hotels Bangkok

מלונות למשפחות בבנגקוק – עשרת בתי המלון המומלצים

מתכננים טיול משפחות לתאילנד? אם אתם מתכוונים לטייל בבנגקוק עם ילדים, אל תזמינו מלון לפני שתבדקו את עשרת בתי המלון המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בבנגקוק, המציעים להורים וילדים נוחות, ביטחון, שקט וחוויה מיוחדת במינה

בתי המלון למשפחות המומלצים ביותר בבנגקוק Bangkok בירת תאילנד מתמחים באירוח משפחות המטיילות עם ילדים, ומאפשרים להורים להוציא את המיטב מהחופשה עם ילדיהם – וגם מדי פעם, גם מעט חופשה מילדיהם…

טיולים מאורגנים לתאילנד

חופשות משפחתיות בתאילנד יכולות להיות תענוג של ממש גם אם הילדים יכולים להקשות מדי פעם. התאילנדים מצויינים בתיירות, אירוח וגם עם ילדים, ובתי מלון למשפחות המכונים family hotels מותאמים לצרכים ולדרישות של ילדים מגילאים מגוונים, ולצרכי ההורים. המלונות למשפחות בכתבה זו קיבלו ביקורות טובות במיוחד ע"י הורים שטיילו בבנגקוק עם ילדים ולכולם מוניטין מצוין כבתי מלון שמציעים שירותים למשפחות שיבטיחו שילדיכם יישארו שמחים, ולהורים יהיה הרבה יותר קל ונעים.

בדרך כלל, בתי המלון למשפחות בבנגקוק אלו כוללים, חוץ מבריכות ילדים ובריכות פעוטות כמובן, הרבה מאוד פעילויות לילדים, גני שעשועים ואזורי משחק שבהם ילדים יכולים לרוץ ולשחק. בכל בתי המלון במאמר זה יש מועדוני ילדים עם שלל משחקים, בריכת שחייה גדולה ומפוקחת היטב, וכמובן חדרים שאפשר ללון בהם זוג עם ילד אחד לפחות, וברוב המיקרים עם יותר מילד אחד. בנוסף, המלונות המומלצים למשפחות בבנגקוק בכתבה זו ממוקמים כולם באיזורים שהם גם נוחים להגעה בתוך בנגקוק, אך גם רגועים ושקטים.

(הסרטון, ממקור חיצוני, מתאר מלונות מומלצים בבנגקוק, אך לא בהכרח כל המלונות שבסרטון מומלצים למשפחות)

מלון רויאל אורכיד שרתון בנגקוק – Royal Orchid Sheraton Hotel & Towers

מלון חמישה כוכבים שמעוצב בהשראת תאילנד העתיקה, חגיגה לילדים סקרנים ולהורים חובבי עיצוב והיסטוריה, אבל אל תיטעו, זהו לא מוזיאון – רויאל אורכיד שרתון הוא קומפלקס נופש ממעלה ראשונה, צבעוני ומרוהט בהידור. מדובר במלון עצום, עם מיגוון פתרונות לינה שיתאימו לסוגים רבים של מטיילים ומשפחות. המלון בסטנדרט מותרות מערבי, אך לרגע לא תשכחו שאתם בתאילנד. הלובי, במרכזו מוצב העתק של הבודהא עשוי מאבן הברקת, מעוצב בעץ טיק וגוונים של זהב, הוא מרכז החיים של המלון, כמו כיכר מרכזית שנעים לשהות בה. יש בלובי מזרקות ומפלי מים, ומוסיקאים שמנגנים בו מדי יום בכלי מוסיקה תאילנדים. בקומה הראשונה יש שתי בריכות שחייה מושקעות עם נוף לנהר או לחצר המטופחת. המלון כולל גם מכון כושר, מגרש טניס, את הספא Mandara המציע חבילות עשירות ומפנקות ואפילו אפשרות מיוחדת של עיסוי תאילנדי תחת כיפת השמיים, עם תצפית לנהר Chao Phraya.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש והספא אננטרה – Anantra Bangkok Riverside Resort & Spa

הריזורט העצום אננטרה משתרע  לאורך גדת הנהר צ'או פראיה (Chao Praya), והוא עיר נופש קטנה בפני עצמה. למעשה, ריזורט אננטרה מספק כל כך הרבה פעילויות ותוכן למשפחות, שאפשר לבלות בו חופשה בבנגקוק מבלי לצאת מהמלון. יש בו אזור בריכה יפהפה מעוטר בעצי דקל, משחקיה עצומה בשם Crayon עם צוות מדריכים ומפעילים מנוסה,  11 מסעדות וברים שונים, מגרש טניס וחדר כושר מצוייד, ופעילויות הווי ובידור רבות. בנוסף, הספא של אננטרה הוא ספא מפורסם המציע מגוון טיפולים ומסאז'ים.

באננטרה יש תחושה שהאתר רחוק ממרכז הבנגקוק הסואן, אע"פ שהוא נמצא רק 15 דקות מהמזח ומתחנת BTS בספאן טקסין (Saphan Taksin).

מלון צ'טריום רזידנס סאטון בנגקוק – Chatrium Residence Sathon Bangkok

צ'טריום רזידנס סאטון הוא בית מלון מרשים בגודלו, המשרה אווירה אלגנטית ורגועה במיוחד.  הוא מחולק לשני אזורים נפרדים, אחד מיועד לתיירים המגיעים לשהייה קצרה והשני מיועד לאורחים המגיעים למלון לתקופה ארוכה. צ'טרים הוא בית מלון במרכז העיר, אבל איכשהו, הוא מצליח ליצור תחושה של ריזורט נופש על חוף ים, תחושה שעוטפת את כל מרחב המלון, מהלובי בעל כניסת הזכוכית ועד הקומה הרביעית המכילה את מתקני המלון. בריכת השחייה בצ'טריום מיוחדת במינה ובעלת קצוות מעוגלים, סביבם פזורים מסעדת Albricas, שמגישה אוכל יפני ובינלאומי, ומכון כושר מעולה. המינוס של הצ'טריום בתור מלון היא נוחות ההגעה אליו, כי למרות שיש תחנת אוטובוס של BRT בכניסה לרחוב שבו ממוקם המלון, תחנת הרכבת של ה-BTS Skytrain שהיא אמצעי תחבורה חשוב בבנגקוק, נמצאת במרחק לא נוח של כמה קילומטרים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קונרד בנגקוק – Conrad Bangkok

קונרד הוא מלון יוקרה אלגנטי בסגנון מערבי  – אירופאי, במיקום מרכזי בבנגקוק. הוא צמוד למרכז הקניות All Seasons , אתר מצויין לשופינג בבנגקוק. במרכז הקניות יש שפע של חנויות ומסעדות, ביניהם מסעדות של רשתות מזון מהיר מוכרות מהמערב למי שמתגעגע לטעמים מוכרים. במרחק של בערך קילומטר וחצי מהמלון יש אתר מומלץ לטיול משפחתי, אגם פסטורלי בפארק Lumphini. חצי קילומטר מהקונרד בנגקוק נמצא הרחוב המרכזי Sukhumvit Road שבו המון מסעדות וחנויות. אם אתם רוצים לטייל בחלקים אחרים של בנגקוק, במרחק של כ- 600 מטרים לסקייטריין בתחנת-Phloen Chit. הקונרד מציע לאורחיו גם שירות הסעה לנמל התעופה לפי הזמנה..

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון גרנד סנטר פוינט רצ'דמרי – Grande Centre Point Hotel Ratchadamri Bangkok

רצ'דמרי הוא מלון יוקרה בגובה 50 קומות במיקום מצויין עם אפשרויות הגעה מעולות בתחבורה ציבורית. הגרנד סנטר פוינט רצ'דמרי ממוקם ברחוב יוקרתי, ירוק ומלא בעצים הקרוב לאזור הקניות סיאם (Siam shopping area) ולמחוז העסקים סילום (Silom business district), ולשני קווי רכבת BTS. יש בו רק מסעדה אחת עם תפריט מוגבל, אבל יש היצע גדול של מסעדות במרחק נגיעה. המלון כולל מגרש משחקים לילדים עם חדר משחקים לפעוטות, חדר קריאה מיוחד המשמש גם כנקודת מפגש מצויינת, וחדר טלויזיה המעוצב בצורת לאונג' קריוקי, עם מקרן, ציוד אודיו וספריית די.וי.די – אזור מושלם לבלות בו במלון יום גשום, שבד"כ הורס טיול משפחות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

נובוטל בנגקוק סוקומוויט 20 – Novotel Bangkok Sukhumvit 20

בית המלון נובוטל כולל מועדון ילדים שהכניסה אליו חינם לאורחי המלון, בפיקוח צמוד.  הוא כולל בריכת שחייה חיצונית מעולה ואת מסעדת ה-Food Exchange, המגישה אוכל בינלאומי ופתוחה לארוחת בוקר, צהריים וערב. שלושה בארים/לאונג'ים ובאר צמוד לבריכה הם עוד כמה מהשירותים הבולטים של בית המלון היוקרתי הזה, ובחדרים יש פינוקים נעימים כמו מקלחות גשם וחלוקי רחצה. הוא נמצא כרבע שעה נסיעה מארמון סואן פקארד (Suan Pakkard Palace).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סוקומוויט פארק, בנגקוק – Sukhumvit Park, Bangkok 

בית המלון שוכן בקצה השקט של Sukhumvit soi 24, אבל עדיין בסמוך למרכז בנגקוק, מרחק של 5 דקות בלבד מה-BTS ומרכז הקניות Emporium שאליו ניתן להגיע מטעם המלון ב-Tuk Tuk מיוחד. יש כאן המון מה לעשות,  מסעדה שפתוחה כל היום, בר בריכה, מכון כושר, בריכת שחייה, ספא ומשחקייה לילדים בקומה השלישית.

בבנין נפרד הממוקם במרחק של פחות מ-30 שניות הליכה, יש מגרשי בדמינגטון, סקוואש, טניס, מיני גולף וקומת גג. אם אתם בבנגקוק בנסיעת עסקים, המרכז מציע חמישה חדרי ישיבות, כאשר הגדול שביניהם מאכלס עד 140 איש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סטאורן ויסטה, בנגקוק –  Sathorn Vista, Bangkok  

סטאורן ויסטה הוא מלון דירות יוקרה, המתמקד בנוחות וסטייל. החל במצעים המושקעים וכלה בעיצוב, המלון מקרין תחושה מיוחדת של איכות. מדובר במלון בן כמה שנים, שמנוהל ומתוחזק בצורה מופתית, שיוצרת תחושה שהכל חדש (חוץ מהצוות המנוסה). רוב המשפחות שוכרות כאן דירת סוויטה מפוארת בשטח של 65 מ"ר, , עם חדר שינה אחד ומטבח ברמה טובה כמו בדירת מגורים מושקעת, עם טוסטר, מדיח כלים, ומקרר בגודל מלא,  וגם מכונת כביסה עם פתח קדמי ומייבש כביסה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

גרנד סנטר פוינט הוטל טרמינל 21 – Grande Centre Point Hotel Terminal 21

בית המלון גרנד סנטר פוינט סוקומוויט טרמינל 21 משלב סגנון עיצובי תאילנדי עכשווי עם אלמנטים מודרניים ברורים, עם שימוש נרחב בזכוכית במלון כולו, ומניפת צבעים לבנה מינימליסטית,. הבניין עצמו מפואר ובעל גג זהוב דמוי סטופה (מקדש בודהיסטי) שרואים מכל בנגקוק.

בריכת האינפיניטי החיצונית המוקפת בעצים היא אזור נפלא למרגוע, עם תצפית על פארק בנג'קיטי (Benjakitti Park). בטרמינל 21 יש המון פעילויות לאורחים כולל טניס, קריוקי ומדשאות מלאכותיות, כמו גם גישה ישירה לאחד ממרכזי הקניות הטובים ביותר של בנגקוק.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

מלון VIE בנגקוק – VIE Hotel Bangkok, McGallery by Sofitel

זהו בית מלון אלגנטי ומעוצב, עם לובי עשוי שיש כהה משולב באלמנטים של מים ועיצוב מושקע. שתי המסעדות במלון בהחלט בולטות יחסית לבתי המלון המתחרים  – VIE Wine & Grill מגישה אוכל תאילנדי ותפריט בינלאומי על ידי שפים בולטים ונחשבים ביותר, ו- YTSB היא אחת המסעדות היפניות האיכותיות ביותר בבנגקוק. בבית המלון תיהנו גם מחדר הכושר הסופר מקצועי Vie Fit , הפתוח משש בבוקר ועד 10 בלילה, ובריכת שחייה מיוחדת, עם קיר שקוף שמעניק חווית שחייה מעניינת במיוחד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בתי מלון מומלצים בבנקוק
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

  • כתבה מיותרת לחלוטין, דבר אחרון שמחפשים עם ילדים זה "עיצוב אלגנטי" ומלון מפואר. מחפשים בריכות, קרבה לעיר, מחיר- וכל זה אין בכתבה..

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל