו ביוון תהפוך את החופשה שלכם לנוחה, פעילה וגמישה הרבה יותר- וזה לא חייב להיות יקר. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל שבדף זה יכול לחסוך לכם מאות שקלים במחירי השכרת רכב ביוון – הוא מתעדכן באופן רציף בכל המחירים של כל החברות המתחרות המספקות שירותי השכרת מכוניות ביוון, וימצא עבורכם את המבצעים הטובים ביותר והמלצות להשכרת רכבים ביוון, בהתאם לתאריך הגעתכם, כלי הרכב שאתם רוצים לשכור, היעד אליו אתם מגיעים ביוון והעדפות נוספות.

השכרת רכב ביוון – המלצות

מומלץ ורצוי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים ביוון כיוון שהבדלי המחירים בין החברות יכולים להגיע למאות שקלים, ההמלצה שלנו היא לבצע חיפוש במספר מנועי חיפוש ולהשוות בין התוצאות.

אנא שימו לב שהשכרת רכב בזול עלולה לעלות ביוקר במיוחד בחברות ה- Low Cost אשר לעיתים מציעות מחירים אטרקטיביים אך במידה ולא תרכשו מהם ביטוח יקר הם עלולות לחייב אתכם ביוקר על נזקים פעוטים או אפילו כאלו שלא ביצעתם ולספק שירות לקוחות ירוד.

אספנו עבורכם המלצות לשירותי השכרת רכב ביוון כך שתוכלו להשוות ולבחור חברת השכרת רכבים שתעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל מקרה שלא תזדקקו לו.

אופרן – חברת אופרן הישראלית המשתפת פעולה עם ספקים מובחרים של השכרת רכב ביוון, אשר אינן חברות LOW COST, וזאת על מנת להבטיח שתקבלו שירות ואיכות גבוהים. החברה מציעה ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרוב היעדים ועם השתתפות מינימלית במידה ואין ביטול השתתפות עצמית, כמו כן החברה מציעה את תכנית אופרן פלוס המעניקה החזר על ההשתתפות העצמית (בהזמנות בהן "ביטול השתתפות עצמית" לא כלול מראש בלבד) תכנית זו כוללת בתוכה גם את ההרחבה לצמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

בנוסף החברה מספקת אפשרות של השכרת רכב ביוון עם תמיכה מלאה בעברית, וכוללת זמינות ליצירת קשר דרך הטלפון, WhatsApp, צ'אט באתר ודוא"ל כך שתוכלו ליהנות מהשכרת הרכב בראש רגוע ושקט.

להשוואת מחירי השכרת רכב בחול עם אופרן

פאפם פאפם – הינו מנוע ישראלי להשוואת מחירי השכרת רכב ביוון (בעברית). מנוע החיפוש די חדש ועלה רשמית לאוויר באוגוסט 2021. הממשק שלו די מצומצם ככה שאין יותר מדי הסחות דעת או פרסומות והוא מאפשר לבצע השוואה נוחה בין הצעות שונות המגיעות מאתרים שונים. זה מנוע החיפוש הראשון להשכרת רכב בחו"ל המציע הצעות זולות להשכרת רכב בחו"ל מהאתרים העולמיים הגדולים כדוגמת Rentalcars, ובמקביל גם הצעות מספקים ישראלים כמו אופרן הכוללות ביטול השתתפות עצמית.

בפאפם פאפם תוכלו למצוא הצעות בסיס זולות והצעות עם ביטוחים מלאים ואפילו תוכלו לסנן את מה שחשוב לשוכר, כמו למשל לקבל רק הצעות להשכרת רכב ביוון עם ביטול בחינם. חשוב לציין שכל ההצעות כוללות את כל הביטוחים והתוספות שחייבים לשלם.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בחו"ל דרך "פאפם פאפם"

עוד אפשרויות מעניינות להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל במהירות ויעילות הן אתר Discover Cars אתר Localrent, פורטל GetrentaCar,וגם אתר QEEQ – אם אתם רוצים לוודא שאתם מוצאים השכרת רכב בחו"ל במחיר הכי זול, כדאי לבצע השוואת מחירים בכל האתרים הללו.

המלצות חשובות למטיילים ביוון

חופשה מושלמת מתחילה במלון מפנק, במיוחד עבורכם הכנו את הכתבה למלונות מומלצים ביוון, הכתבה סוקרת מבחר מלונות ברמות מחירים, סוגי אירוח ומיקומים שונים במדינה.

דברים חשובים נוספים שכדאי לכם לדאוג עוד בטרם הנסיעה הם ביטוח נסיעות ליוון, והזמנת יורו לנתב"ג, באמצעות שירות ייחודי שכתבו עליו כאן בהרחבה: הזמנת יורו לנתב"ג אונליין שיחכה לכם בדלפקי בנק הפועלים בשדה.

כדי לעזור לכם לחסוך על חבילת חו"ל שתאפשר לכם להישאר זמינים במהלך החופשה הקרובה, כתבנו עבורכם את הכתבה לרכישת Sim וEsim ביוון.

במידה ועדיין לא החלטתם על סוג הטיול המתאים עבורכם, אנו ממליצים לקרוא את המדריכים הבאים שלנו: חבילות נופש ליוון בזולטיולים מאורגנים ליוון, ולאלו שאוהבים לתכנן טיול מותאם אישית כתבנו את המדריך לטיסות ליוון ואת המדריך לטיסות פנים ביוון.

ליוון מומלץ ורצוי לנסוע בעונה, כדי לדעת עוד על מזג האוויר ועונת התיירות הכנו את הכתבה על מזג האוויר ביוון ועונות מומלצות לחופשה ביוון שתסייע לכם לתכנן את הטיול בהתאם לעונה.

אם אתם מתכננים להשכיר רכב, נפתחת בפניכם האפשרות לגלות מספר רב של איים באמצעות המעבורות ביוון המופעלת כחלק ממערכת התחבורה ציבורית ביוון המפותחת למדי ומאפשרת לכם לנוע בין האיים בקלות ויעלות, כך תוכלו לטייל באיים השונים לפי בחירתכם .

כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בנוחות ויעילות מרבית, הכנו עבורכם את מפת יוון בעברית למטייל הישראלי.

אופציה נוספת לטיול בין האיים השונים היא באמצעות השכרת יאכטה, בדומה למדריך זה להשכרת רכב כתבנו עבורכם מדריך מפורט על השכרת יאכטה ביוון בעזרת מנוע חיפוש ייחודי המאפשר לכם למצוא ולהשוות מבין מגוון רחב של סוגי יאכטות והפלגות. כמו השכרת יאכטה ללא צוות לבעלי רישיון סקיפר, השכרת יאכטה עם צוות ועד להשכרת קבינה משפחתית ביאכטה גדולה ולחלוק אותה עם משפחות נוספות.

אם אתם מגדירים את עצמכם כ"פודיז" אנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה שלנו לאוכל ביוון שם אנו מציגים את כל הפעילויות, מסעדות ואטרקציות קולינריות שפשוט אסור לכם לפספס בביקור הקרוב שלכם במדינה.

כמה זמן מראש להזמין השכרת רכב ביוון?

חלק מהמפתח לטיול משפחתי מוצלח ביוון הוא תכנון מראש. מומלץ מאוד להזמין השכרת רכב ביוון כמה שיותר מוקדם, בעיקר אם אתם מתכננים טיול משפחות ביוון בעונת הקיץ בה יוון מלאה בתיירים והביקוש לשירותי השכרת רכב ביון נמצא בשיא. גם המחירים שתקבלו אם תזמינו השכרת רכב ביוון כמה חודשים מראש יהיו מחירים זולים יותר, וגם תימנעו ממצב בו תצטרכו להתפשר ולקחת דגם רכב שלא מתאים בדיוק לצרכיכם בגלל מחסור ברכבים שכורים ביוון.

כדאי כמובן גם לתכנן מראש את פירטי השכרת הרכב ביוון – להחליט איזה דגם רכב הוא הדגם המתאים לכם – לפי גודל המשפחה, מספר ילדים, כמות המזוודות ועוד – ולבחון אילו אביזרים נוספים כדאי להזמין מחברת השכרת הרכב כמו למשל מושב לתינוקות, בוסטר לילדים או מערכת ניווט GPS, וגם לקחת את הזמן לבדוק את נושא ביטוח הרכב ולעבור על החוזה עם חברת השכרת הרכב ביוון אונליין.

לפני הזמנת השכרת רכב ביוון כדאי גם לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה ביוון –

דרישות סף וקריטריונים – השכרת רכב ביוון רישיון 

כדי להזמין השכרת רכב ביוון, על המזמין החותם מול חברת השכרת הרכב להיות בגיל 21 לפחות. חלק מחברות השכרת הרכב ביון דורשות נהג בגיל 23 לפחות. בקטיגוריות מסוימות של רכבי יוקרה או ג'יפים דורשים לפעמים גם נהגים מעל גיל 25.  בנוסף, ללא קשר לגיל הנהג, עליו להחזיק ברישיון נהיגה 12 חודשים לפחות (יש חברות שדורשות 24 חודשים לפחות מאז קבלת רישיון הנהיגה, זה נושא שמשתנה בין חברות שונות שמספקות השכרת רכב ביוון.

למרות שברוב החברות אפשר להזמין השכרת רכב ביוון מגיל 21, עבור נהגים מתחת לגיל 25 יש תוספת "נהג צעיר" במחיר ההשכרה. יש חברות השכרת רכב ביוון שמגבילות השכרת רכבים לנהגים מעל לגיל 70 כך שנאסר עליהם לנהוג בתוך אתונה ויעדים מסויימים אחרים ביוון.

בנוסף, בזמן השכרת רכב ביוון צריך שיהיו ברשותכם את המסמכים הבאים: רישיון נהיגה בינלאומי. או רישיון נהיגה של מדינה חברה באיחוד האירופאי אם יש לכם אזרחות אירופאית, ובנוסף כרטיס אשראי בינלאומי ודרכון בתוקף.

השכרת רכב ביוון עם כיסא לתינוק

אם אתם מתכננים טיול ליוון עם ילדים קטנים או תינוק רבים מתקשים להחליט כיצד לטפל בנושא המושב לילדים או כסא לתינוק לרכב. רבות מהחברות העוסקות בהשכרת רכב ביון מספקות כסא תינוק או מושב לילד בזמן השכרת רכב ביוון במחיר שבד"כ עומד על 10 יורו ליום. כדי לקבל את ההחלטה, חשבו את עלות הטסת מושב התינוק מהארץ (אם זה כרוך במשקל יתר ובתשלום נוסף לחברת התעופה), מול עלות השכרת מושב לילד ביוון. כדאי גם לשקול שאלות של נוחות כמו הצורך להיסחב עם המושב אחרי החזרת הרכב השכור, ונושאי היגיינה (אפשר פשוט לשים כיסוי על המושב השכור).

השכרת רכב ביוון – בחירת סוג רכב

סוג הרכב שכדאי להזמין בטיול ליוון תלוי בגודל משפחתכם, כמות המזוודות שלכם, מסלול הנסיעה שלכם והעדפות הנהיגה האישיות. נהיגה ביוון יכולה להיות לא פשוטה, לכן, ההעדפה הראשונה שלכם צריכה להיות הרכב שאתם נוהגים בו בישראל, ככה לא תצטרכו להתרגל למכונית חדשה. רק קחו בחשבון שגם המזוודות שלכם יתפסו מקום.

השכרת רכב ביוון תלויה מאוד גם ביעדים ביוון אליהם אתם נוסעים – אם אתם מתכוונים לטייל בערים כמו אתונה או סלוניקי, באיי יוון כמו רודוס או כרתים, או בהרים של יוון היבשתית. יוון היבשתית היא מדינה הררית, ואם אתם מתכננים טיול הכולל נסיעה בעליות משמעותיות בהרי יוון, כדאי לבחור במכונית מקבוצת ‘economy’ לכל הפחות.

אם אתם מתכוננים לנסוע לטיול שמתמקד בערים ביוון, אפשר בד"כ להסתפק ברכב קטן יותר. אם אתם מתכננים טיול הרפתקני הכולל נסיעה בשטח מחוץ לכבישים הראשיםם ונסיעה לחופים המבודדים של יוון, כדאי לשכור רכב מסוג SUV, וגם להצטייד במערכת GPS.

אם אתם מתכננים חופשה ביוון בחודשי הקיץ וודאו שיש מזגן ברכב, ייתכנו מיקרים בהם חברות השכרת רכב ביוון מציעות אוטו ללא מזגן (הדבר יצויין בפירוש). שימו לב גם שרוב המכוניות המוצעות להשכרת רכב ביוון הן עם גיר ידני. אם אתם מעוניינים ברכב עם הילוכים אוטומטים המחירים יקרים יותר.

לאיזה סוג של ביטוח רכב אתם זקוקים בהשכרת רכב ביוון?

ביטוח הנסיעה שלכם ביוון – הכלול בד"כ בעלות השכרת רכב ביוון – איננו כולל נזק אפשרי, ולכן רוב חברות השכרת הרכבים הפועלות ביוון מציעות חבילת ביטוח נוספת. כדאי תמיד לבדוק את הכיסויים הסטנדרטים ועלויות השתתפות העצמית בכל חבילת ביטוח כזו., חשוב לזכור שעליכם להצהיר על כל האנשים שעתידים לנהוג ברכב. יש תוספת מחיר עבור נהג נוסף. הנה הסבר קצר על סוגי הביטוחים המופיעים לעיתים בחבילות ביטוח של חברות השכרת רכב ביוון –

ביטוח צד ג' Third Party Liability Insurance (TPL)

ביטוח זה מגן על מישהו אחר שנפגע בתאונה בה היה מעורב הרכב ששכרתם. ביטוח צד ג' הוא ביטוח חובה בעת השכרת רכב ביוון..

ביטוח מפני שרפה  Fire Protection Coverage (FPC)

מופעל במקרה של שריפה ברכב עצמו או שריפה שפוגעת ברכב.

ביטוח אישי נגד תאונות Personal Accident Insurance (PAI)

ביטוח זה מגן על הנהג ועל הנוסעים ברכב השכור במקרה של מוות, נכות מלאה או חלקית כתוצאה מתאונת דרכים שנגרמת במהלך השכרת הרכב.

ביטוח מגן נגד גניבה  Theft Protection Coverage (TPC)

ביטוח זה משחרר את המשכיר כמעט מכל נזק כספי (חוץ מההשתתפות העצמית) במקרה של נזק מלא או חלקי לאוטו כתוצאה מגניבה או פגיעה מכוונת ברכב, אבל שימו בל שביטוח זה אינו מגן נגד גניבת חפצים שלכם מהרכב. אם אתם מחליטים לא לקחת ביטוח כזה, תצטרכו לשלם מכיסכם במיקרה שהאוטו ייגנב או יינזק.

כתב ויתור על נזק כתוצאה מתאונה   Collision Damage Waiver (CDW)

זהו סוג נוסף של ביטוח המאפשר לכם להגביל את אחריותכם הכספית לכל נזק שנגרם לרכב ששכרתם במהלך השכרת רכב ביוון. במקרה של תאונה ונזק לרכב, תצטרכו לשלם סכום קבוע ומוגדר מראש המוכר כתשלום residual non-waivable amount known as a deductible or excess fee.

כתב ויתור מפני נזקי תאונת דרכים  Super Collision Damage Waiver (SCDW)

ביטוח מיוחד המפחית את דמי ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של תאונה למחיר מינימלי. ביטוח זה מוכר גם כ-excess or deductible reduction. זוהי למעשה אפשרות להפחית את גובה ההשתפות העצמית לסכום המינימלי שנקבע בהסכם ע"י תוספת מחיר לכל יום השכרת רכב ביוון. תשלום ה-SCDW יחושב עד 15 ימים, ולאחר מכן יישאר קבוע.

בדקו את רכבכם בקפדנות כשאתם מקבלים אותו, ווודאו שנציג חברה נמצא עימכם, ובקשו ממנו לרשום בטופס ההשכרה כל נזק לרכב. אם אתם רואים שריטות, שפשופים או מכות ברכב צלמו את המכונית כדי לוודא שהחברה היוונית לא תדרוש מכם תשלום בגין נזק כשתחזירו אותו.

טיפים חשובים – השכרת רכב ביוון

וודאו מראש אם עליכם להחזיר את הרכב לחברת השכרת הרכב ביוון עם מיכל דלק מלא (בד"כ כן), ווודאו גם אם אמור להיות מישהו במשרד במועד בו אתם מחזירים את הרכב השכור. אם אתם מחזירים את הרכב כשהמשרדים סגורים, צלמו את הרכב מבחוץ ואת הקילומטרז' וכמות הדלק במיכל. בכל מקרה של תאונת דרכים עם רכב שכור ביוון, אפילו אם קלה, הודיעו מייד למשטרה ולחברת השכרת הרכב ביוון.

השכרת רכב ביוון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל