השכרת רכבים באיסלנד

השכרת רכב באיסלנד – טיפים לחיסכון כספי ונהיגה

אם אתם מתכננים טיול לאיסלנד אל תוותרו על השכרת רכב, כי באיסלנד כמעט אין תחבורה ציבורית! ריכזנו עבורכם כל מה שדרוש לפני השכרת רכב באיסלנד – מנוע השוואתך מחירים מתוחכם שיחסוך לכם מאות שקלים בהשוואת מחירים בין כל הספקיות האמינות של השכרת רכב באיסלנד וגם מדריך לנהיגה באיסלנד, מידע שימושי לנהג (כולל סרטון וידאו) וטיפים חשובים שכדאי לקרוא לפני השכרת רכב באיסלנד

השכרת רכב באיסלנד יכולה להיות פשוטה וזולה בהרבה ממה שחשבתם – מנוע השוואת המחירים המתוחכם לתעריפי השכרת רכב בחו"ל מתעדכן אוטומטית בכל המחירים בכל חברת השכרת רכב באיסלנד הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית, והוא יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור מיגוון דגמים בהשוואת מחירים בין החברות הרבות המספקות השכרת רכב באיסלנד – פשוט מלאו את הטופס למטה, ביחרו את איסלנד בשדה ארץ, לאחר מכן ביחרו את העיר באיסלנד בה תירצו לקבל את האוטו השכור – רייקיאוויק הבירה או הוסאוויק, הופן, אקורירי, אגילסטדיר, קפלאביק או ערים אחרות באיסלנד. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים הזמין השכרת רכב באיסלנד וליחצו "חפש"

השכרת רכב באיסלנד מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באיסלנד – מידע נוסף למטייל

איסלנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים

טיסות לאיסלנד – טיפים לאיתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באיסלנד – מידע כללי

לאחרונה החלו טיסות מוזלות מישראל לאיסלנד שהפכו את האי הסקנדינבי ליעד אטרקטיבי למטייל הישראלי, אך אם תרצו באמת לחוות את איסלנד ואת הנופי המדהימים של האי המיוחד עליכם להזמין השכרת רכב באיסלנד – זוהי הדרך הטובה וגם הזולה ביותר לטייל באיסלנד כי קשה מאוד למצוא תחבורה ציבורית איננה ענפה מחוץ לערים המרכזיות כמו עיר הבירה רייקאוויק (Reykjavik), ולכן השכרת רכב  היא הדרך ההגיונית ביותר לטייל באיסלנד.

איסלנד היא לא מדינה זולה אבל יש בה מספיק חברות השכרת רכב כדי שתהיה תחרות טובה במחירים, ומבחר רחב של כלי רכב להשכרה שמתאים לנהיגה בכל מקום באיסלנד – כולל רכבי SUV, רכבי שטח, ארבע על ארבע, מכוניות יוקרה וג'יפים. מומלץ לקחת רכב 4 על 4 כי איסלנד היא יעד שבו בד"כ טיול משולב בהרבה נהיגת שטח.

רבים טועים לחשוב שאפשר לטייל באיסלנד כמו בכל מדינה אחרת, באמצעות אוטובוסים או רכבות, אך איסלנד היא מדינה קטנה שבה פחות מחצי מיליון תושבים ולרובם המכריע יש רכב כך שמחוץ למערכת האוטובוסים העירוניים של עיר הבירה רייקאוויק האוטובוסים היחידים מיועדים רק לתיירים – כלומר, מדובר למעשה בסיורים מודרכים היוצאים ממרכזי התיירות ובתי המלון  – והמחירים שלהם כ"כ גבוהים שכבר עדיף לשכור רכב.

אם אתם נוסעים לאיסלנד בקבוצה של 2 מטיילים או יותר (כלומר, לא טסים לאיסלנד לבד) הנסיעות ייצאו לכם יותר זולות ברכב שכור מאשר באוטובוסים לתיירים, שלא לדבר על הנוחות והפרטיות. הנהיגה באיסלנד קלה מאוד ואין בכבישים הרבה תנועה.

טיפים חשובים – השכרת רכב באיסלנד

הזמינו אונליין: המחירים הטובים ביותר שתמצאו על השכרת רכב באיסלנד נמצאים באינטרנט, וככל שתזמינו זמן רב יותר לפני הגעתכם לאיסלנד כך תקבלו מחירים זולים יותר – השתמשו במנוע השוואת המחירים שלמעלה לאיתור המחיר הטוב ביותר לרכב המתאים לכם.

הזמינו השכרת רכב באיסלנד אל נמל התעופה קפלאוויק – זהו שדה התעופה של איסלנד הנחשב כשדה התעופה של עיר הבירה רייקאוויק אך הוא נמצא למעשה בכמרחק של שעה נסיעה מהבירה, כלומר – אם לא תשכירו רכב תצטרכו להוציא בין 15-50 יורו לכל כיוון רק כדי לצאת ולהיכנס משדה התעופה לעיר הבירה, כך, שעדיף לשכור את הרכב משדה התעופה ולחסוך את עלות האוטובוס או המונית משדה התעופה למלון ברייקאוויק.

אל תקנו ביטוח נגד גניבות – גניבות רכב באיסלנד נדירות מאוד והסיכוי שזה יקרה לכם נמוך מאוד, אם יש מדינה בעולם שבה אפשר לוותר על ביטוח גניבות זוהי איסלנד.

שיקלו את תקופת השכרת הרכב: כעיקרון ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר כך המחיר ליום יורד.

תכננו היטב את תאריכי הטיול באיסלנד: במשך יולי – אוגוסט המחירים באיסלנד גבוהים אך ב- 1 בספטמבר מסתיימת עונת התיירות באיסלנד ומתחילה "העונה השקטה" מבחינה תיירותית שנמשכת עד 31 במאי – בתקופה זו מחירי השכרת רכב באיסלנד יורדים משמעותית – עד 35 יורו ביום לעומת 85 יורו ביום!

מילוי דלק: כשאתם מסיימים השכרת רכב באיסלנד ומחזירים את הרכב לחברה הקפידו למלא קודם את מיכל הדלק – כעיקרון אם לא מילאתם את המיכל עד הסוף החברה תעשה זאת בעצמה ותחייב אתכם בכרטיס נהאשראי בתעריפים גבוהים פי 3 ויותר מעלות הדלק בתחנת הדלק.

נהיגה באיסלנד

מומלץ לצפות בסרטון הוידאו הכולל 10 טיפים חשובים לנהיגה באיסלנד

הנופים ותנאי הכביש באיסלנד הם מאוד יוצאי דופן יחסית ליעדים אחרים באירופה.  הנהיגה באיסלנד איננה קשה בד"כ למי שמנוסה בנהיגת שטח אבל הנופים מסיחים את הדעת ובעונות רבות של השנה מדובר בנהיגת חורף במדינה מושלגת. הנהיגה בהיילנדס האיסלנדיים (הרמות האיסלנדיות) שונה מאוד מהנהיגה באזורים הנמוכים יותר באי, לא רק בגלל הכבישים הסלולים בהרים, אלא גם כי תנאי מזג האוויר עלולים להשתנות באופן פתאומי וגשם או שלג עלולים להתחיל לרדת במפתיע. כלומר יכול לקרות מצב שגשם או שלג בלתי צפויים גורמים לסגירה פתאומית של כבישים או לכך שנהרות עולים על גדותיהם וחוסמים את המעבר.

אם אתם לא בטוחים שיש לכם מספיק ניסיון וכישורי נהיגה כדי להתמודד עם נהיגה בהיילנדס של איסלנד – עדיף לוותר ולהיצמד לטיול מהנה באיזורים הנמוכים של איסלנד.

לפני שאתם יוצאים לנסיעה באיסלנד, איספו מידע עדכני לגבי האזור ומצב הכבישים ומזג האוויר בו כרגע. איספו כמה שיותר מידע על האזור והתחילו בכך שאתם מבררים שהאזור שאתם נוסעים אליו פתוח – ניתן לחפש מידע עדכני באינטרנט או לשאול את צוות המלון באיסלנד בו אתם שוהים, או לברר במרכזי מידע לתיירים. מומלץ גם ליצור מסלול מתוכנן ולוח זמנים לנסיעה ולשלוח אותו למישהו בארץ שיוכל לוודא שהכל בסדר או לדעת איפה אתם אמורים להיות במקרה של מזג אוויר סוער.

מהירות מותרת באיסלנד

המהירות המותרת באיסלנד היא בד"כ 60 קמ"ש באזור בין עירוני, אבל בכבישים יותר צפופים היא בד"כ 50 קמ"ש, ובתוך יישובים, המהירות היא רק 30 קמ"ש. הכבישים המהירים באזורים הכפריים של איסלנד מתחלקים לשני סוגים – בכבישי החצץ המהירות המותרת היא בד"כ עד 80 קמ"ש ובכבישי  אספלט סלולים המהירות המירבית היא בד"כ 90 קמ"ש – אבל שימו לב לשילוט, הוא הקובע.

נהיגה באיסלנד – נהיגה בשלג וחציית נהרות

האתגרים המיוחדים של נהיגת שטח באיסלנד אשר חדשים בד"כ לרוב הנהגים הישראלים הם נהיגה בשלג וחציית נהרות (ללא גשר). הקפידו תמיד לנהוג בהתאם לתנאי הכביש ומזג האוויר. אם יורד שלג הכבישים הופכים להיות מאוד חלקים, חשוב לנסוע לאט ובזהירות. כדאי גם לבדוק את תחזית מזג האוויר באיזור לפני שאתם יוצאים לנסיעה.

אתגר ייחודי לנהיגת שטח באיסלנד שדי אופייני הוא חציית נהרות רדודים ברכב ללא גשר. זה עלול להיות מסוכן, ואם אתם לא בטוחים שאתם יודעים כיצד לחצות את הנהר בנהיגה חכו לרכב מקומי שיסביר לכם איך לעבור (האיסלנדים מאוד ידידותיים ויעזרו בשמחה) או ביחרו מסלול אחר.

השכרת רכב באיסלנד
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל