ניו יורק

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

רבים מתכננים טיול משפחות בניו יורק, העיר התוססת והחשובה בארה"ב וכנראה בעולם כולו. ב"תפוח הגדול" המפורסם תמצאו עשרות אטרקציות ברמה עולמית המתאימות לטיול משפחות עם ילדים – אספנו עבורכם מידע חשוב למטייל על האטרקציות והפעילויות המומלצות ביותר בניו יורק עם ילדים

ניו יורק אשר נחשבת ע"י רבים כעיר הבירה של העולם, היא תחנה שאסור לפספס בטיול משפחות בארה"ב או טיול בר מצווה. יש אינספור אטרקציות לילדים בניו יורק ופעילויות מתאימות לטיול משפחות, אספנו עבורכם עשרות אטרקציות שמתאימות ביותר למשפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים. הבחירות שלנו נעות בין האתרים הפופולריים כמו פסל החירות והסנטראל פארק שאף מבקר בניו יורק לא ירצה לפספס, לאטרקציות פחות ידועות כמו הגן הבוטני של ניו יורק או חנות צעצועים יוצאת דופן. האטרקציות הנהדרות האלו של ניו יורק לילדים צפויות לרתק ולעניין את כולם – ילדים קטנים וילדים גדולים, ובהחלט גם את ההורים

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

טיול לניו יורק עם ילדים – טיפים חשובים

טיפ חשוב מאוד לתיכנון טיול משפחות בניו יורק עם ילדים הוא לבחור בית מלון שמציע שירותי בייביסיטר. רוב בתי המלון בניו יורק אינם כוללים שירות כזה, וכך נוצר למעשה מצב שההורים נאלצים להישאר במלון עם הילדים במקום לחוות קצת מחיי הלילה של העיר התוססת בעולם. במיוחד לצורך זה ערכנו עבורכם רשימה של 10 בתי מלון בניו יורק עם שירותי בייביסיטר

לפני הזמנת טיסה לניו יורק מומלץ לקרוא את המדריך המיוחד בנושא אשר כולל טיפים לאיתור טיסות זולות לניו יורק וביקורת על חברות התעופה השונות – הוא עשוי לחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת טיסות לניו יורק

אם אתם שוקלים לשכור רכב בניו יורק אל תעשו זאת לפני שתקראו את המדריך המקיף – כולל השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים וטיפים חשובים על נהיגה בניו יורק – על השכרת רכב בניו יורק

כדי לבדוק איזה הופעות מוזיקליות ואיזה אירועי ספורט יש בניו יורק בתאריכים בהם אתם מתכננים חופשה בניו יורק (ולהזמין כרטיסים אונליין) היכנסו אל לוח אירועים ניו יורק

איך כדאי לתכנן תחבורה בני יורק? החל מהסעה משדה התעופה למלון ועד למונית מהמלון למסעדה או אטרקציה, תקבלו את כל המידע במדריך על הזמנת מוניות בניו יורק 

את הכניסה אל אטרקציות בניו יורק – החל מפסל החירות ועד מוזיאונים והופעות – עדיף להזמין כבר מישראל וכך לחסוך זמן יקר של חופשה בניו יורק שמתבזבז בתורים לקופות הכרטיסים באטרקציות ובבירורים. האלטרנטיבה המומלצת היא שיטת tiqets – הקליקו על הבאנר, כנסו לאטרקציות בניו יורק וביחרו אטרקציות לטיול בניו יורק שאתם מעוניינים להזמין. הזמינו ושלמו ישירות באתר, קבלו את הכרטיס ישירות לטלפון הנייד, וכשאתם מגיעים אל האטרקציות בניו יורק פשוט הציגו את הכרטיס על מסך הסמארטפון והיכנסו ללא תור וטירחה.

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

פסל החירות ואליס איילנד The Statue of Liberty & Ellis Island

חופשה בניו יורק היא הזדמנות בלתי חוזרת לראות את פסל החירות, הסמל הנצחי של אמריקה, מקרוב (שמו המלא של פסל החירות הוא: החירות מאירה את העולם, Liberty Enlightening the World). לאחר הזמנת הכרטיס (בקישור), תעלו על אונייה שתשיט אתכם לשני איים קטנים שהייתה להם השפעה מכרעת על ההיסטוריה האמריקאית. מ-1892 עד 1954, 71% מכל המהגרים שהגיעו אל ארה"ב עברו בתחנת ההגירה הפדרלית המוצבת על אליס איילנד. בנוסף לגישה לאי ליברטי, עליו נמצא פסל החירות, הכרטיס מקנה לכם כניסה למוזיאון ההגירה הלאומי של אליס איילנד.

גברת החירות, או 'חירות מאירה את העולם' – שמה הרשמי של פסל החירות, הייתה מתנה מצרפת ליום ההולדת ה-  100 של ארצות הברית של אמריקה. זהו סמל אוניברסלי לחירות,  האשה הזקופה מצופת הנחושת מתנשאת לגובה של 350 רגל מתחתית הבסיס ועד לקצה הלפיד. הפתיחה הגדולה מחדש של האנדרטה העצומה הזו ב4 ביולי 2013, הגיעה לאחר כמעט שנתיים של סגירות ושיפוצים שנגרמו בגלל נזקי ההוריקן סנדי.

נדרשת הזמנה מראש על מנת לסייר בחלק הפנימי של הפסל ולעלות לכתר האייקוני שלו.

הכרטיס כולל גם הדרכה קולית בכל אי ומדריך PDF בלעדי עם המון טיפים למטייל לאזור הדאונטאון של מנהטן, עם יותר מ-20 דולר בקופונים של הנחות על אטרקציות בניו יורק ומסעדות.

המעבורת מניו יורק היבשתית לאי עליו ניצב פסל החירות פועלת כל יום בין השעות – 8:30 – 16:15

כרטיסים למעבורת: מבוגרים 18.5$, אזרחים וותיקים 14$, ילדים 4-12 9$, ילדים בני פחות מ4 נכנסים בחינם.

להזמנת כרטיסים לפסל החירות ואליס איילנד

השער של גוליבר Gulliver's Gate

מאחורי אורות הניאון של כיכר טיימס במנהטן, ישנו עולם מהפנט וקטן אשר מושלם עבור הילדים, אבל גם ההורים ימותו על המקום, המצליח להכניס את כל כדור הארץ למרחב של כ-4,600 מ"ר.

כיכר טיימס הוא מקום ענק שמככב בכל רשימת אטרקציות בניו יורק בזכות עצמו, אבל לאחר ביקור ב"שער של גוליבר" טיימס סקוור נראה אפילו יותר גדול –  ה"שער של גוליבר" הוא אחת מטובות האטרקציות בניו יורק למשפחות עם ילדים, זהו עולם מיניאטורי אינטראקטיבי מבריק בגודל של רחוב. כאן תבקרו בדרום אמריקה, אירופה, ניו יורק סיטי, רוסיה, אסיה ועוד, בזמן שאתם משוטטים לכם ברחבי הגלובוס – כל זאת באמצע מנהטן עצמה!

התנסו בהדר של מפלי איגאזו (Iguazu Falls) המתפרצים של ברזיל, ובתעלת פנמה בתצוגה של דרום אמריקה. ראו את תעלומות העולם העתיק מתמזגות עם תרבות בתי הקפה הקוסמופוליטנית בירושלים של היום באזור המזרח התיכון, ותרגישו כאילו חזרתם הביתה לישראל.

ראו את התפוח הגדול (או שמא הקטן?) מואר בלילה בתערוכה NYC ומשם פנו לכיוון אסיה, אירופה ורוסיה כדי לגלות עוד הפתעות מיניאטוריות למיניהן. כמו כל דבר אחר, הם בקנה מידה של 1:87.

להזמנת כרטיסים ל"שער גוליבר" בניו יורק

עולם VR (מציאות מדומה) ניו יורק

זוהי אטרציה שאסור לפספס אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים גדולים – כאן תפגשו את החידושים האחרונים ביותר בעולם משחקי מציאות מדומה. VR World הוא מרכז המציאות המדומה הגדול ביותר במערב. תוכלו לבלות כאן שעות עם למעלה מ-50 משחקי מציאות מדומה, כולל חדרי בריחה, משימות סוכן חשאי, משחקי נהיגה, מדמי טיסה ועוד.

כדאי להגיע בלבוש נוח כדי ליהנות מהמתקנים האינטראקטיביים ב-50 תחנות המאובזרות בציוד החדשני ביותר. יש כאן הכול! אז היכונו להרכיב את משקפי המציאות המדומה – מצפות לכם שעות של חיסול אורקים, פיראטים בחלל, חדרי בריחה, אגרוף, סרטוני מוסיקה שאתם הכוכב בהם ועוד!

רוצים לשחק בשניים? רדו לקומה העליונה והצטרפו למשחקי ירי עם חבריכם.

להזמנת כרטיסים לעולם המציאות המדומה בניו יורק

LEGOLAND® New York לגולנד ניו יורק

לגולנד ניו יורק הוא יותר מאשר רק פארק שעשועים. עם 7 איזורים ע״פ נושא, המשתרעים על פני 150 דונם, זה כאילו נכנסתם אל תוך עולם אחר. הפארק כולל 50 מתקנים לילדים, מופעים ואטרקציות. יש רכבות הרים ומגוון של סדנאות לגו, קולנוע 4 ממדים, מתחמי חיות ועוד המון. סמנו לכם את היום ולכו לאיבוד בעולם התוסס והענק של לגולנד ניו יורק עם הילדים.

ההרפתקה מתחילה ברגע שצעדתם מתחת לקשת של לגולנד הקסומה. לכו לבריקטופיה (Bricktopia), שם תגלו איך עושים את הלבנים המפורסמות בהרפתקה הבלעדית לניו יורק, New York-exclusive LEGO Factory Adventure.

כנסו גם לעולם של נינג׳גו כדי ללמוד כישורים שיאפשרו לכם להתמודד עם כל אתגר. עזרו להציל את העולם במתקני רכיבה המעוצבים בסגנון נינג׳ה ושכללו את המיומנויות שלכם במחנה האימונים של נינג׳ה (Ninja Training Camp). הפכו מנינג׳ות לאבירי הממלכה כשאתם יוצאים לאתגר מרלין בטירת הלגו. עלו על גב דרקון או בחרו באופציה המרגיעה יותר, ״מתלמדי הדרקון״ (Dragon's Apprentice).

כל רכבי הלגו מוכנים לנסיעה בלגו סיטי. עלו על משאית כיבוי אש, אספו את הרישיון שלכם בבית הספר לנהיגה (Driving School) והשתלטו על ההגה של אונייה הפועלת על סוללות כשאתם מצטרפים לאקדמיית משמר החופים (Coast Guard Academy). ואם כל זה לא הספיק לכם, הצטרפו לפירטי הלגו ועזרו להם למצוא את האוצר. הטביעו את אויבכם ב-Splash Battle (״קרב ההשפרצות״) והימלטו מכרישים ב- Rogue Rider (״רוכבים הסוררים״).

ואף הרפתקת לגו אינה שלמה בלי עיר מיניאטורית. תמצאו במינילנד לא פחות מ-22,231,368 לבנים צבעוניות שבונות את הסמלים העירוניים האיקוניים ואת קווי הרקיע של ערים שונות מחוף אל חוף.

להזמנת כרטיסים ללגולנד ניו יורק 

בניין אמפייר סטייט: גישת כסף Empire State Building: Silver Access

זהו גורד השחקים המפורסם העולם המגיע לגובה של 102 קומות, יצירת מופת ארכיטקטונית. כשנכנסים לתוך הבניין  ועולים לתצפית בקומה ה86, הוא הופך לטלסקופ של ניו-יורק. התצפית של האמפייר סטייט בילדינג מאפשרת נוף ממבט הציפור על כל ניו יורק. הנופים המסחררים והתחושה של לראות את העיר המפורסמת והגרנדיוזית בעולם מלמעלה תדהים את כל המבקרים, בכל גיל.

מה כלול בכרטיס "גישת כסף" לאמפייר סטייט בילדינג:

  • דלגו על התור לרכישת כרטיסים והתקדמו ישר למעלית
  • כרטיסים לקומה ה-86, קומת התצפית (כרטיסים מתקבלים דרך הסמרטפון שלכם לאחר ההזמנה בקישור)
  • הכרטיסים תקפים למשך שנתיים מיום רכישתם

לא כלול: כרטיסים למצפה בקומה ה-103 של הבניין, אבל ניתן לרכוש כרטיסים ישירות מהקומה ה-86 במחיר 20 דולר (באמצעות כרטיסי אשראי בלבד)

להזמנת כרטיס "גישת כסף" לאמפייר סטייט בילדינג

בניין אמפייר סטייט: כניסה ביום ובלילה

באמצעות הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תבקרו בבניין האמפייר סטייט פעמיים ביום אחד – ותהנו מהנופים הן לאור יום והן בשעת חשיכה! זוהי אחת המיוחדות שבין אטרקציות בניו יורק אשר פותרת את ההתלבטות של מתי להגיע לאמפייר סטייט בילדינג.

אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים אל תוותרו על ההזדמנות לראות את המראות הבלתי נשכחים הנשקפים מהמצפה המפורסם של הבניין. בנוסף, תבקרו בלובי שעבר לאחרונה שיפוץ ומעוצב בסגנון ארט דקו, בציורי הקיר ובשתי התערוכות: Dare to Dream ו-Sustainability

להזמנת כרטיס יום ולילה לאמפייר סטייט בילדינג

בניין האמפייר סטייט: כניסה ישירה ללא תור

זהו כרטיס מיוחד שיחסוך לכם הרבה מאוד זמן יקר של חופשה בניו יורק עם ילדים ויאפשר לכם לדלג על התורות הארוכים לאחד מגורדי השחקים המרשימים ביותר בעיר, הגיעו  ישירות לראש התור והימנעו מהתורות הארוכים הממתינים למבקרים בכניסה. הכרטיס כולל גם תצפית של 360 מעלות של ניו יורק והסביבה מהמצפה הנמצא בקומה ה-86, וכניסה אל הלובי שעבר שדרוג ומעוצב עכשיו בסגנון ארט דקו, כולל כניסה לתערוכה הנקראת Dare To Dream ולתערוכה Sustainablity (פיתוח בר-קיימא)

להזמנת כרטיסי VIP ללא תור לאמפייר סטייט בילדינג

בניין אמפייר סטייט וקרוז פסל החירות

בניין האמפייר סטייט ופסל החירות הם לא סתם אטרקציות בניו יורק – אלו ללא ספק שתי האטרקציות האיקוניות ביותר של ניו יורק. עכשיו, תוכלו לחוות את שתיהן בכרטיס אחד. צפו בקו הרקיע של העיר ממצפה הקומה ה-86 של בניין האמפייר סטייט לפני שתשוטו במורד נהר ההדסון כדי לפגוש בליידי ליברטי (פסל החירות) עצמה!

אם חשבתם שניו יורק מרשימה מגובה האדמה, חכו עד שתראו אותה מגובה של 300 מ'ט באוויר. ביום נאה, אפשר לראות למרחק של יותר מ-200 ק"מ, והתצפית הפנורמית מאפשרת למבקרים להשקיף על העיר כולה ועל ה"אמפייר סטייט" (מדינת ניו יורק) שמעבר. בהזמנת הכרטיס שבקישור תקבלו כהטבה תוספת של אפליקציה מיוחדת וכניסה לתערוכה שיוסיפו קונטקסט מרתק ופרטים חשובים למטייל בניו יורק.

ואם כל זה לא הספיק כדי להרשים אתכם, אחרי שסיימתם לבהות למרחקים, תוכלו לרדת חזרה לאדמה כדי להשתתף בקרוז נהרות מיוחד שיביא אתכם לפסל החירות. זוהי הפלגה של 75 דקות במורד נהר ההדסון (Hudson River) שבמהלכו אתם חולפים על פני אטרקציות בניו יורק כולל הרבעים המפורסמים ונקודות הציון המפורסמות של העיר, לרבות רחוב 42 (42nd Street) המפורסם, ברודוויי, מידטאון, מנהטן התחתונה (Lower Manhattan), מרכז הסחר העולמי (World Trade Center) החדש ובאטרי איילנד (Battery Island). גולת הכותרת המרכזית היא כמובן פסל החירותעצמו והקרוז הזה הוא הדרך הטובה ביותר להתפעל מהפאר הניאו-קלאסי שלה במבט מקרוב.

להזמנת כרטיסים לבניין אמפייר סטייט וקרוז פסל החירות

לונה פארק בקוני איילנד

האם ידעתם שיש לונה פארק בניו יורק והוא מלא ברכבות הרים שמרחפות מעל חוף הים עצמו? הלונה פארק של קוני איילנד (Coney Island's Luna Park) הוא אטרקציה שלא תרצו לוותר עלייה אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים והוא כולל 24 מתקני שעשועים מלהיבים. בקיץ, בסופי השבוע, הכרטיסים אינם נמכרים במקום, אלא ניתן להזמין אך ורק דרך הקישור.

הלונה פארק בקוני איילנד הוא אטרקציה מומלצת בניו יורק עם ילדים ולכל מי שמחפש יום מלא כיופים בחופשה במנהטן. עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור, תקבלו צמיד מיוחד שיקנה לכם גישה ל-24 מתקנים שונים! Soarin’ Eagle הוא מתקן שיקפיץ, יסובב ויפיל אתכם במהירויות אדירות. המתקן מחקה את מעופה של הציפור המלכותית המסמלת את אמריקה: הנשר. במתקן Power Surge (מילולית: התפרצות של כוח) תראו את המראות של הטיילת וב-The Tickler (מילולית: המדגדג) תוכלו לחזור אל האקשן עם סחרורים בכוח G-force!

אם אתם חובבי אדרנלין ולא מפחדים בקלות, כדאי לבחור באופציה לשלם את תוספת המחיר המקנה לכם גישה למתקן המפורסם אך הידוע לשימצה Coney Island Cyclone המוכר כ'אמא של תרבות רכבות ההרים האמריקאית', ויש לזה סיבה טובה.

להזמנת כרטיסים ללונה פארק של קוני איילנד

New York Aquarium – האקווריום של ניו יורק

ממוקם בקוני איילנד (Coney Island), הניו יורק אקווריום הוא האקווריום המרכזי היחיד בניו יורק, מדובר כמובן באקווריום תצפית ענק בסגנון המצפה התת ימי באילת (רק גדול הרבה יותר). במקום יש תצוגות רבות הכוללות בריכות 'נגיעה' חיצוניות המאפשרות ממש ללטף צבי ים ועוד, ומופעי בידור עם אריות ים. המחיר מאוד משתלם יחסית לחוויה, והאקווריום ממוקם ממש בטיילת של קוני איילנד, המהווה בפני עצמה מיקום מצויין לטיול משפחות בניו יורק, ומציעה אטרקציות רבות. תכננו את הביקור בקוני איילנד לכל היום – חצי יום לאקווריום וחצי ללונה פארק ולטיילת השופעת בפעילויות.

אוטובוס התיירים של ניו יורק – כרטיס חופשי יומי

תכננו את לוח הזמנים של טיול בניו יורק עם הילדים במינימום הליכה ברגל, הוצאות כספיות על מוניות וטירחה – ומקסימום זמן בילוי בין אטרקציות בניו יורק – בעזרת אוטובוס התיירים המיוחד של ניו יורק, אשר נוסע במסלול מיוחד בין אטרקציות תיירותיות בניו יורק עם כרטיס חופשי יומי שמאפשר לכם לעלות ולרדת ללא הגבלה.

מבניין האמפייר סטייט ועד גשר ברוקלין, מגרינוויץ' וילאג' (Greenwich Village) ועד ה-MoMA, זוהי הדרך הכי נוחה להגיע לכל האטרקציות בניו יורק שבהן אתם רוצים לבקר. בלי הצורך לקרוא למונית, למצוא את דרככם ברכבת התחתית או ללכת ברגל. פשוט קנו כרטיס בקישור וכאשר אתם מגיעים לתחנה הקרובה אליכם החליפו את השובר הדיגיטלי שלכם בכרטיס נייר, הציגו אותו בפני הנהג והיו מוכנים לראות את המקומות הטובים ביותר בניו יורק.

עם כרטיס המעבר הזה לאוטובוס התיירים, תהיה לכם גישה ליותר מ-30 תחנות, 10 שפות במדריך הקולי ושני מסלולים נהדרים – הלופ של האפטאון והלופ של הדאונטאון. כל זה כדי שתוכלו להפיק את מירב ההנאה מחופשה בניו יורק.

על אוטובוס התיירים של ניו יורק תראו את כל ההיילייטים, מסנטראל פארק ועד ברוקלין. תיהנו מצילומי תמונות מכסאכם או תוכלו לרדת מהאוטובוס בעצירות השונות, ולעלות על האוטובוס הבא, בזמן שאתם מסתובבים בעיר הנהדרת ביותר בעולם.

אם תבחרו (בקישור) באופציה של יומיים או שלושה ימים, תזכו בנוסף להטבה של קרוז בן שעה במנהטן התחתונה וכן כניסה חינם לסיור ברוקלין (Brooklyn Tour ) ולסיור הלילי (Night Tour).

הקרוז של מנהטן התחתונה מאפשר לכם לצפות בקו הרקיע האיקוני של מנהטן מהמים. בנוסף, תהיה לכם הזדמנות לראות את פסל החירות מקרוב. סיור ברוקלין יוצא מבניין העירייה (City Hall) במנהטן ויוצא לסיבוב של שעתיים בברוקלין הטרנדית. הסיור יוצא 3 פעמים ביום. סיור הלילה בן ה-90 דקות יוצא ממוקד כל העניינים: טיימס סקוור. הסיור חולף על פני ברודוויי, סנטראל פארק, מרכז רוקפלר ועוד, שנראים בלילה כמו זיקוקי דינור אורבאניים.

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של ניו יורק

אטרקציה של נשיונל ג'יאוגרפיק: אודיסיאת האוקיינוסים

אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים – אל תפספסו את האטרקציה הזאת. בעצם, לכו אלייה גם אם אתם מגיעים אל ניו יורק בלי הילדים… זוהי חוויה ראשונה מסוגה העושה שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר כדי ליצור תחושה כאילו מבקרים נמצאים בתנועה דרך מצולות האוקיינוס השקט, מאיי שלמה ועד חופי קליפורניה

"האודיסיאה של נשיונל ג'יאוגרפיק" הוא שילוב ייחודי של הרפתקה, טכנולוגיה מתקדמת ומדע. אורחים מוקפים באוקיינוס בזמן שאמצעים ויזואליים מהממים (המעוצבים בידי האנשים שעיצבו את סרט הפנטזיה הוגו ואת כס הדמים) מוקרנים על פני סט וירטואלי שבו הקהל מרגיש כאילו הוא חלק מהסצנה. החוויה מגיעה אל שיאה בפינאלה גדול הכולל תמונות 8K המוקרנות באולם כיפתי בגובה 12 מ' עם סאונד שיכניס אתכם ישירות אל תוך חוויית המערכת האקולוגית הימית בלי להתרטב!

בזמן שתהלכו דרך האטרקציה החדשנית הזו, סטינגרייז ענקיים (הולוגרמות) השוחים בסנכרון עם צמחייה ביו פלואורסנטית יעברו ממש מתחת לרגליכם, ותפגשו פנים מול פנים בעלי חיים כמו כרישים לבנים ענקיים, אריות ים, דיונונים ענקיים ולוויתנים גדולי-סנפיר.

והדבר הטוב ביותר בחוויה הזו היא שההרפתקה אמיתית. הנשיונל ג'יאוגרפיק פעלו בשיתוף עם הביולוג הימי דיוויד גרובר כדי לשחזר את מסעותיו דרך האוקיינוסים הביופלואורסנטיים. האצות המשונות המוארות בכחול, שירת הלוויתנים שתרדוף אתכם, והמפלצות הענקיות בעלות המקור והשיניים החדות  – כל אלה הם יצורים אמיתיים. האזור שאליו תגיעו לאחר החוויה מחבר את האמצעים הוויזואליים שזה עתה ראיתם עם מחקר מדעי שנערך ע"י שוחרי איכות הסביבה. ללא ספק אחת האטרקציות בניו יורק למשפחות שמשלבת מקסימום כייף עם מקסימום ידע.

להזמנת כרטיסים לאודיסיאת האוקיינוסים

גן החיות בברונקס – Bronx Zoo

זהו גן החיות העירוני הגדול בעולם, אשר מציג יותר מ600 זנים של בעלי חיים המגיעים מסביב לעולם. גן החיות העצום מחולק לאיזורי תצוגה שונים, כולם ברמה עולמית, כגון יער גורילות קונגו, מונורייל (Monorail) אסיה הפראית, הר הטיגריסים והתוספת החדשה – איזור מדגסקר.

בד"כ גני חיות הם יעד מומלץ לטיולי משפחות בחו"ל וגן החיות של ברונקס הוא הגדול מסוגו בעולם. הוא גם במיקום מרכזי ולא תצטרכו לנסוע רחוק מאטרקציות אחרות בשבילו, כלומר לא צריך לבזבז זמן חופשה יקר על הנסיעה אליו

תצפית מרכז רוקפלר

Top of the Rock הוא אחד מן היעדים התיירותיים המפורסמים ביותר בניו יורק. קומת התצפית נמצאת מעל 30 רוק, מבנה הארט דקו (שהסדרה רוק 30 קרויה על שמו) הניצב באמצע מרכז רוקפלר. בהזמנת הכרטיס המיוחד בקישור תדלגו על התור ותעלו לקומה ה-70 כדי לספוג את המראות הפנורמיים הנהדרים של העיר שלעולם אינה ישנה, מסנטראל פארק ועד בניין האמפייר סטייט – ללא ספק, אחת החוויות המיוחדות שניתן לתכנן בחופשה בניו יורק עם ילדים.

"ראש הסלע" הוא מקום מהמם שעבר לאחרונה עבודות שיפוץ ונמצא ממש במוקד העניינים של מנהטן.  המרפסת איננה רק אולטרה מודרנית, ומעוצבת כדי להיראות כמו ספינת שעשועים, אלא היא מציעה משהו שלא תקבלו בבניין האמפייר סטייט: תצפית לעבר האמפייר סטייט!

"רוק 30" עצמו נחשב לחלק בלתי נפרד מניו יורק הרבה לפני שהסדרה עלתה למסכים ואפילו לפני שבנייתו הושלמה בשנת 1933. זוכרים את התמונה ההיא שבה עובדי בניין אוכלים ארוחת צהריים על גבי קורת פלדה? כן, היא צולמה כאן.

ואחרון, אבל חביב, מבנה הארט דקו המקסים הזה הוא ביתם של אולפני NBC, שם מצלמים תוכניות כמו סטרדיי נייט לייב והטונייט שואו בכיכובו של ג'ימי פאלון. כך שאתם לא רק נהנים ממראה מהמם של ניו יורק, אלא שאולי אפילו תיתקלו באחד מכוכבי הטלוויזיה.

להזמנת כרטיסים לתצפית מרכז רוקפלר

כרטיס משולב תצפית מרכז רוקפלר, 30 רוק, ואוטובוס התיירים עלה ורד

כרטיס המעבר המשולב שתוכלו לרכוש בקישור ייקח אתכם מסביב לניו יורק באוטובוס וסירה, ומביא אתכם למובילות שבין אטרקציות בניו יורק – הוא כולל חופשי יומי של 48 שעות לאוטובוס התיירים של ניו יורק שייקח אתכם לאפטאון, דאונטאון, לברוקלין ולברונקס. ואז, כשהערב יורד, תוכלו לעלות על ה-Night Loop לטעימה אמיתית של גות'האם!

המעבורת הכלולה בכרטיס ושטה אף היא בין אטרקציות בניו יורק מציעה את אותה נוחיות של אוטובוס התיירים שנהניתם ממנה ביבשה, אבל הפעם מהמים. כך תוכלו לראות מזווית שונה את גשר ברוקלין (Brooklyn Bridge), פסל החירות (Statue of Liberty), ותצפיות נונ-סטופ לעבר הסקייליין של ניו יורק בזמן שאתם עוברים מנמל לנמל.

דמי הכניסה לראש המצפה של מרכז רוקפלר (Top of the Rock) יקנו לכם גישה לקומה ה-70, ממנה נשקפים מראות מרהיבים ב-360 מעלות לעבר העיר, משלוש מרפסות תצפית.

לאחר מכן, תוכלו לסייר בלוויית המדריך הקולי שלכם במרכז רוקפלר (Rockefeller Center), שייקח אתכם דרך הרחובות, הבניינים וציוני הדרך של 'העיר בתוך העיר' ('city within a city) המפורסמת של מנהטן. אין ספק שמדובר על דרך מיוחדת לחוות את ניו יורק למשפחות – וגם חיכון כספי ניכר למשפחות שמתכננות לראות הרבה אטרקציות בניו יורק עם ילדים.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בניו יורק כולל אוטובוס התיירים, מעבורת ומרכז רוקפלר

מצפה מרכז הסחר One World

מחפשים את נקודות התצפית הטובות ביותר על ניו יורק? בניין הסחר העולמי החדש One World ניצב בגאווה כבניין השישי בגובהו בעולם, ועכשיו תוכלו לעלות ישירות למעלה עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור כדי להתבונן במראות עוצרי הנשימה של ניו יורק וסביבתה.

את הבניין עיצב האדריכל המפורסם דיוויד צ'יילדס (מי שתכנן גם את הבניין הידוע בורג' ח'ליפה בדובאי). בניין הסחר העולמי, או בקיצור OWTC הוא מונוליט מרהיב, עשוי מזכוכית ומתכת, המתנשא לגובה של 541 מ' מעל העיר.

ואם רמת העיצוב המדוקדק הרשימה אתכם, חכו עד שתבקרו בתוך פנים המבנה. בפנים, תקבל את פניכם תצוגה מגניבה המתארת את שלבי פיתוח המגדל, ולאחר מכן תובלו אל תוך מעלית שעוצבה במיוחד עם מסכי LED. כשתעלו למעלה, יספרו לכם על ההיסטוריה של ניו יורק – תרגישו כאילו אתם טסים בזמן!

כמובן, גולת הכותרת האמיתית מחכה לכם למעלה. המצפה בן שלוש הקומות הוא תופעה לגמרי מהממת, שמעניקה מראות פנורמיים של אחת הערים המפורסמות ביותר בכל העולם – זוהי חוויה מדהימה עבור משפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים.

וכשהדופק שלכם יחזור לקצב רגיל, לכו לבדוק את ה-Sky Walk, אשר לדעת רבים ראוי בפני עצמו להיכנס לרשימות מובחרות של אטרקציות בניו יורק – הוא משדר וידאו בזמן אמת על הקירות והרצפה, ומאפשר לכם לראות מלמעלה את העיר שמתחת. בשילוב של אפליקציית מציאות מרובדת, אולי לא תרצו לחזור לאדמה בכלל.

להזמנת כרטיס למצפה מרכז הסחר בניו יורק

הגנים הבוטניים של ניו יורק New York Botanical Garden

תנו לילדים הזדמנות ללכלך את הידיים ולחקור את הנוף הירוק והשופע בצמחים מיוחדים. הגנים הבוטניים של ניו יורק כוללים אלפי צמחים ומשתרעים על פני מאות דונמים. יש כאן גם תכניות מיוחדות למשפחות המלמדות את הילדים (והמבוגרים) על החיבור של בני האדם לטבע. כדאי להתנסות גם באקדמיית 'אדיבל' המלמדת את הילדים על גינון, אכילה נכונה וחיים בריאים בעזרת סדנאות מיוחדות לילדים, ויש גם משחקי 'חפש את המטמון' ופינות יצירה בגן רות' רי האוול המוקדש למשפחות.

ילדים בגילאים 3-5 אוהבים להתנסות בתכנית גן הנבטים, אלייה מגיעים ילדים רבים תושבי ניו יורק לאחר בוקר בגן חובה. בכל רביעי אחה"צ, הילדים עוזרים בגנים הבוטניים בחפירות אחר תולעים, שתילת זרעים ובקציר. הניסיון שלהם בגינה יהווה השראה לפרויקטים מגניבים של מלאכה וחטיפי תזונה שהם ייצרו ויאכלו במגרת הפעילות.

הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל:

  • גישה לתערוכות הזמניות
  • גישה לקונסרבטוריון ע"ש אניד א. האופט (Enid A. Haupt Conservatory)
  • גישה לגינת ההרפתקאות של הילדים ע"ש אוורט (Everett Children’s Adventure Garden)
  • גישה לגן הסלעים (Rock Garden) – בעונה, ולסיבוב בטראם ברחבי גן הצמחים המקומיים (Native Plant Garden)
  • כניסה לשטחי הגנים
  • גישה לגלריית האמנות, לגלריית ארתור וג'אנט רוס (Arthur & Janet Ross Gallery) ולרוטונדה וגלריית המדע ע"ש בריטון (Britton Science Rotunda and Gallery)

להזמנת כרטיסים לגנים הבוטניים של ניו יורק

השכרת אופניים בניו יורק (גשר ברוקלין)

שכרו אופניים מ- South Street Seaport במנהטן וגלו את ניו יורק בקצב שלכם. בחרו בין השכרת אופניים לשעה ועד 24 שעות מלאות וכבשו את ניו יורק בסערה! רכבו על גשר ברוקלין בדרככם לוויליאמסברג (Williamsburg), בקרו במוזיאונים, פארקים וכל מקום אחר בדרך.

להזמנת השכרת אופניים במנהטן

Central Park – סנטרל פארק

זוהי נקודה מרכזית וחשובה בניו יורק, כיוון שסנטרל פארק הוא אולי הפארק המפורסם ביותר בעולם, מקום שכל התיירים – וגם התושבים – מוכרחים לראות. הנוף היפהפה של הפארק מושלם להליכה וטיולים רגליים בכל שעה משעות היום. קנו אוכל ליד וערכו פיקניק משפחתי בפארק, או צאו לסיור באופניים או ברגל, או צפו באחד מסדרת אירועי הקיץ הכוללים הופעות תאטרון, מוזיקה חיה ועוד. יש הרבה מאוד נופים ירוקים לגלות בפארק העצום וישנם 21 מגרשי משחקים המפוזרים ברחבי הפארק, שילדים יאהבו לגלות..

Brooklyn Children’s Museum מוזיאון הילדים של ברוקלין

כאשר נוסד ב1899, מוזיאון הילדים של ברוקלין, המכונה בקיצור הBCM, היה המוזיאון הראשון בארה"ב שנוצר במיוחד בשביל ילדים. כיום יש כבר מוזיאונים רבים לילדים ברחבי ארה"ב והמפורסם שבהם נמצא דווקא באינדיאנה, אך מוזיאון הילדים של ברוקלין הוא עדיין בין הגדולים והמקיפים ביותר, הוא מציג אוסף קבוע של מעל 30,000 פריטים הכוללים כלים מוזיקליים, מסיכות, בובות ומאובנים.  הילדים נהנים כאשר הם לומדים בתצוגות אינטר-אקטיביות כמו 'ברוקלין העולמית', תצוגה המדמה נוף עירוני מוקטן בו חנויות מדומות, בהן הילדים יוכלו לשקול מרכיבים וללוש בצק מדומה במאפייה המקסיקנית, לקנות פחיות של גהי הודי או ממתקים טורקים במכולת הבינלאומית, ועוד התנסויות בניחוח בינ"ל.

שעות פתיחה: שלישי – ראשון 10:00-17:00 , פברואר 19-27, אפריל 16-26 9:30 – 17:00.

מחיר: 7.5$, ילדים מתחת לגיל שנה בחינם.

FAO Schwarz – אף.איי.או שוורץ

זהו לא מוזיאון אלא חנות צעצועים אגדית. אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם מתעניינים בחנות המפורסמת הזו בדיוק כמו הילדים. בתוך FAO Schwarz, תמצאו תצוגות ענקיות של צעצועים, משחקים וגאדג'טים מעוררים השראה. אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם סכומי כסף שעלולים להיות משמעותיים, שיקלו לומר לילדים שזה רק מוזיאון צעצועים, לא חנות. המקום נראה כמו מוזיאון צעצועים אבל ילדים גדולים יבחינו כנראה בקופות בהם לקוחות קונים צעצועים.

קרוזים בניו יורק

קרוז ארוחת צהריים בניו יורק

קרוז של שעתיים מלאות על נהר ההדסון ועל האיסט ריבר שבו תראו את ניו יורק מזווית שונה. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים זוהי הזדמנות מצויינת לשלב הפלגה משפחתית עם תצפית על אטרקציות בניו יורק כמו בניין האמפייר סטייט, גשר ברוקלין, פסל החירות, ומרכז הסחר One World

במסגרת הכרטיס שניתן להזמין בקישור תיהנו מארוחת צהריים בסגנון מזנון ללא הגבלה, עם משקאות קלים ודי.ג'יי. שיתסיס את האווירה

להזמנת קרוז ארוחת צהריים בניו יורק

קרוז ארוחת ערב בניו יורק

בלו ערב של חופשה משפחתית בניו יורק עם שיט של שעתיים וחצי או שלוש שעות על נהר ההדסון ועל איסט ריבר, כולל ארוחת בופה עשירה, קפה, תה, אייס תה ומים בלי הגבלה, עם בידור ומוסיקת די.ג'יי. הילדים ישמחו למצוא גם משחקים אינטראקטיביים על הסיפון.

להזמנת קרוז ארוחת ערב בניו יורק


מונית המים של ניו יורק עם כרטיס חופשי יומי Hop-on Hop-off Water Taxi New York

הגידו ביי ביי למוניות הצהובות של ניו יורק ושלום לאמצעי התחבורה הכי חדיש בעיר שמהווה בפני עצמו אטרקציה בניו יורק למשפחות שתאפשר לכם לשוט בין אטרקציות בניו יורק עם הילדים, במונית המים שתאפשר לכם לראות את כל האתרים מזווית לגמרי חדשה. הכרטיס מסוג חופשי יומי יאפשר לכם לתכנן טיול בניו יורק בגמישות מקסימלית ולהחליט על לוח זמנים משל עצמכם בקצב שלכם.

אז תפסו את המצלמה והתכוננו להפלגה ייחודית סביב ניו יורק. ביום נאה, תוכלו לשבת בקומה השנייה ולהשקיף על הנופים, לצלם ולחזות כמובן בקו הרקיע המהמם של העיר. אם מזג האוויר אינו משתף פעולה, תוכלו להתחמם בתוך האוניה המחוממת. זהו שיט בן 90 דקות המקיף את ניו יורק במלואה ועוצר בשישה רציפים שונים.

לאורך הדרך תחלפו על פני השכונות המפורסמות ביותר של ניו יורק, האטרקציות החביבות והגשרים המפורסמים. כמה מגולות הכותרת כוללות אטרקציות תיירותיות בניו יורק כמו בניין האמפייר סטייט (Empire State Building), גשר ברוקלין (Brooklyn Bridge), בניין הסחר העולמי One World, אנדרטת 9/11 ורבים אחרים.

מונית המים יוצאת מרציף 79 של המידטאון (Pier 79) בפינת רחוב 44 (44th street) ונהר ההדסון (Hudson River). משם היא מגיעה לפארק באטרי (Battery Park), עם אופציה לבקר באתר הסחר העולמי (World Trade Center site) כולל מרכז ההנצחה ואנדרטת 9/11 (9/11 Memorial and 9/11 Tribute Center).

בנוסף, תוכלו להתקרב לפסל החירות באי סטאטן בלי הצורך לעלות על המעבורת הנדרשת כדי להגיע אל האי.

להזמנת כרטיס חופשי יומי למונית המים של ניו יורק


קרוז "אורות הנמל"  Circle Line – Harbor Lights Cruise

עלו על קרוז בן שעתיים בשעת שקיעה העובר דרך נמל ניו יורק עם מדריך מקצועי שיספק לכם מידע מצחיק ומבדר. התקרבו לפסל החירות ותראו המון אטרקציות בניו יורק כולל פארק באטרי (Battery Park), בניין קרייזלר (Chrysler Building) ובניין האמפייר סטייט (Empire State Building).

דמיינו לעצמכם את השמש שוקעת מאחורי קו הרקיע המפורסם של מנהטן, בזמן שהצללים נעשים רחבים יותר לרוחב המים. עכשיו, הפסיקו לדמיין זאת והזמינו את הסיור – כדי שתוכלו לראות אותו בעצמכם. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים לחופשה קצרה ומעוניינים לראות כמה שיותר מהאטרקציות התיירותיות של ניו יורק במינימום זמן והוצאה כספית ומקסימום נוחות וסטייל – זוהי אופציה מעולה.

להזמנת כרטיסים לקרוז "אורות הנמל בניו יורק"


קרוז "מיטב העיר ניו יורק" של Circle Line

שיט בן שעתיים וחצי סביב חמשת הרבעים של ניו יורק הוא דרך מצויינת לטעום את העיר מעל פני המים. כל האתרים התיירותיים של ניו יורק הנראים מן הים, וכבונוס, לא תצטרכו לוותר על חוויית היבשה – בסיום הקרוז, תוכלו לטייל בחוף ניו יורק עם הילדים.

כפי שמרמז השם ה"מיטב של ניו יורק", הקרוז הזה סביב NYC הוא כל מה שאי פעם רציתם לראות בתפוח הגדול. תוכלו לעמוד לצד פסל החירות, לשוט ליד חמשת הרבעים – ברוקלין, קווינס, מנהטן, סטאטן איילנד והברונקס. בנוסף, תראו המון אטרקציות בניו יורק כולל כל הגשרים העיקריים ואת קו הרקיע של מנהטן במלואו (בזמן שאתם משייטים סביב האי כולו).

עם מדריך בקיא המכיר היטב את ניו יורק תוכלו לשאוף את אוויר הים, וכן כמה מאות שנים של היסטוריה, וכמובן את המראות הנפלאים – כל זה במהלך שיט אחד מומלץ למשפחות.

להזמנת כרטיסים לקרוז "מיטב העיר ניו יורק"


קרוז אטרקציות בניו יורק של Circle Line

הקרוז התיירותי המפורסם Circle Line – Landmark Sightseeing Cruise הוא סיור נופים בן 90 דקות היוצא וחוזר לניו יורק וחולף על פני אטרקציות בניו יורק הנחשבות למפורסמות ביותר, אלו שלא תרצו לפספס במהלך חופשה בניו יורק עם ילדים – פסל החירות, בניין האמפייר סטייט ועוד – כשקו הרקיע המפורסם של ניו יורק ברקע כל הזמן!

ניו יורק מפורסמת, בין שאר הדברים, בפקקים שלה. אז אם אתם רוצים לראות את האטרקציות התיירותיות של ניו יורק עם הילדים בלי להיתקע בפקקים, הקרוז הוא בחירה מעולה עבורכם. זהו שיט של שעה וחצי במים המקיפים את העיר. תראו את כל האתרים המפורסמים, כולל כמובן את פסל החירות, וכל האתרים האיקוניים האחרים שאולי ראיתם עד עכשיו רק באחד מסרטיו של וודי אלן. כל זאת כשמדריך תיירים בקיא ומצחיק מלווה אתכם בשיט המתחיל בנהר ההדסון, חולף דרך מפרץ ניו יורק העליון (Upper Bay), מסיים באיסט ריבר וחוזר לנקודת ההתחלה.

להזמנת כרטיסים לקרוז אטרקציות בניו יורק

הפלגה לפסל החירות בסירת המירוץ SHARK

עבור ילדים גדולים בגיל ההתבגרות שיט רגוע לאי שעליו שוכן פסל החירות לא תמיד מספיק מלהיב, אבל האטרקציה הזו מבטיחה להמריץ לכם את החושים. 30 דקות של נסיעה במהירות גבוהה  ב-SHARK היא הרפתקאה לחובבי האדרנלין הגבוה. החוויה בהחלט לא לבעלי לב חלש, אז כדאי להשאיר את סבתא מאחור. הנסיעה מהירה וכיפית, אך איננה מיועדת לנשים הרות או לילדים שגובהם פחות ממטר. עבור צעירים או משפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים גדולים  – זוהי הדרך הכיפית והטובה ביותר לראות את פסל החירות.

יש כאן ריגוש עוצר נשימה, מוסיקה, ומהירות של 60 קמ"ש שתביא אתכם לאחד היעדים המבוקשים ביותר במנהטן – פסל החירות. ובזמן הנסיעה המסחררת, יהיה לידכם מדריך מקומי שיעדכן אתכם בפרטים שונים על ציוני הדרך שתחלפו על פניהם, כמו גשר ברוקלין, בניין הסחר העולמי One World וכו'. ויהיה גם זמן להצטלם ליד פסל החירות. סגל הסיור ישמח לצלם תמונות משפחתיות עבורכם ליד הפסל המפורסם.

להזמנת כרטיסים להפלגה לפסל החירות בסירת המירוץ SHARK

אטרקציות בניו יורק למשפחות


השכרת אופניים בסנטראל פארק

אפשרות מעולה נוספת לבילוי יום של חופשה בניו יורק עם ילדים היא השכרת אופניים בסנטראל פארק. בהזמנת השובר בקישור תוכלו להזמין כמה שעות או יום שלם של השכרת אופניים בפארק הגדול של ניו יורק. בכל מקרה כדי לגלות את הפארק לעומקו, יידרש לכם הרבה יותר זמן, כך שלא קשה למלא את הזמן כאן.

ההשכרה כוללת אופניים, קסדה, מנעול וסלסלה – או רולרבליידס וציוד בטיחות בפארק.

להזמנת השכרת אופניים בניו יורק

השכרת אופניים בגשר ברוקלין

אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים חובבי אופניים אולי תשמחו לאפשרות להתרשם מקסמה של מנהטן בטיול אופניים, אותם תוכלו לשכור מהחברה Brooklyn Bridge Bike Rental. תוכלו לבחור לשכור את האופניים משעה אחת ועד 24 שעות. זוהי דרך נהדרת לספוג את האווירה והטעמים והריחות (של הנקניקיות) מקרוב ובלי ללכת ברגל.

לאחר הזמנת השובר בקישור תאספו את האופניים ב- South Street Seaport הנמצא רק שני רחובות מגשר ברוקלין. תקבלו עם האופניים מפה, קסדה, שרשרת נעילה וסלסלה, כך שכל מה שתצטרכו להוסיף היא המצלמה שלכם. תוכלו לתכנן לעצמם טיול אופניים בין אטרקציות בניו יורק ולעצור בדרך בכל מקום שתרצו.

אם יש לכם רק בוקר אחד במנהטן, כדאי לשכור את האופניים למשך 4 או 5 שעות ולטייל בלואר איסט סייד, לבדוק את המסעדות של 'איטליה הקטנה' (Little Italy) ואת הפריטים הזולים שבצ'יינטאון. תוכלו לראות את בית העירייה ואת מרכז הסחר העולמי מכאן גם.

ואם כל היום עומד לרשותכם, למה שלא תנסו לרכב מעל גשר ברוקלין לשכונת וילאמסבורג (Williamsburg) ומעבר? אין סוף למקומות ולדברים שאפשר לעשות עם אופניים בניו יורק.

להזמנת השכרת אופניים בניו יורק

כרטיס האקספלורר של העיר ניו יורק New York City Explorer Pass

הכרטיס הזה הוא הזדמנות לבחור מבין האטרקציות התיירותיות הכי חמות בניו יורק.

העיר ניו יורק היא אחת מיעדי התיירות הפופולריים בעולם, וחופשה בניו יורק היא הזדמנות שלא כדאי לפספס לראות אטרקציות תיירותיות. עם כרטיס אקספלורר של העיר ניו יורק תוכלו לבחור בין 3 ,5 או 7 אטרקציות מעולות – מתוך רשימה של מעל 60 אטרקציות בניו יורק. זה אמצעי שיחסוך לכם זמן וכסף, בעיקר אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים לחופשה קצרה ומעוניינים לבזבז כמה שפחות זמן ולראות כמה שיותר אטרקציות בניו יורק. בעזרת הכרטיס תוכלו לראות את המוזיאונים הגדולים לאמנות, לעלות על נסיעה בסירת המנוע BEAST, להצטרך לאחד מהסיורים במרכז רוקפלר ובאולם המוסיקה רדיו סיטי (Radio City Music Hall), לרכב באופניים מעל גשר ברוקלין, ועוד.

הכרטיס כולל כניסה לשלל אטרקציות בניו יורק כמו:

  • מוזיאון גוגנהיים (Guggenheim Museum)
  • מצפה רוקפלר (Top of the Rock Observatory)
  • איצטדיון ינקי: הסיור הקלאסי (Yankee Stadium: Classic Tour
  • סיור מלא במדיסון סקוור גארדן (Madison Square Garden®: All Access Tour™)
  • סדנה במוזיאון גראונד זירו: סיור אינטראקטיבי של אירועי 9/11 (Ground Zero Museum Workshop: Hands-On 9/11 Tour)
  • מוזיאון האגודה ההיסטורית של ניו יורק (New York Historical Society Museum)
  • מוזיאון ברוקלין (Brooklyn Museum) והגנים הבוטניים של ברוקלין (Brooklyn Botanic Garden) – קומבו
  • סיור במרכז רוקפלר (Rockefeller Center Tour)
  • סיור במרכז לינקולן (Lincoln Center Tour)
  • אוטובוס התיירים של סיור מיוחד באתרי הסדרה "אחת שיודעת" (Gossip Girl Sites Bus Tour) של חברת On Location
  • סיור מאחורי הקלעים של רדיו סיטי (Radio City Stage Door Tour®)
  • ה-RIDE
  • הלונה פארק בקוני איילנד (Luna Park at Coney Island) – גישה של 4 שעות למתקנים
  • קרוז "פסל החירות בשעת לילה" (Statue by Night Cruise) – במונית מים של ניו יורק (New York Water Taxi)
  • מוזיאון המין (Museum of Sex)
  • בניין האמפייר סטייט (Empire State Building)
  • מוזיאון הים האוויר והחלל אינטרפיד (Intrepid Sea, Air & Space Museum)
  • המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע (American Museum of Natural History)
  • המוזיאון לאמנות מודרנית (The Museum of Modern Art (MoMA))
  • מוזיאון המט (The Met)

להזמנת כרטיס אקספלורר לכניסה אל אטרקציות בניו יורק

טיסה בהליקופטר מעל ניו יורק סיטי

אחת החוויות המדהימות של חופשה בניו יורק היא לחזות בקו הרקיע של העיר הכולל גורדי שחקים מרשימים. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים אולי תרצו להפוך זאת לחוויה משפחתית שתיזכר לשנים ולצפות בקו הרקיע של ניו יורק בטיסה ממסוק! זוהי הזדמנות ייחודית לראות את אורות העיר מגבוה. בהזמנת הכרטיס בקישור תבחרו מבין שלושה מסלולי טיסה שונים – נמל ליברטי (Liberty Harbor) – 12-15 דקות, העיר הגדולה (Big City) – 18-20 דקות, או האי הגדול (Grand Island) – 25-30 דקות.

למה לנסוע באחת המוניות הצהובות של העיר כמו כל התיירים בניו יורק, כשאתם יכולים לראות אותה מהליקופטר? הסיורים האלה זכו בתעודת המצויינות הנחשבת של אתר TripAdvisor והם עוצרי נשימה ובלתי נשכחים.

להזמנת כרטיסי טיסה במסוק מעל ניו יורק

בלו מן גרופ ניו יורק Blue Man Group New York

ניו יורק יכולה בהחלט להיות מקום מאוד ביזארי, אבל הקבוצה הזו של "האנשים הכחולים" מתעלה על כל דמיון. תוכלו לראות אותם בתיאטרון Astor Place בהופעה שבה כולם לוקחים חלק באקשן התיאטרלי. אל תשכחו לעצור בלובי לאחר המופע כדי להיפגש איתם פנים מול פנים ולאיזה צילום או שניים.

הם ידועים כקבוצת גברים נועזת, מקריחה וכחולה. לא מדברים אנגלית? אין בעייה! גם הם לא. המופע הוא בעצם חווייה מצויינת למי שאינו דובר אנגלית מאחר שאין דיבורים בהופעה בכלל – אלא שלל אורות, צלילים והמון תעלולים שיצחיקו אתכם, כך שאם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים שאינם שולטים מספיק באנגלית כדי לראות הצגה בברודווי – אל תהססו ללכת.

הבלו מן גרופ תמיד ניצבים בלובי כדי להצטלם לאחר המופע, אז אל תתביישו ולכו להגיד להם שלום. רק אל תצפו שיענו לכם, כי בכלל לא בטוח שהם יכולים…

להזמנת כרטיסים למופע של הבלו מן גרופ בניו יורק

מחזות בברודוויי – Broadway Shows

תנו לשחקנים הנהדרים של ברודווי, בירת התיאטרון העולמית, להשאיר אתכם ואת ילדיכם עם פה פעור ועם תחושת הפליאה וההשתאות המלווה את היוצאים מהצגה נהדרת, שהיתה מוצלחת מספיק כדי להגיע למעמד הנחשק של הצגה טובה מספיק בשביל ברודוויי. על במות התיאטראות של ברודווי ניתן לצפות במחזות קלאסיים כמו מלך האריות, אנני וסינדרלה, וגם במחזות יותר מודרניים המשלבים קצת יותר אקשן כמו ניוזיס וספיידרמן. הילדים ידברו על ההצגה הרבה אחרי שהיא תגמר, וכאשר ניתן לצפות בהצגות בניו יורק גם בברודווי וגם באוף ברודווי (Off Broadway), תמיד תמצאו מחזה מתאים ליהנות ממנו עם כל המשפחה.

מסעדה ומופע ב-Medieval Times

אם אתם מתכננים חופשה בניו יורק עם ילדים אולי תרצו לנצל את האפשרות להשתתף בסעודת אבירים וצפייה במופע אבירי ימי הביניים בחוויה בינלאומית. המופע מתרחש באחוזה הגותית המשגעת Lyndhurst Castle המשתרעת על פני 670 אלף מ"ר!

תחזו כאן בקרב אלופים המתחרים כדי להגיע לשורות צבא המלוכה, במופע קרב אבירים בן שעתיים שבו משתתפים שישה אבירים מסוקסים, שיכניסו את שחקני "משחקי הכס" לפרספקטיבה.

האבירים רכובים על סוסים אמיתיים בזמן שאתם נהנים מארוחת ארבע מנות המסוגננת בהתאם לסצנה שבה אתם נמצאים ומכילה מנות כמו עוף צלוי ותפו"א, תירס מתוק בחמאה, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוד. אין ספק שמדובר על חוויה יוצאת דופן – אפילו כאשר מדובר על אטרקציות בניו יורק למשפחות.

להזמנת כרטיסים למופע אבירים עם סעודה

The High Line הקו העליון

יש משהו יוצא דופן בחלק הזה של ניו יורק, ובפארק ה"קו העליון" שלא נראה שייך לניו יורק."הקו העליון" בנוי כמו שביל ארוך על מסילת רכבת נטושה, תוך כדי עשיית שימוש חוזר בפסולת תעשייתית, ויצירה של פרוזדור אקולוגי מעל ניו יורק. השביל לוקח אתכם לטיול רגלי מעל ניו יורק בתוך שילוב יוצא דופן בין טבע עירוני לחיים האורבניים. זהו המקום היחידי בניו יורק, ואולי בעולם, בו תוכלו ליהנות עם הילדים מטיול בשדה של פרחי בר או מרדף אחרי חיפושיות ופרפרים, כאשר מתחתכם מכוניות נוסעות ברחובות ניו יורק.

הנהלת הפארק עורכת הרבה אירועים מהנים לילדים בחופשת הקיץ, כגון פעילויות יצירה ואמנות בשבתות, והופעות על המדשאה בימי חמישי בבוקר בהן מופיעים בפני הורים וילדים קוסמים, להטוטנים, והופעות מוזיקה חיה.

עיירת ריצ'מונד ההיסטורית – Historic Richmond Town

זהו כפר משומר, שנראה כמו בימים בהם הוקם, במאה 17 המאוחרת. שיחזור של החיים באמריקה כפי שהיו בתקופת המערב הפרוע ומלחמת האזרחים הוא תחביב אמריקאי מאוד מרכזי, וריצ'מונד היא האתר הטוב ביותר לראות את התופעה המעניינת באיזור ניו יורק. בתוך העיירה אמנים מחופשים מדגימים כישורים ומלאכות היסטוריות כך שילדים יכולים לראות כיצד עבדו בימים ההם נפחים, סנדלרים,  ועוד סוגים של מלאכות יד. ריצ'מונד היא גם אתר לפסטיבלי אוכל, ואירועים עונתיים רבים בקיץ אשר כולם מתאימים לילדים ולמשפחות.

שעות פתיחה: רביעי-ראשון 13:00-17:00

מחירים: 5$, אזרחים וותיקים – 4$, סטודנטים וילדים 5-17  3.5$, ילדים מתחת לגיל 5 בחינם.


מוזיאונים בניו יורק

מוזיאון אינטרפיד Intrepid Sea, Air & Space Museum

זוהי נושאת מטוסים שלמה ואמיתית אשר לאחר פרישתה משירות פעיל בצי האמריקאי הוחלט להפוך אותה למוזיאון צף. עבור משפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים – האטרקציה המרכזית כאן היא האקספלוריום, אזור פעילויות אינטראקטיביות מותאם לילדים, המחולק לארבעה נושאים –  ים וספנות, תעופה, החלל החיצון והחיים. בין הפעילויות הרבות שאפשר לחוות באקספלוריום, הילדים יכולים לעלות על אוניות קטנות, ללמוד כיצד אוניות ענקיות ממתכת לא שוקעות, להסתובב סביב אזור המגורים של הצוות המקורי של ימאי האינטרפיד, ולנסות כפפות של אסטרונאוטים.

שעות פתיחה: כל יום 10:00-17:00, שבת וראשון: 10:00-18:00, חגים אפריל-נובמבר 10:00-18:00

מה כלול בכרטיס שניתן להזמין בקישור: כניסה למוזיאון, גישה לביתן 'מעבורות החלל' (Space Shuttle Pavilion), גישה לצוללת 'גראולר' (USS Growler), גישה לאחד או שני סימולטורים (אם בחרתם בכך)

להזמנת כרטיסים למוזיאון אינטרפיד

מוזיאון ריפלי

לפני קרוב למאה שנה, רוברט ריפלי (לדעת רבים, איש קצת מוזר) שנהג לטייל בעולם, החל לחשוף בפני הציבור את העלילות המסתוריות שלו: תופעות משונות ועובדות מעבר לכל דמיון אחריהן עקב במסעותיו. המורשת שלו שמורה כאן במוזיאון ריפלי. כאן, אתם ובני משפחתכם תוכלו לתפוס כמה שעות של כייף חינוכי במהלך חופשה בניו יורק ולהיכנס לעולמו המופלא והלא ייאמן של ריפלי בטיימס סקוור, כאן תמצאו פריטים נדירים ותצוגות אינטראקטיביות. האטרקציה היחידה במינה הזו היא חוויה מושלמת למי שרוצה לקחת חלק פעיל בתצוגות, הנעות מהבלתי רגיל ללא ייאמן, ולדעת רבים מדובר בחוויה שאסור לפספס כאשר מגיעים אל ניו יורק עם ילדים.

רבים מן הדברים שתמצאו כאן נאספו במשך כמעט מאה שנה ע"י ריפלי עצמו. המשיכה שלו לכל מה שמוזר הפכה למשהו מאוד פופולרי די מהר, והאטרקציה התיירותית הזו שניצבת במרכז טיימס סקוור, מבדרת אנשים מאז 1939.

התצוגות במוזיאון ריפלי כוללות את אשת הערפדים המקסיקנית (Mexican Vampire Woman), ג'יראפות לבקניות, ראשים מכווצים וערכת הרג ערפדים מהמאה ה-19. ועם למעלה מ-500 חפצים נדירים ו-20 גלריות ע"פ נושא, ביקור כאן ילהיב מבוגרים וילדים כאחד, ותמצאו פה עניין במשך הרבה מאוד שעות.

בתצוגה האחרונה ביותר, תוכלו לציין את השנה החדשה עם "כדור הבדולח של השנה האזרחית החדשה בטיימס סקוור" (Times Square New Year’s Eve Centennial Ball) ולראות את פודיום הקריסטל של ווטרפורד (Waterford Crystal Podium) שסלבריטאים משתמשים בו בספירה לאחור בחצות.

בונוס נוסף: מחיר הכניסה למוזיאון כולל כניסה גם לתחרות הלייזר הבלתי אפשרית של ריפלי עצמו! (Ripley’s own Impossible Laser Race). כאן תמצאו את עצמכם מחפשים את דרככם דרך סבך של לייזרים במירוץ נגד השעון, באחת החוויות המיוחדות של ניו יורק למשפחות

להזמנת כרטיסים למוזיאון ריפלי בניו יורק

המוזיאון היהודי ברחוב אלדריג' Museum at Eldridge Street

תתפלאו, אבל אפשר לנצל חופשה בניו יורק עם הילדים גם לחזק את הזהות והמורשת – במוזיאון זה, הנמצא למעשה בבית כנסת היסטורי תגלו את סיפורם של המהגרים היהודיים לניו יורק מראשית המאה הקודמת, תלמדו על ההגירה ההמונית של היהודים ללואר איסט סייד של מנהטן.

המוזיאון ברחוב אלדריג' שוכן בבית הכנסת של רחוב אלדריג', שהוא אבן ציון היסטורית לאומית משופצת. תלמדו כאן על חיי יהדות ניו יורק ועל ההיסטוריה היהודית של ניו יורק בזמן שאתם מתרשמים מהעיצוב הנאה של בית הכנסת, החלונות היפים והנברשת בעלת קצוות הזכוכית הירוקים המהממת.

תמצאו כאן גם אוצרות שונים מצ'יינטאון הקשורים לתרבות הסינית והם מעניינים בפני עצמם, אבל השיעור ההיסטורי היהודי שתלמדו כאן הוא גולת הכותרת של המוזיאון הזה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ברחוב אלדריג' 

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע – דלגו על התור American Museum of Natural History

גם ילדים שבד"כ לא אוהבים מוזיאונים לא ירצו לוותר על המוזיאון להיסטוריה של הטבע בניו יורק, בו נמצא האוסף הגדול והמקיף ביותר של מאובני דינוזאורים בעולם. אולמות הדינוזאורים בקומה הרביעית של המוזיאון, המכונה בקיצור AMNH, מדהימים ילדים כבר עשורים. כבר בכניסה, כאשר חוצים את הסף של רחבת תיאודור רוזוולט, ילדים – וגם ההורים – יפערו את הפה כאשר יראו את שלד הבארוזאורוס הגבוה, העומד על רגליו האחוריות כדי להגן על ילדין מתקיפה של אלוזאורוס. אין ספק שאוצרי המוזיאון השקיעו לא מעט מחשבה בהעמדת המוזיאון.

אך דינוזאורים הם ממש לא כל מה שיש למוזיאון העצום הזה להציע. יש כאן תכניות מיוחדות המותאמות לילדים, אשר מובילות את המשפחות לחדר הגילויים, שם ילדים יוכלו לחפש בעזרת זכוכית מגדלת חרקים, ציפורים ויונקים בעץ הבאובב האפריקאי הענקי, למדוד מסיכות מכל מיני תרבויות שונות, או לחבר עצמות דינוזאורים זו לזו ולנסות ליצור שלד.

בנוסף יש במוזיאון אטרקציות רבות המתאימות למשפחות עם ילדים, כמו האולם המרשים של המטאוריטים בו מוצג "אנהיטו", מטאוריט הברזל הגדול ביותר המוצג בעולם, השוקל 34 טון . דגם באורך של 50 מטר בגודל טבעי של הלוויתן הכחול אשר נתלה מהתקרה של אולם חיי האוקיינוס,  אולם מקורות האנושות המציג תצוגה מפורטת על האדם הקדמון ותקופת הניאנדרטלים. אולם המגוון הביולוגי המלמד על מערכות אקולוגיות עולמיות וחיות בסכנת הכחדה, מרכז רוז לארץ ולחלל החיצון בו הושקעו 210 מליון דולר, הוא מחזה מקסים בלילה, המעוצב כמו גלובוס בהיר ענקי בו תוכלו לחוות את העולם דרך מופעי 3D בפלנטריום היידן, ומופעי אורות בתאטרון המפץ הגדול. תאטרון הIMAX של המוזיאון מציג סרטי טבע גדולים מהחיים.

לאחר הזמנת הכרטיס המיוחד שניתן לרכוש בקישור תקבלו לסמרטפון כרטיס דיגיטלי מיוחד ותוכלו לדלג על התורים הארוכים בקופות הכניסה, לחסוך זמן יקר של חופשה בניו יורק ולהיכנס ישירות לאחד מטובי המוזיאונים בניו יורק.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור למוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע

היכל ניו יורק למדע New York Hall of Science

זהו למעשה מוזיאון עצום למדע, המהווה לדעת רבים את המוזיאון המושלם למשפחות מהרבה סיבות, אך בעיקר כי מעודדים שם את כל המבקרים לגעת בכל המוצגים. כך נפתרת הבעיה הגדולה של ללכת עם ילדים קטנים למוזיאון ולריב איתם כל הזמן כאשר הם מנסים געת במוצגים – פה זו כלל לא בעיה. כך נוצרת חוויה מרגיעה להורים אשר יכולים לבקר עם הילדים במוזיאון בלי עימותים ומרדפים, וחוויה מרגשת לילדים אשר אוהבים פעילויות בהם ניתן להתנסות בדברים. המוזיאון לא מכוון רק לילדים, גם המבוגרים ילמדו על כל המדע והטכנולוגיה במקום.

מוזיאון האגודה ההיסטורית של ניו יורק New York Historical Society

מוזיאון ההיסטוריה האמריקאית והספרייה שלו הם אוצר של חפצים היסטוריים. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים המתעניינים בעבר אל תוותרו ותרגישו כאילו אתם חיים את ההיסטוריה בזמן שאתם כאן. תוכלו לעיין כאן בלמעלה מ-2,500 דיוקנאות אמריקניים, סצנות ונופים השמורים באגף הציורים, וכן פסלים המתוארכים מהתקופה הקולוניאלית. הציורים נמצאים כאן מאז 1816, מה שהופך אותם לאוסף המוקדם ביותר של ארה"ב.

כורסת ההשבעה של ג'ורג' וושינגטון, וכן כיסא מחדריה הפרטיים של מרי אנטואנט בוורסאי הם רק שניים מתוך כ-500 פריטים הנכללים באוסף הרהיטים ההיסורי הגדול הזה. באגף הטקסטיל, תראו דגלים שהונפו במהלך כל העימותים המרכזיים שבהם אמריקה לקחה חלק בין מלחמת העצמאות של ארה"ב ועד מלחה"ע השנייה.

המרכז החדש להיסטוריה של נשים (Center for Women's History ) הוא התערוכה הציבורית הקבועה הראשונה של ארה"ב ומשמש כמרכז חינוכי המוקדש להיסטוריה של נשים. כאן תלמדו מה הוביל נשים לקחת לעצמן את הכוח ולהביא לשינוי בארה"ב ובעולם, עוד לפני שניתנה להן זכות ההצבעה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון האגודה ההיסטורית של ניו יורק

Children's Museum of Manhattan מוזיאון הילדים של מנהטן

זהו מוזיאון עצום בשטח של כמעט 20 דונם, בו יש תצוגות רבות שמשלבות בין למידה על תרבות, היסטוריה ומדעים להפעלות כיפיות והרבה שעשועים בשביל ילדים בגילאי שש ומטה. כאן תמצאו למשל את "EatSleepPlay" אזור המשחקים של דורה החוקרת, בו ניתן ללמוד על חשיבות התזונה הנכונה, ותצוגות אינטראקטיביות נוספות שממוקמות מחוץ ובתוך הבניין בן החמש קומות. המוזיאון, הנקרא בקיצור CMOM מארח בנוסף גם כיתות וסדנאות שונות – החל מביולוגיה 'מגעילה', לילדים שמתעניינים בחיידקים וגיהוקים, עד לMusic in me! תוכנית מוזיקלית לפעוטות מאת לורי ברקנר, כל אלו מעוצבים תוך התחשבות במחקרים האחרונים בנושא התפתחות ילדים.

שעות פתיחה: שלישי-שישי, ראשון 10:00 – 17:00, שבת 10:00 – 19:00

מחירים: ילדים ומבוגרים 12$,  אזרחים וותיקים $8, ילדים מתחת לגיל שנה בחינם. שישי הראשון בכל חודש 17:00 – 20:00 בחינם.

האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר

ביקור באנדרטה ובמוזיאון המוקדשים לאירועי 9.11 (9/11 Memorial & Museum) הוא חוויה טעונה ומסעירת רגשות. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים קטנים שעלולים להבין את התצוגה אך לא להתמודד איתה היטב, שיקלו לוותר. האנדרטה החיצונית היא אתר הנצחה מרגש לזכר מי שנספה בפיגועי הטרור, והמוזיאון משמש כמסע גילוי רב-עוצמה של האירועים ההיסטוריים של הפיגוע במגדלי התאומים. הכרטיסים הנדירים שניתן להזמין בקישור אינם דורשים הזמנת חלון זמן מדוייק, כך שהם מהווים את הדרך הגמישה ביותר להיכנס לאתר החובה הזה, אחת מיוצאות הדופן שבין אטרקציות בניו יורק

מוזיאון 9.11 מכיל אוסף של יותר מ-10,000 פריטים שנאספו מגראונד זירו, אתר הפיגוע בו קרסו מגדלי התאומים – כולל חלק מאנטנה מהגג של המגדל הצפוני, וכן שרידיה של משאית כיבוי אש. התערוכה מתפרשת על פני שלושה חלקים – לפני 9.11, היום של 9.11 ואחרי 9.11 – כדי להמחיש את עוצמת האירועים. זהו פרי מחקר מעמיק ומלא עוצמה של היום ששינה את פני העולם.

כאן תגלו תצלומים המתעדים את רגעי האמת של 9.11, תצפו בראיונות, ותאזינו לתיאורים ממקור ראשון של האירועים וההשלכות שלהם. למרות הקושי להתעמת עם ההיסטוריה הזו, התערוכות לא רק צוללות אל תוך רגעי הטרור והעצב – אלא גם משמשות כאות הוקרה ליכולתם של אנשים להתאחד ברגעים קשים.

האנדרטה שבחוץ, בעיצובם של האדריכלים מיכאל ארד ופיטר וואקר, ניצבת במקום שבו עמד לפנים הקומפלקס של מרכז הסחר העולמי. שני מפלי מים מעשה ידי-אדם יוצרים סצנה יפהפיה ומטרידה. המקום מוקף ב-76 לוחות ברונזה חקוקות בשמותיהם של כמעט 3,000 קורבנות הטרור באתר זה. יער שבו גדלים כמעט 400 עצי מסטיק מתוק ואלון לבן מקיף את הבריכות. עצים אלה (יחד עם רחש מפלי המים) עוזרים לחסום את רעש העיר שמסביב, ובונים אווירה המעודדת הרהור והפנמה. העץ השורד (The Survivor Tree), עץ אגס מסוג קלרי, שניזוק לאחר הפיגועים והובא חזרה לחיים, צומח שוב בנקודה זו ומהווה סמל לתקווה וללידה מחדש.

להזמנת כרטיסים למוזיאון לפיגוע 11 בספטמבר בניו יורק

המוזיאון לאמנות מודרנית MoMA The Museum of Modern Art

המומה הוא אחת מהידועות שבין אטרקציות בניו יורק – המוזיאון לאמנות מודרנית  (The Museum of Modern Art) הוא גן עדן עבור שוחרי אמנות, מקום שבו אפשר לנשום אמנות באווירה מעצימת נשמה. ואם עדיין לא הפכתם לשוחרי אמנות מודרנית ועכשווית, המוזיאון הזה – המלא בעבודותיהם של ואן גוך, וורהול ופיקאסו – אולי יהפוך אתכם לכאלה. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים המומה הוא הזדמנות שאין שנייה לה לנסות ולקרב את הילדים לעולם האמנות בשלל אמצעים -מגינת הפסלים ועד תוכניות הקולנוע הנערכות כאן על בסיס קבוע והתערוכות המשתנות.

המומה הוא כמו שער אל תוך העולם הקינטי של מודרניזם ופלא במגוון של דיסיפלינות שונות. תמצאו כאן אדריכלות, צילום, ציור, פיסול, עיצוב, קולנוע ועוד.

מומה נוסד בשנת 1929 בידי שלוש נשים בעלות השפעה במאה העשרים – אבי אלדריץ' רוקפלר, לילי בליס ומרי קווין סאליבן. ב-87 שנות קיומו, המומה ידע שריפות, שחזורים והיה לא פעם מקור לחילוקי דיעות. בימים אלה נעשים במקום עבודות שיפוץ, ויש תכנוני הרחבה, אבל אלה לא צפויים להשפיע על הביקור שלכם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המומה בניו יורק


מוזיאון המטרופוליטן לאמנות

המוזיאון המטרופוליטני לאמנות (הידוע בניו יורק בקיצור בתור ה"מט") הוא מוזיאון האמנות הגדול ביותר בארצות הברית. ניו יורקרים אמיתיים, שוחרי אמנות נלהבים, ותיירים יודעי דבר יודעים שהמט הוא מאתרי החובה בטיול בניו יורק. זאת משום שזהו אחד מהמוזיאונים האיכותיים ביותר בעולם, והוא מאורגן בצורה מבריקה לפני נושאים, כך שאפשר להתמקד באזורים שאתם מתעניינים בהם. הכרטיס הדיגיטלי שתוכלו להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת שתחסוך לכם הרבה זמן יקר של חופשה בניו יורק – הוא מקנה לכם גישת דלג-על-התור לכל התערוכות בכל שלושת הלוקיישנים של המוזיאון.

גולות הכותרת של ה"מט" כוללות את אזור "האמנות האירופאית", שם תמצאו עבודות של אל גרקו, רמברנדט, רפאל, ואן גוך ועוד רבים אחרים. מקדש דנדור (The Temple of Dendur) הוא מקדש מצרי בגודל מלא שנתרם ע"י ג'קי קנדי שיכולה הייתה לצפות עליו מתוך דירתה דרך גג הזכוכית של המוזיאון. זהו אחד המאפיינים המרהיבים ביותר באוסף המצרי הנרחב.

האולמות התקופתיים הם עוד משהו שלא כדאי לפספס כאן. החדרים האלה מלאים בדוגמאות של עיצוב פנים לאורך תקופות היסטוריות שונות, כולל את 'הסלון הגדול' של המלך לואי ה-14, חדר שינה רומי עתיק שנקבר בעקבות התפרצות הר הגעש וזוב, אביזרים שונים מבתים מהתקופה הקולוניאלית של אמריקה, ועוד.

האוסף המצרי הוא עוד להיט בקרב כל הגילאים ומשפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים גדולים מבלות בו לעיתים יום שלם שמשלב בין חינוך לדימיון וכולל. פסלים מיניאטוריים, ארונות קבורה של מומיות, ואפילו מקדש המוקדש לאלה המצרית אייזיס.

להזמנת כרטיס ללא המתנה בתור למוזיאון המטרופליטן לאמנות בניו יורק


מוזיאון ויטני לאמנות אמריקאית Whitney Museum of American Art

בואו לראות את יצירות המופת האמריקאיות משנות ה-1900 ועד היום באחד הטובים שבין מוזיאונים בניו יורק – צללו אל תוך עולם האוונגרד עם פרוייקט הקולנוע של אנדי וורהול, ועלו חזרה לזמן הווה באמצעות המראה הפנורמי של ניו יורק מאחת המרפסות הציוריות של המוזיאון.

כשתעלו ותרדו במעליות המעניינות, תרגישו כאילו אתם נמצאים באחת הסצנות של "עליסה בארץ הפלאות" או כאילו אתם צפים בתוך סלסלת ענק!

להזמנת כרטיסים למוזיאון ויטני לאמנות אמריקאית

המוזיאון לזכר אירועי 11 בספטמבר 9/11 Tribute Museum

אירועי 11 בספטמבר, 2001 (הפיגוע במגדלי התאומים ובפנטגון) אולי קשים לתפישה במלואם. בזמן שאנדרטת 9/11 משקפת את עוצמת הכאב של האירועים, מוזיאון ההנצחה (Tribute Museum) מראה את האירועים – ואת השלכותיהם – בקנה מידה יותר הומאני ואינטימי.

מוזיאון ההנצחה של אירועי 11 בספטמבר הוא מקום בו ניצולי האירוע, קרובי המשפחה של הנספים, כוחות ההצלה, מתנדבים ציבוריים ותושבי הקהילה יכולים לשתף ולחלוק עם הציבור הרחב זכרונות מן היום הטראגי. הסיור העצמי במקום, דרך הגלריות השונות, לוקח מבקרים למסע מאוד מוחשי על פני האירועים הרי הגורל של אותו יום.

תוכלו להתבונן מקרוב בחפצים מגראונד זירו, המוצגים בד בבד עם זכרונותיהם הרגשיים ועדויותיהם של הניצולים. הקשיבו להסבריו של מדריככם אודות האירועים. בתוספת מחיר, תוכלו להצטרף לסיור מודרך. אוצרים מתנדבים – כולל כבאים לשעבר, שוטרים וקרובי משפחה של הנספים – נותנים את עדותם האישית של הפיגועים.

מוזיאון ההנצחה לאירועי 9/11 הוא פרוייקט של אגודת משפחות 11 בספטמבר (September 11th Families Association) שמטרתו לקרב בין אלה המעוניינים לחקור את האירועים ובין אלה שחוו אותם. תהליך ההשתקמות שהפגינה הקהילה לנוכח האירועים. הפעילות מומלצת בעיקר עבור משפחות המגיעות אל ניו יורק עם ילדים גדולים מספיק כדי להתמודד רגשית עם אירועים קשים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ההנצחה לאירועי 9/11 


הקלויסטרים של המט: דלגו על התור

הקלויסטרים (מנזרים) של מוזיאון המט מוכרים בעיקר בזכות האוסף הביזנטיוני ואמנות ימי הביניים המוצגים שם. בעזרת הכרטיס המיוחד שניתן לרכוש בקישור תדלגו על כל התורות כדי להגיע לתערוכות האלה ותזכו בגישה לכל שלושת הלוקיישנים של מוזיאון המט באמצעות כרטיס יומי (תקף למשך יום אחד). תראו את המט השוכן ברחוב החמישי (Met 5th Ave), את המט ברוייר (Met Breuer) ואת הקלויסטרים של המט (Met Cloisters), המכילים מעל שני מיליון יצירות אמנות.

חופשה בניו יורק יכולה להיות הזדמנות טובה להתרשמות מאמנות ימי הביניים של אירופה ומהגנים היפים של הקלויסטרים (מנזרים). ועוד יותר מזה – הכרטיס הזה מקנה לכם גישת "דלגו על התורות" לכל התערוכות המתקיימות בכל שלושת המוזיאונים השייכים ל- Metropolitan Museum of Art.

הקלויסטרים של המט (The Met Cloisters) – סיירו בזמנכם החופשי בשטח של יותר מ-16 דונם (4 אקר) בפארק פורט טריון (Fort Tryon Park) בצפון מנהטן. הקלויסטרים הם אזור מאוד ציורי המשקיף על נהר ההדסון (Hudson River), וכולל עבודות אמנות, ארכיטקטורה וגנים מאירופה של ימי הביניים. הקלויסטרים הנמצאים בלב הבניין מכילים יותר מאלפיים עבודות אמנות מימי הביניים והישגים ארכיטקטוניים מרשימים.

המט בשדרה החמישית (The Met 5th Ave) – כמוזיאון האמנות הגדול ביותר בארה"ב, וכאחד מהמוזיאונים הגדולים ביותר לאמנות ברחבי העולם, המט בשדרה החמישית הוא יעד שחובה לבקר בו אם אתם מתכננים חופשה בניו יורק ומעריכים אמנות. תוכלו לבלות כאן שעות בהתבוננות ביותר מ-5,000 שנה של אמנות, הכוללת ציורים, פסלים, אדריכלות, כלי שריון, כלי נגינה, תחפושות ועוד מכל תרבות ומאה.

המט ברוייר (The Met Breuer) – שדרת מדיסון היא המקום בו נמצא המבנה החדש ביותר של המט המוקדש לאמנות מודרנית ועכשווית. צללו אל תוך אמנות של המאות ה-20 וה-21.

להזמנת כרטיס משולב ללא תור לקלויסטרים של המט

מוזיאון הגוגנהיים

מוזיאון סולומון ר. גוגנהיים, המוכר בקיצור כגוגנהיים, לא זקוק להרבה הקדמות. כוורת הדבורים הפיוטיוריסטית של פרנק לויד רייט היא אבן ציון בתחום האדריכלות ופנים המבנה משכן בתוכו אוסף בעל שם עולמי של אמנות מודרנית, המנציחה את אמנות המאה העשרים ומה שמעבר לה.

המבנה הוא פרי מחשבתו של האדריכל המאסטר פרנק לויד רייט שהגה את הרעיון בשנת 1943. הגוגנהיים נפתח לציבור לראשונה בשנת 1959 ושינה את עולמה של האמנות המודרנית. העיצוב של הבניין מותיר את אותו רושם חדשני שהותיר בשנות ה-50, עם רמפה שמתעקלת בצורה מעודנת עד שהיא מגיעה לתקרת גג כיפתית עוצרת הנשימה.

התערוכות בגוגנהיים משתנות לעתים תכופות ומציגות מגוון רחב של עבודות – מאמנים חדשים ומתחילים ועד אייקונים תרבותיים. המקום מציע סיורים בחינם, וכן מדריכי קול שאפשר להוריד לנייד, ואפליקציות אינטראקטיביות בסגנון מציאות מדומה. החוויה כאן היא ללא ספק מאוד עכשווית וחובה לשוחרי אמנות ואדריכלות. אם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים אשר לא יאפשרו לכם ליהנות מכמה מוזיאונים בניו יורק ואתם נאלצים לבחור מוזיאון אחד בניו יורק – הגוגנהיים הוא בחירה טובה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הגוגנהיים

קתדרלת סנט ג'ון האלוהי

בקרו בקתדרלת סנט ג'ון האלוהי (Cathedral of Saint John the Divine) בלוויית מדריך עתיר-ידע, ראו את שטיחי הקיר מהמאה ה-17 ואת חלונות הזכוכית הצבעוניים, ובלו עם הטווסים בגנים היפים!

מבקרים מכל רחבי העולם מגיעים לשכונת מורנינגסייד הייטס (Morningside Height) כדי לראות את הקתדרלה, אחת מן המבנים העתיקים ביותר באזור ואטרקציה תיירותית בניו יורק לא פחות מאשר בניין האמפייר סטייט.

המבנה מתקופת התחייה הגותית (ניאו גותיקה) והתקופה הרומנסקית הוא המקום בו שוכנת הרוזטה (חלון עגול גדול) הגדולה ביותר בארה"ב והוא אחד מחמשת מבני הכנסייה הגדולים ביותר בעולם. תוכלו לחזות כאן בחלונות ויטראג' מהממים, באמנות עכשווית, בטריפטיכון של קית' הרינג, ואם אתם מגיעים אל ניו יורק עם ילדים קטנים שיתקשו להישאר בשקט בכנסייה, בלו זמן בגנים היפים המלאים בטווסים ובאזורי מדיטציה שלווים. זה המקום להגיע אליו כדי לברוח מהמולת העיר.

כדי להצטרף לסיור ההיילייטס (Highlights tour) הגדוש בגולות הכותרת ההיסטוריות של הכנסייה, פגשו את המדריך שלכם במרכז המבקרים (Visitor Center) הנמצא בתוך הכנסייה.

להזמנת כרטיסים לקתדרלת סנט ג'ון האלוהי

אטרקציות בניו יורק
דירוג הגולשים 4.2 (5 הצבעות)
Sending

תגובות 2

  • ** ניו יורק**

    לקח לי זמן להתאושש אבל אחרי כל החפירות שלי משתפת אתכם בטיול שלנו לניו יורק:
    נסיעה לשבעה לילות עם שתי מתבגרות 14.5 ו – 18 (כמעט).
    את הטיסה והמלון הזמנתי שנה מראש ובדיעבר זו היתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי.
    טסנו בטיסה של אירופלוט שהמריאה בלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 01:05 מנתבג. בהלוך הזמנתי אקונומי פלוס ובחזור תיירים רגיל. מכיוון שהזמנתי המון זמן מראש שלושה כרטיסים עלו לי 2,500$ מסתבר שהחליפו מטוס למטוס שאין בו אקונומי פלוס ולכן שידרגו אותנו לביזנס מתל אביב למוסקבה. מותר שתי מזוודות של 23 קילו לכל נוסע ועוד טרולי.
    אירופלוט אחלה חברה, מטוסים חדישים ומרווחים, צוות אדיב, מערכת מולטימדיה אישית לכל אחד והכיסאות של הביזנס נשכבים למיטה מפנקת אבל אוכל מזעזע!!!! למזלנו נערכתי מראש ולקחתי לנו כריכים.
    נחתנו במוסקבה בשעה חמש בבוקר והיו לנו כארבע שעות קונקשן בשדה. שדה נחמד וקל להתמצאות:
    הגעה בטיסות בינלאומיות בטרמינל Sheremetyevo – D , יציאות בטיסות בינלאומיות מטרמינל Sheremetyevo – D . זמן חיבור מינימום – 50 דקות . מהגשר בבורדינג צריך ללכת עד גלרית הנחיתות , לפי השילוט אל דלפקי הטרנזיט אם לא קיבלנו כרטיס המשך יש לבצע צק אין ואז לעבור את ביקורת הדרכונים וביטחון, במעלית או לרדת במדרגות לקומה השלישית ולהמשיך לכיוון שער העלייה למטוס. אם מועברים מהמטוס באוטובוס, צריך לקחת את המדרגות הנעות אל דלפקי הטרנזיט ולאחר מכן לבצע את הפעולות המתוארות לעיל.
    הטיסה ממוסקבה המריאה בזמן ובטיסה זו ישבנו באקונומי פלוס. שוב אחלה חברה, אחלה כסאות חרא אוכל!
    נחתנו בשעה 12 בצהריים בשדה התעופה ג'י אף קי, שם חיכתה לנו קארן ביטון Karen Bittonהמהממת שהזמנתי מראש והביאה אותנו למלון.
    זו ההזדמנות לפרגן לקארן המדהימה שהגיעה בזמן, היתה מקסימה ואפילו השאילה לבת שלי את מיבש השיער שלה לתקופת השהיה שלנו בניו יורק.
    הגענו למלון THE KNICERBOKER שנמצא על 42 פינת ברודווי. מלון חמישה כוכבים מדהים שאין לתאר! גם את המלון הזמנתי שנה מראש ולכן עלה לנו 2,000$ לשבעה לילות. בגלל יום ההולדת של הגדולה שדרגו אותנו לחדר עם נוף לטיימסקוור בקומה השלישית חדר מספר 312, שתי מיטות קווין סייז ענקיות, מקלחת ענקית עם שני כיורים. המלון נקי ומצוחצח, כל בקשה שלנו טופלה באופן מיידי, צוות אדיב, בימי גשם מחלקים לאורחים מטריות. פשוט מושלם ומומלץ בחום. המלון במיקום מעולה ולכן כמעט לכל מקום הלכנו ברגל.
    התארגנו במלון ויצאנו ברגל לכיוון הגארנד סנטרל לחנות אפל על מנת לרכוש טלפונים. לאחר מכן צעדנו חזרה לכיוון המלון והטיימסקוור. באותו יום צילמו פרסומת בככר עם עשרות רקדנים, לייזרים ומוסיקה מדליקה. שוטטנו בככר עברנו ב WALLGREENS על מנת להצטייד במים וחלב לקפה של הבוקר ובעשר הלכנו לישון.
    יום חמישי:
    קמנו בשעה חמש בבוקר יקיצה טבעית, בשש כבר היינו ב – PRET A MANGER ורכשנו ארוחת בוקר.
    בשלב הזה כבר הבנתי שאני בבעיה הקפה של האמריקאים מזעזע!!! למזלי רכשתי בארץ קומקום נסיעות קטן שמתאים גם לחשמל של ארה"ב והבאתי איתי קפה.
    בשמונה שמנו פעמינו מצויידות במזוודה גדולה וריקה לעבר תחנת האוטובוסים באוטובוס – New Jersey Transit Bus – קו 111מ-Port Authority. חמש דקות הליכה מהמלון.
    קנינו שלושה כרטיסים כיוון אחד לג'רסי גארדנס (כי לחזור הזמנתי שוב את קארן שתאסוף אותנו).
    הגענו בשעה תשע וחצי לקניון ויצאנו ממנו בשעה תשע בערב גמורות אך מרוצות.
    לא לשכוח לקחת דרכונים מתחילים בתחנה האוטובוסים המרכזית Port Authority, הנמצאת בין רחוב 40 לרחוב 42 ובין השדרה השמינית לתשיעית, קונים כרטיסים (רצוי לקנות מיד הלוך ושוב) בקופות 1-10, ממשיכים לרציף 222 לאוטובוס 111 (יש גם 115 אבל לא כל הנסיעות שלו מגיעות לקניון, אז שימו לב). מחיר: 14$ הלוך ושוב, ולשים לב שמקבלים שני כרטיסים ולא רק אחד. כרטיס לכיוון אחד 7$, תיקנו כרטיסים מראש במכונות בכניסה לתחנה.

    בתחנה של האואטלט, כדאי להיכנס בשער הראשון, כי בצד ימין יש דלפק לקבלת חוברת קופונים לתיירים, ויש להגיע עם דרכון. קופונים מקבלים בדוכן בכניסה D, אל תשכחו להביא תעודה מזהה ישראלית (עם תמונה), דרכון או רישיון נהיגה. אם אתם רוצים יותר מחוברת קופונים אחת צריך יותר מתעודה מזהה אחת.

    מתחם האואטלט מכיל כמעט את כל המותגים: אדידס, נאוטיקה, קלווין קליין, גאפ, ויקטוריה סיקרט, נייק, קולומביה, וכן חברות מקומיות, קומת מסעדות, עגלות שרות (בתשלום, ללא החזר).

    יש לשים לב כי כל הפריטים הינם ללא מס, יש להוסיף את המס הנקוב (אגב אין החזר מס עבור תיירים בארה”ב). שילוט ברור וכן עמדות מחשב לבדיקת מיקום חנויות.
    למי שלא מזמין את קארן לתכנן את הנסיעה חזרה באוטובוס או שניים לפני האחרון כי התורים ארוכים עומדים בחוץ ולא נעים ויכול להיות קר.
    יום שישי:
    יום שישי היה גשום אז קצת נדפק לנו התכנון המקורי של שייט לפסל החירות גראונד זירו וגשר ברוקלין.
    במקום, עשינו מסלול חלופי של מקומות סגורים. התחלנו את הבוקר במקום מעולה של בייגלס BEST BAGELS AND COFFE בייגלס הכי טובים שיש! תורים מפה עד להודעה חדשה אבל הכל מתקתק. המשכנו למייסיס לתערוכת הפרחים, תערוכה שמתקיימת פעם בשנה בין המחלקות במייסיס.
    לאחר מכן, מכיוון שהגשם המשיך ומכיוון שכנראה לא עשינו מספיק קניות, לקחנו את הסאבווי ונסענו לטראגט.
    התכנון המקורי היה לקנות שלושה כרטיסי מטרוקארד לשבעה ימים שעולים 31$, בפועל קנינו כרטיס מטרוקארד נטען ובכל הימים שהיינו לא ניצלנו אפילו 30$. אז בתכלס את רוב ניו יורק כדאי ואפשר לעשות ברגל וזה יוצא לא משתלם.
    סיימנו את היום שוב בטיימסקוור אחרי שביקרנו ב WHOLEFOODMARKET סופר מדהים ליד המלון על הבריאנט פארק שבקומה השניה שלו יש אוכל מוכן. לוקחים קופסא וממלאים אותה במה שרוצים. יש אוכל חם ויש בר סלטים בהרכבה עצמית ואפשר לקחת גם וגם. בסוף משלמים לפי משקל. אוכל מעולה. אפשר לשבת שם ואפשר לקחת.
    יום שבת:
    הקטנה קמה חולה. הזמנו סיור בסוהו ליטל איטלי וציינה טאון דרך FREE TOURS BY FOOT הסיורים בחינם ובסוף נותנים טיפ כל אחד כפי רצונו. המדריך שלנו היה ממש חמוד והסיור היה ממש מעניין. מומלץ.
    לקחנו סאבווי לסוהו שם התחיל הסיור מטר מדומיניק אנסל והקרונאט המפורסם אז לא יכולנו שלא לטעום. לא עפתי!
    סיימנו את הסיור בצ'יינה טאון וצעדנו על קאנאל סטריט והשדרה השישית עד המלון כי הקטנה ממש לא הרגישה טוב. נחנו ובערב כמובן ירדנו שוב לטיימסקוור עברנו בדואן ריד להצטייד בחטיפים ומיים ולמלון.
    יום ראשון:
    היה יום שמש מקסים אז סנטרל פארק!!!
    הלכנו ברגל ל PICK A BAGEL על השדרה השמינית ו 53. המקום השני הכי טוב לאכול בו בייגלס. משם המשכנו לסנטרל פארק דרך ככר קולומבוס.
    לקחנו סיור בכרכרת אופניים עם מדריך חמוד מטורקיה. יקר בטירוף! סיור של שעה עלה 75$. אבל היה נחמד לא לצעוד לשם שינוי.
    משם צעדנו לעבר השדרה החמישית, עברנו דרך החנות של אפל אבל הקוביה היתה בשיפוצים, המגדל של טראמפ שלא הבנו מה כולם מתעלפים ממנו, טיפאני שלשם נכנסנו כדי לראות את התכשיטים וגם כי בכניסה עמד דוגמן חתיך שהבנות התעלפו ממנו!!
    המשכנו ועברנו את קתדרלת סנט פטריק וברחוב 50 פנינו ימינה לכיוון הרוקפלר סנטר. הקטנה רצתה סאבווי (הכריך) אז פצחנו במסע חיפוש שבסופו התברר שהוא נמצא מתחת לאדמה במנהרה לכיוון הסאבווי האמיתי.
    בדרך קנינו פיצה בפיצריה קטנה ומצויינת Patzeria Perfect Pizza Pasta & Grill שנמצאת על רחוב 46 ווופל בלגי מדוכן WAFFELS AND DINGS בבריאנט פארק.
    יום שני:
    פצחנו את הבוקר שוב בבסט בייגלס אנד קופי, ולקחנו איתנו צידה לדרך צעדנו על השדרה השביעית עד רחוב 30 ופנינו ימינה לעליה להיי ליין.
    ההיי ליין הוא פארק ציבורי, או ליתר דיוק טיילת שנבנתה על שרידיה של מסילת רכבת המשתרעת מרחוב גנסוורט ועד לרחוב 34 במערב מנהטן. במקור הרכבת הייתה פעילה בין השנים 1934 ל-1980 לצורך העברת בשר, תוצרים חקלאיים ודברי דואר לאזור אריזת הבשר (Meat packing district). ההיי ליין משמש דוגמה לטרנד העכשווי של עולם ירוק ושימור הסביבה. עיריית ניו-יורק החליטה במקום להרוס רכבת ארוכה ומסיבית, לשמר ולשחזר את המסילה ולהפכה לפארק ציבורי ובכך מנעה פסולת וזיהום מיותר. כרגע הפארק משתרע לאורך של 1.6 קילומטר (1 מייל) אבל מתכונן לגדול ל-2.33 קילומטר בסיומו של השיקום, שעדיין נמשך. הפארק בנוי על גדות נהר ההדסון כטיילת ארוכה עם צמחייה בצידיה. לאורך הטיילת ישנן מספר נקודות תצפית לשדרה העשירית ואפילו לפסל החירות. ההיי ליין משנה את המראה מאזור לאזור, בהתחלה הוא מדגיש יותר את מסילת הברזל והעיבוד שלו גס, ולאט לאט משתלבת צמחיה ונוספים מקומות ישיבה, והפיתוח נעשה יותר “עירוני”. השכונה שונה מהאזור המרכזי של מנהטן – בנייני בריקים עם מדרגות חירום חיצוניות, בגובה 6-8 קומות. עד לצ'לסי מדובר על הליכה של כחצי שעה-ארבעים דקות, חשופה לשמש/רוח, כך שחשוב לבחור יום יפה. שוק האוכל מדהים – יש מסעדות קטנות ובתי קפה. בהחלט שווה לעשות שם עצירה.
    אם אתם כבר בסביבה, צ'לסי מארקט הוא קינוח הולם. המבנה שימש בעבר בית חרושת לביסקויטים והקסם של המקום נוצר מהשילוב של החדש עם הישן. אפשר לצפות מבעד לחלונות זכוכית בתהליך הכנת המאפים, חנות שמתמחה במוצרים מאיטליה, קונדטוריה שמציעה שלל צבעים וצורות של עוגיות ועוד פינות חמד וכל זה על רקע הלבנים החשופות, הצנרת ועוד אלמנטים מהמבנה המקורי.
    אנחנו קנינו בראוניס במאפיה של FAT WITCH יש כל מיני סוגים של בראוניס מאד טעים!
    משם צעדנו על רחוב 14 עד היוניון סקוור שם היה שוק איכרים ו Dylan's Candy Bar חנות ממתקים מדהימה.
    משם צעדנו ברגל דרך Flatiron Building והשדרה החמישית לכיוון המלון. בערב ארוחת ערב ב Tony's Di Napoli מסעדה איטלקית בהחלט לא משהו לספר עליו. סיבוב בטיים סקוור, הצטיידות במים ולמלון.
    יום שלישי:
    צעדנו לעבר מוזיאון האופנה FIT. בדרך ארוחת בוקר ב PRET A MANGER ממוזיאון האופנה צעדנו לעבר מייסיס להשלמות קניה אחרונות, ארוחת צהריים בשייק שאק ולמלון למנוחת צהריים כי בערב הופעה.
    בערב הלכנו להופעה בברודווי WICKED. הזמנתי כרטיסים מראש דרך טיקטמאסטר. הופעה מדהימה ומומלצת בחום. 480$ לשלושה כרטיסים בשורה חמישית מול הבמה.

    אחרי ההופעה הלכנו דרך הטיימסקוור עברנו בוולגרינס אטיפים ושתיה ולמלון.
    יום רביעי:
    הטיסה שלנו היתה אמורה להמריא בשעה 19:00. תכננו את היום בסביבות המלון השלמת קניות התחלנו את הבוקר בבריאנט פארק ברארוחת בוקר ב – Le Pain Quotidien לא מזכיר בכלל את הרשת מפריז. משם הלכנו לספריה הלאומית ומשם לזארה. הלכנו למלון לארוז ובשעה אחת עשינו צ' אאוט והלכנו שוב ל BEST BAGELS AND COFFE להצטייד בכריכים לטיסות. חזרנו והלכנו ל – WHOLEFOODMARKET לאכול צהריים.
    בשעה 14:30 קארן אספה אותנו לשדה התעופה. מסתבר שבאותו יום קבוצת שודדים שדדו יהלומים במליונים במנהטן לכן כל הכבישים היו חסומים. לקח לנו שעתיים וחצי להגיע לשדה. למזלנו הטיסה אחרה בשעתיים. עוד יותר למזלנו ששלושת רבעי המטוס היה אמור להמשיך בטיסת המשך לתל אביב אז המטוס חיכה לנו ודיילות המתינו לנו בביקורת דרכונים ולאורך כל הדרך עד הגייט על מנת לזרז את התהליך ולכוון את הנוסעים.
    בטיסות חזור טסנו באקונומי. אחלה מטוסים וחרא אוכל. לנו היו בייגלס מניו יורק ומים של הביוקר משדה התעופה.
    חזרנו עמוסות בקניות אך מרוצות.

  • רוצה לשתף אתכם בטיול לניו יורק – חזרתי לפני יומיים והרשמים עדיין חזקים ביותר :

    התגוררתי אצל חברה בשכונת צ'לסי , כך שלא הייתי צריכה להזמין מלון .
    ניידות בעיר – רגלית ובסאבווי בעזרת כרטיס מטרו כארד , שאותו הטענתי במזומן כל מספר פעמים כנדרש .
    היות וזו לא פעם ראשונה שלי בעיר , סמנתי לעצמי מקומות אליהם רציתי לחזור , או מקומות שלא הייתי בהם.

    חלקתי את העיר לאזורים גאוגרפיים (צפון , MID TOWN וכ"ו ) והתחלתי לעבוד …
    טיול בסנטרל פארק – בטסטה , אובליסק , גינת שייקספיר , פסלו של הנס כריסטיאן אנדרסן , טירת בלוודר , אליסה בארץ הפלאות ועוד .

    סיור באוניברסיטת קולומביה – סיור חינמי שמזמינים מראש ומדריך אחד הסטודנטים .מטיילים בגינות , בספריות של הפקולטות השונות ועוד .
    היי ליין ואזור MEATPACKING , צ'לסי מרקט – נחמד עם כל תחפושות והבובות לקראת ההלווין . רציתי להכנס למוזיאון וויטני , אבל הקומה העליונה והקומה ה-3 היו סגורות לרגל שיפוצים , אז ויתרתי .
    אתר ההנצחה להרוגי 9/11 (לא נכנסתי למוזיאון , כי כבר הייתי בו פעם קודמת ) , כניסה ל-Oculus – ה"ציפור" המדהימה שליד – מבנה ארכיטוקטוני מרשים – קניון ענק .

    ביקור במוזיאון האופנה 227w 27th the museum at the fit
    סיורים במיד טאון , שדרות 5 ו-4 , מדיסון סקוור פארק, תחנת גרנד סנטרל , טיימס סקוור , יוניון סקוור , קטע מחומת ברלין בשדרות מדיסון 520 (קטע קיר של 6 מטרים ).
    טיול ברחוב 39 -שוק פשפשים שנפתח ביום שבת , שוק פיצ'יפקס (תכשיטים , בובות וכדומה ) שנפתח בשבת ב-BRYANT PARK , ולקינוח-חנות מדהימה למלאכת יד בשם M&J .
    מסעדות – ארוחת בוקר ב-MAISON KAYSER – יש לה הרבה סניפים . אני אכלתי ב-6 .
    ארוחת ערב ב-BLT PRIME . מסעדת בשרים יקרה אבל טובה מאד .
    לנשנש משהו ב-EATALY בתוך ה-OCULOS
    הופעות -הופעת ג'ז ובלוז למי שאוהב – מומלץ מועדון B.B. KING על ה-42 . 10$ מינימום הזמנה לאדם .
    מחזות זמר -WAR PAINT , KINKY BOOTS – הוזמנו דרך האתר TICKETMASTER .
    סיורי חינם מומלצים ביותר -סיור בהארלם ,
    סיור של גשר ברוקלין ,ברוקלין הייטס ו-DUMBO
    סיור אומנות בסאבווי ,
    סיור אומנות רחוב וגראפיטי באזור בושוויק – מומלץ .
    את ארבעת הסיורים האלה הזמנתי בחברת FREE TOURS BY FOOT – נכנסים לאתר ידידותי ומזמינים לפי תאריך ולפי שעה . מקבלים ישר מייל עם הוראות הגעה לנקודת המפגש , וגם מייל תזכורת עם תמונת אותו מדריך לסיור . כאמור – סיורי חינם ומשאירים טיפ בסוף .

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל