השכרת רכבים בטורקיה

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב בטורקיה – כך תחסכו מאות שקלים ותתכוננו לנהיגה בטוחה בטורקיה: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בטורקיה, טיפים ומידע לנהג עח השכרת רכב ונהיגה בטורקיה שיסייעו לכם להתכונן ולבחור את האוטו המתאים וגם סרטון וידאו המתעד נהיגה בטורקיה שיקל עליכם להתכונן

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

השכרת רכב בטורקיה יכולה להיות זולה בהרבה ממה שחשבתם בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר מתעדכן אונליין בכל המחירים אצל כל חברת השכרת רכב בטורקיה – כולל הנחות מיוחדות ומבצעים עונתיים – ובד"כ יסייע לכם לחסוך מאות שקלים. השימוש פשוט מאוד – בשדה ארץ ביחרו את טורקיה (ב-ט', לא תורכיה בת' כפי שרבים נוהגים לכתוב), אח"כ ביחרו עיר בטורקיה מבין עשרות ערים החל מאנקרה, איסטנבול או אנטליה ועד בודרום, איזמיר, קמר ומרמריס. ביחרו את תחנת האיסוף בתוך העיר, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בטורקיה – ליחצו "חפש" וקבלו את המחירים הזולים ביותר עבור מבחר דגמים

השכרת רכב מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בטורקיה – מידע נוסף למטייל

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בטורקיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

סים ו-eSIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

השכרת רכב בטורקיה – מידע כללי

טורקיה היא ארץ ענקית עם נופים מדהימים – חלקם טבעיים וחלקם פלאים מעשה ידי אדם – ואפשר לטייל בה תקופה ארוכה מאוד מבלי לחזור לאותו מקום פעמיים. אך מערכת התחבורה הציבורית של טורקיה לוקה בחסר לפעמים, ואם תרצו לטייל באמת בטורקיה ולא להסתפק רק בחופשה בטורקיה אין תחליף להשכרת רכב בטורקיה – הדרך המומלצת לטייל בטורקיה, בעיקר אם אתם מעל גיל 21 ויש לכם רישיון נהיגה בתוקף.

השכרת רכב בטורקיה איננה יקרה (אתרו את המחירים הזולים ביותר במנוע השוואת המחירים) ואיננה מסובכת יחסית ותאפשר לכם מקסימום פרטיות, חופש וחיסכון בזמן בעת טיול בטורקיה. בד"כ רוב החברות המציעות השכרת רכב בטורקיה מציעות מכוניות מדגמים יותר קטנים, פשוטים ועם נפח מנוע קטן יחסית למקובל בחברות השכרת רכב באירופה או בארה"ב (בידקו את נפח המנוע באותיות הקטנות לפני שאתם מחליטים לשכור רכב מסויים), אבל אם אתם מתכננים טיול זוגי בטורקיה או אפילו טיול משפחות לטורקיה עם משפחה קטנה אז המכוניות הקטנות מספיקות בהחלט, ואם אתם מעוניינים לתכנן טיול משפחות בטורקיה עם משפחה גדולה יותר בהחלט ניתן להשיג בחברות השכרת רכב בטורקיה גם מכוניות גדולות יותר.

שימו לב גם שרוב המכוניות המוצעות להשכרת רכב בטורקיה הן עם גיר ידני (ולא הילוכים אוטומטיים), רכב אוטומטי כמובן זמין להשכרה בטורקיה אבל עולה יותר.

רוב הרכבים המושכרים בטורקיה בקטיגוריות הבסיסיות ובמחירים הזולים יותר הם בד"כ מאוד חסכוניים מבחינת דלק, אבל בגודל ונפח מנוע (נפח המנוע בד"כ נמדד בליטרים בטורקיה) שלא מתאים למשפחה עם מזוודות כבדות או שלושה או ארבעה מבוגרים (כולל ילדים בגיל ההתבגרות בגובה ומשקל של מבוגר).

ברוב כלי הרכב הקטנים אין מספיק מקום למזוודות בתא המטען (אלא אם כן אתם מטיילים בטורקיה לטיול קצר והגעתם עם מזוודה אחת שאיננה גדולה מדי) ותצטרכו לשים חלק מהמטען במושב האחורי, הביאו זאת בחשבון אם אתם טסים אל טורקיה עם ילדים שאמורים לשבת מאחור. עדיף גם לקחת לטורקיה תיקים שעשויים מחומר רך כדי שיהיה נוח יותר לדחוף אותם לתא המטען או למושב האחורי. גם בכבישים המהירים של טורקיה נפח המנוע הנמוך עלול להקשות. אם אתם משפחה גדולה או נוסעים עם מטען רב שיקלו להזמין רכב שכור גדול יותר בטורקיה, גם אם המחירים יקרים יותר.

השכרת רכב בטורקיה – טיפים חשובים

דבר שמאוד חשוב לבדוק בעת השכרת רכב בטורקיה הוא תקינות הבלמים. רמת התחזוקה של חברות השכרת רכב בטורקיה לא יכולה להתחרות בחברות השכרת רכב בגרמניה או מדינות מערביות אחרות, ובעיקר בחלקים ההרריים של טורקיה, בירידות יש הרבה עומס על מערכת הבלמים של הרכב.

לפני שאתם יוצאים מסוכנות השכרת הרכב בטורקיה עם הרכב השכור בקשו לצאת לנסיעת מבחן יחד עם נציג חברת השכרת הרכב (הדבר מקובל בכל חברת השכרת רכב בטורקיה) ובידקו את הבלמים. בעיקר אם אתם מגיעים לטיול משפחות בטורקיה עם ילדים, היו קפדנים במיוחד ועיצרו לעיתים לבדיקת בלמים בתחנות שירות או מוסכים בדרך. בזמן נהיגה באיזורים ההרריים של טורקיה, לאחר ירידות עם הרבה לחיצות על הבלמים בצעו עצירות להפסקה כדי לאפשר לבלמים להתקרר לפני הירידות הבאות.

ודאו שכאשר אתם מחנים את הרכב לא ניתן לראות מבחוץ תיקים או חפצים בעלי ערך שנשארים בתוך הרכב, טורקיה היא מדינה עם הרבה גניבות רכבים ופריצות.

בידקו לפני הזמנת השכרת רכב בטורקיה האם יש ברכב מזגן (זה כלל לא מובן מאליו ואם אתם מתכננים טיול בטורקיה בקיץ תרצו רכב עם מזגן.

השכרת רכב בטורקיה – דרישות סף

השכרת רכב בטורקיה קלה, בתנאי שאתם עומדים בדרישות הסף שנאכפות בקשיחות ע"י הרשויות בטורקיה – ודאו שכל המסמכים שלכם תקינים ושאתם מעל הגיל המינימלי להשכרת רכב בטורקיה (מעל גיל 21 לקטיגוריות הרכב הבסיסיות אך ברוב חברות השכרת הרכב בטורקיה דורשים נהגים מגיל 27 ומעלה בקטיגוריות הרכב היקרות יותר). בנוסף על רישיון הנהיגה שלכם להיות בן שנה אחת לפחות כדי לשכור רכב בסיסי ולפחות שנתיים להשכרת רכב בקטגוריית היוקרה. שימו לב שבעבר היו מיקרים בטורקיה שנהגים שהיו רק כמה חודשים מעל הגיל המינימלי חוו בעיות ולא תמיד הסכימו להשכיר להם רכב.

חובה להגיע לחברת השכרת הרכב בטורקיה עם רישיון הנהיגה הישראלי שלכם יחד עם רישיון נהיגה בינלאומי (שניתן להוציא בקלות ובזול אצל זכיינים רבים בישראל), ועל שניהם להיות בתוקף. הקפידו לשאת עימכם דרכון בתוקף תמיד, וגם היערכו להביא מספיק מזומנים כדי לשלם את הפיקדון עבור הרכב שאתם שוכרים, בסביבות 1000 דולר אמריקאי (תלוי בסוג הרכב ובחברת השכרת רכב בטורקיה), וכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף כדי לשלם את עלות ההשכרה.

נהיגה בטורקיה

בטורקיה נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. זה נשמע מרגש לצאת לכביש במדינה זרה, אבל מומלץ מאוד להוסיף לרכב השכור גם מכשיר GPS שניתן לבקש תמורת תוספת תשלום בכל חברת השכרת רכב בטורקיה ויקל עליכם מאוד את ההתמצאות. לעולם אל תמעיטו בחשיבות הזהירות בכבישים והעירנות, בעיקר בטורקיה שבה אחוז תאונות הדרכים די גבוה.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בטורקיה (בעיר דיארבקיר שבמערב טורקיה) שיסייע לכם להתכונן לנהיגה בטורקיה

השכרת רכב בטורקיה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל