השכרת רכבים בגרמניה

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

השכרת רכב בגרמניה – המדריך המלא: כאן תמצאו את מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים ויאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר מכל חברות השכרת הרכב בגרמניה. בנוסף אספנו עבורכם טיפים חשובים שכדאי לקרוא לפני השכרת רכב בגרמניה

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

השכרת רכב בגרמניה יכולה להיות הרבה יותר משתלמת – מנוע השוואת המחירים המתוחכם מתעדכן ברציפות במחירי השכרת רכב בגרמניה מכל חברות הרכב בגרמניה. פשוט מלאו את הטופס וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בגרמניה

השכרת רכב בגרמניה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בגרמניה – עוד מידע למטייל

טיסות לגרמניה – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

טיסות פנים בגרמניה – השוואת מחירים ומידע שימושי

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

תהליך השכרת רכב בגרמניה דומה לזה שבמדינות מערביות אחרות, בגרמניה פועלות חברות השכרת רכב רבות, חלקן חברות עולמיות מוכרות כמו הרץ, אוויס או סיקסט וחלקן חברות גרמניות מקומיות, אשר מספקות השכרת רכב בגרמניה במחירים זולים יותר בדרך כלל, בלי פשרות על איכות השירות או הרכב. מנוע השוואת המחירים יסייע לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר של השכרת רכב בגרמניה. בנוסף, אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבצע השכרת רכב בגרמניה באופן היעיל והשתלם ביותר:

מדריך להשכרת רכב בגרמניה

בצעו השוואת מחירים להשכרת רכב בגרמניה לפני שאתם מגיעים לגרמניה, כדאי להזמין השכרת רכב מראש, רצוי יותר משבועיים לפני הנחיתה בגרמניה (אם אתם כבר יודעים את לוחות הזמנים שלכם, היכו תנחתו בגרמניה ומה תאריכי הביקור בגרמניה). הזמנה מוקדמת תסייע לכם לקבל את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בגרמניה, בהזמנה במקום (שדה תעופה, מלון וכו) המחירים יקרים יותר.

רוב כלי הרכב הזמינים בחברות השכרת רכב בגרמניה בד"כ עם הילוכים ידניים. אפשר כמובן לשכור רכב אוטומטי – זה פשוט יקר יותר.

שירותי השכרת רכב בגרמניה פרוסים בכל שדות התעופה בגרמניה וברוב תחנות הרכבת הראשיות בגרמניה, יש גם פריסה טובה של חברות השכרת רכב בגרמניה עם סניפים בתוך הערים המרכזיות – לא רק ברלין או מינכן אלא בעשרות ערים כמו בון, דיסלדורף ודרזדן.

שיקלו לכמה זמן בדיוק אתם מעוניינים ברכב שכור בגרמניה. לא בהכרח צריך רכב שכור במרכזי הערים הגדולות בהן התחבורה הציבורית טובה וסדירה. אם למשל אתם נוחתים בפרנקפורט או שטוטגרט ומתכוונים לערוך טיול משפחות ליער השחור למשל, אולי אתם לא צריכים רכב שכור לימים בהם תישהו בשטוטגרט אלא עדיף להזמין את הרכב השכור ליום בו תצאו אל היער השחור.

לפני השכרת רכב בגרמניה אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו הכולל טיפים חשובים על נהיגה בגרמניה ויסייע לכם להתכונן –

דרישות סף להשכרת רכב בגרמניה

כדי לבצע השכרת רכב בגרמניה, עליכם להחזיק ברישיון נהיגה בתוקף. החוק הגרמני איננו דורש רישיון נהיה בינלאומי כתנאי להשכרת רכב בגרמניה, אבל אם אתם מתכוונים לצאת מגרמניה עם הרכב השכור אל מדינות אחרות באירופה, מומלץ לעשות רישיון נהיגה בינלאומי המוכר במדינות רבות בעולם ויכול להפוך את העניינים לפשוטים יותר. רישיון נהיגה בינלאומי נלווה לרישיון הפרטי שלכם ותקף למשך שנה.

הגיל המינימלי לנהיגה בגרמניה הוא 18, אבל בדרך כלל חברות השכרת רכב בגרמניה דורשות שהנהג ברכב השכור יהיה לפחות בן 21. במיקרים רבים יש גם תוספת "נהג צעיר" למחיר על נהגים מתחת לגיל 25.

למרות שהחוק איננו מחייב זאת, חלק מחברות השכרת הרכב בגרמניה דורשות רישיון נהיגה בינלאומי בכל זאת – אם אין לכם רישיון נהיגה בינלאומי כדאי לוודא לפני הזמנת הרכב שזו לא בעיה.

מחירי השכרת רכב בגרמניה

עלות השכרת רכב בגרמניה משתנות מאוד בהתאם לתקופה בשנה, גיל הנהג, מיקום ההשכרה וכמובן סוג הרכב ותקופת ההשכרה, .כדאי לערוך השוואת מחירים בטופס שבראש דף זה. קחו בחשבון שהחזרת הרכב למיקום שונה מזה שבו אספתם אותו בדרך כלל יקרה יותר מאשר החזרת הרכב לאותו סניף של חברת השכרת הרכב ממנו לקחתם אותו. שימו לב שבד"כ נהוג בקרב חברות השכרת רכב בגרמניה שהמחירים לא כוללים את המע"מ הגרמני בגובה 16%,  דמי רישום או אגרות שדה התעופה (הזמנת רכב משדה התעופה בד"כ יקרה יותר), אבל לעומת זאת הם כן כוללים את ביטוח צד ג' הנדרש על פי חוק בגרמניה. העלויות הנוספות עלולות להסתכם ב-25% מעל מחיר ההשכרה היומי.

תנאי מזג האויר לנהיגה בגרמניה

הכבישים הראשיים בגרמניה ובראשם אוטוסטרדת האוטובאן הידועה מתוחזקים היטב, אבל תנאי מזג האוויר עלולים להשתנות במהירות. לאורך רוב הכבישים הראשיים בגרמניה פרוסים שלטים דיגיטליים המציגים עדכוני תנועה והוראות למסלולים חלופיים במקרה של פקקים או שיבושי מזג אוויר.

במקרה שיורד שלג בזמן הנסיעה, יש לנהוג בזהירות יתירה. הנהיגה בכבישים הקטנים המתפתלים לאורך המדרונות ההרריים באיזורים רבים בגרמניה יכולה להיות מסוכנת במיוחד עבור נהגים שאינם מכירים את תנאי השטח. בעונת החורף, שיקלו להזמין מחברת השכרת הרכב בגרמניה רכב עם גלגלי שלג – צמיגים מיוחדים המותאמים לתנאי השלג בחורף.

הוראות נסיעה לנהיגה בגרמניה

מומלץ לשכור מכשיר GPS בנסיעה בגרמניה, אמנם יש כיום תוכנות כמו WAZE אבל מרחקי הנהיגה בגרמניה ארוכים לפעמים והטלפון הסלולרי בעייתי מבחינת אורך הבטרייה ועלויות חבילת האינטרנט שלכם בגרמניה. רוב החברות שמספקות השכרת רכב בגרמניה מציעות השכרת מערכת ניווט GPS בתוספת תשלום קטנה.

טיפ חשוב ביותר!!!! אם אתם לא דוברי גרמנית, זיכרו לבקש מנציג חברת השכרת הרכב לשנות את השפה ב-GPS לאנגלית לפני שאתם יוצאים מהמקום ומגלים שאתם בבעיה….

אם אתם מתכננים לטייל עם הרכב השכור מגרמניה גם בארצות שכנות, בידקו עם חברת השכרת הרכב בגרמניה שאפשר לעבור את הגבול עם הרכב השכור מגרמניה. בדרך כלל אין בעיה עם חציית הגבול למדינות מערב אירופה, אבל אם אתם מעוניינים לטייל עם הרכב השכור מזרחה, לכיוון פולין ומדינות מזרח אירופה, בד"כ יש הגבלות או תוספת מחיר בגובה של בין 20%-30%, תלוי במיקום ובחברה.

השכרת רכב בגרמניה
דירוג הגולשים 4.6 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל